Topic: Call center werk

hoi mensen,

ik zit met het volgende wellicht dat jullie mij wat duidelijkheid kunnen verschaffen.
de laatste tijd zie ik dat er vannuit Suriname steeds meer vraag is naar call center medewerkers. dit klinkt heel interessant echter. heb ik totaal geen idee wat je qua salaris mag verwachten voor dit soort werk in Suriname.

wie het weet mag het zeggen. en voor de mensen die elkaar niet mogen jullie weten wie ik bedoel. STAY ON TOPIC !!!

Re: Call center werk

http://www.calliday.nl/index.php/callce … n-suriname

Mi bar yu!!!!

NO Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

Op de site is Cinny actief en zij heeft heel recent in SME voor cal centers gewerkt dus zij kan je goed informeren. Doet ze ook wel.  wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Hee Ran-D bij Telenamic begin je met 7 srd bruto ik herhaal zeven srd bruto, je leest goed... in de link van Basis staat een gemiddeld salaris wat ik niet met de realiteit overeen vind komen.

- Men wilt het liefst dat je 60 uur per week werkt maar wel met een 0 contract
- Daarnaast kan je je salaris behoorlijk opschroeven door ook de nachtshift te nemen 200% + vergoeding taxi  tot een x bedrag denk aan srd 12,50 netto

Ik heb collega's meegemaakt die zaten op 1600 srd bruto per maand [die werkten 60 uur per week idd] ik werkte gemiddeld 38 uur per week en ving netto net iets boven de 1000 srd.

Nadeel van de call centers Su is dat je geen vast uren contract krijgt en dus ook geen financiële stabiliteit hebt, is het rustig op een project worden de ''slechtste qua scoren'' naar huis gestuurd.

Je kan ook ergens werken waar ze 10 srd per uur geven maar weer met een 0 contract... de kans dat je naar huis wordt gestuurd na 2 uurtjes op een dag dat je dacht 7 uur te werken is zeer groot... Ik adviseer je Telenamic die heeft meer projecten en meer werk dus... heb je een Ned tong dan ben je al 60% aangenomen.... Ik persoonlijk heb een wereld tijd gehad daar, had 5 mndn voor ze full time gewerkt  in '09/'10 en heb nog contact met oud collega's dus de info van mij is nog up to date.

5 (edited by Ran-D 2013-03-15 00:36:48)

*Cinny* wrote:

Hee Ran-D bij Telenamic begin je met 7 srd bruto ik herhaal zeven srd bruto, je leest goed... in de link van Basis staat een gemiddeld salaris wat ik niet met de realiteit overeen vind komen.

- Men wilt het liefst dat je 60 uur per week werkt maar wel met een 0 contract
- Daarnaast kan je je salaris behoorlijk opschroeven door ook de nachtshift te nemen 200% + vergoeding taxi  tot een x bedrag denk aan srd 12,50 netto

Ik heb collega's meegemaakt die zaten op 1600 srd bruto per maand [die werkten 60 uur per week idd] ik werkte gemiddeld 38 uur per week en ving netto net iets boven de 1000 srd.

Nadeel van de call centers Su is dat je geen vast uren contract krijgt en dus ook geen financiële stabiliteit hebt, is het rustig op een project worden de ''slechtste qua scoren'' naar huis gestuurd.

Je kan ook ergens werken waar ze 10 srd per uur geven maar weer met een 0 contract... de kans dat je naar huis wordt gestuurd na 2 uurtjes op een dag dat je dacht 7 uur te werken is zeer groot... Ik adviseer je Telenamic die heeft meer projecten en meer werk dus... heb je een Ned tong dan ben je al 60% aangenomen.... Ik persoonlijk heb een wereld tijd gehad daar, had 5 mndn voor ze full time gewerkt  in '09/'10 en heb nog contact met oud collega's dus de info van mij is nog up to date.

Cinny hartstikke bedankt voor de info !!!

6 (edited by *Cinny* 2013-03-15 00:39:51)

Ran-D wrote:

Cinny hartstikke bedankt voor de info !!!

You're Welcome smile

O waren en nog meer dingen die je had willen weten....?
Of ben je nu compleet geïnformeerd ?