Topic: *Nieuwe Waterkant alcoholVRIJ ?*

Ivm de problemen de afgelopen jaren en om dit de kop in te drukken wil men misschien de Waterkant alcohol vrij gaan maken, ze denken daar althans over na, wel wat vinden JULLIE daarvan... ik vind dat er gewoon politie moet zijn die een oogje in het zeil houdt.

[Ik had dit aangesneden in de topic Sranan Kondre zoals ik wel vaker typisch Surinaamse onderwerpen aansnij en verbaas mij dat niemand ff heeft gereageerd...dus wie weet komt er nu wel een reactie.... ]

Re: *Nieuwe Waterkant alcoholVRIJ ?*

http://www.waterkant.net/suriname/forum … 99#p369399

*Cinny* wrote:
*Cinny* wrote:

Hee ff wat anders he, WATERKANT ALCOHOLVRIJ ???  wat vinden de ''alcoholisten'' wink daarvan ?

Oaky geen probleem dus als de Waterkant alcoholvrij zou worden ?
Ze zijn in Su daarover aan het nadenken, niemand die daar wat over vindt?
roll Oh nou ja okay.... dan niet...

Ja hoor Cinny weer als Agent. Ik blijf gewoon mijn sopie drinken terwijl ik hier op WKN zit. Je magniets van die trut.  wink  big_smile  tongue

Ook elders heb je plekken waar van die verkeersborden staan dat alcohol veboden is in dat gebied. Wordt gewoonlijk gedaan in gebieden waar zwervende alcoholisten rondhangen en voor overlast zorgen.
Als het niet geld voor een eventueel teras of toko (binnen hun gebied) die daar staat kan ik deze actie wel begrijpen en heb ik er gen probleem mee. Een verbod is overigens ook vaak niet meer als een afspraak dat er mag worden ingegrepen. Het is dan aan de politie om te bepalen of ze wel of niet ingrijpt. Zonder verbod kan ze moeilijk ingrijpen.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

3 (edited by Blue 2013-07-04 08:12:04)

Even tussen in voor wat anders binnenvallen/onderbreken  n.l. ik wil met een nieuw account beginnen. Wanneer ik op: "hier maak een nieuw account aan", klikt kom ik nergens, waar ik met een nieuw account kan beginnen. Wie kan mij verder begeleiden? Bij voorbaat mijn dank!

Volgens mij moet je dan een ander email adres weer gebruiken... maar ja met máár 27 bijdragen kan je dit account toch aanhouden... hoezo een nieuwe nemen ???

Maar hoe gaat de controle zijn? Waarom wordt het daar niet netjes gemaakt en terrasjes gemaal aangelegd? Dan kun je alcohol blijven schenken mensen die niet kunnen betalen worden geweerd.

Aanzicht verfraaien twee jaar terug vond ik het niet mooi!!!

<VENI, VIDI, VICI>

Het stuk is al helemaal open wat verbreed is en toegankelijk, ik moet nog ff gaan kijken maar dat weer zit elke keer net niet mee als ik tijd heb om te gaan. Waterkant was niet qua aanzicht zo geweldig maar de gezelligheid daar dus wel ! En als ze gewoon standaard politie laten daar, zal het met alcohol ook niet uit de hand lopen....

Ja maar ik denk wanneer men het wat luxeuzer zou maken/verbouwen/verbeteren, trek je ook andersoortig publiek aan.

Destijds zag je veelal van die sloebers hangen.. dan komen andere mensen ook niet echt op gang, en wanneer je het alcoholbeleid gaat instellen op dat handjevol mensen die zich niet kan gedragen.. tja.. beetje omgekeerde wereld.. kun je net zo goed een kerkplaats van maken. of mandir of wat anders.

<VENI, VIDI, VICI>

Ja wat ik toch wel opvallend vind en vond aan de Waterkant was dat je alle lagen van Su er aan trof, arm rijk, Inheems tot zwerver....alles.... met name de eigen locals en dat maakt de sfeer daar wel heel leuk... Ik weet zeker dat he tidd een luxee uitstraling zal gaan krijgen, ander publiek hoeft voor mij dus niet daar ik de samenstelling heel gevarieerd en ook heel nice vind....ff de rotte appels eruit en probleem is opgelost << Politie standaard daar plaatsen.... Van de week zal ik ff een kijkje nemen [net zoals ik met de trap zou doen en nog steeds niet geweest ben lol ] maar any how van de week ergenssssss

Als ik een compagnon zou hebben zou ik best wel een terras daar willen beginnen.... maar niet in mijn uppie ik weet wat er allemaal bij komt kijken dus no way in mijn uppie....
Wat dacht je als je daar een strand gedeelte maakt... [zonder zee wel is waar] maar ik zie dan een stuk voor me met lekker veel wit zand, met daarop de ligbedjes... geloof me het zou aanslaan, morgen ga je zien dat iemand [lezer] dit plan gaat indienen. In het midden moet er wel een zwembad[je] zijn ....

Als ik daar zou zijn, zou ik meedoen.

M.b.t. de aanwezigheid van diverse lagen van de bevolking ben ik met je eens, het is niet zo dat ik bedoel dat de locals daar niet aanwezig moeten zijn, neee, tuurlijk niet, de eigen bevolking maar het juist charmant.

Nee ik doel meer op de mensen die niet voor de gezelligheid en sfeer komen maar meer voor de oplichterij en drugs. Het moet gewoon gemoedelijk aan toe gaan, en juist toegankelijk voor een ieder, van singles tot en met families met kids en voor de toeristen ook.

<VENI, VIDI, VICI>

Weetje ik ben bekend met de drugsplaatsen en waterkant zelf is niet een drugsscene.... ach tuurlijk er kan toevallig een mannetje open die iets verkoopt maar zelden tot nooit, je zal verderop moeten gaan richting wojo dan.... het is zo: waterkant heeft mooie redelijke prijzen , ook voor alcohol... wanneer iemand al teut is en door gaat maar men wilt niet verkopen loopt die gene gewoon naar de ander verder op of vraagt aan iemand die ook zuipt en er nog helder uitziet om voor hem te halen..... is er politie dan wordt dit beter in de smiezen gehouden en kan met tijdig een stokje steken..... nu gebeurt dat niet en ach tja veel dronken mensen worden agressief met een slokje teveel... ze kijgen grootspraak en van het éen komt het ander [weet ik ook ook uit 12 jaar Horecatijd bijelkaar] dronken mensne zijn stront vervelend, dan liever een stoned iemand zeg....

Is de centrale markt nu wel vernieuwd? Zag er niet uit.. vervallen tot en met .. geen sfeer..

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:

Ja maar ik denk wanneer men het wat luxeuzer zou maken/verbouwen/verbeteren, trek je ook andersoortig publiek aan.

Destijds zag je veelal van die sloebers hangen.. dan komen andere mensen ook niet echt op gang, en wanneer je het alcoholbeleid gaat instellen op dat handjevol mensen die zich niet kan gedragen.. tja.. beetje omgekeerde wereld.. kun je net zo goed een kerkplaats van maken. of mandir of wat anders.

Het is helemaal nog niet af. Er is een gedeelte opengesteld i.v.m. de feeselijkheden rond 1 juli. Het wordt heel mooi allemaal.

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

Maharani_JJ wrote:

Is de centrale markt nu wel vernieuwd? Zag er niet uit.. vervallen tot en met .. geen sfeer..

Dat wordt ook aangepakt.

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

De Jager wrote:
Maharani_JJ wrote:

Dat wordt ook aangepakt.

Blijkbaar heb je inside info over de onderhandse aanbstedingen van Abrahams.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Nou dan wordt het een mooi gedeelte . ben erg benieuwd..  nieuwe gebouwen, onderhouden panden, parken, terrasjes etc etc dat geeft een heel ander beeld over SU en geeft ook aan dat men economisch ook booming is....

<VENI, VIDI, VICI>

Ik zou willen dat ze weer de afmeting van het ronde [vlagge]plein op het gras zouden maken.... Met weer een rand erom heen waarop je ook kunt zitten lantaarnlampen en wij vermaken ons verder wel... elke zondag was er leuk pibliek te vinden daar op het oude Vlaggenplein, dan was er weer een groepje dat een vechtsport beoefende in groepsverband dan was er weer breaikdance er was gewoon altijd iets leuks te beleven....weetje wat ik ga me ff baden en een kijkje nemen en zal jullie straks heel eerlijk en zo obect... o nee laat dat lukt toch niet, maar zal zo eerlijk mogelijk mijn bevindingen vertellen, enne weetje wat er volgen 3 foto's bij.... Staat voor 00 Surinaamse tijd op het net.

*Cinny* wrote:

Ik zou willen dat ze weer de afmeting van het ronde [vlagge]plein op het gras zouden maken.... Met weer een rand erom heen waarop je ook kunt zitten lantaarnlampen en wij vermaken ons verder wel... elke zondag was er leuk pibliek te vinden daar op het oude Vlaggenplein, dan was er weer een groepje dat een vechtsport beoefende in groepsverband dan was er weer breaikdance er was gewoon altijd iets leuks te beleven....weetje wat ik ga me ff baden en een kijkje nemen en zal jullie straks heel eerlijk en zo obect... o nee laat dat lukt toch niet, maar zal zo eerlijk mogelijk mijn bevindingen vertellen, enne weetje wat er volgen 3 foto's bij.... Staat voor 00 Surinaamse tijd op het net.

Ik hou je eraan.... smile

We hebben WEER 5!!!

Aaaaaah shit echt niet meer aan toe gekomen zeg, ik had ritjes tussen door en de tijd vloog voor bij man.... maar ik geef je een seintje zodra ze erop staan, ik maak gelijk een foto van die trap en ff een paar van de vernieuwende [nog bezig] waterkant.

20 (edited by AmonRa 2013-07-08 14:01:58)

Het nuttigen van alcohol voor 22:00 verbieden. Geopende blikje of geopende fles wordt meteen bestraft met een boete. Bij herhaling volgt een boete en gevangenis straf. Gelijk keihard zijn. Dit maakt het voor de mannen in zwarte pakken gelijk makkelijk. Zo kunnen de zuipers langs het water zuipen maar zonder dat er gezinnen aanwezig zijn. Op deze wijze heeft een ieder profijt van Waterkant. Natuurlijk moeten de zuipers extra getaxed worden vanwege de troep en pislucht die zij achterlaten.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Amon ga lekker fietsen in Ned hoor...... ik denk dat dat beter is dan die gekke adviezen van je... ja sorry hoor.... voor 22 uur geen alcohol.

Woon ik nu in Suriname of in Betuttela ?

je mag gvd straks NIKS meer rot op zeg.

AmonRa denkt dat Men In Black gebaseerd is op ware gebeurtenissen. wink  big_smile  big_smile

DEEDEEDBEE NÉÉ

23 (edited by *Cinny* 2013-07-12 17:10:51)

Volgens mij is het echt alcohol vrij gemaakt SLAAT NERGENS OP waarom laten ze niet standaard daar politie surveilleren ???? WAT EEN BETUTTELING ZEG gatverredamme... je mag niet dit je mag niet dat ga toch weg joh.... lijkt Nederland wel hier tegenwoordig gatsie

Maar als waterkant vernieuwd is, dan is de foto die we op dit forum te zien krijgen
verouderd.
Admin. wanneer krijgen op dit forum de nieuwe waterkant te zien?

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Ja klopt want waar je die parasol ziet tot daar is het naar links toe nu dicht.... maar ik zou ff wachten met aanassen tot dat er echt een leuke foto gemaak tkan worden, he tis nu nog een kale bedoening....

[img]http://www2.picturepush.com/photo/a/13484340/220/13484340.jpg[/img]

[De Jager check alvast 1 foto....]