Re: *prijzen levensmiddelen rijzen de pan uit*

Ja DUS ??? Al met al heeft hij een veel te dure vlieger kado gekregen
en was ik op zijn feestje hoor...... snap jij weer eens de logica niet jochie....
pfffffffff je bent echt een FLOP. [en nee joh jij wordt nog geen ens uitgenodigd, dat is al 1 van de grote verschillen tussen ons]

Paraman met mensne als JIJ komt Su zeker niet voorit daar jij ernstige problemen NIET wilt zien en er als een kip zonder kop overheen blijft kletsen. Dus bemoei je nu maar met je rijke vriendenkring waar je gratis kan eten big_smile

127 (edited by Paraman 2013-08-18 13:41:40)

Bij mij kan altijd worden aangeklopt voor een broodje of bordje swampusiri. Geen gekrentenkakkerij!

Paraman wrote:

Bij mij kan altijd worden aangeklopt voor een broodje of bordje swampusiri. Geen gekrentenkakkerij!

Ja maar jij hoort niet bij de gezinnen die elke maand te kort heeft, dus heb je makkelijk praten in deze, realiseer je je dat wel?

Ja maar jij hoort niet bij de gezinnen die elke maand te kort heeft, dus heb je makkelijk praten in deze, realiseer je je dat wel?

=========================================
Dat kan ik door naast mijn formeel inkomen niet bij de pakken neer te gaan zitten. Wie op zijn/haar lauweren wil rusten zal, neen moet pinaren.

130 (edited by *Cinny* 2013-08-19 01:09:21)

Paraman wrote:

Dat kan ik door naast mijn formeel inkomen niet bij de pakken neer te gaan zitten. Wie op zijn/haar lauweren wil rusten zal, neen moet pinaren.

Ja dus eeen alleenstaande moeder met 4 kinderen die al 50 uur per week werkt en met haar formele loon+hossel niet uitkomt dat die pinaart is haar eigen schuld ? Ondanks dat ze niet op haar lauweren zit.... 50 uur werken + 4 kids + je huishouden + aandacht aan je kids geven.... en niet uitkomen... ik noem dat zuur.

131 (edited by Neus 2013-08-19 01:39:30)

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

Ja dus eeen alleenstaande moeder met 4 kinderen die al 50 uur per week werkt en met haar formele loon+hossel niet uitkomt dat die pinaart is haar eigen schuld ? Ondanks dat ze niet op haar lauweren zit.... 50 uur werken + 4 kids + je huishouden + aandacht aan je kids geven.... en niet uitkomen... ik noem dat zuur.

@Cinny
Reageren op de vaak walgelijke onzin van P. is zinloos. Iedere andere lezer onderkent gelijk de onzin en P. is hopeloos verloren.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

====================================
Zijn die 4 kinderen op een blauwe maandagmorgen uit een klapperboom komen vallen. Waar blijft die mede veroorzaker? Moet die mevrouw er alleen voor opdraaien?
===
Kinderen maak je niet alleen met je hart maar ook met het verstand!

Maar okay je kan je overduidelijk niet verplaatsen in andere situaties.

134 (edited by Paraman 2013-08-19 06:31:38)

# 134,

Ik hoef het toch niet aan jou neus te hangen wat ik in het dagelijks leven mag betekenen voor de minderbedeelde. Je hoeft niet weer op mijn alias te ontploffen.

#135 Oh nu ga je djaffen wat jij zogenaamd voor minderbedeelden betekent, had je er lang over na moeten denken hoe je het zou uitdrukken, iemand die zo begaan is voor minderbedeelden =waar ik het ook over had= toont zeer weinig sympathie, zie al jouw vorige bijdragen.

Wat waren die minderbedeelden nou volgens jou, o ja mensne die op hun lauween zitten, je maakte daar maar meteen een link mee en geen eens met die minder bedeelden die jij een handje toesteekt, NO DJAF yere sad

Als iemand iets zinnigs toe te voegen heeft omtrent deze topic:

*prijzen levensmiddelen rijzen de pan uit*

Be welcome, ik ben nog bezig met de prijzenlijst die ik zal plaatsen zodra afgerond.

Op de hoek van de Bolletriestraat en de Swallemberglaan kun je gratis aardappelen en melk krigen.

Paraman wrote:

Op de hoek van de Bolletriestraat en de Swallemberglaan kun je gratis aardappelen en melk krigen.

Ik zal het doorgeven en zeggen dat JIJ mij getipt heb big_smile
Bedankt.

Ik koop altijd meteen voor de hele week gezien dat wel kan met de datum, ik heb het over MELK enne verleden week betaalde ik nog 4,75 per pak -vond de verhoging van 3,25/ 3,75/ 4,-/ 4,25/ 4,75 al pittig- maar tot mijn grote schrik is het nu 5,50 SRD per pak realiseer je ook dat het minimum loon nog steeds 3,- SRD p/u is, denk ff na over de verhouding... dit is helemaal niet goed, alle zuivel producten zijn gestegen, ja kaas ook ja..

Nou ik vind het erg duur geworden.... 4,75 >>> 5,50 ,3 maanden geleden 4 srd
en nogmaals de verhouding klopt niet..

roll

Nou zal mij benieuwen wat er nog meer gestegen is, ja geen loon in ieder geval hmm