Re: vlieg angst slm

Nou , smatje wat let je?

http://www.slm.firm.sr/

Ga lekker in december, als er toevallig een kawinaband of andere muziekformatie aan boord is kan het voorkomen dat er live muziek aan boord gespeeld wordt.

Boy, als de SLM ooit gaat  vliegen met de A380 en Sabakoe is aan boord, da wojo jagi....

nee, met jou wil ik niet dansen....

Mi bar yu!!!!

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

Ik ga in het najaar of in het voorjaar naar Su en vlieg met SLM. Heel spannend hoor, haha. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal gaan en ik spendeer liever mijn geld aan SLM dan aan KLM. Heb altijd met KLM gevlogen en wil nu liever met een Surinaamse maatschappij vliegen.

Enige reden dat ik ipv met KLM  met SLM vlieg is slechts en alleen om de ticketprijs
MAAR ik moet zeggen de service wordt steeds aangenamer, ik mag niet jokken, en tuurlijk wil ik liever SLM steunen, ik bedoel KLM heeft het allang gemaakt.

Basis wrote:

nee, met jou wil ik niet dansen....

Mi bar yu!!!!

No Bruya.

Met jou niet maar met jou, want daarom heb ik je gekozen
OMDAT je vrolijk bent en blij..... la laaaa laaaaa laaaaa

Hee Sranan poku's zijn leuk mang !

https://www.youtube.com/watch?v=auQ-SD98Hog

Alleeeeee, yu wasse, wasse, wasse..............

Mi bar yu!!!!!

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

Corruptie moet in al haar gedaanten worden uitgebannen.
Er staan tal van dienstvoertuigen al dan niet met blauwe of gele kentekenplaat bij mensen thuis,
een Telesur functionaris, die zich met gezin en al bedient van een dienstvoertuig is allemaal pure curruptie. Van de voertuigen wordt met het oorspronkelijk doel onverenigbaar misbruik gemaakt. Er bestaan geen gradaties. Corruptie is puursang jatten, wat niet van je is en stelen van de baas c.q. samenleving.

Paraman wrote:

Corruptie moet in al haar gedaanten worden uitgebannen.
Er staan tal van dienstvoertuigen al dan niet met blauwe of gele kentekenplaat bij mensen thuis,
een Telesur functionaris, die zich met gezin en al bedient van een dienstvoertuig is allemaal pure curruptie. Van de voertuigen wordt met het oorspronkelijk doel onverenigbaar misbruik gemaakt. Er bestaan geen gradaties. Corruptie is puursang jatten, wat niet van je is en stelen van de baas c.q. samenleving.

Wel de NDP-ers zijn daarin eester. Lees  http://ilovesu2.wordpress.com/2013/12/2 … 013-award/

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Het schijnt dat de oemrawers een klaagblog hebben gevonden van ene "i love su" persoon.

Ach het geeft ze weer een klaagbron om uit te putten.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

jorkafowru wrote:

Het schijnt dat de oemrawers een klaagblog hebben gevonden van ene "i love su" persoon.

so so bull shit van die strontvogel die schijt het hele wkn vol wel weetje dan kan dit er ook wel bij, laat niemand gaan janken hoor dat ik post big_smile

*Cinny* wrote:
jorkafowru wrote:

so so bull shit van die strontvogel die schijt het hele wkn vol wel weetje dan kan dit er ook wel bij, laat niemand gaan janken hoor dat ik post big_smile

*Cinny* wrote:
jorkafowru wrote:
Neus wrote:

Wat een zelf kennis van Todo

.......

Todo zijn niet aalleen glibberige slijmerds, ze stinken ook.

Ook hiermee laat je weer zien dat je niets weet.

Het is wel heel erg TRIEST en sullig met jou gesteld hoor jerk.

Als er iemand triest en sullig idd is ben jij dat wel strontvogel...

I no dede nanga syen ete.

De aard van de VhP:
Cinnie over de Inheemsen van Suriname:
"ik denk dat zo iemand net iets te primitief ook denkt"
RaZisme in de puurste vorm.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

jorkafowru wrote:

De aard van de VhP:

Aaaaaaaaaaah uit de context trekken en dan ook nog bedriegen erbij ???????

so so bull shit van die strontvogel.

Maar ja jouw soort mensen zijn zo, ik doel niet op etniciteit maar mentaliteit .

*Cinny* wrote:
jorkafowru wrote:

De aard van de VhP:

Aaaaaaaaaaah uit de context trekken en dan ook nog bedriegen erbij ???????

Maar ja jouw soort mensen zijn zo, ik doel niet op etniciteit maar mentaliteit .

Context:

Over Inheemsen schrijft de verstoorde:
"Ik denk dat zo iemand niet dicht genoeg bij het land staat"

Het ging over gebrevetteerden uit het bos en jij wilt het nu heel anders over doen laten komen,

kat in het nauw aktie van je ?

64 (edited by xzqc33 2013-12-27 12:31:22)

Kijk maar wat Cinny ook durft schrijven. Schelden is het thema. Goed gelukt als trend-setter, erg origineel. Men zou zich bijna kunnen afvragen Wat is leuker dan schelden?

”Joh topic starter luister dan, eerst open je een topic, daarna ga je zielig doen dat als men niet reageert dat je het dan verwijdert ??????????? Ik vind het meer een lees topic die niet om reacties vraagt, maar okay ik reageerde maar zodat je wist dat je topic boeiend was, immers zou je het verwijderen als niemand zou reageren, daarna geef je de ene na de andere snerp ???? je gaat vervolgends 38 postings ofzo sturen met alleen een cijver erin... als ik vervolgens vraag wat er de bedoeling van is HOU JIJ JE BEK dus nyan mi mars met je achterlijk fockin topic en tirootje raad ik aan gewoon bij zijn eigen boeiende Sranan topics te blijven.....
Wij hebben jou topic starter NIET nodig, je brengt niets nieuws te berde, Tiro was jou allang VOOR..... daarbij ben je zo koppig als maar kan en mijn part verwijder je heel je stront topic.

LEKKER DUIDELIJK ZO TOCH BOERELUL “

En wat je schrijft, ben je zelf: schelden verraad meer van het niveau van de schrijver, dan van de degeen die uitgescholden wordt.

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

Joh je hebt de zelfde post al 7x geplaatst in verschillende topics, en alleen ik reageer, nou ff geduld de andere Cinnyhatertjes komen je zo versterken want dat je het niet alleen af kan is overduidelijk.

Wederom :

Waarom zet je geen link erbij zodat men het orginele bericht kan lezen, of vond je het dan te opvallend dat je nogal laaaaaaaaaat reageert, heb je ook al wat dingen voor het nieuwe jaar die je dan PAS voor mijn voeten wilt gooien, doe het lekker nu... ben je ervan af.

Iemand heeft zeker een waardeloos kerst pakket gekregen of een ontslag brief dat hij zo idioot en kinderachtig te keer gaat en tig maal een oude posting uit d doos haalt en uit zijn verband rukt.
Ik dacht eerst die solliciteert naar "langdradigste poster van het jaar"maar dan is hij kansloos door Jurk.

xzqc33 wrote:

Kijk maar wat Cinny ook durft schrijven. Schelden is het thema. Goed gelukt als trend-setter, erg origineel. Men zou zich bijna kunnen afvragen Wat is leuker dan schelden?

”Joh topic starter luister dan, eerst open je een topic, daarna ga je zielig doen dat als men niet reageert dat je het dan verwijdert ??????????? Ik vind het meer een lees topic die niet om reacties vraagt, maar okay ik reageerde maar zodat je wist dat je topic boeiend was, immers zou je het verwijderen als niemand zou reageren, daarna geef je de ene na de andere snerp ???? je gaat vervolgends 38 postings ofzo sturen met alleen een cijver erin... als ik vervolgens vraag wat er de bedoeling van is HOU JIJ JE BEK dus nyan mi mars met je achterlijk fockin topic en tirootje raad ik aan gewoon bij zijn eigen boeiende Sranan topics te blijven.....
Wij hebben jou topic starter NIET nodig, je brengt niets nieuws te berde, Tiro was jou allang VOOR..... daarbij ben je zo koppig als maar kan en mijn part verwijder je heel je stront topic.

LEKKER DUIDELIJK ZO TOCH BOERELUL “

En wat je schrijft, ben je zelf: schelden verraad meer van het niveau van de schrijver, dan van de degeen die uitgescholden wordt.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Heeft iemand nog recente mededelingen omtrent SLM en vertragingen> Ik zie tickets voor 588  euro naar SU. Klinkt aantrekkelijk maar ja hoe zit het met de vertragingen laatste tijd.

<VENI, VIDI, VICI>

Ik heb vrij recent met SLM gevlogen. Geen vertraging gehad. Prima service, vriendelijk personeel, fantastisch eten. Enig minpuntje: de vertrektijden vind ik minder, omdat je bijvoorbeeld op bepaalde vluchten pas rond middernacht aankomt op JAP Airport/Zanderij. Echter, daar kun je voor kiezen. Ik koos voor een gunstig vluchttijdstip waardoor ik nog op klaarlichte dag aankwam op JAP Airport. Wel zo fijn, heb je nog wat aan je dag en nagenoeg geen verloren dag.

Jow Smatje, Dat is goed om te horen.  Ik heb in het verleden ook wel vaker met SLM gevlogen maar de laatste 7 jaar eigenlijk niet meer.

Ja ik zie ook altijd de gunstige tijden uit hoor. Echter wanneer je met KLM vliegt dan heb je wanneer je zaterdag vertrekt de standaardvertrektijden 11.15. Is ook wel lekker..

Oh ik wil weer.

<VENI, VIDI, VICI>

70 (edited by Paraman 2014-05-09 12:50:30)

Ik heb vrij recent met SLM gevlogen (februari/maart). Geen vertraging gehad. Prima service, vriendelijk personeel, fantastisch eten.   
Bovendien is de SLM ons ding!
Het gevoel dat de totale bemanning Surinaams is schenkt ook een hoop vertrouwen.
Mi lobi SLM!
Vliegangst? Hoe kom je daar nou bij?
Vliegen is relatief zelfs veiliger dan autorijden.

Paraman wrote:

Ik heb vrij recent met SLM gevlogen (februari/maart). Geen vertraging gehad. Prima service, vriendelijk personeel, fantastisch eten.   
Het gevoel dat de totale bemanning Surinaams is schenkt ook een hoop vertrouwen.
Mi lobi SLM!

De paarse dagoes zeggen niet WAF WAF maar DJAF DJAF  big_smile  lol

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Ach volgens een idioot als De Jager is de laatste 2 jaar alles in SME perfect en moet iedereen die anders beweert zijn mond houden. Ook al is dit 100 maal de waarheid. De groupies verdragen de werkelijkheid gewoon niet.

Jij bent- en blijft een Super Ashole!!!

Alleen een idioot zal nooit van gedachte veranderen.
Laat je overfokken man, je wordt wellicht een beter MENS!

Neus wrote:
Paraman wrote:

Mi lobi SLM!

Paraman wrote:
Neus wrote:
Paraman wrote:

Mi lobi SLM!

Uit jouw mond is dat een compliment

DEEDEEDBEE NÉÉ

Paraman wrote:
Neus wrote:
Paraman wrote:

Mi lobi SLM!

Uit jouw mond is dat een compliment

DEEDEEDBEE NÉÉ