Re: Het WANBELEID van de regering Bouterse/Ameerali 2010 tot heden.

Zege voor Rusland die al meer dan 10 jaar probeerde India over te halen;

India en Pakistan zijn beide toegetreden tot de Shanghai Cooperation Organization (SCO) en daarmee is de populatie die de SCO vertegenwoordigt verdubbeld van 1,5 miljard naar 3 miljard inwoners en derghalve 40% van de totale wereldbevolking.

Ook wordt Azië daardoor direct een stuk veiliger omdat deze landen waarvan 4 groot nucleaire machten zijn (India, Pakistan, Rusland en China) vele geschillen in de toekomst via de SCO zullen beslechten alsook economisch gaan samenwerken.

In de wachtrij staan ook Turkije en Iran.

De Aziatische wereld is de oorlogshandelingen en geweld van NATO/VS zat. Zie o.a. Syrië, Libië, Irak, Afghanistan, Jemen, Oekraïne alsook het doen uiteenvallen van Servië destijds.

Op naar de multipolaire wereld.

Weg met oorlogszuchtige roofkapitalisten.

Rusland is een belangrijke spil en bemiddelaar in de SCO.

Thank you Putin.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Een wereld met open grenzen zou ons allen 78 biljoen USD rijker maken volgens econoom Michael Clemens van the Centre for Global Development, een anti-armoede denktank in Washington.

https://www.economist.com/the-world-if/ … ion-richer

Helaas wil de 1% die het voor het zeggen heeft juist de verschillen zo houden zodat ze zich boven alle anderen "verheven" kunnen voelen en hun bevoorrechte positie houden.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Tja wat het WANBELEID van de regering B/A allemaal niet voor elkaar krijgt.

Plagiaatpleging included: Allcatrash gaatje gravert.

Veel zand erover. Fataal veel.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Arme schoolkinderen.

In opdracht met een vlaggetje zwaaien en dan vliegen die dure limousines voorbij.
" want het raam zou niet open kunnen..."

Sneu.

En dan worden ze later nog een keer lastig gevallen door GMAP.

Pas op, all catrash.

't Wijst zich vanzelf.

Jiyani wrote:
j.bakra wrote:

Hé, laffe dyu-ka-boi, het is duidelijk dat jij ook zo’n achterbaks, gluiperig ventje bent die een eerder geschreven bijdrage stiekem verwijdert - zoals bij die gepapegaaide b,o,u,terse... topic; te weten over dat nonsens-opstelletje van jou, waarin jij o.a. jezelf omschreef als “bosneger” en ik jou antwoordde dat ik het woord “marron” prefereer.

Enfin, voor mij is het duidelijk dat jij je medicatie niet op tijd slikt, want je schrijft alweer baarlijke nonsens en verdraait, al dan niet bewust, de feiten - jij zielig “vriendje”.

@het karakterloos kakelend kakuli wintje jiyani, met haar van ‘djaran’ vervuld ‘karia-waala diel’: wat voor Aziatisch type ben jij nou, welke ‘rang’ heeft jouw ‘tjamṟa’ en hoe luiden jouw werkelijke namen?

Het is jammer dat ze jou niet met het ‘mail’ badwater hebben weggespoeld, dan wel direct na de geboorte, tezamen met de  ‘khêṟhîe’ hebben begraven. smile tongue

Hallo www oftewel wegwerpdweil van waterkant, als je geen aandacht krijgt dan ga je ruzie zoeken d.m.v. schelden.
Hup ga je pillen gauw innemen, zoals D.J. Oeka het al geschreven heeft ben je zodanig verward in je kop dat je alleen maar inhoudsloze posts plaatst. Als jij denkt dat je met je posts indruk kunt maken, dan zit je er totaal naast.

O ja, wie is er gefocust op huidskleur. Ik vraag aan niemand welke kleur zijn huid heeft.
Trouwens ik zie dat je 2-eiige broer afwezig is. In elk geval is het nu een stuk rustiger op dit forum. Alleen jij verstoort de orde nog steeds.

Hallo tingie koeliemeid die vergelijkbaar is met het afvalwater van de dweil die jij noemt; als je eeneiige tingifowru zuster vibratrol overal elke topic van WKN zit te vervuilen met allerlei onzin hou jij je vuile bek steevast. Spoel jezelf door het riool waar je vandaan komt.

Mustafa Kemal Atatürk

8,356 (edited by Jiyani 2018-06-24 15:35:19)

Die kala dil wala miya is weer terug en dus kan het schelden weer beginnen.
Zonnig heeft mij nog nooit uitgescholden en ik reageer alleen op de mensen die mij schelden en dat zijn nu alleen jij en die 2-eiige 2-ling broer van je.
Het is hoog tijd dat jij samen met je eigen stank wordt gespoeld door de wc-pot.
Jij en die www-dweil laten duidelijk blijken dat je samen een onnatuurlijke 2 eiige 2-ling bent.
Mijn broer en ik die wel een natuurlijke  2 eiige 2-ling zijn nemen het niet voor elkaar op als de een fout zit. Dan wijst de een de ander op de fouten die hij/zij heeft gemaakt, zoals het hoort.
Dat doen jullie niet. Bij jullie geldt soort zoekt soort.
Je bent terug en de onrust neem weer toe.

Kala dil wala miya je bent een racist van het ergste soort.
Je ruikt je eigen stank die je dagelijks in grote hoeveelheden produceert. Zelfs het riool stinkt bij lange niet zo erg.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

8,357

Haha Putin bedanken.
Putin die de corrupte Sepp Blatter heeft uitgenodigd op het Wk aanwezig te zijn, terwijl hij voor 6 jaar is geschorst.
De ene corrupte figuur die de andere corrupte figuur graag in zijn buurt heeft. Ook hier geldt soort zoekt soort.
Die Sepp Blatter heeft zich zonder schaamtegevoel laten interviewen en daarbij deed alsof hij nog steeds de baas is van de FIFA.

To-Shio-Hing

En zo is het WANBELEID van zeveneven weer in t zonnetje gezet.

Bruine bragiaatbreging brokjes brakend brak brokkig
---on..eilig en .eksistisch
WANSMAKELIJK.

GPAP

't Wijst zich vanzelf.

Jiyani wrote:

Die kala dil wala miya is weer terug en dus kan het schelden weer beginnen.
Zonnig heeft mij nog nooit uitgescholden en ik reageer alleen op de mensen die mij schelden en dat zijn nu alleen jij en die 2-eiige 2-ling broer van je.
Het is hoog tijd dat jij samen met je eigen stank wordt gespoeld door de wc-pot.
Jij en die www-dweil laten duidelijk blijken dat je samen een onnatuurlijke 2 eiige 2-ling bent.
Mijn broer en ik die wel een natuurlijke  2 eiige 2-ling zijn nemen het niet voor elkaar op als de een fout zit. Dan wijst de een de ander op de fouten die hij/zij heeft gemaakt, zoals het hoort.
Dat doen jullie niet. Bij jullie geldt soort zoekt soort.
Je bent terug en de onrust neem weer toe.

Kala dil wala miya je bent een racist van het ergste soort.
Je ruikt je eigen stank die je dagelijks in grote hoeveelheden produceert. Zelfs het riool stinkt bij lange niet zo erg.

Ha,ha,ha,
Die gotromotjo Jiyani heeft de grootste dot mofo en zwarte ziel. Ziet graag onrust in Sranang, is racistisch tot op het bot, ziet zelf niet hoe ze mij steeds weer opzoekt omdat ze een reden tot schelden mist zoals ik al boven heb laten zien.
Haat alle moslims en doet graag mee met zionisten van WKN; overigens is haar soulmate las ede echt las dede geworden. Zeker als ISIS tuig gaan vechten en omgekomen.

Wat Putin betreft; ook zijn inspanningen om rust aan het Aziatisch front te brengen door India en Pakistan in de SCO binnen te halen vindt deze oorlogszuchtige gotromotjo maar niks.

Zegt wel alles over haar hindoefanatische inborst.

Toedeloe Kali Maiyya

Mustafa Kemal Atatürk

Nou is die GMAP van plan om die geweldige CTU op te heffen.

van starnieuws
" .. De unit die belast was met onder andere counter terrorisme, drugscriminaliteit en intelligence heeft het onderzoek verricht en de verdachte in beeld gebracht. Deze unit is intussen ontbonden door waarnemend korpschef Roberto Prade in opdracht van minister Stuart Getrouw van Justitie en Politie.
...."

Dan is die beste van de beste helemaal zonder baan.
Oneervol ontslagen zou het minste zijn.
Wie neemt ze nog serieus?

En ook die zus van hem is muisjesstil.

Zolang de centjes voor 80.000 en de rest van de bende blijven binnenstromen zullen ze er alles aan doen in het straffeloze geamnesieerde zadel te blijven.
Money makes the world go round..

En het surinaamse volk.... blijven bedotten.

Nee dan toch werkelijk weer veel liever iemand die orde op zaken stelt zoals aBOUTaleb. En komt nu met de oproep om officieel excuses aan te bieden voor wat gebeurde tijdens de slavernij.

Of dat werkelijk verschil zal maken is maar de vraag. Wat is er tot nu toe geworden van al dat " ontwikkelingsgeld"?

Zelfs in africa bijv Niger is de bevolking groeiend en groeiend. En een enorm probleem want het land is niet zo enorm.
Iedere kerel heeft vaak minstens 10 kinderen en ook de lokale leiders die snappen waarover het gaat, hetzelfde laken een pak.
Importeren van toekomstgericht denken en plannen is vooral een leuke hobby lijkt het. De westerse melkkoeien die spelen de opgelegde rol van adviseren. Terwijl ook die leiders zijn niet van plan te stoppen met nog meer kindjes de armoede in schoppen.
En schamen zich niet om dat te benadrukken.

Sjaaltje erbij?

't Wijst zich vanzelf.

8,361

Kala dil wala miya,

Hou je grote gore waffel maar een stijf dicht. Jij bent degene die mij iedere keer uitscheldt, zelfs als ik niet op jou reageer.

De Russische regering heeft een wet aangenomen dat bepaalde vormen van huiselijk geweld niet meer strafbaar zijn.
Die Putin van jou is net als jij een zeer vrouwonvriendelijk mens. Jullie zijn beiden erger dan de duivel.

Wat de onrust betreft in Suriname, dat heeft Bouterse, van wie jij heel graag de kont aflikt, zelf veroorzaakt. Wie weet heb je daar zelf ook aan bijgedragen gedurende je lange verblijven in Suriname.

Je bent IS-aanhanger, je bent tot op het bot een moslimfundamentalist.
Tot nu heb je alle slechte daden van de moslims goedgepraat.
Je beschuldigingen aan mijn adres slaan helemaal op jezelf, vieze vuile gore awari.

In Suriname is een student gearresteerd i.v.m. bedreigingen.
Jij zal hem wel opgeleid tot terrorist tijdens je verblijven in Suriname.

Alle vrouwen in je familie zijn de grootste motyo's. Jij bent hun pooier.
Daarom poch je hier op het forum hoe rijk je wel niet bent.
Krijg toch de hik voor de rest van je leven, kala dil wala miya.

Ik heb iedere keer weer gelijk als ik schrijf dat je mij weer gaat schelden. Je bewijst het zelf ook iedere keer. Maar ik laat me niet door uitschelden. Je krijgt het gewoon weer terug.
Alles wat slecht is aan jou, verwijt je mij. Ga die zondebok in je eigen kring zoeken etterbak
Je bent al door een ieder op dit forum uitgekotst, toch blijf je weer terugkomen.

To-Shio-Hing

8,362

Kala dil wala miya,

Jij zal nooit kunnen bewijzen dat ik alle moslims haat. Ik vertrouw de moslims niet meer.
Ik heb nooit moslims slechts toegewenst ook al vertrouw ze niet. Zelfs jou haat ik niet, heb wel een ontiegelijke hekel aan je. Dat jij het verschil tussen haat en niet vertrouwen niet begrijpt is jouw probleem.
Jij daarentegen haat alle hindu's en met name de hindu vrouwen haat jij zeer intens.
In een posting heb je zelfs geschreven dat men (daarmee bedoel je moslims) bommen mogen gooien op India zodat vele Indiërs, maar vooral hindu's, dood gaan.
Iedere keer weer toon jij dat je een racist bent van het ergste soort.

Jij zult aan je eigen haat t.o.v. hindu's ten ondergaan. En dat geldt ook voor alle moslims die hindu's haten. Dat geldt ook voor alle hindu's die moslims haten. Dat geldt voor elk mens die een ander mens haat.
Trouwens je bent al aan het verteren.

To-Shio-Hing

8,363 (edited by Anjoemara 2018-07-02 04:13:38)

Jiyani wrote:

Kala dil wala miya,

Jij zal nooit kunnen bewijzen dat ik alle moslims haat. Ik vertrouw de moslims niet meer.
Ik heb nooit moslims slechts toegewenst ook al vertrouw ze niet. Zelfs jou haat ik niet, heb wel een ontiegelijke hekel aan je. Dat jij het verschil tussen haat en niet vertrouwen niet begrijpt is jouw probleem.
Jij daarentegen haat alle hindu's en met name de hindu vrouwen haat jij zeer intens.
In een posting heb je zelfs geschreven dat men (daarmee bedoel je moslims) bommen mogen gooien op India zodat vele Indiërs, maar vooral hindu's, dood gaan.
Iedere keer weer toon jij dat je een racist bent van het ergste soort.

Jij zult aan je eigen haat t.o.v. hindu's ten ondergaan. En dat geldt ook voor alle moslims die hindu's haten. Dat geldt ook voor alle hindu's die moslims haten. Dat geldt voor elk mens die een ander mens haat.
Trouwens je bent al aan het verteren.

Jiyani wrote:

Kala dil wala miya,

Hou je grote gore waffel maar een stijf dicht. Jij bent degene die mij iedere keer uitscheldt, zelfs als ik niet op jou reageer.

De Russische regering heeft een wet aangenomen dat bepaalde vormen van huiselijk geweld niet meer strafbaar zijn.
Die Putin van jou is net als jij een zeer vrouwonvriendelijk mens. Jullie zijn beiden erger dan de duivel.

Wat de onrust betreft in Suriname, dat heeft Bouterse, van wie jij heel graag de kont aflikt, zelf veroorzaakt. Wie weet heb je daar zelf ook aan bijgedragen gedurende je lange verblijven in Suriname.

Je bent IS-aanhanger, je bent tot op het bot een moslimfundamentalist.
Tot nu heb je alle slechte daden van de moslims goedgepraat.
Je beschuldigingen aan mijn adres slaan helemaal op jezelf, vieze vuile gore awari.

In Suriname is een student gearresteerd i.v.m. bedreigingen.
Jij zal hem wel opgeleid tot terrorist tijdens je verblijven in Suriname.

Alle vrouwen in je familie zijn de grootste motyo's. Jij bent hun pooier.
Daarom poch je hier op het forum hoe rijk je wel niet bent.
Krijg toch de hik voor de rest van je leven, kala dil wala miya.

Ik heb iedere keer weer gelijk als ik schrijf dat je mij weer gaat schelden. Je bewijst het zelf ook iedere keer. Maar ik laat me niet door uitschelden. Je krijgt het gewoon weer terug.
Alles wat slecht is aan jou, verwijt je mij. Ga die zondebok in je eigen kring zoeken etterbak
Je bent al door een ieder op dit forum uitgekotst, toch blijf je weer terugkomen.

als we al jouw koeterwaals moeten samenvatten dan is er een psychiatrische benaming heel toepasselijk en correct voor: Pseudologia fantastica.
Dat wil zeggen in ABN Nederlands: ziekelijke vorm van liegen en verdraaien.
In dat opzicht een spiegelbeeld van Vibratrol jouw lesbo vriendin.

Jouw wereldbeeld is zo kinderlijk, haatdragend en achterlijk; allemaal voortgesproten uit een brein vol met toko toko.

Dag motjoJani oftewel pseudologia fantast. Laat je opnemen.

Mustafa Kemal Atatürk

8,364 (edited by zonnigsuri 2018-07-02 07:01:50)

Wat het WANBELEID van de regering van GMAP kennelijk aan plagiaatpleging kan voortbrengen.

Welzijn voor het Surinaamse volk is ver weg.
18.000 treintjes in ieder geval niet.
Cassave-ctu-corruptie it's a carifesta
Hoe veel productie is ondertussen gerealiseerd bij de njan patoe hectaren die zijn weggegeven aan rebellerende maties ten koste van de inheemse bevolking?

2009: GMAP zou de grondrechten wel even regelen alsook het kwik in de goudsector uitbannen.
Net zo lummelig loos als in datzelfde jaar zeggen: " ik ga er een keer voor en dan laat ik het aan de jongeren..."

Neokoloniserende newspeak heet dat ook wel, China is zoooo blij een vinger in de pap te hebben.

Dat is ook in afrika het geval.
En door na te gaan wie er werkelijk en langdurig op vooruit gaat kwa welzijn en welvaart krijgt u een beeld van de realiteit vandaag de dag.

't Wijst zich vanzelf.

Waterkanters,

Onlangs werd vernomen dat de 'schone" schijn van GMAP en prins 80.000 nog minder blinkt dan ze doet schijnen.

De penibele staat van de schatkist en de economie van dat halve miljoen zielen is er nog erger aan toe dan al gebleken is in de afgelopen tijden.

Deze lieden huppelen voorop met de koppen in het zand steken en vooral mooi weer spelen. Niet zo maar zijn er steeds meer mensen die diensten hebben verleend en andere arbeid hebben verricht maar nog steeds niet in volheid ervoor zijn uitbetaald.
Ook die schade loopt in de tientallen miljoenen.

Tel daarbij al de miljoenen leningen waarvoor het volk tot in lengte van dagen moet zwoegen en die blikken vol met afgeserveerde zeveneven " ministers" die tot aan hun dood op hun achterste kunnen zitten en nog komt het geld binnen.

Volg het geld. Bij GMAP en anders paar-igen nog nimmer een idee dat blijdschap opriep.

Waar is meneer Venetiaan die wel in staat is gebleken de brug af te betalen.
Waar is een man van de statuur van meneer Telting die prudent beleid kan voeren.

De al weer ontbonden ctu heeft ook geen zinnigheden dan een opgesloten corrupteling opgeleverd.

Als i t al niet was zou i er Para van worden.

Schuilie huilie, meer niet.

Mocht t trammetje wel voortvarend hakkepuf doen en naar anders rijden zal dat genoegzaam blijken.

't Wijst zich vanzelf.

8,366 (edited by zonnigsuri 2018-07-04 08:54:02)

Verzoening voor de slagers van suriname...?

GMAP en consort probeert het tevergeefs.
Recht en waarheid maken vrij.

In eigen woorden: " je manier van denken veranderen" Zou u er uw geld op willen zetten dat de manier van denken en handelen is veranderd?
Denk verdwenen getuige, denk "schoonzoon" 80-.000, denk meriba, denk cassavecarifesta denk geheime deals

Van het nieuws.

https://nos.nl/artikel/2239796-chileens … -1973.html

't Wijst zich vanzelf.

8,367 (edited by Anjoemara 2018-07-05 07:05:18)

zonnigsuri wrote:

Verzoening voor de slagers van suriname...?

GMAP en consort probeert het tevergeefs.

In eigen woorden: " je manier van denken veranderen" Zou u er uw geld op willen zetten dat de manier van denken en handelen is veranderd?
Denk verdwenen getuige, denk "schoonzoon" 80-.000, denk meriba, denk cassavecarifesta denk geheime deals

Van het nieuws.

https://nos.nl/artikel/2239796-chileens … -1973.html

Jo mpp ka**o nazaat van slavendrijvers die 1x 24 uur op WKN vertoeft wegens dakloosheid; kijk eerder naar jouw mpp roofkapitalisten en vooral de USA en ga daar je kritiek leveren. De VS bombardeert de hele wereld en stuurt vluchtelingen daardoor naar Europa, leent kosteloos op los van deze zelfde wereld die zij vernietigt met thans een schuld van 20 biljoen die zij nooit zal aflossen, is de grootste drugsdealer (via CIA) etc. etc. Trump krijgt tegengas van de oorlogsindustrie (MIC) vanwege zijn plannen tot vrede met Noord Korea want er vervalt zo de noodzaak tot wapenrace etc.

Maar het enige wat jullie schapies doen is nog meer afgeven op vluchtelingen en moslims (terwijl deze zogenaamde moslims die zich ISIS noemt zionisten zijn). Nooit verder kijkend dan waar jullie opportunistische kraaloogjes op gevestigd zijn.

De VS wil Venezuela nu aanvallen omdat het maar niet opschiet met het omverwerpen van de socialistisch regering Maduro en daar zitten uiteraard eigen Venezuelaanse rijke elite rovers achter die hun belangen willen heroveren; net zoals in Suriname de 5e kolonne in het geniep bezig is (waar jij zeker als slavendrijver nazaat ook achter zit met je eenzijdige plagiaat).

Donder toch op jij kwal. Alleen OSPEN nazaten kun je vermoedelijk met je rotzooi charmeren; het Surinaamse volk nooit !!!!!

Mustafa Kemal Atatürk

8,368 (edited by zonnigsuri 2018-07-05 14:56:08)

verplaatst voorbij bakrattig.

't Wijst zich vanzelf.

8,369

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 21#p518621

8,370

...ook dit http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 31#p518631 geldt voor deze topic van de terecht gebande mietje baka.

Regelmatige lezers van Waterkant.net zal het overigens opgevallen zijn dat minstens 69% van de re’s ter zake deze forumbijdragen voor rekening komen van de dwangmatig postende kkk zs/pp. tongue tongue

Enfin, tot de volgende week maar weer.

8,371 (edited by zonnigsuri 2018-07-06 16:30:40)

voorbij bakrattig,

Waterkanters,

Dat GMAP en de andere slagers van suriname zich proberen te verzoenen met hun lot zal wellicht op enige sympathie bij sommigen kunnen rekenen.
De sympathie onderbouwen is echter een veel groter obstakel. Dat is met klinkklare onzin van plagiaatpleging erbij nog geen stapje dichterbij gekomen.

In de min of meer functionerende rechtsstaat Suriname geldt voor iedere ingezetene: Recht en waarheid maken vrij!

Dat de manier van denken en handelen zal moeten worden veranderd draagt vandaag de dag zelfs GMAP uit. Echter woorden zijn gratis, maar daden spreken luider.

Bedenk dat de recidiverende " stiefzoon" wederom betrokken is bij ernstige criminele feiten. Met leugens en klinkklare onzin probeerde die eronder uit te wriggelen. Tevergeefs. Dat de getuige van die daden plotseling verdwenen is, laat weer zien dat bij deze lieden de denkverandering nog niet gaande is.
Een oude vos nieuwe streken aanleren is vrijwel niet te doen.

Ondertussen over de ruggen van de nabestaanden van vermoorden probeert een figuur betaald en al weer een wit voetje te halen.
Slechts recht en waarheid maken vrij.

Een doorsnee ndpmens meende dat het toenmalige leger meer slachtoffers heeft. Waardoor in de gedachtengang van die een rechtsgang zeker gewettigd is.
Echter de staatsgrepers hebben tot op heden geen openbare poging gedaan om die rechtsgang op te takelen. In tegendeel.
En vandaag de dag is nog overal zichtbaar en voelbaar wat de staatsgrepers voor lieden zijn. Voor eigen belang en op kosten van het volk huppelen.

De caravan van corrupte kruisvaarders strompelt en slechts verlopen  sigaren uit eigen doos van het volk uitdelen werkt als noodverband.

De financieel/economische volksvertegenwoordigers die in de commissies toegang hebben tot de ware feiten zijn van mening dat de toestand nog veel erger is dan de huidige regeerders naar buiten brengen.

Af te lezen aan het uitstel van betalingen voor verleende diensten, die alleen en schoorvoetend en of na dreiging van of daadwerkelijk staken mondjesmaat worden ingelost.

Dat GMAP consort 80.000 naar binnen klokt maandelijks, exclusief alle bijkomende zaken en de gewapende limo's met dichtgekitte ramen voorbijsjezen

Nog een zweem van de achttienduizend woningen zijn gebouwd en in tegenstelling tot de belofte van GMAP in 2009 om er " 1 keer voor te gaan en het daarna aan de jongeren over te laten" is vandaag de dag de hele kliek vastgekit aan het pluche of ingezet als vage " adviseur" van onbekende zaken.

Dat zich dit ook weer onttrekt aan de openheid die bij volksvertegenwoordigende posities past laat de stuikende verandering van gedachten zien.

GPAP en al zeker GMAP.

't Wijst zich vanzelf.

8,372 (edited by zonnigsuri 2018-07-07 07:55:43)

Waterkanters,

Hoewel Leendert al zeveneven minimaal 80.000 dollar Per MAAND voor 1 figuur en exclusief alle extra's binnengraait en dat automatisch op die rekening komt te staan is de bankbiljetten drukker op vele fronten de mist in gegaan.

Op het laatste moment is men er in geslaag om 2 miljoen magere srd's over te maken. Om zo de directe dreiging van een staking door de onbetaalde werkers uit te stellen.
En welke directe schulden voor bewezen diensten staat die caravan nog open?

Wat een corrupte kruisvaart al niet kan opbrengen....

Uit het nieuws
PARAMARIBO, 7 jul – De regering in Suriname heeft deze week SRD 2 miljoen overgemaakt voor het Sint Vintcentius Ziekenhuis (SVZ). De directie spant zich in om zo snel mogelijk de vakantiegelden en overige toelagen van het personeel uit te betalen. De leden van de Bond van Personeel Sint Vintcentius Ziekenhuis (BPSVZ) hebben donderdag een afschrift van hun petitie aan de minister Antoine Elias van Volksgezondheid, overhandigd aan de assembleevoorzitter.

De bond heeft een actie opgeheven en het werk hervat, nadat het geld op de rekening van het ziekenhuis was bijgeschreven.

"

Kunt u het hen kwalijk nemen?

Inzake geldproblemen meent er een: " laat de regering het duidelijk uitleggen aan de samenleving. Verwacht wordt dat het publiek op een normale manier geïnformeerd wordt," stelt Abdoel....."

Volg het geld. Sjaaltje erbij?

't Wijst zich vanzelf.

Waterkanters,

Van de regen in de drup? Als u al niet para schuilie huilie verwachtte.

Wel patroon herkent u?
Eerst een helicopterinzet waar desi B. samen met de minister van oorlog en nog een paar figuren rondhuppelen en vervolgens een corrupt gebleken cassaveverwerkingsbedrijf officieel openen.

Dan mooie sier maken met de uitvoering van de contracten van de regering Venetiaan met een paar helicopters.

Dan een paar gewapende limo's af laten leveren waarvan werd beweerd dat de ramen niet open kunnen. A raison van tienduizenden dollars. Het exacte bedrag zal de venclub wel komen vertellen.

Dan snoepreisjes met zoontjes en dat w..f naar china en E.G.. Pronksjaaltjes incluis. En dat tot op heden strijk en zet. Nu met een enorme delegatie maar zonder crimineel zoontje in de regio. Monee no dee?

Dan komt spelevaar in met een " schenkings" bootje waarin 5 personen/ beambten zitten en rondjes zullen varen in grensrivierengebiedjes in Oost Suriname.

En als meest recente is de benoeming van 2 toppers die de vliegtuigmaatschappij winstgevend gaan maken.
Even vergetend dat de ene is ontslagen bij EBS in 2010 in opdracht van desi B. terwijl de ander aan het hoofd stond van het inmiddels failliete bacovenbedrijf Surland.

Wat het salaris exclusief emolumenten betreft?
U denkt dat zij zich op enig moment zorgen moeten te maken dat de " regering" niet de bankrekeningen zal spekken?

Meneer Gilaard: DENK nogmaals.

Alles geheel en al op kosten van het volk. Dat spreekt voor zich.

Nog een snelweg naar Brazilie erbij?
Haalbaar treintje misschien?

't Wijst zich vanzelf.

8,374 (edited by Anjoemara 2018-07-08 07:02:16)

zonnigsuri wrote:

Waterkanters,

Wel patroon herkent u?

Ik herken het patroon van de 5e kolonne (rijke mafiia) die alles aan doet om de macht terug te krijgen door het volk allerlei leugens op de mouw te spelden en roofkapitalistische neokolonale naties op te hemelen; zogenaamd zal het volk beter worden van "door deze neokolonialisten gebrachte democratie". Ondertussen zal het volk nog meer uitgebuit en leeggeperst worden.

Op dezelfde wijze is Joegoslavië destijds opgedeeld door conflicten te induceren met hulp van deze 5e kolonne oftewel landverraders. Beginnend met de 10 daagse oorlog in Slovenië in 1991, vervolgens Kroatische oorlog van 1991-1995, Bosnische oorlog van 1992-1995, Kosovo oorlog van 1998-1999 en afrondend met de 69 dagen durende bombardement door NATO op Kosovo.

In Haïti is het volk nog meer verarmd doordat het uitgezuigd wordt door een klein kliekje die gesteund wordt door de VS en democratie of macht van het volk? In je verre dromen.

Dit alles is mogelijk geweest door tientallen jaren training, opleiding van deze 5e kolonne landverraders. Zij manipuleren de dollarkoers op de zwarte markt, zorgen voor schijnschaarste aan goederen, werken de devaluatie van de lokale munteenheid in de hand, zorgen ervoor dat het volk nog meer pienaart om een opstand uit te lokken. Zo zijn ze ook in Chili in 1973 te werk gegaan. En steeds trapt men er in.

Zuid-Amerika wordt ook zo opgedeeld en versnipperd omdat het socialiseringsproces een doorn in het oog was voor uncle Sam.

Zeurderige slet zouden ze aan de hoogste mast op het Onafhankelijkheidsplein moeten ophangen.

Mustafa Kemal Atatürk

Vanzelf voorbij plagiaatpleging,

" ...Waterkanters,

Wel patroon herkent u? Eerst een helicopterinzet waar desi B. samen met de minister van oorlog en nog een paar figuren rondhuppelen en vervolgens een corrupt gebleken cassaveverwerkingsbedrijf officieel openen.

Dan mooie sier maken met de uitvoering van de contracten van de regering Venetiaan met een paar helicopters.

Dan een paar gewapende limo's af laten leveren waarvan werd beweerd dat de ramen niet open kunnen. A raison van tienduizenden dollars. Het exacte bedrag zal de venclub wel komen vertellen.

Dan snoepreisjes met zoontjes en dat w..f naar china en E.G.. Pronksjaaltjes incluis. En dat tot op heden strijk en zet. Nu met een enorme delegatie maar zonder crimineel zoontje in de regio. Monee no dee?

Dan komt spelevaar in met een " schenkings" bootje waarin 5 personen/ beambten zitten en rondjes zullen varen in grensrivierengebiedjes in Oost Suriname.

En als meest recente is de benoeming van 2 toppers die de vliegtuigmaatschappij winstgevend gaan maken.
Even vergetend dat de ene is ontslagen bij EBS in 2010 in opdracht van desi B. terwijl de ander aan het hoofd stond van het inmiddels failliete bacovenbedrijf Surland.

Wat het salaris exclusief emolumenten betreft?
U denkt dat zij zich op enig moment zorgen moeten te maken dat de " regering" niet de bankrekeningen zal spekken?

Meneer Gilaard: DENK nogmaals.
Alles geheel en al op kosten van het volk. Dat spreekt voor zich.

Nog een snelweg naar Brazilie erbij?
Haalbaar treintje misschien?
"

't Wijst zich vanzelf.