Topic: huur huis

Beste mensen,

Binnenkort remigreer ik naar suriname ,en ik zoek een betaalbaar huur huis  voor ongeveer een

Jaar. Voor een bedrag van 865 SRD PER MAAND . De prijzen van nu zijn belachelijk hoog.

Ze vergeten wel dat we in su geen huursubsidie ontvangen.

Wie o wie kan ons helpen aan een woning . Voor mij en mijn drie kids

Nog bedankt

Daienne

Re: huur huis

Hallo welkom op het Foum smile

Check ff www.via2000.sr en www.via200.net

Daar kan je ff checken of er wat voor je bij zit !!

Ofje een huis gaat vinden met 4 slaapkamers en een woonkamer erbij mi no sabi...
ik hoop het voor je.... maar voor dat bedrag ga je wel iets moeten vinden....
Wat ik zelf altijd vroeger deed is zelf een advertentie plaatsen zodat iedereen op JOU reageert en JIJ de keuze hebt, en niet jij reageert op een adv en nog 100 man...

Dat verkleint de kans dan weer zo !

Lieve mensen,  sorry dat ik jullie onderbreek. Ik wil met een nieuw onderwerp starten. Ik ben ingelogd. Men vraagt mij om een avatar op nieuw toevoegen. Dat kan ik niet! Wie wil mij mee helpen?

Ik als een dame die bescheiden maar lees wat jullie schrijven, wordt nu geïntimideerd en gechanteerd vanwege afgunst in Suriname, omdat een z.g makelaar mijn perceel niet kon kopen. Deze meneer heeft het bord waarop het te koop stond, weg gehaald en vernietigd, in het donker.

Dochter lief chanteert mij dat hij aan de belasting dienst gaat doorgeven, of heeft reeds doorgegeven, dat ik bezittingen in Suriname heb. Ik dacht het perceel te verkopen en met dat klein beetje geld een klein woning op een ander perceel neer te zetten waar ik met mijn AOW-pensioentje kan verblijven om in switie Sranan samen met anderen het leven te delen. Deze hebzuchtige schijnmakelaar is zo brutaal dat hij het bord heeft vernietigd, om ander koper de kans te ontnemen.

Vinden jullie dat dit moet kunnen, waar iedereen democratisch leeft?

Ik wil een nieuw onderwerp hier over straten en vragen aan mensen welke ervaring ze hebben met de belastingdienst met bezittingen in Suriname? En welke stappen ik met die nog niet verkochte perceel van 18.000 euro moet beginnen.  Wat doet de belastingdienst in Holland, wanneer ik ook van IAO of AIO in de zomer ook in Holland wil leven? Want leven met een mager AOW van bruto 350, euro in Suriname op mijn oude dag is niet haalbaar.

Ik wil het stukje dat die dochter naar mij geschreven heeft ook door iedereen laten lezen en iemand die met zo iemand een gesprek wil voeren of ander wijze verstand bij wil brengen. Graag! Naam bij mij bekend en woont ergens in een zijstraat van de 2 de rijweg of Hendrik straat.

Wie helpt mij met een onderwerp te starten? Is op deze manier Suriname voor Surinamers uit Holland nog leefbaar?

Help mij met de aanwijzingen graag.

Al vast bedankt.

Hee huh kanoe kan je ajb ophouden met constant de zelfde tekst te plaatsen 1x volstaat wel hoor... je hebt maar 9 x een bijdrage geleverd en 9x het zelfde, beetje vervelend wordt dat zo ... zo onderbreek je niet maar ben je gewoon storend joh.

*Cinny* wrote:

Hee huh kanoe kan je ajb ophouden met constant de zelfde tekst te plaatsen 1x volstaat wel hoor... je hebt maar 9 x een bijdrage geleverd en 9x het zelfde, beetje vervelend wordt dat zo ... zo onderbreek je niet maar ben je gewoon storend joh.

Hij heeft 9 dochters. Vandaar.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ