Topic: foetsie?

Waar is de topic over  een boekbespreking ter zake  het Nederland/Indonesië Conflict, zoals  http://debatop2.dossierjournalistiek.nl/  toch gebleven?

2 (edited by Paraman 2012-12-17 15:41:28)

Re: foetsie?

j.bakra wrote:

Waar is de topic over  een boekbespreking ter zake  het Nederland/Indonesië Conflict, zoals  http://debatop2.dossierjournalistiek.nl/  toch gebleven?

-
Hartverscheurend, baldadig, meedogenloos, schandalig, banaal, naief, hypocrietisch, wreeddadig, onmenselijk/inhumaan. Dus niet 6.000- maar honderdenduizenden doden?
Zij zorgen er wel voor dat hun uitspattingen verjaren.

3 (edited by Lasede_Bouta 2012-12-17 16:42:34)

Wat zit je weer als een oetlul te bazelen. In Nederland debateert men over het verleden van dit koninkrijk open en bloot op de televisie. Nederlandse onderzoekers halen de beerput open. In het Surinaamse heden wordt de grondwet door de paarse ezels in het parlement opzij geschoven om een pleger van misdaden tegen de menselijkheid voor veroordeling van zijn verwerpelijke daden te behoeden. De verantwoordelijken voor de bloedbaden in Indonesie liggen allang in de grond te verrotten. Paraman is de idioot, die oud-premier Drees wil opgraven om hem voor de misdaden in Indonesie te veroordelen. Ongelofelijke mafkees, we leven in het heden en gegeven het feit, dat misdaden tegen de menselijkheid niet verjaren, zeg ik tegen jou: Als je toch misdadigers wil veroordelen, grijp dan jouw kans, want er huist een aan het onafhankelijkheidsplein te Paramaribo. Het onderzoek naar de misdaden van de Nederlanders in Indonesie heeft slechts historische relevantie. Het onderzoek naar de wandaden Bouterse is niet alleen historisch van belang, maar heeft ook relevantie voor de nabestaanden van zijn slachtoffers, want d.m.v. bestraffing - strafrechterlijke relevantie - van hem wordt hen genoegdoening geschonken.

Paraman, ik zal jou een andere maatstaf, dan het Nederlands optreden in Indonesie, waarmee de misdaden van Bouterse te vergelijken zijn, aanreiken. De psychopaat Bouterse toont gelijkenis met de mafkees, die afgelopen vrijdag in Newton 27 mensen, waaronder twintig kinderen, heeft vermoord.

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

4 (edited by MigthyMike 2012-12-18 03:06:16)

kom op jongens LB heeft toch gelijk in deze??

lees de regels beginnend bij 2 eindigend bij 5

mijn onderschrift zegt al genoeg
"Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................"

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

MigthyMike wrote:

kom op jongens LB heeft toch gelijk in deze??

lees de regels beginnend bij 2 eindigend bij 5

mijn onderschrift zegt al genoeg
"Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................"

Klopt en daarom is paars nu opeens mondverlegen. wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Lasede_Bouta wrote:

Wat zit je weer als een oetlul te bazelen. In Nederland debateert men over het verleden van dit koninkrijk open en bloot op de televisie. Nederlandse onderzoekers halen de beerput open. In het Surinaamse heden wordt de grondwet door de paarse ezels in het parlement opzij geschoven om een pleger van misdaden tegen de menselijkheid voor veroordeling van zijn verwerpelijke daden te behoeden. De verantwoordelijken voor de bloedbaden in Indonesie liggen allang in de grond te verrotten. Paraman is de idioot, die oud-premier Drees wil opgraven om hem voor de misdaden in Indonesie te veroordelen. Ongelofelijke mafkees, we leven in het heden en gegeven het feit, dat misdaden tegen de menselijkheid niet verjaren, zeg ik tegen jou: Als je toch misdadigers wil veroordelen, grijp dan jouw kans, want er huist een aan het onafhankelijkheidsplein te Paramaribo. Het onderzoek naar de misdaden van de Nederlanders in Indonesie heeft slechts historische relevantie. Het onderzoek naar de wandaden Bouterse is niet alleen historisch van belang, maar heeft ook relevantie voor de nabestaanden van zijn slachtoffers, want d.m.v. bestraffing - strafrechterlijke relevantie - van hem wordt hen genoegdoening geschonken.

Paraman, ik zal jou een andere maatstaf, dan het Nederlands optreden in Indonesie, waarmee de misdaden van Bouterse te vergelijken zijn, aanreiken. De psychopaat Bouterse toont gelijkenis met de mafkees, die afgelopen vrijdag in Newton 27 mensen, waaronder twintig kinderen, heeft vermoord.

-
Mafkesen zijn zij die jou aan deze mooie wereld hebben opgedrongen uilskuiken!

7 (edited by j.bakra 2012-12-18 12:46:49)

Maar waar is nou die topic gebleven waar ik naar verwees.  Die waar bakra-jantje een conflictballetje voorzette, die asshole hond.a.muradin - tegenwoordig postend als  lasede_b… -  de voorzet niet benutte en de  k neus, zoals gewoonlijk, de bal naast het doel schoot.

Overigens, de regelmatige bezoek(st)er zal het wel opgevallen zijn dat de . gelijkenis met jantje en muradin duidelijk is: beide misbaksels deleten herhaaldelijk eerder geschreven bijdragen.  Laf hoor!

O ja, er moet in Nederland een onderzoek komen naar de ‘toestanden’ die tussen 1945 en 1950 in het voormalig  Nederlandsch-Indië plaatsvonden.

Net zoals dat in Suriname - tussen 1975 en 1980 - moet geschieden.  Zodat het duidelijk wordt welke rol Nederland in die periode heeft gespeeld en nu nog steeds speelt.

Ik weet niet onder welke topic de 'boekbespreking' plaatsvond, maar wel dat dat pas geleden plaatsvond - na de door jou aangehaalde 'spamrun', mi gudu.

@j.bakra

1.“die asshole hond.a.muradin - tegenwoordig postend als  lasede_b…”

2.”Net zoals dat in Suriname - tussen 1975 en 1980 - moet geschieden.  Zodat het duidelijk wordt welke rol Nederland in die periode heeft gespeeld en nu nog steeds speelt.”

Ad1
Waarop baseer jij de leugen, dat Asruf Muradin en Lasede_Bouta een en dezelfde persoon zijn? Ik ben ik en Asruf Muradin is Asruf Muradin. Waarschijnlijk heb jij grote moeite beide heren te respecteren, omdat hun enige overeenkomst is, dat zij beiden fel gekant zijn tegen de psychopaat Bouterse.

Ad2
Ik zal de rol van Nederland in de periode 1975-1980 met betrekking tot Suriname in een woord samenvatten: gelddonor. Als jij vindt, dat de Surinaamse politici in die periode veel gestolen hebben, dan zal ik je teleurstellen, als ik opmerk, dat het onder de paarse ezels niet veel beter is. Minister Abrahams durft zich niet eens te verweren in het Surinaamse parlement tegen de aanhoudende beschuldigingen van corruptie aan zijn adres bij de aanbestedingen van OW. In Nederland moest recent een staatssecretaris na een maand opstappen, omdat zijn rittendeclaraties uit het verleden niet klopten. Dus geef niet af op Nederland, makker –op Paraman na heb ik al mijn vijanden lief wink lol - want Suriname kan veel van dit land leren

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.

EN
Lasidede kunnen wij vergelijken met zijn Zweedse variant. Die echte oorlog is nog niet begonnen. Eerlang zullen die vijanden van Suriname voor het voetlicht worden gehaald.

vervolg op #7

Jij, gekakuliede hond.a.muradin, hield op met posten toen ik onomstotelijk aantoonde dat het om één en dezelfde leimofoman ging.  Daarna ben je onder 3 of 4 andere nicknames gaan posten, zoals syria slave, scilian en/of lasede_.

Trouwens, als ik de Nederlandse wandaden in de voormalige koloniën wil bekritiseren en aan de kaak wil stellen, kan jij, lasede_muradin, mij dat niet beletten. 

O ja, schoften zoals ladede_hond.a.murdin zijn het respecteren niet waard en als jij zo’n ‘tough guy’ bent, die je suggereert te zijn, ga je je laten behandelen voor je Bouterse-syndroom en ga je de democratisch gekozen president van de republiek Suriname aldaar aanhouden/voorgeleiden aan de  krijgsraad van grundyari wintje V-M, jij oetlul. big_smile lol

Lasede_Bouta wrote:

@j.bakra

1.“die asshole hond.a.muradin - tegenwoordig postend als  lasede_b…”

2.”Net zoals dat in Suriname - tussen 1975 en 1980 - moet geschieden.  Zodat het duidelijk wordt welke rol Nederland in die periode heeft gespeeld en nu nog steeds speelt.”

Ad1
Waarop baseer jij de leugen, dat Asruf Muradin en Lasede_Bouta een en dezelfde persoon zijn? Ik ben ik en Asruf Muradin is Asruf Muradin. Waarschijnlijk heb jij grote moeite beide heren te respecteren, omdat hun enige overeenkomst is, dat zij beiden fel gekant zijn tegen de psychopaat Bouterse.

Ad2
Ik zal de rol van Nederland in de periode 1975-1980 met betrekking tot Suriname in een woord samenvatten: gelddonor. Als jij vindt, dat de Surinaamse politici in die periode veel gestolen hebben, dan zal ik je teleurstellen, als ik opmerk, dat het onder de paarse ezels niet veel beter is. Minister Abrahams durft zich niet eens te verweren in het Surinaamse parlement tegen de aanhoudende beschuldigingen van corruptie aan zijn adres bij de aanbestedingen van OW. In Nederland moest recent een staatssecretaris na een maand opstappen, omdat zijn rittendeclaraties uit het verleden niet klopten. Dus geef niet af op Nederland, makker –op Paraman na heb ik al mijn vijanden lief wink lol - want Suriname kan veel van dit land leren

-
Jij, gekakuliede hond.a.muradin, hield op met posten toen ik onomstotelijk aantoonde dat het om één en dezelfde leimofoman ging.  Daarna ben je onder 3 of 4 andere nicknames gaan posten, zoals syria slave, scilian en/of lasede_.

Trouwens, als ik de Nederlandse wandaden in de voormalige koloniën wil bekritiseren en aan de kaak wil stellen, kan jij, lasede_muradin, mij dat niet beletten. 

O ja, schoften zoals ladede_hond.a.murdin zijn het respecteren niet waard en als jij zo’n ‘tough guy’ bent, die je suggereert te zijn, ga je je laten behandelen voor je Bouterse-syndroom en ga je de democratisch gekozen president van de republiek Suriname aldaar aanhouden/voorgeleiden aan de  krijgsraad van grundyari wintje V-M, jij oetlul.
-
Wat heeft Lasidede hierop te zeggen?

@j.bakra

Amice, ik heb het goede met jou voor. Misschien kan jij samen met jouw vriend Paraman een bezoek brengen aan de Valerius kliniek om jouw Asruf Muradin obsessie te laten behandelen.

Verder mag je alles bekritiseren, wat Nederland in het verleden in haar koloniën heeft misdaan. Maar jouw selectieve kritiek plaats ik onder de noemer ouwe koeien uit de sloot halen als deze omslaat in het gelik van de billen van een pleger van misdaden tegen de menselijkheid, die in de beschaafde wereld, daar behoort Nederland ook toe, voorgoed opgeborgen zou worden. Amice, misschien zou jij samen met jouw makker Paraman een hobbyclub kunnen oprichten, waarvoor  meerdere Boutabillenlikkers zich kunnen aanmelden, gelijk een vereniging voor verzamelaars van postzegels of sigarenbandjes.

Ik ben een ‘though guy’, omdat ik, zij die mij bedreigen, desnoods met mijn vuisten van repliek dien. Maar de lafaard Desi Delano Bouterse rekent met zijn weerloze tegenstanders af door hen te martelen en vervolgens overhoop te schieten. Dat is het essentiële verschil tussen mij en de psychopaat. Voor de goede orde, mensen die de Bouterse scherp veroordelen, worden door het overgrote deel van het Nederlandse volk – 99%- gesteund. Zij, die zich continu aan het achterwerk van Bouta verlekkeren, worden met de nek aangekeken. Dus er is geen sprake van, dat ik aan een of ander psychiatrisch syndroom lijd.

Amice, toch wil ik je stimuleren eindelijk uit de kast te komen. In Nederland wordt het heel normaal gevonden als twee mannen intiem met elkaar willen zijn. Jij hoeft je niet in het geniep aan Bouta’s billen te verlekkeren. Je mag ook jouw snikkel in zijn door jou goddelijk gevonden achterwerk pompen. Nodig Paraman dan ook uit! Dan kunnen jullie samen met met Bouta een triootje maken. Alleen zal de geur van strond – letterlijk en figuurlijk - niet te harden zijn. wink

14 (edited by Paraman 2012-12-19 17:52:04)

Amice, toch wil ik je stimuleren eindelijk uit de kast te komen. In Nederland wordt het heel normaal gevonden als twee mannen intiem met elkaar willen zijn. Jij hoeft je niet in het geniep aan Bouta’s billen te verlekkeren. Je mag ook jouw snikkel in zijn door jou goddelijk gevonden achterwerk pompen. Nodig Paraman dan ook uit! Dan kunnen jullie samen met met Bouta een triootje maken. Alleen zal de geur van strond – letterlijk en figuurlijk - niet te harden zijn.

_
Lasidede is het spoor bijster. Wij komen steeds meer te weten over jou vieze inbere.
-
J.bakra,
Aanvalluhhhhhh, get em!

aanrader voor Buterse: uitkijken want pinda en bakra komen er aan

Zegt basje: ze kunnen mn rug op!!

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

16 (edited by j.bakra 2012-12-20 12:01:16)

re#14:

Cinny, mijn ervaring op dit forum, sinds 2003, is dat admin geen topics verwijdert, tenzij de regels worden geschonden.  En dan krijgt de desbetreffende poster eerst nog een schriftelijke reactie/waarschuwing van de webmaster.  Je daarna nog niet houden aan de regels levert een verbanning op.

Zoals ik al aangaf in #7, zijn er posters die zomaar hele topics verwijderen -  de schijnheilige jan en die lasede_hond.a.muradin zijn daar voorbeelden van.  Ik vind het getuigen van lafheid, om je eigen woorden niet gestand te doen.

re#15:

Dat je een leugenachtige soenniet bent, lasede_blabla, is gevoeglijk bekend.  Immers, slechts een heel kleine minderheid van de Nederlandse bevolking, zeg maar 3 tot 5%, is geïnteresseerd in het wel en wee van Suriname en haar bevolking. 

Ga jij maar fijn met ‘vriendje’ jan en ‘vriendje’ neus boeleren, maar gebruik wel een kapotje over je koppie en stop met coke snuiven, want anders gaan die paar  hersencellen die je nog over hebt ook verloren. tongue

@j.bakra

Dat je een leugenachtige soenniet bent, lasede_blabla, is gevoeglijk bekend.  Immers, slechts een heel kleine minderheid van de Nederlandse bevolking, zeg maar 3 tot 5%, is geïnteresseerd in het wel en wee van Suriname en haar bevolking.

Amice, heb je weer de kolder in jouw kop gekregen, door allerlei leugens op dit forum te verspreiden? Als ik het Nederlandse parlement als afspiegeling van het Nederlandse volk zie – dat is gegrond, omdat de parlementariërs door het volk gekozen zijn – dan kan ik geen van de honderdvijftig volksvertegenwoordigers noemen, die het voor de belangrijkste Surinaamse psychopaat opnemen. Ondanks de vele onderlinge verschillen zijn de politieke fracties in de Tweede Kamer unaniem in hun afwijzing van de pleger van misdaden tegen de menselijkheid, die in ons geliefde Suriname tot president is gemaakt. Jij, een aantal boutabillenlikkers op dit forum en een handjevol nietsnutten uit Amsterdam Zuidoost behoren tot de door mij in de vorige reactie genoemde 1% steun voor Bouta in Nederland.

Ga jij maar fijn met ‘vriendje’ jan en ‘vriendje’ neus boeleren, maar gebruik wel een kapotje over je koppie en stop met coke snuiven, want anders gaan die paar  hersencellen die je nog over hebt ook verloren.

Maak je maar niet druk over mijn geestelijke vermogens, want ik leef als een sportman. In mijn ‘lifestyle’ is er geen plaats voor drugs. Ik beklim liever middels ‘video cycling’ de Mont Ventoux, Alpe d’Huez, de Eifel etc. in de sportschool. De overeenkomst tussen de door jou genoemde Neus en Jan en mij is onze afkeer van de zware crimineel Bouterse. Jij daarentegen valt als een kritiekloze volwassen vent in het katzwijm voor Bouta, zoals vrouwelijk groupies dat overkomt, als zij een concert van hun popidool bezoeken.. Als ik jou erop wijs, het likken van Bouta’s billen te staken, dan heb ik het beste met je voor. Met het al het gelik krijg je bacteriën naar binnen, die via de bloedbaan zich in de hersenkwabben nestelen en Alzheimer veroorzaken. Dus als jouw gezondheid jou lief is, dan neem jij mijn advies ter harte. Als jij Paraman ook kan overtuigen hetzelfde te doen, dan heb ik twee vliegen in een klap gered, dus niet gevangen, van hun ondergang. wink

19 (edited by Lasede_Bouta 2012-12-20 15:54:24)

@Paraman

"J.bakra,
Aanvalluhhhhhh, get em!"

Jij zou inmiddels moeten weten, dat ik altijd terugmep, als ik aangevallen wordt. wink

Maar huradin, jij laffe hond, ik maak me nooit druk om gefrustreerde hol.landers.

Mijn advies aan jou:  haal je snikkeltje uit de kaolo van je criminele amici amicaeque, want anders loop je weer een besmettelijke ziekte op.

21 (edited by Lasede_Bouta 2012-12-20 16:15:45)

j.bakra wrote:

Maar huradin, jij laffe hond, ik maak me nooit druk om gefrustreerde hol.landers.

Mijn advies aan jou:  haal je snikkeltje uit de kaolo van je criminele amici amicaeque, want anders loop je weer een besmettelijke ziekte op.

Amice, je hoeft je niet druk over Hollanders te maken. Ik heb slechts een argument opgeworpen, om aantonen, dat jij onzin op dit forum verkoopt. Blijkbaar hebben Bouta's bacillen uit zijn billen - wat een prachtige woordrijm - nu reeds schade aan jouw hersenen toegebracht. lol

Keer op keer heb ik jou op dit forum betrapt bij het uiten van jouw onvoorwaardelijke liefde aan Bouta. Bouta is een kerel en als jij op een kerel valt, dan heet dat homofilie. Dat hoor jij als 'bakra' toch te weten? Stop met het onderdrukken van jouw homofiele gevoelens jegens Bouta. Blijkbaar is onder Nederlanders op dit gebied nog veel missiewerk te verrichten. Anders is het niet te verklaren, dat jij een psychopaat en drugscrimineel onvoorwaardelijk lief hebt. Je bent gewoon de mannelijke variant van het gangsterliefje. wink

Lasede_Bouta wrote:

Geen speld tussen te krijgen!

- honesty is a very expensive gift, don't expect it from cheap people -

23 (edited by j.bakra 2012-12-20 19:57:26)

Nee huradin,  jij bent degene die herhaaldelijk is betrapt op het verspreiden van irrelevante en soms ronduit leugenachtige sososani en andere shit.

En dáár is geen speld tussen te krijgen. tongue tongue tongue

Lasede_Bouta wrote:
j.bakra wrote:

Amice, je hoeft je niet druk over Hollanders te maken. Ik heb slechts een argument opgeworpen, om aantonen, dat jij onzin op dit forum verkoopt. Blijkbaar hebben Bouta's bacillen uit zijn billen - wat een prachtige woordrijm - nu reeds schade aan jouw hersenen toegebracht. lol

Keer op keer heb ik jou op dit forum betrapt bij het uiten van jouw onvoorwaardelijke liefde aan Bouta. Bouta is een kerel en als jij op een kerel valt, dan heet dat homofilie. Dat hoor jij als 'bakra' toch te weten? Stop met het onderdrukken van jouw homofiele gevoelens jegens Bouta. Blijkbaar is onder Nederlanders op dit gebied nog veel missiewerk te verrichten. Anders is het niet te verklaren, dat jij een psychopaat en drugscrimineel onvoorwaardelijk lief hebt. Je bent gewoon de mannelijke variant van het gangsterliefje. wink

-
Je liegt weer zoals doen gebruikelijk!

@Paraman

"Je liegt weer zoals doen gebruikelijk!"

Voor jou is er geen hoop meer. De bacillen uit Bouta's billen gaan gestaag verder met het wegvreten van jouw hersenen. Dementie is jouw levensdoel geworden. lol