Re: Bouterse ziet complot achter aanhouding zoon

Kanu en Gregje, laat Bally, je weet toch hoe die gast is........................... hij zelf is nooit fout!! dus in zijn paarsdenken is de Paarse regering ook nooit fout.

Bally is zo omdat hij thuis niet de baas is en nooit gelijk heeft, en geloof hij zal nu met een flut opschep macho antwoord komen..................als ik hem was, zou helemaal niet reageren!!
arme miss Bally ( of misschien helemaaaaal niet, maar juist arme Bally )

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Maar Kneus, die pittige tante heeft het niet ingeleverd, want ze zegt dat het vervallen is en geen waarde meer heeft volgens haar. Dan waarom heeft ze het dan niet ingeleverd?

Het was nog niet vervallen toen ze niet meer gerechtigd was om het te hebben. Dus jij moet beter leren lezen, die tante liegt. Ma' goed dat lijkt een VHP eigenschap te zijn, de V van vraude toch?

Dus waarom heeft ze het niet ingeleverd ondanks dat ze het zo goed wist? Tya, tan tiri a no don, dat hele diplo pas backfired op jullie.

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Paraman wrote:

Pittige vanuit die VHP-schroothoop opgepoetste tante die Mr.drs. Sharmila  lol lol lol

Dus dat! Loeiende Dora is van stal gehaald......dat wil zeggen dat het clubje flink in de problemen is.

Wanneer wij werken, werken wij. Als wij bidden, werkt Jezus!
GOD ZEGENE de President van de Republiek Suriname

ik zei jullie toch................... mijn vingers zijn nog niet eens 'koud' !!

wahahahhha zo voorspelbaar!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Mike je hebt gelijk, ik ben thuis niet de baas. Ik hou er van wanneer me vrouw boven op me zit, en ik zo machteloos onder haar lig, zo onderdanig, wauw a switi. lol

Als ik jou was zou ik snel dat onderdanige ding gaan leren, boy je weet niet wat je mist. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

MigthyMike wrote:

ik zei jullie toch................... mijn vingers zijn nog niet eens 'koud' !!

wahahahhha zo voorspelbaar!!

De Jager wrote:
Bally wrote:

Maar er staat niet bij dat zij haar diplomatiek paspoort heeft ingeleverd. Liegt die pittige tante soms?

Ze zei toch dat het paspoort is vervallen??? big_smile

Ja, dat zei ze, maar ze zei er niet bij wanneer het vervallen is.

Die redmousen worden boos wanneer je ze op de feiten wijst dat zij het diplo paspoort niet ingeleverd heeft. Zal ze er nog op gereisd hebben toen ze er niet meer gerechtigd op was?

Nee, die vraag moet ik beter niet stellen, want dan raken ze van streek. lol

Ef' den ben tan tiri, was het nu niet op ze gebackfired, maar ze wouden politiek scoren terwijl ze zelf dat ding misbruiken. Boontje komt snel om zijn loontje. lol

Tja, ach ja,

Het onderwerp is niet wie wel of geen paspoort heeft ingeleverd.

Het gaat over Dino Bouterse die nu in een cel zit te brommen wegens "verdenking van drugs[ en wapenhandel" en de President die vermoedt cq uitspreekt dat een complot achter de aanhouding zit.

Op 9 september zal de aap uit de mouw komen en de rechter bepalen of er sprake is van gepleegde feit of van een (mislukte)complot

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

HS, dat zijn rookwolken......................proberen de discussie een andere wending te geven. daar is Bally bijv meester in.

MigthyMike wrote:

HS, dat zijn rookwolken......................proberen de discussie een andere wending te geven. daar is Bally bijv meester in.

-
Vergeet het gekronkel van MM niet toen hij van het "niet-bestaan hebben" van de Holocaust via getruceerde filmpjes van neo-Nazi sites "het waren niet alleen Joden" en "het waren er geen 6 miljoen",  volledig afging.

kneh wrote:
MigthyMike wrote:

-
Vergeet het gekronkel van MM niet toen hij van het "niet-bestaan hebben" van de Holocaust via getruceerde filmpjes van neo-Nazi sites "het waren niet alleen Joden" en "het waren er geen 6 miljoen",  volledig afging.

alweer kom je met verkeerd nieuws!! schrijf het toch juist........waarom doe je dat niet??
ik ben duidelijk geweest dat ik twijfel aan HOE het gebeurd is en niet ALS het gebeurd is. zie je het verschil??
kun je mij bewijzen dat ze neo-sites zijn?? gezien de onderzoekers zelf Joden waren, die nu onder gedoken zijn, sommige zitten vast en anderen hebben hun verklaringen ingetrokken.
als jij niet weet hoe de Holocaust industrie in elkaar zit, wilt U alstublieft zwijgen......
ik had je en link gegeven om die te bekijken, hij was van j.Bakra afkomstig heb je die bekeken??
ik durf te wedden van niet!! dan vraag ik me af, heb je dan recht om te antwoorden?? hoe wil je dan in discussie gaan over iets wat je niet hebt gezien??
je lijkt Jiyanni wel!! die heeft dat nummer van 10 koeien niet gehoord, maar gaf haar mening. FOUT!!

en Kneh, IK VERPLICHT JE NIET OM HET TE GELOVEN, maar het waren er echt geen 6 miljoen en het waren echt niet alleen Joden die zijn omgekomen. JIJ bent goed door de media ( Joden ) geïndoctrineerd!! zie het filmpje van j.Bakra Antisemitisme bestaat niet!! zelf bevestigd door Joden!!

trouwens jij beweerde dat een vader niet verantwoordelijk is voor de daden van zijn zoon.
kun je mij vertellen waarom de vader van die twee jongens waar de examens gestolen waren is geschorst??
want als ik jouw theorie en die van Bally moet geloven, moet dit toch onterecht zijn??
ik ben benieuwd hoe jij je hieruit gaat lullen. je mag ook met Bally in overleg Paraman.

MigthyMike wrote:

je lijkt Jiyanni wel!! die heeft dat nummer van 10 koeien niet gehoord, maar gaf haar mening. FOUT!!

Je zal never deze vervelende karaktertrek van je afleren.
Iemand erbij halen die niet eens deel heeft genomen in een bepaalde discussie.

Maar goed naar dat PUFlied heb ik nog steeds niet geluisterd en zal het ook niet doen.
Als ik wat meer tijd heb kom ik daar in de desbetreffende topic nog op terug.

Trouwens ik heb heel veel te lezen aangaande de arrestatie van Dino Bouterse.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Bally wrote:
De Jager wrote:
Bally wrote:

Maar er staat niet bij dat zij haar diplomatiek paspoort heeft ingeleverd. Liegt die pittige tante soms?

Die redmousen worden boos wanneer je ze op de feiten wijst dat zij het diplo paspoort niet ingeleverd heeft. Zal ze er nog op gereisd hebben toen ze er niet meer gerechtigd op was?

Ef' den ben tan tiri, was het nu niet op ze gebackfired, maar ze wouden politiek scoren terwijl ze zelf dat ding misbruiken. Boontje komt snel om zijn loontje. lol

Lees wat zij over haar p.p. schrijft....

" Ik heb tien jaren gebruik gemaakt van een diplomatiek paspoort dat mij toekwam vanwege mijn lidmaatschap van De Nationale Assemblee en ik weet uit ervaring dat het regel is dat na elke dienstreis het diplomatiek paspoort dient te worden ingeleverd totdat men opnieuw op DIENSTREIS moet."

en vervolgens.......

"......minister sieren als hij kon aangeven in welke hoedanigheid ondergetekende over haar diplomatiek paspoort beschikte en wanneer ondergetekende voor het laatst haar diplomatiek paspoort heeft gebruikt en of ondergetekende haar diplomatiek paspoort heeft gebruikt nadat zij parlementariër af was dan wel voor een privéreis. Ook zou het deze liegende minister sieren als hij kon aangeven of het diplomatiek paspoort van ondergetekende al vervallen is en dus van nul en generlei waarde is of nog valide is."

Hieruit valt op te maken dat het p.p. niet is ingeleverd. Men kiest zoals altijd weer voor de aanval als zijnde de beste verdediging!!

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Kanu wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=ORE-v-rBxQc

en

http://www.crimesite.nl/nieuws/buitenla … -naar-farc

'Dino was link naar FARC'

De Venezolaanse krant El Nacional schrijft dat Dino Bouterse contacten had met de Colombiaanse guerrillabeweging FARC. Volgens 'bronnen' van de krant was Dino Bouterse betrokken bij deals waarbij de FARC cocaïne leverde in ruil voor wapens. De Fuerzas Armadas Revolucionarias de Colombia (FARC) gebruikte daarvoor airstrips in de jungle in de zuidelijke provincies Bolívar en Amazonas.

West-Afrika
Volgens El Nacional vlogen vanuit het moeilijk toegankelijke binnenland van Venezuela, dat grenst aan door de FARC beheerste gebieden in Colombia, vluchten met cocaïne naar Suriname. Vanuit Suriname vertrokken vluchten naar West-Afrika. Vanuit Suriname vlogen vliegtuigjes met wapens terug naar Venezuela, vooral met gebruikte AK-47 geweren en munitie.

Rapporten
Deze ruilhandel van drugs en wapens is in een periode van ruim tien jaar al ter sprake gekomen in verschillende rapporten, maar heeft nog nooit in een strafrechtelijk onderzoek aangetoond. Bouterse is donderdag met een medeverdachte aangehouden in Panama op verdenking van drugs- en wapenhandel. De Amerikaanse autoriteiten hebben aangekondigd dat het onderzoek naar medeverdachten van Bouterse nog loopt. De kans bestaat dat er in de komende tijd meer bekend zal worden over de verdenkingen tegen personen rondom Dino Bouterse.   

--------------------------------------
Dan heb je nog:

Bouta
- Kwestie Roger Khan
- Beraamde moordaanslagen op Santokhi en anderen
- Veroordeling voor drugssmokkel in Nederland
- Hoofdverdachte van de decembermoorden
- Ruil Wapen met drugs (Farc) waarbij de Amerikanen ingrepen.

Dino
- Roof van wapens uit het militair depot
- Veroordeling voor drugs- en wapenhndel
- Gevlucht uit Brazilie voor aanslag wegens ripdeal
- Aangehouden op Curacao met valse paspoort

Staat Bouta misschien ook op de arrestatielijst van de VS?

Het lijkt me sterk dat Bouta Dino ooit in zijn zal zien, tenzij hij Dino in de VS gaat bezoeken.
Maar, dan geldt zijn onschendbaarheid als president niet.

.                                     Albert Einstein:
"We owe a lot to the Indians, who taught us how to count, without which no
.               worthwhile scientific discovery could have been made."

65 (edited by Neus 2013-09-05 12:46:39)

stena wrote:
Bally wrote:
De Jager wrote:

" Ik heb tien jaren gebruik gemaakt van een diplomatiek paspoort dat mij toekwam vanwege mijn lidmaatschap van De Nationale Assemblee en ik weet uit ervaring dat het regel is dat na elke dienstreis het diplomatiek paspoort dient te worden ingeleverd totdat men opnieuw op DIENSTREIS moet."

en vervolgens.......

"......minister sieren als hij kon aangeven in welke hoedanigheid ondergetekende over haar diplomatiek paspoort beschikte en wanneer ondergetekende voor het laatst haar diplomatiek paspoort heeft gebruikt en of ondergetekende haar diplomatiek paspoort heeft gebruikt nadat zij parlementariër af was dan wel voor een privéreis. Ook zou het deze liegende minister sieren als hij kon aangeven of het diplomatiek paspoort van ondergetekende al vervallen is en dus van nul en generlei waarde is of nog valide is."

Hieruit valt op te maken dat het p.p. niet is ingeleverd. Men kiest zoals altijd weer voor de aanval als zijnde de beste verdediging!!

Als je ongelovelijk dom bent en idolaat van OCER leugens dan lees je overal een "weigen waarheid"in.

Alleen paarse idioten als Stena zijn instaat de tekst op dergelijke wijze te interpreteren.
Er staat toch echt klip en kaar dat zij na elke reis het pp inleverde.

Triest die paarse onzin, leugens en hufterige postings.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

zzp kneusje, ga het werk doen waar je opdrachtgever je voor betaald, k*ttenkop!

MigthyMike wrote:
kneh wrote:
MigthyMike wrote:

-

alweer kom je met verkeerd nieuws!! schrijf het toch juist........waarom doe je dat niet??
ik ben duidelijk geweest dat ik twijfel aan HOE het gebeurd is en niet ALS het gebeurd is. zie je het verschil??
kun je mij bewijzen dat ze neo-sites zijn?? gezien de onderzoekers zelf Joden waren, die nu onder gedoken zijn, sommige zitten vast en anderen hebben hun verklaringen ingetrokken.
als jij niet weet hoe de Holocaust industrie in elkaar zit, wilt U alstublieft zwijgen......
ik had je en link gegeven om die te bekijken, hij was van j.Bakra afkomstig heb je die bekeken??
ik durf te wedden van niet!! dan vraag ik me af, heb je dan recht om te antwoorden?? hoe wil je dan in discussie gaan over iets wat je niet hebt gezien??

en Kneh, IK VERPLICHT JE NIET OM HET TE GELOVEN, maar het waren er echt geen 6 miljoen en het waren echt niet alleen Joden die zijn omgekomen. JIJ bent goed door de media ( Joden ) geïndoctrineerd!! zie het filmpje van j.Bakra Antisemitisme bestaat niet!! zelf bevestigd door Joden!!

trouwens jij beweerde dat een vader niet verantwoordelijk is voor de daden van zijn zoon.
kun je mij vertellen waarom de vader van die twee jongens waar de examens gestolen waren is geschorst??
want als ik jouw theorie en die van Bally moet geloven, moet dit toch onterecht zijn??
ik ben benieuwd hoe jij je hieruit gaat lullen. je mag ook met Bally in overleg Paraman.

-
Ik schreef het al elders : Je hebt verstand nodig (en dat mis jij) om je domheid in te zien.
Natuurlijk kom je weer met een of ander antwoord maar eenieder weet dat alleen domme mensen op elke vraag een antwoord hebben.

Er worden verwoede pogingen ondernomen om rare sprongen van die kat uit te lokken. Die native Indiaan Bouterse heeft anno 2013 echt wel andere pijlen op zijn boog.

Nee, die vraag moet ik beter niet stellen, want dan raken ze van streek.

Ef' den ben tan tiri, was het nu niet op ze gebackfired, maar ze wouden politiek scoren terwijl ze zelf dat ding misbruiken. Boontje komt snel om zijn loontje.
=======
Machteloze Mietje draait op volle toeren de afgrond in!

Facebook Photos Seem To Show The Violent Life Of Suriname’s Ruling Family

Share this story on Facebook 
Tweet this story 
Email this story to a friend 
Hunter Walker- September 3, 2013, 6:00 AM 36795The son of Suriname’s president is currently in Manhattan awaiting trial on charges he brandished a rocket launcher while working to smuggle cocaine into the United States. Dino Bouterse, whose strongman father, Desi, has been accused of allegedly murdering political rivals and also trafficking drugs, was arrested in Panama on Aug. 29, according to U.S. authorities. He was subsequently turned over to the U.S. and brought to Manhattan, where he appeared in court last Friday and pleaded not guilty.

Facebook profiles examined by TPM since Dino Bouterse’s arrest that appear to belong to him and his relatives show the opulent and violent lifestyle of Suriname’s ruling family. Photos on these Facebook pages include shots of luxury vacations, fancy homes, cars, and “selfies” showing off jewelry and designer clothing. The pictures also include something more sinister — multiple images of heavy weaponry and drug dealing paraphernalia.

The two-count indictment filed against Dino Bouterse and his co-defendant Edmund Quincy Muntslag in a federal court in Manhattan Aug. 20 accuses Dino Bouterse of having “brandished firearms” in the furtherance of his “narcotics conspiracy” including “a Light-Antitank Weapon, which is a launcher containing a rocket, and pistols.” The indictment also accuses Dino Bouterse of having “caused a suitcase containing 10 kilograms of cocaine to be transported from Suriname to the Caribbean on board a commercial flight.” Muntslag is accused of having “traveled to an airport in Suriname in order to make arrangements for the transport” of the 10 kilograms of cocaine. Both men are accused of conspiring with “others known and unknown” from at least December 2011 up until last month to import cocaine “into the United States from a place outside thereof.”

Dino Bouterse’s court-appointed attorney, Christopher Flood, put off a request for bail and Bouterse will be held until his next hearing, which is set for Sept. 9. Neither Flood or Suriname’s mission to the UN immediately responded to a request for comment on this story.

The charges against Dino Bouterse aren’t the first allegations of drug trafficking made against him and his family. In 2005, Dino Bouterse was convicted in Suriname of leading a “ring that trafficked in cocaine, illegal arms and stolen luxury cars.” He was released from prison in 2008.

Desi Bouterse first took power in Suriname in 1980 when he led a military coup. The military dictatorship remained in power until about 1988. In 1999, a court in the Hague convicted Desi Bouterse in absentia for allegedly leading an international cocaine cartel. France also has a warrant out on Desi Bouterse on international drug smuggling charges, and U.S. diplomatic cables released by Wikileaks accused him of narcotics trafficking. In Suriname, Desi Bouterse also faces charges for allegedly killing 15 of his political rivals in 1982. That case is still ongoing.

In spite of his various legal woes, Desi Bouterse was elected to lead Suriname again by the parliament in 2010. Almost a year later, a New York Times report noted Desi Bouterse’s election spurred “fears of a possible return to the time when Suriname, once a magnet for Western mercenaries and Colombian drug cartels, was renowned for its openness to criminal enterprise.”

It is difficult to confirm with complete certainty whether the Facebook profiles that seemingly belong to Dino Bouterse and his family members are legitimate. However, there are many indications they are genuine.

The Facebook page identified as belonging to Dino Bouterse contains multiple pictures where his face is clearly visible that match other known photos. One picture shows his father the president standing behind President Barack Obama at an event.

Other pages connected to Dino Bouterse’s profile also seem to support its legitimacy. These include the official Facebook profile of President Desi Bouterse’s political party, Nationale Democratische partij. Other “friends” of the profile identified as Dino Bouterse’s include multiple accounts seemingly belonging to NDP members of Suriname’s parliament. The pages seemingly belonging to the members of Parliament contain many pictures that match their official photos and include a mix of both personal and official shots.

Comments posted on photos that appear on the Dino Bouterse Facebook page also refer to him as the son of the president.

“Happybirth day with daddy boy enjoy it and take care of him our President of Suriname,” reads one comment posted on the Dino Bouterse page.

The Dino Bouterse Facebook profile is also connected to multiple others bearing the surname of his co-defendant, Muntslag. It is also connected to at least ten profiles with the Bouterse surname. These apparent family members include a profile for Jen-ai Bouterse, who is listed on the page as Dino Bouterse’s sister. There is little information about President Bouterse’s extended family online, however multiple local forums describe him as having a daughter named Jen-ai. The 318 photos posted on Jen-ai’s Facebook page all bear a resemblance to a picture of her posted on a Surinamese news site. On the Jen-ai Bouterse Facebook page there is also a picture that appears to show President Desi Bouterse’s wife, Ingrid. That photo was captioned “Mamsje” and multiple commenters refer to it as depicting the “first lady.” If the Dino and Jen-ai Bouterse profiles are fake, it would be a hoax involving an extensive network of profiles and hundreds of photos posted over the course of at least three years.

In addition to Jen-ai Bouterse, the Dino Bouterse profile is connected to at least ten other Bouterses. Though the only weapon depicted in the five photos visible on Dino Bouterse’s page appears to be a paintball gun, several of the other Bouterses on his friends list display far more fearsome weaponry. One Facebook friend of Dino’s, Patrick Bouterse (relation unknown), has several photos showing him and others carrying machine guns. In one picture, Patrick Bouterse is shown seemingly pointing a large gun at another man who he is grabbing by the neck (pictured above). Another shot shows a man brandishing what seems to be an AK-47 and wearing a dark skeleton mask. The circumstances of the photos are not clear. Along with the shots of guns, Patrick Bouterse’s Facebook photos include a picture that shows common drug trafficking equipment: electronic scales and a cash-counting machine. In addition to the shots of weapons, many of the Bouterses’ Facebook profiles include pictures of them showing off fancy jewelry and cars.

TPM attempted to send messages to Patrick Bouterse and all the other Facebook users referenced in this post. None of them immediately responded although Patrick Bouterse accepted a friend request from TPM. We were unable to communicate with the Dino Bouterse Facebook page as it does not accept messages from users who are not already friends.

http://tpmdc.talkingpointsmemo.com/2013 … uterse.php
------------------------
Krafana he? Iemand die zich NIET bezig houdt met criminele aktiviteiten zal dus nooit een krafana voor gezet kunnen worden. Als je brandschoon bent hoef je niet te vrezen dat je geloost kan worden. De beerput begint open te gaan wbt de Bouta's. SME begin je borst nat te maken! Moro doti e kon.

Sranan - Mi Kondre Tru, Mi Lobi Yu!
2015! SRANAN NO SPAN, CHAN NA A MAN!!!!

Neus wrote:
stena wrote:
Bally wrote:

en vervolgens.......

Als je ongelovelijk dom bent en idolaat van OCER leugens dan lees je overal een "weigen waarheid"in.

Alleen paarse idioten als Stena zijn instaat de tekst op dergelijke wijze te interpreteren.

Neus je liegt alsof het gedrukt staat.
Maar zoals altijd backfireren de leugens.

Als dat mens haar p.p. ingeleverd had dan zou zij Hoog van Toren Blazen dat ze het op die dag en datum had ingeleverd.

Bij gebrek aan die info bedient zij zich nu van allerlei niet terzake doende vragen en blaast een heel hoge stofwolk op om de kern van de zaak te verbloemen.

But no suc6 den sranan sma wiki.

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Paraman wrote:

Er worden verwoede pogingen ondernomen om rare sprongen van die kat uit te lokken. Die native Indiaan Bouterse heeft anno 2013 echt wel andere pijlen op zijn boog.

Zoals zijn afstammeling Dino dat ook had.
Helaas zal hij zijn hele leven nu in de US logeren.

Daar kan dino de pijlen van Buba cleanen smile

Miedja Baka wrote:

Krafana he? Iemand die zich NIET bezig houdt met criminele aktiviteiten zal dus nooit een krafana voor gezet kunnen worden. Als je brandschoon bent hoef je niet te vrezen dat je geloost kan worden. De beerput begint open te gaan wbt de Bouta's. SME begin je borst nat te maken! Moro doti e kon.

Helaas wordt de Staat Suriname door deze beerput besmeurd.

stena wrote:
Neus wrote:
stena wrote:

en vervolgens.......

Neus je liegt alsof het gedrukt staat.
Maar zoals altijd backfireren de leugens.

Als dat mens haar p.p. ingeleverd had dan zou zij Hoog van Toren Blazen dat ze het op die dag en datum had ingeleverd.

Bij gebrek aan die info bedient zij zich nu van allerlei niet terzake doende vragen en blaast een heel hoge stofwolk op om de kern van de zaak te verbloemen.

But no suc6 den sranan sma wiki.

Werkelijk te stom om te lezen.
Overigens omdat zij dat pp heeft ingeleverd kan ze niet meer naar de stempels kijken wanneer zij met het pp reisde. Ook kan ze - omdat ze het pp niet meer heeft - niet expliciet aangeven of haar dipl. pp vervallen is, het pp ligt immers bij BuZa.

Het zoveelste gevalletje waarbij stomme paarse idioten denken dat "als je een leugen maar lang genoeg herhaalt gaan de mensen er in geloven".

Jammer genoeg gaat die onzin wel op voor de paarse OCER idioten. TRIEST sad sad

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Zoals zijn afstammeling Dino dat ook had.
Helaas zal hij zijn hele leven nu in de US logeren.
=====
Heel veel plezier ermee. Jullie gaqan vanzelf wel op je platte bek Kanu.