Re: *Nieuwe Waterkant alcoholVRIJ ?*

Bally ik zou het niet weten, ik heb nooit last ondervonden van snuifsel en dyuksel mensne eigenlijk, wel is er vaask fitti geweest met dronken mensen. Maar ik vroeg het aan waterkant en een onsympathieke ''dame'' zei ''ik weet er niets over''  ik vroeg ''ja u verkoopt toch dan hoe weet u het niet... er is geen tijdslimit niets er wordt gewoon alles aan alcohol verkocht... de beheerder van Waterkant is btw WEL een sympathieke man, was wel grappig want bij de DC moest er een vergunning worden aangevraagd en de hulp DC zei ja we mailen alles naar de beheerder, bij de beheerder was geen internet oid te zien, bleek hij doet niets met de pc ????  De beheerder wil het in de vorm van post [huh post en Su... doe maar niet]

102 (edited by Bally 2015-02-25 11:49:34)

Nice Cinny, dus Waterkant is dan een kind veilige omgeving.

Ik had gedacht dat er totaal geen alcohol meer verkocht zou worden, maar ik vroeg me alleen af, hoe men dat zou implementeren, want je kan dan nog altijd je eigen drank die je elders gekocht hebt daar nuttigen.

Laten we hopen dat de feti momenten met dronken mensen op een tijdstip plaatsvindt dat er geen kinderen meer in de buurt zijn.

Maar hoe moet ik het me voorstellen, je hebt het over een beheerder van de Waterkant. Is het nu een afgesloten zone?

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Nee is gewoon allemaal nog het zelfde letterlijk op de verbreding van WKNT na.. en alles is het zelfde er was altijd al een beheerder, links van de toilettengroep wink zit hij in het kantoortje [nou ja wat kantoortje moet voorstellen]

O ja Bally en security is hele dag aanwezig, kijk dat scheelt wel in ongein...

105

Ah, dus dat! Dacht dat ze er een poort hadden gezet en omheining. Had dat van "beheerder" te letterlijk opgevat. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

De (gerenoveerde) Waterkant ziet er goed uit. Ze hebben echt hun best gedaan om er iets moois van te maken.

107

Die beheerder moet er tegenwoordig dag en nacht zitten want niemand mag op de rand gaan zitten.

Is door de Firma Abrahams gemaakt en stort anders direct in. sad

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Die beheerder moet er tegenwoordig dag en nacht zitten want niemand mag op de rand gaan zitten.

Wat ben jij toch vermoeiend?

Paraman wrote:
Neus wrote:

Hoe voelt het aan om als een flapdrol door het leven te gaan.
Mij lijkt het geen sinecure.

Paraman wrote:
Paraman wrote:
Neus wrote:

Hoe voelt het aan om als een flapdrol door het leven te gaan.
Mij lijkt het geen sinecure.

LIJKT ??? No djaf yere als er iemand uit ervaring kan spreken ben JIJ het wel !
Niet zo bescheiden doen hoor met je LIJKT foei foei foei.... flapdrol toch..

111 (edited by Miedja-ORIGINAL 2015-02-28 20:08:38)

Uitspraak Bouterse ‘als wij komen’ een hit!!!

KON DU SANG????
ALS WIJ KOMEN???

https://www.youtube.com/watch?v=xtsizFi … e=youtu.be
Compleet met beelden beelden vanuit de HOOGTE!!!

===========

Nieuwe waterkant alcoholvrij beteken dat Cin er niet mag komen lol

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

Als wij komen....Pe y'o kome!!! Kon du san!!!

Neus wrote:

Jongeren kunnen een I-phone krijgen als zij wanabee als president willen.
-
Als wij komen....Pe y'o kome!!! Kon du san!!!

Miedja-ORIGINAL wrote:

KON DU SANG????
ALS WIJ KOMEN???

===========

lol Maarre Cin kan blijven komen want er is totaal geen alcohol stop... eerlijk gezegd drink ik zelden hoor, ik rij taxi nl... het is op 1 hand te tellen in een jaar dat ik niet zou kunnen rijden omdat ik gedronken heb... komt zelfs maar 1 a 2x voor als ik er ff over nadenk...

Nee er is eigenlijk niets veranderd ad waterkant, ja er is een beheerder, ja er is security en die wijven in de kramen doen nog steeds zo vaarlijk onsympathiek... dus mijn geld krijgen ze NIET. Ze kijken me bij voorbaat al bruya aan waarom weet ik niet want ik benader ze gewoon normaal en vriendelijk daarin tegen doen alle mannen wel vriendelijk tegen me typisch toch... maar any way voor mij is de Waterkant mijn nieuwe Skefe [Scheveningen] dat was het voor de renovatie al...

Neus ff inside info namens mij, je mag met ze alle op de rand zitten voeten mogen niet aan de waterkant zijn en men mag er absoluut niet op staan en terecht... je valt te pletter op rotsblokken anders... maar de rand is dusdaning breed dat je veilig erop kan zitten wat ook MAG, en nooit het water in kan donderen... ja ten zij je Jorka heet en 3x koppeltje duikt dan beland je wel aan de verkeerde kant, maar okay zelfs voor hem zou ik dat niet willen... [voor niemand niet ]

Paraman wij willen geen domoren bij V7 dus we bieden geen Iphone aan joh, fuck it ... wat is dit nu weer... als we winnen winnen we omdat het volk zo heeft gekozen dan... enniet omdat er mensne verleid worden met een verkeerde basis...

SORRY JONGEREN V7 GEEFT GEEN I PHONES WEG WAT ZE WEL WILLEN REALISEREN EN WAARVOOR DE PLANNEN AL KANT EN KLAAR LIGGEN IS :

- iNTERNET wifi in heel Su
- Educatie boosteren naar een hoger level waarbij je diploma ook in Europa waardevol blijft/is.
- Binnenland verder ontwikkelen, qua wegen, scholing, medische zorg enz beter betrekken iig.
- Alle dijken nalopen
- Vision 2030
- corruptie indammen
- huizenbouw continueren en de 18.000 werkelijk afleveren

Hee wtf met die connecties die CHAN  heeft kan dit allemaal ....
Denk  hier ook over na, we hebben nu een BEPERKING DOOR DDB

[JAGER IK WIJS ECHT EEN PRUILMONDJE HOOR, DUS JE BENT IN SU EN JE SLAAT ME OVER TOCH ... sad  ]

C.,
Jou reguliere jonko is minstens even gevaarlijk!

116 (edited by Miedja-ORIGINAL 2015-03-01 20:35:15)

*Cinny* wrote:
Miedja-ORIGINAL wrote:

KON DU SANG????
ALS WIJ KOMEN???

===========

lol Maarre Cin kan blijven komen want er is totaal geen alcohol stop... eerlijk gezegd drink ik zelden hoor, ik rij taxi nl... het is op 1 hand te tellen in een jaar dat ik niet zou kunnen rijden omdat ik gedronken heb... komt zelfs maar 1 a 2x voor als ik er ff over nadenk...

Nee er is eigenlijk niets veranderd ad waterkant, ja er is een beheerder, ja er is security en die wijven in de kramen doen nog steeds zo vaarlijk onsympathiek... dus mijn geld krijgen ze NIET. Ze kijken me bij voorbaat al bruya aan waarom weet ik niet want ik benader ze gewoon normaal en vriendelijk daarin tegen doen alle mannen wel vriendelijk tegen me typisch toch... maar any way voor mij is de Waterkant mijn nieuwe Skefe [Scheveningen] dat was het voor de renovatie al...

Neus ff inside info namens mij, je mag met ze alle op de rand zitten voeten mogen niet aan de waterkant zijn en men mag er absoluut niet op staan en terecht... je valt te pletter op rotsblokken anders... maar de rand is dusdaning breed dat je veilig erop kan zitten wat ook MAG, en nooit het water in kan donderen... ja ten zij je Jorka heet en 3x koppeltje duikt dan beland je wel aan de verkeerde kant, maar okay zelfs voor hem zou ik dat niet willen... [voor niemand niet ]

Paraman wij willen geen domoren bij V7dus we bieden geen Iphone aan joh, fuck it ... wat is dit nu weer... als we winnen winnen we omdat het volk zo heeft gekozen dan... enniet omdat er mensne verleid worden met een verkeerde basis...

SORRY JONGEREN V7 GEEFT GEEN I PHONES WEG WAT ZE WEL WILLEN REALISEREN EN WAARVOOR DE PLANNEN AL KANT EN KLAAR LIGGEN IS :

- iNTERNET wifi in heel Su
- Educatie boosteren naar een hoger level waarbij je diploma ook in Europa waardevol blijft/is.
- Binnenland verder ontwikkelen, qua wegen, scholing, medische zorg enz beter betrekken iig.
- Alle dijken nalopen
- Vision 2030
- corruptie indammen???
- huizenbouw continueren???? en de 18.000 werkelijk afleveren

Hee wtf met die connecties die CHAN  heeft kan dit allemaal ....
Denk  hier ook over na, we hebben nu een BEPERKING DOOR DDB

[JAGER IK WIJS ECHT EEN PRUILMONDJE HOOR, DUS JE BENT IN SU EN JE SLAAT ME OVER TOCH ... sad  ]

Ik kom niet bij Cin

Dus jullie willen geen domoren bij vee6, dan moeten jullie met de meeste spoed chan eruit trappen.

Ik begrijp uit jouw schrijven dat jullie ook corruptie willen indammen, ik dacht dat het reeds ingedamd is binnen vee7, anders word het vee5 want dan moet men veehaapee eruit trappen.

Nog even en er blijft niks over Cin, het word Vniks, ik hoef bijna niet te typen waar je op uit komt, Vniksaan, die hadden wij al, daarom GAAN WE VOOR NOG 5  lol

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"