Re: *Sranan*Topic*3*

Warm water laten regelen

Nou tja ik ga niet verhuizen als ik naar primitiever moet, en geen warm water is voor MIJ primitief wonen, een warme douche moet er toch wel zijn zeg.... ja ja verwend what ever... maar ik denk koop een warmwaterheater, installeer je op de plek waar je warm water wilt hebben en klaar is Kees geen buizen en toestanden... het wordt toch het laatste want wat een giller zeg, ik heb alleen 110V en 25 Ampere voor mijn huissie, DAT DING IS 30 AMPERE ik zei meteen oh dan beneden hoeft niet hoor, nou nog sterker het kan geen eens.... dan ploft de zekering meteen naar Noord bvs, dus het wordt een BOILER.... in Su mag je niks ruilen dus miskoop van > 1000SRD werd ik ni blij van ik al mijn charme in de strijd gegooid, bij die DAME notabene (ja das moeilijker hoor) maar prettige service mag het omruilen voor een boiler.... electa mannetje komt na 16 uur de boel checken opmeten en lijstje maken van wat ik nodig heb.... daarna afspraak maken om het te realiseren....

Ik woonde op mijn vorige adres ontzettend heerlijk, eengezinswoning, voor en achtertuin, alles netjes en verzorgd.... nou het begint er nu hier op te lijken, als het volgende is gebeurd:Warm water regelen, goot dichten, 2 schuttingen vernieuwen, opening keuken woonkamer met iets afsluitbaars afwerken dan is mijn huis 100% een vooruitgang met het vorige huis waar ik woonde... het land is 90% een vooruitgang.... en hoger zal dat voorlopig NIET worden... maar ik ben dik tevreden met die 90%, het huis moet wel 100% een verbetering zijn.... en als ik denk aan de volgende dingen die ik al gerealiseerd heb (al dan niet heb laten realiseren) Achtertrap+extra ingang , rechterschutting vervangen(steen), tv antenne op het dak, Openkeuken middels wandkast opgesplitst/afgeschermd, telefoonaansluiting ivm INTERNET smile  en het erf opgesplitst ivm mijn Doggies, dán zijn dat al belangrijke verbeterpunten , de laatste grote investeringen zullen dit kwartaal gebeuren, op de linker schutting wat SAMEN met de buries moet na dan....

En dan beschouw ik het als AF big_smile [ja hier en daar nog een finishing touch hoor...)
Morgen ga ik de warmwaterheater ruilen want vanmiddag laat ik me nog ff extra informeren door de Electriciën [=Romeo]..... ja toch...

Ik heb mooie gordijnen maar ze hangen 20 cm te laag, daarbij wil ik dat er roedes worden gehangen..  ringen ipv haken bevestigen aan de gordijnen en dan hangt dat er ook weer keurig bij... ik vind dat zo mooi staan he, ee roede met van die mooie ornamenten aan de uiteinden... de woonkamer en slaapkamer van mij zitten aan de voorkant van het huis en tellen 5 grote ramen (per 2 naast elkaar) en hebben dus allemaal de zelfde raam deco...Okay ff checken waar die zaak ook alweer was.... enne checken wat hun vragen voor het monteren en wat Romeo er voor vraagt wink

En ik moet voor de mid kamer een flatscreen, dvd en plafondven  halen, screen komt beweegbaar  aan aan de muur te hangen. LET OP voor een gastenverblijf zijn plafondventilators beter omdat : Staat veel luxer [hee fawaka het oog wil ech wel wat] enne qua onderhoud VEEEEEL praktischer, er wordt niet van hot naar her mee gezeuld, minder risico op schade dus... en muggen kunnen echt geen kant op meer..whahaahahahhaah gna gna gna.. ja ja zo reageer ik als Dierenviend.... maarre een mug = een insect tongue [helaas pindakááás ka mug]

Ik ga naar Nansche heb toch wel goede ervaringen met ze... in Su is het omgekeerd, ze doen niet aardig tegen je omdat je als klant binnen komt, aan klantenbinding doen ze al helemaal niet... maar koop je met regelmaat bij Nansche wat ik heb gemerkt althans, doet men steeds vriendelijker.... nou ja zeg, what ever.......

Any how het ziet er naar uit dat ik er dan 1½ jaar over heb gedaan (schutting met de buren eventjes buiten beschouwing gelaten) om het huis totally me te maken. Mmm ik geloof dat dat wel redelijk is tóch ? ach what ever ik vind van wel...jaaaaa het had 4x sneller van mij gemogen maar al m.... nou ja zeg belt Romeo hij komt EERDER tussen 13/14 lol Over 4x sneller gesproken....WAT HEELIJK ja kom EERDER wat heerlijk iemand in Suriname die EERDER komt HALLELUJA jullie mogen allemaal een biertje nemen namens mij wink

....máár al met al ben ik redelijk tevreden ,ja sorry heb toch een optatertje gehad van 17 mndn stagnatie dat ik ONTEVREDEN was geworden yere... nu is het wéér redelijk ie sabi tog ! Ze zeggen wel eens easy come easy go.... wel mijn ontevredenheid was géén easy come.....dus tjááá..... dan snap je het wel. Okay ff schema aanpassen en doordat hij vroeger komt is mijn schema beter nu... KIJK smile make me happy ! Nog 90 min.... ik ben nu aan het eten....ga ik nog wat huiselijke  dingetjes doen en de doggies checken...

Zou er bijna een topic voor willen openen LEEDVERMAAK lol

Nou dus ik wil een barwandje, gewoon een plank tegen de muur met 3 dragers eronder, nergens te vinden in Su... na een jaar in Su ik op vak. in Ned en die dragers bij  Gamma gehaald, helemaal blij.. nu na 17 mndn nog steeds niet gerealiseerd, nee want 2 van de 3 hadden pootjes gekregen en zijn ineens onvindbaar... nee zeg die electriciën maakt die dingen voor 3/4 tientjes (srd) die ik nog heb gaat hij ook gebruiken en maakt er 2 bij (voor maar 20 euro omgerekend nog geen eens whahahahahahah) Kicke ook.... kan ik er toch nog op een voordelige manier aan komen en gaat mijn ideetje alsnog door, simpel idee maar ik weet dat ik er veel plezier van ga hebben.... boiler wordt volgende week woensdag geïnstalleerd. Op de dag dat de 2e incheckt.... daarna komt hij een daggie voor alle boorwerkzaamheden... en daarna om de zekeringskast te verhuizen naar de gang.... Ik verwacht dat ik met Valentijn er rooskleuing bij zit joh ! smile

Dit schiet helemaal op zo.... vanaf vrijdag wordt het spang.....

28 (edited by *Cinny* 2013-01-23 22:28:33)

Die gast die de 30e intrekt is een MAN, ja maakt ni uit maar ik dacht een VROUW smile
Omdat ik m ga ophalen wilden we even weten van elkaar HOE we eruit zien, lijkt hij nog op mijn ex ook..... nou ja ik kan het met mannen opzich meestal wel goed vinden.

29 (edited by *Cinny* 2013-01-24 18:24:42)

Vandaag nog ff stilte voor de storm, vanaf morgen gaat het storm lopen in en om mijn huis. En ik ... ik zit nog ff STIL op mijn barkrukkie... te niksen.... mij geestelijk voor te bereiden.. na zaterdag weer alvast de 1e gast die incheckt. Ik zit aan de HOR te denken die beneden voor het rooster moet van het sanitair. Een rechthoekige vorm, van hout met de hor erom heen gespannen  en klaar...ja ja nu ff dat materiaal halen.... met klamboe stof (dubbel) kan dat ook....

Zo ik ben gaar man.... pfffff 2 bakkies op en nog niet wakker.... bij jullie alwéér 15:22 uur jeetje als het bij mij zo laat zou zijn zou ik flippen... ja die dagen gaan al zo snel... voor dat ik het weet zijn 4½ mndn voobij ben ik weer ff in Ned zeg.... dit keer geen zakelijke rommels te regelen die kant dus ga echt vakantie houden... maar okay dat was Aruba ook dus ik mag niet klagen. Gek he nu is Nedeland een vakantieland van mij....whahahhahaa nou huh tis dat ik mijn mensen daar heb van wie ik heel veel hou... anders zou ik NO WAY op vakantie gaan naar Ned doe normaal.... ''op vakantie naar Ned'' alsof er niets beters te bedenken is zeg... ja huh met Ned ben ik al doodgegooid wees eerlijk zeg....

Ooooh ik ben zo LUI nu al 3 bakkies op en niks hoor ik blijf moe... wil weer slapen....
We hebben lekker weer hier 30/31 graden briesje wind, een beetje bewolkt , daardoor niet zo heet, heerlijk weer. Ja huh je zal denken (een enkeling miss) waarom vertel je dit, de die hard Suri fans willen ALLES weten, dús dát big_smile

Ma mi lissy..... (spelling ????)
================================================
Niemand heeft iets gepost... ja nou ja ''one women Cinny show'' is niet nieuw ofzo, what ever, klets ik toch dóór... pfffff  de laatste tijd zit ik ff wat vake verplicht rustig op mijn stoel en neem de omgeving in mij op, sta er ff bij stil.... door de ramen die uit shuttes bestaan, zie ik de groene buurt... 'vroeger' waren dit soort uitzichten alleen op posters...
Nu is mijn uitzicht één en al palmboom en andere exotische planten bomen enz... maar je omt handen te kort..... ik in mijn uppie 900m² erf + terras 100m² + 1e verdieping ook 100m²  er naast mijn schatjes.... HUH néé kan ik niet bijbenen... ik kan het wel aan in de zin dat ik het blijf bijhouden maar kom handen te kot echt en TIJD lol
Voor 1 persoon zonder 'personeel' too much..... het liefst zet ik de tijd STIL, ga alles doen wat nog moet gebeuren en als ik klaar ben zet ik de tijd weer -aan-... big_smile
Maar no spang denk ik dan, gewoon doorgaan op een gegeven moment is het klaar, ook al lijkt het de hele tijd alsof het nooit klaar komt. Waar ik dan wel eens last van krijg is dat ik dan helemaal geen zin meer heb, ja dan moet je al opruimen en inruimen + opruimen wat er dagelijks aan rommels ontstaan komt geen einde aan en het lijkt alsof je achter de feiten aan loopt, van dat gevoel word ik op lange termijn (>16 mndn) MOE.

Ik hou van een zo leeg mogelijk huis zonder poespas en tierelantijntjes hier en daar, dat ken ik nu wel geen zin meer in....lastig met schoonmaken ook. Maar ik moet nog stééds zoveel uitpakken 16 dozen [uit mijn hoofd] nog zeg....wanneer o wanneer want ik kom al tijd te kort... ja ja ik moet ook af en toe rustig zitten ondanks ''tijd te kort''  dan plaag ik jullie ff... en nU ga ik verder in het huis.... of nee eerst ETEN smile

30 (edited by *Cinny* 2013-01-25 15:38:27)

Vabi heeft net gebeld (8:30u) dat ze zo het materiaal komen brengen
9 uur komen die gasten  die het werk gaan doen
10 uur komt mijn hulpje, terwijl ik de keuken af kan maken, woonkamer opruimen, erf harken,honden verzorgen, was draaien+ opvouwen, administratie, wat dingen uitprinten... kan zij een gasten kamer doen + 2 hallen met sanitair... nou halverwege de middag is het dan lekker aan de kant allemaal.... en de start van het riool in volle vaart.

Nog een bak koffie smile

============================================
Nou de hulp is al bezig, die arbeides zijn al aan het uitgraven, echt gewoon niet normaal gewoon 4 kanjers voor de deur waarvan er twee gebleven zijn om het werk te doen.
Iedereen voorzien van drinken... nou ik voel me FLEX en vet ONTSPANNEN... nu ga ik mijn dingen doen big_smile smile cool
========================================

O zij is sneller dan ik, DAS VERDACHT, ik ff checken, plafond leek nog steeds vies... ik zei ik check het ff hoor, ik met een doekje het plafond afnemen, en ja hoor werd wit.... ik vond het al verdacht snel.... Ik ben vlot met werken... ik werk door en na elke taak ff pauze he... aan mij zou iemand een geweldige aanwinst hebben qua schoonmaak.... 

Nou de 2 arbeiders die bezig zijn liggen niet op 1 lijn... o jeeeeee nou ja we merken het vanzelf wel...ik ga doo met mijn taakjes, de keuken is af alleen de vloe nog die laat ik doo de hulp gelijk mee pakken.

Aangezien jij altijd zelf al zit te poetsen zullen ze vast te vroeg klaar zijn

Je kunt ze rustig bij mij langs sturen om de tijd vol te maken haar. Als ik kan helpen doe ik dat graag.Zo ben ik. wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Nou de hoekkamer is af, nu is mijn sanitair onderhevig, ff plafond en tegels, mijn potje doe ik zelf .... maa plafond is weer heerlijk wit en schoon...en de muren mmm heerlijk zeg... alleen huh ze is 4 uur ipv  max 2½ uur bezig..... en de arbeider vroeg om cola... ja huh ik ga nu niet elke werkdag cola kopen.... ik ben griedi ik heb ijswater gezet paar liter.... ja ze hebben planken nodig emmers.... ja huh.... moet je bij je hebben toch.... Ik noteer alles wat het mij extra kost...

Tussendoor mijn admin ook gedaan... nu wat zooi uitprinten...en ik eet tegelijk.....

*Cinny* wrote:

Die gast die de 30e intrekt is een MAN, ja maakt ni uit maar ik dacht een VROUW smile
Omdat ik m ga ophalen wilden we even weten van elkaar HOE we eruit zien, lijkt hij nog op mijn ex ook..... nou ja ik kan het met mannen opzich meestal wel goed vinden.

Cinny wees toch voorzichtig hoor. misschien gaat hij vieze dingens met je doen ,maar voor hetzelfde geval kan hij ook  een verkrachter zijn .

dus mie Bar Yu .

*Cinny* wrote:

Nou de hoekkamer is af, nu is mijn sanitair onderhevig, ff plafond en tegels, mijn potje doe ik zelf .... maa plafond is weer heerlijk wit en schoon...en de muren mmm heerlijk zeg... alleen huh ze is 4 uur ipv  max 2½ uur bezig..... en de arbeider vroeg om cola... ja huh ik ga nu niet elke werkdag cola kopen.... ik ben griedi ik heb ijswater gezet paar liter.... ja ze hebben planken nodig emmers.... ja huh.... moet je bij je hebben toch.... Ik noteer alles wat het mij extra kost...

Tussendoor mijn admin ook gedaan... nu wat zooi uitprinten...en ik eet tegelijk.....

Dat is altijd zo in SME. Ze hebben geen gereedschap en materiaal, dan koop je het van ellende en na afloop is de helft verdwenen. Vreemde genoeg hebben ze dan bij de volgende opdracht weer helemaal geen gereedschap??!!

Je moet eigenlijk overal je naam in graveren.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Aangezien jij altijd zelf al zit te poetsen zullen ze vast te vroeg klaar zijn

Je kunt ze rustig bij mij langs sturen om de tijd vol te maken haar. Als ik kan helpen doe ik dat graag.Zo ben ik. wink

Nou d'r tijd krijgt ze vol want ze is niet dat vlot als ik... en loopt de kantjes ervan af als ik niet oplet bleek... maar de arbeiders zijn net weg en de hulp ook.... morgen weer een dag... de hulp blijft minimaal elke zaterdag komen om het gastenverblijf gedeelte te doen... kijk dan heb ik daar geen omkijken naar. Okay ik ga mijn volgende was ophangen en draaien... daana zijn mijn hinden weer aan de beurt wink

# 35

Ik hou elke dag bij , van hoe laat tot hoelaat ze er waren wat ik extra gehaald heb of geleend.. maar wat een opluchting, vanaf maandag is het dicht..... de goot... wat zal dat er netjes uit gaan zien... mijn 6 meter struik is wel onder de bagger dus dat ga ik weer opnieuw moeten laten groeien... maa verwacht met 2 weken na oplevering dat het weer keurig eruit ziet.

BONOO wrote:
*Cinny* wrote:

Cinny wees toch voorzichtig hoor. misschien gaat hij vieze dingens met je doen ,maar voor hetzelfde geval kan hij ook  een verkrachter zijn .

dus mie Bar Yu .

Bonoo doe nomaal hoor lol nee zit wel goed smile Ik kies mijn gasten zorgvuldig uit.

Je moet gewoon ff met alle reuen langs die struiken lopen. Dan spoelen die de struiken wel af wink  tongue

DEEDEEDBEE NÉÉ

39 (edited by *Cinny* 2013-01-25 20:54:51)

En zal ik je wat zeggen ik ben MOE, kan je nagaan als ik alles alleen had moeten doen,
o ja chips wat zit ik ... de was....die stRuik trekt wel weer snel bij....

wink

40 (edited by *Cinny* 2013-01-26 16:32:37)

Zo alles ready steady.... vanavond 1e incheck woensdag de 2e.... 1= vaste huurster en 1= voor lange termijn , hoelang is nog verrassing... kan ook zijn dat hij na een maand al weggaat...maar mijn advertentie loopt toch door.... De arbeiders zouden 8/9 uur beginnen het is nu 10 uur ik zie niemand..... ik ben het gewend hoor dit soort dingen.... bellen ? Ik ga niemand bellen.... ze moeten die walabapalen eerst hebben anders kunnen ze die kokers niet plaatsen....enne ze zeiden maandag klaar te zijn, maar volgens de begroting duurt het een week, dus ik ga wel uit van de begroting.... oh 1 mannetje is al aanwezig.... nou das mooi... er gaat wat gebeuren vandaag dus maw wink

Ik vind het ook een tikkie ''saai'' zo alleen in het huis, dat huis is te groot voor maar 1 persoon.. dat liedje van '''djoegoe djoegoe'' is nu op de radio.... hee ze hebben hier wel echt leuke liedjes hoor.... gisteren waren er allemaal Golden oldies maar dan met teksten van NU ... een geüpdate Golden Oldie zeg maar  wink

Ik begin mijn administratie omtrent het Verblijf gewoon met een geel jaar.... dat houdt in dat er maar 1 kamer over is... en februari in het groen.... = 100% bezetting, kijk daar word ik nou blij van....[knetter knetter gna gnááágna een mug te pakken met mijn racket....]

Okay 10:30 uur de andere arbeiders zijn nu ook aanwezig, ik zie Bami, rijst Kip.... ja ja ga idd maar eerst eten..... ze moeten immers energie hebben smile Over energie gesproken, in mijn vooraad suiker is een invasie van mieren geweest.... ja kan je denken ''gooi weg'' ik niet hoor... tjoerie... ik weet 10 jaar geleden nog dat ik bij iemand logeerde, mi gado die hele keuken was 1 mierennest, koffie door een doek zeven anders had je mieren extra erin buiten je melk en suiker.... ik zeef niet, ik roer ze drijven dan boven (meestal 1 a 2) ik vis ze eruit en ach... what ever lol [nee joh ben ech-ni moeilijk in deze hahahahhaha ik lach omdat ik NU al weet dat sommige het randzig vinden, maar de ECHTE Suries zullen het de normaalste zaak van de wereld vinden NET als ik big_smile] Mijn suiker zit in een grote plastic pot hermetisch afgesloten [not dus]  mij een raadsel HOE ze erin gekomen zijn ??????
Viendin van mij heeft een goed middeltje tegen mieren gevonden, ff weer naar de naam vragen zeg.

Mensen ik kan er niets aan doen maar verheug mij zo op mijn WARME water, alleen voor de 2 badkamers wordt het aangelegd/gemonteerd.....die Heater nog ff uilen tegen een boiler e 2 mengkranen halen, ik wil die ene met een hendeltje, geen draai knoppen...... die woden toch maar doogedraaid wink Maar had gehoord dat die dingen in de tropen snel afbreken =???= Nou huh dat risico wil ik TOCH nemen. Zal wel Orginees zijn geweest waar anderen het over hadden. Maar woensdagavond een WARME douche big_smile smile lol jawel BLIJ BLIJ BLIJ.... Ik spak met een dame uit mijn buurt heeft kinderen en een buitenbadkamer... ik wist mij niets  erbij voor te stellen.... dus ik vragen ''huh zoals boiti boiti?'' Zij zei JA maar er zat dan wel een vaste kraan in.... KIJK das mooi wink maar dan toch vangen ze het op in een ton en vanuit de ton baden dan , 10 jaar gelden heb ik ook ZO gebaad hoor zal je denken komt zij weer met haar 10 jaar, maar toen kwam ik weer voor het eerst na de laatste vakantie in Su 1977, ik heb alles gedaan....ALLES.... uit enthousiasme iedeeen van de familie opgezocht, whahahahahahahaha onze familie vaders en moeders kant is zooooo bigi....  pffff je gaat echt niet iedeeen kunnen opzoeken, wel ik maakte een record (Cinn zat je overal dan maar een kwartiertje? JA big_smile) De ritjes naar ze toe duurde langer dan het bezoekje. Ik heb gelogeerd in zoveel verschillende huishoudens van Boiti t/m stad, maar ook District Para.... Nou ik ben meer een type van de stad... ik hou niet van de Japanse drukte -hutje Mutje wolkenkrabbers- maar dat Stadze wel, zoals in Den Haag, Parbo, Amsterdam, R'dam. Gewoon alle steden.... maar die Mega steden zijn mij weer te druk....

Zo die gasten zijn druk bezig, hadden ze een houwer nodig, ik heb de meest oude gegeven die ik had... ja toe de loe.... alles komt broko terug.... dan staat e een gast zijn broek in te korten met de houwer.....zucht.... ik een schaar aangeboden..... wat stond hij spannend te doen zeg hee.... met een houwer je broek inkorten...hakken op de stof ervan rondom je been .... nou ja zeg...... en NU ga ik mij op het erf verder uitleven.... smile  BTW die arbeiders zijn niet goed voor mijn hart..... ze zijn veel te knap en lopen er zowat bloot bij zeg hee... lol ja kap nou....

Ze zetten nu  met 6 man de 1e koker erin.... zwaar werk zeg... en met de hand... ik ga ff kijken.....ik hou me hart vast zeg.... nee ik zeg NIETS ik kijk alleen maar vanuit het balkon....

Nou ze moeten er nog 4 benne benieuwd..... Ik heb zo een ritje... en ga me klaar maken.
534.000 Bewoners in Su... iets gegroeid, Wanica is erg gegroeid, Commewijne en Para ook.. hee ik zit in deze telling ja big_smile ik hoor bij Paramaribo. De 8e volkstelling... het getal der oneindigheid.... mmmm... Ja ik heb geen zin in dat saaie leven van Ned.... zo'n standaard leventje... kan je zat worden hoor...zoals ik. Nee het klimaat is véél beter, het leven is daardoor dragelijker aan deze kant...ook het feit dat ik niet meer voor een werkgever werk voelt vet relax aan.....Je leven indelen hoe JIJ het wilt... niet hoe het ''zou moeten'' hoe het volgens de maatstaven ''behoort te zijn''. Nee nee nee ja dat noem ik nou 100% VRIJHEID en op de één of andere manier vind ik dat ontzettend belangrijk... Gewoon DOEN wat JIJ wilt ,niet wat een ANDER wilt...en jawel alles heeft zijn verantwoordelijkheden, van putjesschepper tot één of andere hoge functie -name it-
Aan alles hangt dat kaartje met verantwoordingen aan vast.... discipline, verantwoording, management komt er allemaal bij kijken.... en mijn coördinatie talent ....... gaat wel... er wordt steeds een hoop in de war gegooid.... dus ik moet ook kunnen coördineren met al die fratsen er bij....dus dat. Maar is leuk hoor 100% alles zelf te kunnen bepalen.. en jawel ook een grote verantwoording >>> die ik heerlijk vind.

Ja ja, je eet geen vlees, maar wel mieren. tongue

Op Bali had het verblijf ook een buiten badkamer. Het was een ruimte achter het huisje met een muur er om heen. Best leuk gedaan. Een soort van patio met een douche in de hoek. Als we op het balkon zaten konden we de badkamer van de buren inspecteren. wink

Dan zal ik je van wege de gezondheids risico's maar geen foto van mij tonen wink lol tongue

DEEDEEDBEE NÉÉ

Nee nee ik zeef/vis ze eruit... tongue
Nou jouw foto geeft mij geen gezondheidsklachten hoor Noso smile
De jongens zijn net gestopt voor vandaag en gaan het morgen AF maken ????? smile
Nou knap hoor... lk sta versteld....
net ff het stoeppie geveegd en het pad... dan is de entree iig normaal betreedbaar...

Ik heb eR al maaaaaanden last van dat ik een post wil sturen ingelogd sta uiteraard, op het moment van verzenden word ik eruit gegooid, moet opnieuw inloggen en mijn post is dan weg, al maaaaanden doe ik copy past weer inloggen , copy/paste en versturen maar, heel omslachtig...AL MÁÁÁÁÁÁÁÁÁNDEN.
Iemand had nog opgemerkt of ik niet moe word van in en uitloggen, nou ik log niet uit maar ik log me wel steeds in.... uitloggen gaat vanzelf.... AL MAÁÁÁÁÁNDEN.

Dat ligt waarschijnlijk aan je provider in SME. Als die je steeds een ander IP Adres geeft herkent WKN je niet meer en moet je opneiuw inloggen. Providers doen (of deden ) dat wel meer. Stel ze hebben maar een contract voor 1000 gebruikers. Die zijn toch niet steeds online en dat stellen ze het zo in dat gebruikers die zeg 10 min geen bericht verstuurd hebben hun IP adres verliezen. Als ze dan weer verbinding zoeken krijgen ze een nieuw IP adres.
In het geval van SME kun je je het als volgt voorstellen. Je werkt bij een bedrijf met 10 buitenlinen en 100 interne nummer. Als iemand niet naarbuiten belt is geen buiten lijn nodig, en zodra hij gaat bellen krijgt hij 1 van de 10 nummers. Als je de internet pagina leest heb je even geen verbinding met buiten en wordt na 10 min de verbinding verbroken. Vraag je weer een nieuwe pagina op dan krijg je een andere buitenlijn.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Hoi Cinny,
de IT expert brabbelt er maar weer op los.

Idd wordt je door wkn automatisch uitgelogd als je denk ik 15 min niks aangeklikt hebt. Dit is de normale procedure bij veel grote zowel kleine websites. Het typen van een commentaar herkent de website niet als zijnde actief bezig dus vandaar dat je toch wordt uitgelogd.

Om dit probleem op te vangen kan je het beste 2 paginas wkn openen.
Op een pagina ben je gewoon bezig en de andere laat je gewoon open zonder aktiviteit, Als je vervolgens klaar bent met het typen van je kommentaar dan ga je alvorens dit te verzenden of ook maar te bekijken,  naar de andere open wkn pagina, je kijkt vervolgens als je nog ingelogd bent, ben je dat niet dan log je weer in op deze zelfde pagina.
Als je dit gedaan hebt ga je terug naar je kommentaar en nu kan je het probleemloos bekijken of verzenden.

Mocht je toch per abuis op verzenden of bekijken hebben geklikt en je was niet ingelogd dan is er ook niets aan de hand, je moet als je de vermelding "niet ingelogd" krijgt direkt weer de vorige pagina aanvragen door op het pijltje terug te klikken, dan kom je weer op de pagina waar je net je tekst geschreven hebt.
Nu kan je dan weer de procedure zoals ik eerder beschreven heb toepassen.
Het lijkt ingewikkeld maar het is heel gemakkelijk.

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Domme Stena bemoeit zich er mee. Het is niet WKN want Cinny heeft er wel last van en in NL klaagt niemand. Stena heeft weer eens de klok horen luiden, maar ... 

Het blijft lachen met die Stena  wink  lol  lol  lol

DEEDEEDBEE NÉÉ

Fijn hé....  lachen om je eigen onbenul!

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Stom van mij ik heb die dame haar nummer niet en ze zou in de avond inchecken, ik weet alleen geen tijdstip.... mijn fout nu zit ik op zaterdag avond te wachten terwijl ik met vrienden gezellig had kunnen zitten.... alweer tegen 21 uur... straks komt ze helemaal niet meer want ze had niets aanbetaald....nóg.... ook een foutje van mij.... mmmm nou ja er zit niets andes op dan thuis te blijven en wachten... ja ik heb wel wat te doen hoor, mega veel was opvouwen... wat ik ook zo ga doen....

okay weer copy/past want als ik op verzenden druk ben ik er wéér uitgegooid en moet weer inloggen en mijn bericht is dan weg....

Oh ik zie nu dat Neus en Stena tips hebben gegeven... THANKS smile

48 (edited by *Cinny* 2013-01-27 01:40:19)

Goedzo Neus je hebt gezorgd dat Stena en Jorkie ook ff hun NEUS hier laten zien lol
Anders wordt het hier weer zo'n ECHO ...cho.... cho..... cho.....oooo... gebeuren
===============================

ff nog aansluitend op #49... na hoelaat moet ik niet meer op haar rekenen ?
Als ze niet komt ga ik deze dag wel berekenen enne dat is 40 srd OH JAWEL
afspraak=afspraak ..... Ik ga niet alles voorbereiden en dan wordt er niet gebeld niks... en ik maar wachten.... ????? Ik vind het erg laat om in te checken, zo MIJN fout want IK had een tijd moeten afspreken, maar daarnaast als zij er niet voor 00 uur is bereken ik deze dag echt gewoon door.... de huurdag blijft de 26e tongue GEK toch... zo laat inchecken, of miss ziet ze er helemaal vanaf ??? Ja ze heeft niets aanbetaald... mijn gevoel zegt dat ze niet meer komt vanavond..... en een nog dieper gevoel roept ''straks komt ze nooit meer''
Dan zou dat mijn 1e ervaring met een local zijn na 10 jaar het advies aangehoord te hebben ''neem géén local'' mmmmm ja als dit een flop blijkt , ben ik er ook meteen klaar mee... ja sorry... 1x nooit méér... ik weet wel dat dit vooral MIJN fout is.... ik had haar nummer moeten checken en nemen dus.... IK had een tijdstip moeten afspreken...en ZIJ had zich aan haar afspraak moeten houden, ik heb toch wel wat beters te doen op zaterdag avond ipv wachten op een incheck die niet komt........

Okay ik moet toch veel was vouwen (waar ik zo geen zin in heb) maar zal me niet vervelen..... pffff nou dan ga ik maar de was opvouwen he [hoi hoi hoi].... hmm zucht....

jorkafowru wrote:
*Cinny* wrote:

Goedzo Neus je hebt gezorgd dat Stena en Jorkie ook ff hun NEUS hier laten zien lol
Anders wordt het hier weer zo'n ECHO ...cho.... cho..... cho.....oooo... gebeuren

Dat ik hier gereageerd heb heeft niets met je neus te maken.
Eerder met het feit dat stena reageerde.
Feitelijk negeer ik dit onderwerp categorisch.

Was mijn feit nuttig?
Een dank je wel zou op zijn plaats zijn.

Maar ach.

NOU DANKJE WEL DAN HE...''
:lol

Enne je bent lekker consequent, categorisch zogenaamd negeren maar ach tja uitzonderingen op de regels zijn er bij sommige altijd....

Hee ze is gewoon NIET gekomen zeg... roll nou ja zeg... die komt niet meer anders had ze wel ff gebeld... lijkt mij.....