Re: vlieg angst slm

Neus wrote:
Paraman wrote:

Ik heb vrij recent met SLM gevlogen (februari/maart). Geen vertraging gehad. Prima service, vriendelijk personeel, fantastisch eten.   
Bovendien is de SLM ons ding!
Het gevoel dat de totale bemanning Surinaams is schenkt ook een hoop vertrouwen.
Mi lobi SLM!
Vliegangst? Hoe kom je daar nou bij?
Vliegen is relatief zelfs veiliger dan autorijden.

De paarse dagoes zeggen niet WAF WAF maar DJAF DJAF  big_smile  lol

Hierbij ben ik het 10000% eens met PeeMan, dus geen gedjaf hoor Neus. Heb altijd hetzelfde gevoel als hoe hij het beschrijft nl. overheerlijke Suri sfeer, fantastisch Surinaams eten en top service. Love it!!
Enne Neus, SLM is een Surinaamse aangelegenheid en absoluut geen Paarse dus ben super trots op SLM smile

Sranan - Mi Kondre Tru, Mi Lobi Yu!
2015! SRANAN NO SPAN, CHAN NA A MAN!!!!

Neus wrote:
Paraman wrote:
Neus wrote:

Jij bent- en blijft een Super Ashole!!!

Alleen een idioot zal nooit van gedachte veranderen.
Laat je overfokken man, je wordt wellicht een beter MENS!

Uit jouw mond is dat een compliment

Hiermee heeft dan ding wat mij betreft bevestigd en mee ingestemd om voor varken zonet hond door te gaan hier aan de water kant, dat ding ervaart het als compliment.

Vanaf vandaag dus hond, 'dagu, agu' noso, zonder dat ene modderator, ik bedoel moderator een punt van kan maken.

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

Miedja-ORIGINAL wrote:
Neus wrote:
Paraman wrote:

Jij bent- en blijft een Super Ashole!!!

Alleen een idioot zal nooit van gedachte veranderen.
Laat je overfokken man, je wordt wellicht een beter MENS!

Uit jouw mond is dat een compliment

Hiermee heeft dan ding wat mij betreft bevestigd en mee ingestemd om voor varken zonet hond door te gaan hier aan de water kant, dat ding ervaart het als compliment.

Vanaf vandaag dus hond, 'dagu, agu' noso, zonder dat ene modderator, ik bedoel moderator een punt van kan maken.

M-O

Dagu/agu-noso,  idd. het zit toch altijd te wroeten in de reet van anderen.

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

79 (edited by Neus 2014-05-09 13:50:06)

Miedja Baka wrote:
Neus wrote:
Paraman wrote:

Ik heb vrij recent met SLM gevlogen (februari/maart). Geen vertraging gehad. Prima service, vriendelijk personeel, fantastisch eten.   
Het gevoel dat de totale bemanning Surinaams is schenkt ook een hoop vertrouwen.
Mi lobi SLM!

Hierbij ben ik het 10000% eens met PeeMan, dus geen gedjaf hoor Neus. Heb altijd hetzelfde gevoel als hoe hij het beschrijft nl. overheerlijke Suri sfeer, fantastisch Surinaams eten en top service. Love it!!
Enne Neus, SLM is een Surinaamse aangelegenheid en absoluut geen Paarse dus ben super trots op SLM smile

Niet het SLM aspect maar het zogenaamde reizen en belangrijk zijn daar zit het gedjaf in wink

Als hij werkelijk zo veel vliegt dan had hij veel miles gehad en nu zitten djaffen over al die vip-rooms waar hij langs gaat. Waar alles gratis is.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Paraman wrote:

Mi lobi SLM!

Goed te horen!

Vliegangst had meer te maken met het gegeven dat SLM destijds veel vertragingen herbergde vandaar het woordje vliegangst door de topicstarter..
Bang dat de vlucht geannuleerd wordt, bang dat de vlucht vertraagd is, etc etc..

Het eten in SLM is altijd wel prima geweest zolang ik het weet, recentelijk weet ik niet maar ik lees goede recensies.!

<VENI, VIDI, VICI>

slm ete altid lekker

mar tuis betre tulik
of bij rani mama

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

hahahaah,

rani mama kan even niet koken, zij heeft afgelopen woensdag een dotterbehandeling gehad met plaatsing van stents in de aderen.  dus even pas op de plaats..

Het is wel zo dat het bij SLM minder stijfjes aan toe gaat.

Bij KLM is de service gerichtheid stukken verbeterd.  Dat is wel zo.

<VENI, VIDI, VICI>

sterkte met je moe

alle goeds?

brassa

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

84 (edited by Miedja Baka 2014-05-09 16:22:31)

Maharani_JJ wrote:
Paraman wrote:

Mi lobi SLM!

Goed te horen!

Vliegangst had meer te maken met het gegeven dat SLM destijds veel vertragingen herbergde vandaar het woordje vliegangst door de topicstarter..
Bang dat de vlucht geannuleerd wordt, bang dat de vlucht vertraagd is, etc etc..

Het eten in SLM is altijd wel prima geweest zolang ik het weet, recentelijk weet ik niet maar ik lees goede recensies.!

MJJ, ik weet niet als ik gewoon geluk heb met de SLM, maar ik heb nooit 1 vertraging meegemaakt, zelfs niet toen wij het land moesten vertegenwoordigen tijdens tournamenten smile

Sranan - Mi Kondre Tru, Mi Lobi Yu!
2015! SRANAN NO SPAN, CHAN NA A MAN!!!!

Sterkte met herstel.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

@Zonnige_Neus, dank jullie wel. Ik heb een paar geleden tripje sU geboekt lol , voor haar en haar zus. (voorlopig) weet niet wie zich nog meer eraan gaat hangen haha.

MIedja B, dAt is goed toch!! Ik heb ook met KLM vertraging gehad, zowat een hele dag joh. niet normaal. Ik moest de volgende dag werken maar zat ik nog in SU. Vertragingen kent elke maatschappij dat is één ding dat zeker is. ;-)

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:

@Zonnige_Neus, dank jullie wel. Ik heb een paar geleden tripje sU geboekt lol , voor haar en haar zus. (voorlopig) weet niet wie zich nog meer eraan gaat hangen haha.

MIedja B, dAt is goed toch!! Ik heb ook met KLM vertraging gehad, zowat een hele dag joh. niet normaal. Ik moest de volgende dag werken maar zat ik nog in SU. Vertragingen kent elke maatschappij dat is één ding dat zeker is. ;-)

Je hebt alles toch wel gecontroleerd??? Mensen verzinnen tegenwoordig zoveel om maar een ticket te regelen wink 
En ik begrijp dat ik weer zelf moet koken.  Jammer.

Maar het is haar desondanks gegunt.  Je was weer veel te lief. wink

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:
Maharani_JJ wrote:

Je hebt alles toch wel gecontroleerd??? Mensen verzinnen tegenwoordig zoveel om maar een ticket te regelen wink 

hahahaha ja man. ik kon er niet eens bij zijn want ik had de griep. Heb haar nog niet gezien.

Vandaar ga jij naar SU, jij ging toch Cinny opzoeken, het laatste dat ik mij kan herinneren is dat jij een waslijst aan producten kreeg opgesomd om mee te brengen?

<VENI, VIDI, VICI>

89 (edited by Neus 2014-05-09 17:23:13)

Maharani_JJ wrote:
Neus wrote:
Maharani_JJ wrote:

hahahaha ja man. ik kon er niet eens bij zijn want ik had de griep. Heb haar nog niet gezien.

Vandaar ga jij naar SU, jij ging toch Cinny opzoeken, het laatste dat ik mij kan herinneren is dat jij een waslijst aan producten kreeg opgesomd om mee te brengen?

Nee ik zit nog lekker thuis. Te kijken naar het onweer dat nu overkomt.
En Cinny moet niet denken dat ik een lange lijst met troep ga mee nemen. Te veel Braka manier aangeleerd.   wink  tongue

Het komende 1/2 jaar zal er weinig van reizen terecht komen.  Jmmer want er staan pas zo'n 22 landen op mijn lijstje.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Voor mij was het de tweede keer dat ik met SLM heb gevlogen. Heb alle andere keren met KLM gevlogen, omdat mijn ouders altijd met KLM vlogen, was ik dus niet anders gewoon. Maar nu gun ik mijn geld liever aan SLM, hahaha.

Wij vlogen idd van huis uit ook altijd met KLM maar ik vlieg nu gewoon met de gene die de voordeligste icket biedt en dat is meestal SLM

JJ ik was toch niet de gene die een waslijst had opgegeven ??? Lijkt me stug , ik ben niet zo happig op mensen spullen mee laten nemen.... roll laatstaan een hele waslijst ???
Wasn't me dear tongue

*Cinny* wrote:

Wij vlogen idd van huis uit ook altijd met KLM maar ik vlieg nu gewoon met de gene die de voordeligste icket biedt en dat is meestal SLM

JJ ik was toch niet de gene die een waslijst had opgegeven ??? Lijkt me stug , ik ben niet zo happig op mensen spullen mee laten nemen.... roll laatstaan een hele waslijst ???
Wasn't me dear tongue

Krentenkakkers willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang begrijpelijk.

Paraman wrote:
*Cinny* wrote:

Wasn't me dear tongue

Krentenkakkers willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang begrijpelijk.

Zoals die mensen die een kraan van Chinees fabrikaat kopen en gaan huilebalken als het na 3 weken kapot is toch ? lol

aha je komt zeer sterk over [NOT]

#92 Het is mij btw overduidelijk dat jij uit persoonlijke ervaing spreekt wink

Correctie

Paraman wrote:
*Cinny* wrote:

Wasn't me dear tongue

Kranenkopers willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang begrijpelijk.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Correctie

Paraman wrote:
*Cinny* wrote:

Wasn't me dear tongue

Kranenkopers willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang begrijpelijk.

Heeft die gore hete oven al een servicebeurt gehad?

*Cinny* wrote:

Wasn't me dear tongue

Nee just à Joke had wel ergens gelezen dat jij schreef dat hij gelijk wat dingen doen ofzoiets

<VENI, VIDI, VICI>

#97 wink ja als hij komt hoeft hij niets mee te nemen maar ik laat m alles doen lol

#96 Nee focus jij je liever eerst op jouw persoonlijke servicebeurt.... ik neem aan dat je nog wel eens een beurt hebt toch lol

99 (edited by Paraman 2014-05-11 06:36:35)

Waar gaat het hier feitelijk over? Wat is is vliegangst anders dan de angst om te vliegen? Da suma di frede fu go sidong na ini wang isrifowru?

100 (edited by Paraman 2014-05-11 06:41:17)

*Cinny* wrote:

#97 wink ja als hij komt hoeft hij niets mee te nemen maar ik laat m alles doen lol

#96 Nee focus jij je liever eerst op jouw persoonlijke servicebeurt.... ik neem aan dat je nog wel eens een beurt hebt toch lol

Dat is uiteraard niet voorbehouden aan loslopend vee, helaas!