Re: Paarse rommel - Dino Bouterse wil president worden

Scalian wrote:

Dino Bouterse: 'Ik ben een merk'

Paramaribo - 'Ik was niet moeders liefste'. Dino Bouterse gaat de strijd aan met zijn imago als drugs- en wapenhandelaar. Hij wil zich profileren als een ‘merk’ en een rolmodel zijn. Een politieke carrière sluit hij niet uit. “Ik zou een goede opvolger van mijn vader zijn.” “Ik ben eigenlijk niet zo’n prater, verlegen zelfs, altijd al geweest. Daar moet ik nog wat aan werken.” Lichtelijk nerveus komt Dino (39) aan ...

tafel zitten. Ervaring met de media heeft hij niet, dit is de eerste keer dat hij een interview geeft. De vragen wilde hij van tevoren inzien, gevoed door de angst dat zijn woorden worden verdraaid of onwaarheden worden verteld, want in het verleden zijn er blijkbaar al genoeg leugens over hem verschenen.

“Ik heb voor- en tegenstanders en het zijn juist de tegenstanders die de media beheren en leugens over mij publiceren. Van iedere mug wordt een olifant gemaakt. Ik heb weinig zin om me steeds te moeten verdedigen, ik ben opgevoed met het idee van no spang, weet je.

Maar nu mijn vader president van Suriname is, vind ik het belangrijk om mijn stem te laten horen en niet anderen voor me te laten spreken.” Dino vraagt om wat harder en duidelijk tegen hem te praten, want hij is aan beide oren slechthorend. “Tijdens mijn militaire dienst te vaak geschoten zonder oordoppen in. Niets meer aan te doen.”
C. van Schubert

lees verder http://www.waterkant.net/suriname/forum … hp?id=7085

Die oranje troep willen we ook niet!

Paraman kopieerde een stuk uit een posting van 2012-06-12 19:43:07

Sinds dien is heeft Dino zich op geen enkele wijze geprofileerd en is het CTU slechts negatief in het beeld gekomen. Echt een rolmodel lol lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Paraman kopieerde een stuk uit een posting van 2012-06-12 19:43:07

Sinds dien is heeft Dino zich op geen enkele wijze geprofileerd en is het CTU slechts negatief in het beeld gekomen. Echt een rolmodel lol lol

Die oranje troep willen wij hier ook niet!

Brunswijk gaf onlangs in OCER  aan dat Dino Bouterse en de jongeren de caravan zullen voortrekken in 2045 .  ik denk dat hij bedoelde 2025  gezien de huidige leeftijd van de coalitie partners.

Dino wordt nu klaargestoomd door niemand minder dan Prof.Dr. Humbert Rampersad.

Zeg nooit nooit!
Wie had ooit kunnen bevroeden dat:
Bouterse president zou worden van Suriname?;
Brunswijk en Somo vooraanstaande posities zouden innemen?
Never insuilt the alligator untill you've crossed the river

31 (edited by Marjon 2013-01-01 00:54:33)

Ik wil niet onaardig zijn tegen Dino maar hij kan niet tippen aan de hielen van zijn vader. Dino heeft totaal geen Charisma. Ik zeg hij zal nooit 'de kar' trekken niet in 2025 en niet in 2045. Gaat niet gebeuren un kang vergiet eng! anders zal het een geforceerd iets zijn en we weten hoe het afloopt met geforceerde dingen.....
Ik ken die jongeman verder niet en heb niets tegen hem maar...ik weet een ding....sommige dingen 'staan in de sterren geschreven en gaan gewoon gebeuren' en andere dingen weer niet. Je moet het alleen kunnen zien...wie ore heeft die hore en wie zien kan die kijke.... smile

Wanneer wij werken, werken wij. Als wij bidden, werkt Jezus!
GOD ZEGENE de President van de Republiek Suriname

Hij heeft inderdaad niet de wijsheid en charisma van zijn vader. Ik denk ook dat Dino nu al in de politiek moet zitten om ervaring op te doen. Het liefst in de oppositie. Na Bouta is er verder nog niemand in het vizier die hard kan optreden tegen indringers. Dit is onze voornaamste probleem. The cooky is big and they all want to bite chunks away.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Marjon wrote:

Ik wil niet onaardig zijn tegen Dino maar hij kan niet tippen aan de hielen van zijn vader. Dino heeft totaal geen Charisma. Ik zeg hij zal nooit 'de kar' trekken niet in 2025 en niet in 2045. Gaat niet gebeuren un kang vergiet eng! anders zal het een geforceerd iets zijn en we weten hoe het afloopt met geforceerde dingen.....
Ik ken die jongeman verder niet en heb niets tegen hem maar...ik weet een ding....sommige dingen 'staan in de sterren geschreven en gaan gewoon gebeuren' en andere dingen weer niet. Je moet het alleen kunnen zien...wie ore heeft die hore en wie zien kan die kijke.... smile

Nou die 'Bushes' zijn een voorbeeld dat het wel kan. De vader was een veel betere president dan de zoon, maar toch zat die zoon er twee termijnen, so you never know. wink

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

AmonRa wrote:

Hij heeft inderdaad niet de wijsheid en charisma van zijn vader. Ik denk ook dat Dino nu al in de politiek moet zitten om ervaring op te doen. Het liefst in de oppositie. Na Bouta is er verder nog niemand in het vizier die hard kan optreden tegen indringers. Dit is onze voornaamste probleem. The cooky is big and they all want to bite chunks away.

Ik zat een paar dagen geleden ook hard hierover na te denken, wie over kan nemen in 2020. Ik zie inderdaad niemand de klus klaren. In 2020 zal die functie wel een stuk gemakkelijker te vervullen zijn want de huidige president trekt de kar uit de modder.
Het zou een interessante discussie zijn om mogelijke kandidaten te bespreken.

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

35 (edited by Marjon 2013-01-01 09:07:56)

@De Jager en AmonRa,
Ik ben het eens met AmonRa, Dino zou dan nu al een politicus moeten zijn zoals Andre Misiekaba bijvoorbeeld. Dat is niet het geval dus vergeet het maar geen 'Bush' taferelen in Suriname, daar ben ik zeker van. Surinamers zijn vreselijk eenkennig kijk maar ...ook Vene alhoewel hij niet deugde heeft 15jaar lang gezeten....
Zowel Vene als Bush Jr. hebben mandaat van hun volkeren gehad maar ze hebben 'de kar' regelrecht het moeras in gestuurd. Dit geldt zowel voor USA als voor Su.

Nee, ik heb ooit een artikel van Dino gelezen die hij schreef in krindenki en in Parbode ...leuk maar aboluut geen politiek leider of uberhaubt een leider.
Zelfs Vene en Bush Jr. hadden meer charisma. Vene deugt niet kwa politicus maar hij komt wel zeer autoritair en standvastig over.
-----------------------

Alles in deze wereld wordt gedragen door gebed aan de Almachtige, moro betre un begin beggi Gado now om in 2020 voor een waardige en bekwame opvolger te zorgen voor de NDP. smile Ik zal vanaf dit jaar dat item op mijn gebedslijst zetten! smile

Wanneer wij werken, werken wij. Als wij bidden, werkt Jezus!
GOD ZEGENE de President van de Republiek Suriname

Dino geeft zelf aan dat hij een goede opvolger van zijn vader kan zijn en een politieke carriere sluit hij niet uit. hij is alleen niet zo'n prater .

waarschijnlijk wordt hij achter de schermen toch klaargestoomd  want hoe komt  Brunswijk op het idee om zijn naam te noemen ?  zomaar uit het niets ? ik denk het niet .

Aan alle recht geaarde Surinamers en uiteraard zij die zich zo voelen zeg ik, "wan boeng njoeng jari (MMXIII) mi dee winsi oeng, a wansi pe oeng dee Mie kondreman".
-
Misschien wordt het voor de topicstarter en evenknieën het jaar van het verstand! Je weet het maar nooit.

38 (edited by sekrepatu 2013-01-01 10:35:04)

Laat Dino maar eerst zijn resterende 3 jr gevangenisstraf voor wapenhandel en weet ik veel wat nog meer eerst gaan uitzitten. Zijn we dat vergeten?

En trouwens, president worden is uberhaubt onmogelijk, want die jongen heeft nu reeds een strafblad in Suriname. Het verschil met papa is dat die een strafblad heeft buiten Suriname.

sekrepatu wrote:

Laat Dino maar eerst zijn resterende 3 jr gevangenisstraf voor wapenhandel en weet ik veel wat nog meer eerst gaan uitzitten. Zijn we dat vergeten?

-
Er zijn zat presidenten aan te wijzen of zijn passé, die tig jaren in de bak achter de kiezen hebben. Ik zeg daarmede niet dat Dino perse president moet worden. Wie had kunnen bevroeden dat zijn vader het zou worden, dussssss................No doe dong!

Paraman wrote:
sekrepatu wrote:

-
Er zijn zat presidenten aan te wijzen of zijn passé, die tig jaren in de bak achter de kiezen hebben. Ik zeg daarmede niet dat Dino perse president moet worden. Wie had kunnen bevroeden dat zijn vader het zou worden, dussssss................No doe dong!

-
In deze bepaald het volk van Suriname wie zij daar willen hebben en niet Toon de schildpad. Eeeeeeeeeeeecht niet!

De Jager wrote:

Ik zat een paar dagen geleden ook hard hierover na te denken, wie over kan nemen in 2020. Ik zie inderdaad niemand de klus klaren. In 2020 zal die functie wel een stuk gemakkelijker te vervullen zijn want de huidige president trekt de kar uit de modder.
Het zou een interessante discussie zijn om mogelijke kandidaten te bespreken.

Vind jij dan een Simons of Parmessar niet goed genoeg dan? Die hebben tenminste nog enige capaciteiten. Een van de 2 had nu president moeten zijn, en niet die moordenaar.
Op zich wel jammer dat de achterban van de paarse partij niet een ideologie aanhangen, maar slechts blind achter hun populaire leider aanlopen. Men was zelfs niet in staat een vervangende voorzitter vd partij te benoemen. Als Bouta er morgen niet meer is, dondert alles als een kaartenhuis in mekaar.

Vind jij dan een Simons of Parmessar niet goed genoeg dan? Die hebben tenminste nog enige capaciteiten. Een van de 2 had nu president moeten zijn, en niet die moordenaar.
Op zich wel jammer dat de achterban van de paarse partij niet een ideologie aanhangen, maar slechts blind achter hun populaire leider aanlopen. Men was zelfs niet in staat een vervangende voorzitter vd partij te benoemen. Als Bouta er morgen niet meer is, dondert alles als een kaartenhuis in mekaar.
-
Dat de stier met de grootste ballen het zou moeten aankunnen is puur theorie! Wanneer de stier bij de koe komt dan zien we wel weer! De Surinaamse stier is doorgaans klein van stuk.

Dat de stier met de grootste ballen het zou moeten aankunnen is puur theorie! Wanneer de stier bij de koe komt dan zien we wel weer! De Surinaamse stier is doorgaans klein van stuk.

Plain en clear. Kan dit feitelijk maar op 1 manier worden geinterpreteerd?

U mag het zeggen.

Of dit Paarse rommel is zou zo maar kunnen.
Echter dat Dientje zei dat hij misschien wel staatshoofd wil worden dat staat alvast.

De capaciteiten van een leider van de CTU heeft Dientje duidelijk. Loud en clear!

Zelfs in het nieuws waren onlangs nog een aantal van die .

Dientje staat op no 1 als staatshoofd.

Schieten heeft ie in ieder geval al geleerd.......

Ps: Jorkaforu's hoeven niet te reageren of dit te lezen

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Aan alle recht geaarde Surinamers en uiteraard zij die zich zo voelen zeg ik, "wan boeng njoeng jari (MMXIII) mi dee winsi oeng, a wansi pe oeng dee Mie kondreman".

Aan Zonnigsuri wil ik zeggen, "No meki yu fasi trong yu basi". Laten jou ka-oso manieren jou niet de baas zijn.
Alleen jij weet waar jij mee bezig bent. Ik ga geen ka te maken hebben als ik wordt uitgebannen of niet. Jij bent gewaarschuwd!!!

tja is het paarse rommel? 

we weten dat nog niet.

Wel wil Dientje papa opvolgen.

Paraman denk je wel om je hart?

En blijf je lachen ook in 2013??

All the best

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri]tja is het paarse rommel? 

we weten dat nog niet.

-
FUCK YOU OP DEZE MOOIE 1 januari DAG.

Op identieke wijze tartten zij die jonge militairen, die het op gegeven moment niet meer onder controle hadden. Zie jij dat voor je klootspiraal Zonnigsuri?

Helemaal in verwarring gebracht:

Zou dat met paarse rommel te maken hebben?? Zo die al bestaat.

Jorkafowru was OOK bedoeld.

Nou Jorkafowru:  u heeft niet te reageren hoor. u mag wel lezen dat dan wel.

Blijven lachen hoor.

Een zonnigsurinaamse dag verder gewenst

Dientje als staatshoofd

't Wijst zich vanzelf.

Paraman wrote:

zonnigsuri]tja is het paarse rommel? 

we weten dat nog niet.

-