Re: *Sranan*Topic*3*

*Cinny* wrote:

Hee ze is gewoon NIET gekomen zeg... roll nou ja zeg... die komt niet meer anders had ze wel ff gebeld... lijkt mij.....

lullig voor je.

wel een goede les.
locals kan wel natuurlijk maar dan boter bij de vis.
wat je in je hand hebt kunnen ze je niet afnemen.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

*Cinny* wrote:

Hee ze is gewoon NIET gekomen zeg... roll nou ja zeg... die komt niet meer anders had ze wel ff gebeld... lijkt mij.....

Nou okay dan ligt de focus weer op de 30e die heeft alles wel al betaald en als die niet komt wordt er volgens de Voorwaarden geen geld geretourneerd tongue
Ik had te voeg gejuigd en zakelijk een paar dingen vergeten, het nummer nemen en laten aanbetalen ..... nou ja ik zeg wel EERLIJK ik wil ook geen LOCAL whahahahahaha ja pfff verdien ik toch niks op.... ik moet erop inleveren waar ik NOG voor open stond ook zeg.... financieel had ik een leuke deal voor haar in elkaar geflanst... DUSSE aan MIJ lag het niet smile Maar GEEN locals meer dus big_smile Het is financieel gezien voor mij zo niet interessant eigenlijk.. Maar ja ad andere kant dacht ik, als je geen 100% bezetting hebt kan je beter een local hebben die iets minder betaald maar wel voor lange periode blijft.... maar het heeft niet zo mogen zijn.... en dat zal wel niet voor niets zijn... Ja ik word al wel 10 jaa geadviseerd GEEN local als huuder te nemen.... en KIJK deze komt geen eens inchecken lol

Nee echt treuren doe ik niet nee.... het gastenveblijf gedeelte is heerlijk ad kant mijn record aan was die opgevouwen moest worden is weg gewerkt... Ik ga gewoon verder met mijn ding. Ook zo opvallend, mijn adv staat op de oude en nieuwe site van via2000 maar op de oude moet je er voor betalen... ik heb reserve bij ze achter gelaten om deze adv steeds te verlengen... maa zag gisteren dat het er weer van af was... en altijd als die adv daar weg is krijg ik geen reacties.... Ik ga via2000 zeggen hoor, die verhuizing van ze naar de nieuwe site promoten ze niet goed genoeg mang.. Ik heb ook totaal geen reacties van de andere 8 site's waar ik had geadverteerd.

Ik vind mezelf zo verschrikkelijk want ik zit gewoon te denken ''had ik maar 4 slaapkamers ipv 3.... nou ja zeg.... misschien moet ik maar eens aan de zolder beginnen.... dan heb ik meteen een grote ruimte [leefbaar] erbij. Het huis is nu zo dat ik 3 kamers kan verhuren.... maar vind het zo lekker een aparte slaapkamer, want die moet ik dan opgeven... maar zakelijk gezien zou het een ultimate zet zijn.. [die ik qua voorbereiding al gemaakt heb] Ook zou ik eigenlijk beneden het sanitai moeten nemen, en het sanitair dat gelijkvloes met de gastenkamers zijn voor de gasten moeten laten.... en dat e wel bezoek mee naar boven mag.... als de keuken straks haar wandbarretje heeft kan dat héél gezellig worden. Mmm ja want dan ga ik kunnen sparen [!!!] Nu is het sparen op een láág pitje, er mag idd meer PIT in zeg. Sparen = héél belangijk mensen, je moet ALTIJD spaen, kan je iets met die nullen voo de komma per maand sparen, twee nullen , één nul... géén nulletje.. maakt ni uit gewoon sparen... maar hoe meer hoe beter wink

Nou  toch wel gek -geen incheck- maar ja over 3 dagen the next.... mm de arbeiders zijn er zo te horen....en ik ga ook wat rommelen in huis.

Nu begrijp ik waarom sommige SME al moe worden als ze werk zien. Jurk ga lekker een wandeling maken en dan je middag dutje doen. De zuster stopt je wel in na deze vermoeiende dag.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

zonnigsuri wrote:
*Cinny* wrote:

lullig voor je.

wel een goede les.
locals kan wel natuurlijk maar dan boter bij de vis.
wat je in je hand hebt kunnen ze je niet afnemen.

Ja apart het heeft niet zo mogen zijn, maar heb er vrede mee, ik weet voor me zelf dat ik er voor open stond en tegemoet ben gekomen... en ik volg het advies in het vervolg in deze, die ik al 10 jaar krijg ''geen locals'' das pas lullig maar helaas. En het lucht wel op, het feit dat ik aan een local dus WEL zou verhuren [aan mij lag het niet]  er zit geen duku in.... zij zijn gewoon echt mijn doelgroep niet. Ik vraag een toeristenprijs...en nu gaat het niet door en heb ik besloten ook idd geen locals meer te nemen.... ik vond het een leuke LES smile

Ja ik zit in de keuken met uitzicht op alleen maar opgeruimde ruimtes...en vandaag schijnt de sloot/goot afgerond te worden.... enne it's Holy Sunday take a rest wink

55 (edited by *Cinny* 2013-08-04 04:33:03)

Neus wrote:

Nu begrijp ik waarom sommige SME al moe worden als ze werk zien.

Vertel ? Hoezo dan ?

=====================================
Zie bewerktijd
=====================================

ZO EN NU GAAT ER EEN LANGE POST KOMEN

Hoezo meld ik dat eigenlijk niemand leest meer whahahha, nee ik word er niet verdrietig van hoor. Ik ga slim posten en niet achter elkaar typen maar per zin ff kijken of alle letters er wel staan + in de goede volgorde, de R laat het steeds afweten... kijk zie je als ik zo ga beginnen 'a post kon langa  langáááááá' Waarom ik zo een behoefte heb om te posten =?= mmm ik denk diep diep na ff , 2 jaar mensen bijna 2 jaar....keertje lag ik helemaal in een deuk [ja ja om me zelf, laat me lekker lol hebben] Maar ja ik rook graag  een paffie en dat elke dag maar neem ook af en toe ff 10 weken pauze ofzo... maar toen was ik dus een dagje lekker aan het paffen en dacht ineens 'ja ja straks ben je helder en dan denk je 'what the fuck IK ben geëmigreerd' whaahahahahah lol jawel ik moet weer lachen, enfin ik meteen een pauze ingelast, nou ik voelde me heerlijk ....totaal geen spijt, en nee man het is helemaal geen EITJE hier, ja maak er dan een eitje van ...zou je zeggen, wordt aan gewerkt.

alinea....alinea.....alinea....alinea.....alinea....alinea.....alinea....alinea.....

Drieëntwintig Augustus tweeduizendelf, het jaar zou nog dik vier maanden duren en was zo voorbij en die maanden waren OKAY. Zóóóó en daarna INEENS niet meer.... wow alles maar dan ook alles ging vet vet verkeerd een Srananman zou zeggen ''een lastige tijd'' elf van de tien afspraken wink gaan NIET door, met alle consequenties vandien... een trap die niet optijd af was waardoor de eerste stagiaires niet meer kwamen, half jaar inkomen weg, nou huh geen inkomen groot probleem, leuk en wel dat er een spaarrekening is, maarre daarop wou ik verder sparen en niet elke maand van af halen... alles ging fout, mijn hond kreeg nageslacht daarbij had ik een Zanderij hondje meegenomen, negentien honden totaal. Maar alles was zo ZWAAAAAR dat jaar, ik sloot tweeduizendtwaalf af en alleen mijn honden hebben mij kunnen troosten, ik voelde me náár, wat was ik blij dat ik als excuus had ''nee ik blijf bij mijn  honden thuis'' Oud en Nieuw 2012/2013 was TOP ik had het niet anders willen vieren, maar wel had ik ernstig nagedacht over dat jaar, en het was een KLOTE jaar [ja huh stel je eens voor Cinny en NIET vloeken , kan natuurlijk niet] Ik wou tweeduizenddertien niet zo afsluiten nam ik mij voor anders zou ik radicale beslissingen gaan nemen.

Maar niks hoor, het jaar erop werd nog walgelijker [wowww], van een 'puppieboem' naar koeparieplaag overlappend naar Parvovirus, hondjes verloren, een intense energie trekkende periode [vier á vijf maanden] zowel geestelijk als lichamelijk. Juni zou ik naar Ned gaan moeten verzetten naar de maand erop, ging ook niet door waar ik nogal gemengde gevoelens over heb.  Kan ineens niet meer op vakantie want niemand wilt op de honden passen -hi hi- tja daaaahaaaag ik vind het ergens wel hilarisch. En deze maand de tweeëntwintigste is het twee jaar dat ik hier woon. Ik gaf me zelf een deadline dat op die datum alles rond moet zijn en stabiel en bla die blabla. Ik wil niet afsluiten zoals verleden jaar want dan ervaar ik het niet meer als gezond.....maar ja dat is Nederland al zeker niet meer voor mij. Dus ik ben kwaadschiks bezig alles spang te hebben over achtien dagen ''NO time to waste I've gotta move with haste'' . Goedschiks lukte overigens NIET, vandaar..

Hoe sta ik er NU voor..... mmm de hatertjes zullen me extra haten woi.... en mensen die me wel een goed hart toedragen zullen hoogst waarschijnlijk denken, mmmm ja wat zullen ze eigenlijk denken .... any how, mijn honden en ik hebben een moeilijke tijd doorstaan, ik had zomaar al mijn honden kunnen hebben verloren, ze zien er allemaal weer fit uit en alles verloopt weer lekker stabiel. Mijn inkomen kan ik niet derven middels de kamer verhuur en daar ik voor mijn gasten taxi reed ging ik dit uitbreiden naar ook de buren erbij te pakken. De taxi is een apart verhaal, ik vind toeren door Su gewoon leuk en nu is de tank gedekt en ik hou er wat aan over. Maar dit ding is ineens op een punt dat je kan praten van een leuk inkomen, ik bedoel mijn volledige maandboodschappen excl hondenvoer kan ik eruit betalen, dat is leuk ja toch ? Dus wonderbaarlijk zit er schot in een ''inkomen werven''  vanuit een hoek wat ik niet had gedacht. De kamer verhuur slaat nu weer aan en ik wacht het rustig af qua gegadigden, momenteel meer reacties dan kamers dus ik heb geduld. Ik ben er niet wanhopig voor en super kritisch, ik wil een bepaald soort iemand. En anders laat maar, want ik heb het geld geroken =in de Taxi=.. dus ach what EVER..mijn part verhuur ik het NEVER.

Ja zo staan de zaker ervoor... de honden gaan lekker, ik heb mijn ritme weer gevonden qua tijdsindeling en alles afstemmen. Ik wil een grote schoonmaak houden en echt alles uit het huis wat er niet hoort.... ik hou van rust, ik ben zelf in huis immers de drukke factoor... En dan gewoon lekker adem kunnen halen eind van de maand en kunnen denken : ''alles is op orde'' achtien dagen.... ja ja ik ben al ver... toch lijkt het kort. Nou weetje wat ik verleng het wel naar tweeëntwintig Augustus tweeduizendveertien big_smile

Hee wie wed dat ik het red ? Ja huh dit jaar natuurlijk DUH.
Dit jaar komt helemaal goed ! Anders was het namelijk allang ingestort...
Nog ff puntje op de '' i '' ik denk ff diep na of dat echt zo is.... JA.

Any how ik hou wel van werken en geld verdienen, mijn inkomsten genereer ik uit de kamerverhuur + taxi. Nog niet echt rendabel des ondanks ben ik toch wel tevreden... en 1 kamer is wel steeds bezet... ook zat ik te denken er is animo voor bloemen verkoop in deze buurt... whahaahhahha dus ik dacht nou gaje gezellig bloemetjes kweken en vekopen... ja verkoop ik niets dan staat het leuk maar het gaat wel vekocht worden dus... en ik heb in mijn verleden ook bij de bloemist gewerkt wink Ik wil iets verzinnen dat echt duku verdient... ik kan goed bekleden.... daarmee kan je ook heel leuk verdienen, al snel 100 srd per klus... de andere buren charteren om van mijn taxisevice gebruik te maken...ja want die local valt af dus staan de zaken er ff anders voor ineens lol [kan mij toch ni nekken]

*Cinny* wrote:
Neus wrote:

Nu begrijp ik waarom sommige SME al moe worden als ze werk zien.

Vertel ? Hoezo dan ?

Die lange lijst onder posting #54 van Jorka.  wink

Volgorde van gebeurtenissen:
1. ik klik op stena
2. ik zie dat stena reageert op neus in een topic dat ik categorisch negeer
3. ik zie dat neus weer groot probeert te doen met onzin
4. ik zet zijn fout met recht recht
5. ik zie dat een blinde volgeling onterecht neus complimenteert met mij naar dit topic trekken ook dat zet ik recht
6. het blinde volgelingetje komt weer met een gebruikelijke kat
7. het saka-saka blinde volgelingen cirkeltje is weer rond (ze moeten ergens steun halen)
8. weer in categorische negeer modus

Als je dit alles steeds heel bewust moet doorlopen voor je een posting plaats dan wordt je werkelijk heel moe.  En ik van Jurk,  smile

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Ooooooooooooooh wat netjes ik krijg net een email van die ene dame die gisteren ZOU inchecken, ze kan het niet betalen en heeft geen zekerheid met haar werk.... zucht ja heel jammer voor haar...niet leuk ....Wel een Surinaamse met MANIEREN..... Ja huh ik kan haar verder NIET tegemoet komen.... ik MOET twee kamers verhuren om mijn maandlasten bijelkaar te verdienen, zakgeld not included [is er geen eens lol] Nee ik snoep van mijn spaargeld... maar dat mag geen standhouden...

Nou spannend ben benieuwd hoe ze de boel gaan achterlaten.... en ik ga morgen zo heerlijk van alles en nog wat doen.. o.a. shoppen... Maar nu veder rommelen in huis wink

59 (edited by *Cinny* 2013-01-27 15:07:10)

# 61 Oh dát.... ik doe mee met Jorkies negeer-Modus wink

btw Noso ik lig altijd helemaal in een deuk wanneer Jork het OOK nog gaat uitleggen whahahahahahahaa OMG..... zo grappig....whahhahaaaa  en maar beweren dat hij zich in de NEGEER Modus begeeft ...HUH ja túúúúrlijk uche uche tja...

Neus wrote:

Als je dit alles steeds heel bewust moet doorlopen voor je een posting plaats dan wordt je werkelijk heel moe.  En ik van Jurk,  smile

Ik had dit geen eens geleze wel gezien, ik vond dat rijtje opzich al grappig genoeg lol maar idd om moe van te worden zeg nu ik het ff echt gelezen heb... jeetje....whahaahhahahhahahahaha woi.... Jurk=grappig

ja mooi verhaal vraagt die gast met zijn blubber benen [in de goot gestaan] of hij van het toilet gebruik kan maken , NEE natuulijk niet lol ja huh sorry hoor.... het gaat niet gaan... alles gaat toch smerig worden..... hoe dang.... of hij moet de trap op en is alles naar boven toe meteen vies -gaat toch niet zeg-  ik vind het heel erg iemand een sanitaire stop te weigeren.. maar plassen doe je maa tegen de muur hoor... pfffff ja en poepen ook lol
Ja ik ben verschrikkelijk......maar ik begin daar echt niet aan.... ik vnd het echt erg maar nee hoor... ooooh nee.. ze hebben in de goot gestaan met hun blote voeten en dan gebruik maken van mijn sanitair... NO mang....

Zondag doe ik nooit veel hoor, het liefst niets... gewoon zitten en lekker ontspannen.. het wee is bewolkt met af en toe regen... tis nog voeg dus ben erg optimistisch over de afronding van de goot.....ik heb een hoop textiel dat uitgezocht moet worden en denk dat ik dat zo ff ga doen... ja er is zoveel te doen wat dat betreft....

63 (edited by *Cinny* 2013-01-27 22:05:02)

Goot is bijna klaar ze maken nog 1 bak en alvast de deksels < komen ze van de week erop leggen.... dan ziet het er weer presentatief uit... Zodra het zand flink ingeklonken is egaliseer ik het en strooi er schelpen op.... smile Gaat heel nice staan... mijn muur wordt geschilderd en krijgt ook een tekening en tekst erop, ivm het gasten verblijf. Het ziet er nu nog als een slagveld uit dus echt blij kan ik er NOG niet van worden. Maar dat zal met een weekje wel gebeuren....
================================

Okay volgende week di/wo komen ze de finishing touch doen, op dit moment ziet het er nog niet uit, meer als een slagveld... maar de sloot is weg.. ik moet nog 233 srd betalen wat zal gebeuren als de deksels er ook opzitten... O ja en ze zijn netjes binnen de begoting gebleven.... nog geen 3000 srd en er was 3100 begroot.... wat ik al met al totaal kwijt ben als ik de Parbo's mee tel... das per dag een kleine 30 srd aan bier 3 dagen lang... wink Maar okay ze hebben het wel echt verdiend. Tja nu ff wachten tot het er echt goed bij ligt allemaal. Van mij mag het ff flink gaan regenen des te eerder klinkt   al het zand goed  in en kan ik het snel egaliseren.... want daarna gaat het er pas goed uitzien..... Ik zelf heb er geen vestand van... ik vind het allemaal er maar rommelig uitzien... maar ja ik heb er geen verstand van.. zolang ik er geen last meer van ga hebben vind ik het BEST smile

Cinny het is straks de 30 ste  ,spannend mang .

65 (edited by *Cinny* 2013-01-28 00:40:52)

BONOO wrote:

Cinny het is straks de 30 ste  ,spannend mang .

Ja die gaat iig zeker door voor minimaal 1 maand...  tja zo denk je een volle bezetting te hebben en zo is alles weer foetsie...nou ja.. ik duik onder de douche nu.... voel me een partij vies niet normaal..... o ja en 30e is er hopelijk warm water aangelegd hier... want dat gaat woensdag gebeuren.... smile

misschien moet ik ook een keertje een kamer bij je huren . lijkt me spannend.

BONOO wrote:

misschien moet ik ook een keertje een kamer bij je huren . lijkt me spannend.

Ja is heel spannend hier echt waar smile

Oja echt waar . ma je gaat toch geen vieze dingens met me doen ?

69 (edited by *Cinny* 2013-01-28 01:30:33)

BONOO wrote:

''Voor 70 euro per week ?????''
Nee natuurlijk niet lol lol lol wink
Maar kan wel iemand regelen die vieze dingen met je wilt doen
Ik hou alleen van schone dingen doen.... zeg maar...

whahaahhahahaahahaa woi

Zo ik ga ff kijken of er nog brood is en dan ga ik ei bakken...
vandaag makkelijk morgen weer kokkerellen...

ps
Mijn 1e gast was zo leuk Bonoo als ik ook een gast was geweest
ipv de gastvouw dan huh.... jawel.....

70 (edited by *Cinny* 2013-01-28 12:32:57)

Goedemorgen, laatste maandag van deze maand alweer... Ik was om 6 uur al op de HighWay, had een ritje.... zelf had ik mijn wekker op 6:17 gezet die tijdens de rit afging... de koffie moet nog gaan werken.... ik ben nog niet wakker zeg.... kan zo weer indutten... Maar ik zie dat ik vandaag veel moet doen buiten de deur dus ga mijn lijstje braaf afwerken.
De zonsopgang is nog niet te zien door de bewolking.... en met bewolking is het erf onderhouden heerlijk, anders sta ik weg te branden......

Hee ivm het dichten van de goot is deze aannemer netjes binnen de begroting gebleven !

Inmiddels regent het, das gunstig want dan kan het opvulzand goed inzakken... des te eerder kan ik het egaliseren... ook heeft doordat de buurman zijn afvoer incorrect op mijn goot laten aflopen waardoor ik een extra bak moest bouwen...ik ga wel ff vragen en zeggen voor een specificatie daarvoor, 2,18 srd per steen x 90= SRD 196.20 extra moeten betalen daardoor... wanneer de gemeenschappelijke muur/schutting wordt gebouwd ga ik dat verrekenen. wink

Nou moet een hoop rekeningen betalen vandaag... en met Ruba mijn Zanderij hondje naar de dokter zo. Vandaag de Heater ruilen voor een boiler en 2 mengkranen. Woensdag wodt alles aangesloten.... dan maak ik meteen een afspraak voor alle boorwerkzaamheden....

71 (edited by BONOO 2013-01-29 10:56:37)

*Cinny* wrote:
BONOO wrote:

''Voor 70 euro per week ?????''
Nee natuurlijk niet lol lol lol wink
Maar kan wel iemand regelen die vieze dingen met je wilt doen
Ik hou alleen van schone dingen doen.... zeg maar...

whahaahhahahaahahaa woi

zo ik ga ff kijken of er nog brood is en dan ga ik ei bakken...
vandaag makkelijk morgen weer kokkerellen...

ps
Mijn 1e gast was zo leuk Bonoo als ik ook een gast was geweest
ipv de gastvouw dan huh.... jawel.....

Cinny dus die euro 70 pw is niet all inclusive ?

Ik was gisteren niet lekker zeg, ben alleen naar de dierenarts geweest de honden gevoerd en geslapen zeg......... vandaag wordt het extra druk nu.... geeft niet.... ik hou wel van druk wink

Bonoo jij kan gewoon door naar Gronfolo en Bruinhartstraat [Coby]......
Gastenverblijf Surilicious..... is voor een andere doelgroep.

toedeloe

Wees een beetje serieus ja , het is wel MIJN gastenverblijf MIJN inkomen zeg.....

Leuk heb al wat mail contact gehad met die gast die morgennacht incheckt, leuk hoor helemaal ophalen van Zanderij.... das apart joh..... IK Cinny ga naar Zanderij om een ANDER op te halen, IK woon gewoon ECHT hier whahahahhahah woi... ja is toch apart... voor mij wel hoor.... Het is wel waar hoor je hebt lang nodig om hier echt helemaal geïntegreerd te zijn. Geestelijk zit het wel okay.... en in mijn hart ook.... maar moet ech-wel wennen... sjo zeg ... Maar alle weddenschappen zijn door de anderen verloren. Ik Haagse Cinny ben nog steeds in Su. En 1-tje had het op 5 jaar gezet... dus die spreek ik over..... 3 jaar ennnnnn ....7 maanden.... Hij zei dat het 5 jaar duurt eer je echt kan zeggen dat je in Su past..... hmm pfffff so langa langa.... IK VIND dat ik dat NU al kan zeggen yere... okay laat me niet jokken ik vind dat als ik hier 2 jaar woon ik kan zeggen of ik hier pas of niet.... maare DAT antwoord is GEWOON JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. De vraag zal meer zijn ''wil ik hier blijven wonen'' gezien mijn honden wordt dat ook >jaaaaaaaaaa<.

Ik ben een echte planner... die van spontane dingen tussendoor houdt. Ook heb ik geleerd in dit leven dat plannen wel okay is maar je er niet te veel aan moet vasthouden, het gaat om het doel.... er zijn meer wegen naar Rome immers..... je kan wel ''zo en zo'' gepland hebben je doel te bereiken.... maar het leven gaat je gewoon om de oren slaan en je planning volledig 100% in de war gooien, JEETJE zeg daar is Suriname niks bij eigenlijk lol
Dus nemen hoe het komt wel een doel hebben en er naar streven.

Ik ken mensen die benijden mij om wie en wat ik ben en doe. Ze willen het OOK.... en ik leg ze graag uit op de vraag ''Hoe heb je dat gedaan'' hoe ik het heb aangepakt....... maar mi gado.... het verhaal is nog geen eens begonnen of ze ''haken al af'' in de zin van reageren met ''o nee dat zou ik nooit kunnen'' bv dat ik onder het zelfde dak kamers ging verhuren. Ja ja je levet je VRIJHEID EN PIVACY INNNNNNNNNNNNNNN =huh waar een wil is , is een weg toch ?'' Moet je wel echt willen, kijk en dan word ik met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik een mens ben die echt wil !!!! De rest om mij heen dus niet whahahahhahaa woi.

Mijn grootste favoriet om mee te vergelijken ben ik ZELF, ja ik weet nog wat ik als meisje van 4 jaar oud dacht, 14 jaar, 24,34, en nu 44. Ik ontmoette op mijn  25e weer eens een zeer boeiend iemand in mijn leven (zoals velen in mijn leven boeiend zijn....allemaal eigenlijk smile ) Maar die man had zijn eigen fotostudio IN de Passage. Nou ja ik gek op fotogafie dus mijn interesse heb je meteen dan. Maar die gast was ook 10 jaar junk geweest en gezworven op straat....... daarna afgekickt met de fotografie gestart en miljonair geworden !!! JAWEL ik vind dit WEL indrukwekkend, hoeveel kanten van het leven wil je kennen, in mijn ogen is hij een fuckin all rounder JAWEL ik ben ontzettend onder de indruk....en die mensen om mij heen zijn geen liegbeesten he !!! Ik Cinny heb het met mijn eigen ogen gezien, bij mij lukt het niet om je vemogend voor te doen en je bankrekening staat rood. Ik geef er geen snars om.... wees wie je bent.... ben je niet blij met je zelf DOE er wat aan dan .....tjoerie.

Maar zo kwamen er steeds boeiende mensen op mijn pad, van Publieke vrouwen, zwervers, leden Regering, buries name it. En ik sta open om met een ieder een torie aan te gaan..... Ik weet op de één of andere manier iemands levensverhaal eruit te krijgen.... er was geen 1 verhaal die ik niet boeiend vond , géén één. Mijn eigen verhaal is ook helemaal niet saai, totaal niet. big_smile [maar een boek schrijven is verdraaid moeilijk man]
Om terug te komen waar ik was, ik vergelijk met me zelf.... toen ik jong was leeftijd 4 t/m12 had ik teveel tijd over, waardoor ik over dingen nadacht waar je op die leeftijd niet over hoefde na te denken. Zo wat had ik me een partij wensen zeg..... soms vind ik het wél creepy dat ALLES is uitgekomen.....  en denk bij mezelf ''wens die Jack Pot wens die Jack Pot.....'' whahaahahahahhahaaha woi.....

Een ieder bewandelt zijn/haar eigen pad, dus vergelijk altijd met je zelf, waar was je , waar ben je NU, waar wil je gaan..... ik geloof het echt dat je alles kan bereiken wat je wilt, ALLES. Ook als dingen floppen niet te lang bij stil blijven staan, life goes on... of je wilt of niet de wereld draait door, beter draai je mee ! Ik weet niet wat het leven allemaal in petto heeft voor me..... maar ik denk dat ik mezelf wel oud zie worden hier.... ik ga toch niet op oude leeftijd in KOUD Nederland zitten, de gedachte alleen al, staks doet die kachel het niet ga ik dede van de kowru, no mang !

Ik ga mijn terras helemaal dichtbouwen, maak zo'n woning waar je met en rolstoel bvs ook perfect in zou kunnen bewegen. Aparte slaapkamer, apart sanitair, open keuken .... en als je je oude dag mag halen lekker genieten, boven helemaal vehuren en daarvan rondkomen. Het moet zoveel opbrengen dat het totale onderhoud van het erf en het huis + de lasten eruit kunnen en er ook over gehouden wordt. Ja joh daar moet je nog over nadenken ook hoor.... straks word je gewoon oud.... wat dan... maar hopen dat je kwiek bent. Zo gek maar ik VOEL dat ik hie ga blijven... en aan de andere kant denk ik ''ja huh dat zei je ove Den haag ook altijd''  wat kan een mens veranderen toch.. nóóóóóít gedacht echt weg te gaan uit Den Haag..... voor zolang alles mag duren er maar lekker van genieten.

Ik moet mijn dag van gisteren nog inhalen..... 10:45 uur NU bij mij..... dus kan alles nog doen.... laat ik maar beginnen.

Shit is al 19:43 en ik moet aqlles van eergisteren nog inhalen. wink tongue

Ach weet je ze bekijken het maar. Ik gaat eerst eten en WKNén wink

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Shit is al 19:43 en ik moet aqlles van eergisteren nog inhalen. wink tongue

Ach weet je ze bekijken het maar. Ik gaat eerst eten en WKNén wink

Whahahahahaa ff eerst ontspannen ja toch....  Ik heb vandaag een hoop gedaan.. en morgen wordt het warm water geregeld... straks een intensieve puppycheck en ga hun een womenkuurtje toedienen .... ben ik net een dierenarts assistente.....