Re: *prijzen levensmiddelen rijzen de pan uit*

Dec 2002
1: .....
ai hoeveel duzu ook alwéér
mang.... ik wist toen niet wat ik mee maakte
en voelde me miljonair smile

1 SRD op 3000  SFL

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

SRD is niet van Surinaamse makelij. Het is een uitvinding van buitenstanders. Het draagt alleen bij dat de dollar ondersteunt wordt. Ik ben er tegen net als alle slimme mensen die verstand hebben van monetairezaken. Toen de NFL er ngo was voelde ik me ook een miljonair giggle giggle....waarom denk je dat nu menige mensen NL uitvluchten omdat de Eruo zo goed is welke veel waarde heeft ? Let maar op als de Euro devaluaeerd.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Re: *prijzen levensmiddelen rijzen de pan uit*1 SRD op 3000  SFL
=====================
Alleen een gecastreerde hengst kan een land/volk dit toewensen.

Paraman wrote:

=====================

De vraag in # 52 was hoeveel de koers in 2002 ook alweer was, ik was de tel nl kwijt gezien al die duzu's, het antwoord volgde in #53 welke jij heb geciteerd en er een opmerking onder hebt geplaatst waarvan ik NU denk : ''huh ja okay maar waarop sluit dat aan....????'' Of wou je gewoon dat ff kwijt en klaar.... ?

Vandaag ga ik de prijzen noteren van de Combé markt, en nee het is niet de bedoeling dat ik ga bezuinigen ik haal wat ik altijd haalde... De Best Markt en Combé Markt schijnen de voordeligste prijzen te hanteren, dus next time check ik Best markt.... ik ga die boodschappenlijst fotograferen met de prijzen erachter en als link hier plaatsen...

Paraman wrote:

=====================

Helemaal mee eens. Toch hadden we die shit aan DDB te danken.

P. heeft er de gewoonte van zonder nadenken en historische besef te reageren. Daarmee maakt hij zich regelmatig ongelovelijk belachelijk. Dit ging om de koers waartegen destijds de SFL vervangen werd door de SRD. Heb nog foto's uit die tijd met 2 schoenendozen vol geld op de tafel.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

58 (edited by MigthyMike 2013-08-13 17:53:59)

AmonRa wrote:

SRD is niet van Surinaamse makelij. Het is een uitvinding van buitenstanders. Het draagt alleen bij dat de dollar ondersteunt wordt. Ik ben er tegen net als alle slimme mensen die verstand hebben van monetairezaken. Toen de NFL er ngo was voelde ik me ook een miljonair giggle giggle....waarom denk je dat nu menige mensen NL uitvluchten omdat de Eruo zo goed is welke veel waarde heeft ? Let maar op als de Euro devaluaeerd.

hou je bek man!!!

zwaar irritant!!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Neus wrote:
Paraman wrote:

=====================

Helemaal mee eens. Toch hadden we die shit aan DDB te danken.

P. heeft er de gewoonte van zonder nadenken en historische besef te reageren. Daarmee maakt hij zich regelmatig ongelovelijk belachelijk. Dit ging om de koers waartegen destijds de SFL vervangen werd door de SRD. Heb nog foto's uit die tijd met 2 schoenendozen vol geld op de tafel.

jA  het was echt niet normaal ik weet de aller 1e keer nog... ff wisselen en je kreeg 2 hoge plakaten vol geld, ja ja en dan nog ff checken of het klopt ??????????????? Klopte al met al niet... ontbrak wat geld maar ja met zoveel geld maak je je dan niet druk om een ''paar briefjes'' nee goed dat dat voorbij is hoor....

MigthyMike wrote:
AmonRa wrote:

hou je bek man!!!

zwaar irritant!!!

sang mm is in de overgang.

plus. wrote:
MigthyMike wrote:

....!!!

sang mm is in de overgang.

Heefthij eindelijk zijn school afgemaakt dat hij overgaat??

DEEDEEDBEE NÉÉ

ahahahah hahahahaahah

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

63 (edited by Paraman 2013-08-15 00:58:25)

Hi Baja, ondanks de duurte heb ik net dtkv de Chinees op de hoek mijn gebruikelijke avond Agio met een blikje Heineken gehad. Wat een gezeur eigenlijk. Bana diri kasaba diri?

En de buurvrouw?
Die kocht rustig zonder morren haar brood, melk suiker, choco hagelslag, kaarkong.

probeer Radler!!!

MigthyMike wrote:
AmonRa wrote:

SRD is niet van Surinaamse makelij. Het is een uitvinding van buitenstanders. Het draagt alleen bij dat de dollar ondersteunt wordt. Ik ben er tegen net als alle slimme mensen die verstand hebben van monetairezaken. Toen de NFL er ngo was voelde ik me ook een miljonair giggle giggle....waarom denk je dat nu menige mensen NL uitvluchten omdat de Eruo zo goed is welke veel waarde heeft ? Let maar op als de Euro devalueerd.

hou je bek man!!!

zwaar irritant!!!

Houd je bil dicht aub er komt alleen Ka uit. Wil je zonodig je smoelwerk openen doe het dan in het echt en niet op Inet stuk verdriet.

"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

In January 2011, the USD was made to be worth 3,25 SRD.

In January 2011, the USD was made to be worth 3,25 SRD.

"Ik ben er tegen net als alle slimme mensen die verstand hebben..............."

Typisch

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

AmonRa wrote:
MigthyMike wrote:
AmonRa wrote:

SRD is niet van Surinaamse makelij. Het is een uitvinding van buitenstanders. Het draagt alleen bij dat de dollar ondersteunt wordt. Ik ben er tegen net als alle slimme mensen die verstand hebben van monetairezaken. Toen de NFL er ngo was voelde ik me ook een miljonair giggle giggle....waarom denk je dat nu menige mensen NL uitvluchten omdat de Eruo zo goed is welke veel waarde heeft ? Let maar op als de Euro devalueerd.

hou je bek man!!!

zwaar irritant!!!

Houd je bil dicht aub er komt alleen Ka uit. Wil je zonodig je smoelwerk openen doe het dan in het echt en niet op Inet stuk verdriet.

moet er dan ook wat anders uit mijn bil komen?? bij jou komt er zeker alleen 'skietie' uit...................

waarom al die bluf?? mijn smoelwerk in het open doen?? hhahahahahha wat een blufpand!!!
wat wil je doen dan?? zonder google ben je geen moer waard!!!!

MigthyMike wrote:
AmonRa wrote:
MigthyMike wrote:

hou je bek man!!!

zwaar irritant!!!

moet er dan ook wat anders uit mijn bil komen?? bij jou komt er zeker alleen 'skietie' uit...................

waarom al die bluf?? mijn smoelwerk in het open doen?? hhahahahahha wat een blufpand!!!

Heb je het over jezelf. Het kan niet anders. Ik ben degene die jou zover heeft gekrengen. Net als je broer ook aan de harddrugs? Harddrugs gebruikers lullen onzin zonder ondergrond en ongegrond spuwen ze onzin in het rond tongue

AmonRa wrote:
MigthyMike wrote:
AmonRa wrote:

Heb je het over jezelf. Het kan niet anders. Ik ben degene die jou zover heeft gekrengen. Net als je broer ook aan de harddrugs? Harddrugs gebruikers lullen onzin zonder ondergrond en ongegrond spuwen ze onzin in het rond tongue

HUH??????????????
heb jij mij zo ver gekrengen?? gekrengen??? oooh je bedoeld gekregen?? in wat heb jij mij zo ver gekregen???

lees je wel je eigen postings?? hahahaha blijkbaar niet. wat een onzin allemaal!! als je niets te vertellen hebt of geen antwoord kan geven op een post, houd dan je bek!!! maak je zelf niet nog meer belachelijk........

Na dat gebruikelijke (donderdagse) oefenpartijtje, welke wij overigens met 3-0 wonnen was er niets te merken van de verhoogde prijzen. De snacks, gekookte pinda, teloh, Parbo- en Heineken bier gingen grif over de toonbank.

Ja kom ff lekker in ZUID kijken en niet waar jouw rijke vriendjes zich begeven, of in jouw rijke buurt waar de buurvrouw ook geen probleem zal hebben, pffffff eenzijdige shit van jou.... kom lekker in Zuid kijken weetje wel Suriname bestaat uit méééér dan alleen jouw buurt en mensen okay!!!! Yu djaffer.

Paraman wrote:

Na dat gebruikelijke (donderdagse) oefenpartijtje, welke wij overigens met 3-0 wonnen was er niets te merken van de verhoogde prijzen. De snacks, gekookte pinda, teloh, Parbo- en Heineken bier gingen grif over de toonbank.

P. begrijpt niet dan er niemand is die enige waarde hecht aan zijn schoonveeg praatjes die totaal niet onderbouwd worden en waarvan het leugengehalte zeer hoog wordt ingeschat.

P. staat er om bekend dat hij maar wat roept om baas zijn gat te likken.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus, jou lieve opvoeders hebben definitief gefaald in het jou bijbrengen van elementaire omgangsvormen, normen en waarden.
Opmerkingen als deze zijn jou dan ook op de huid geschreven.
En Cinny, heb jij geen gevoel van eigen waarde?

Paraman wrote:

Neus, jou lieve opvoeders hebben definitief gefaald in het jou bijbrengen van elementaire omgangsvormen, normen en waarden.
Opmerkingen als deze zijn jou dan ook op de huid geschreven.
En Cinny, heb jij geen gevoel van eigen waarde?

Dat vraag jij aan mij met je inteelt en je zundap opmerkingen , ach ga fietsen gast !
Heb jij wel een eigenwaarde, neeeeeeeeeeeee dat speel je gewoon , doe je maar lekker anders voor dan dat je bent , mij neem jij niet meer in de maling ouwe.