Topic: Paarse rommel - Dino Bouterse wil president worden

Dino Bouterse: 'Ik ben een merk'

Paramaribo - 'Ik was niet moeders liefste'. Dino Bouterse gaat de strijd aan met zijn imago als drugs- en wapenhandelaar. Hij wil zich profileren als een ‘merk’ en een rolmodel zijn. Een politieke carrière sluit hij niet uit. “Ik zou een goede opvolger van mijn vader zijn.” “Ik ben eigenlijk niet zo’n prater, verlegen zelfs, altijd al geweest. Daar moet ik nog wat aan werken.” Lichtelijk nerveus komt Dino (39) aan ...

tafel zitten. Ervaring met de media heeft hij niet, dit is de eerste keer dat hij een interview geeft. De vragen wilde hij van tevoren inzien, gevoed door de angst dat zijn woorden worden verdraaid of onwaarheden worden verteld, want in het verleden zijn er blijkbaar al genoeg leugens over hem verschenen.

“Ik heb voor- en tegenstanders en het zijn juist de tegenstanders die de media beheren en leugens over mij publiceren. Van iedere mug wordt een olifant gemaakt. Ik heb weinig zin om me steeds te moeten verdedigen, ik ben opgevoed met het idee van no spang, weet je.

Maar nu mijn vader president van Suriname is, vind ik het belangrijk om mijn stem te laten horen en niet anderen voor me te laten spreken.” Dino vraagt om wat harder en duidelijk tegen hem te praten, want hij is aan beide oren slechthorend. “Tijdens mijn militaire dienst te vaak geschoten zonder oordoppen in. Niets meer aan te doen.”
C. van Schubert

lees verder http://www.waterkant.net/suriname/forum … hp?id=7085

Fight Fire with Fire

"The biggest enemy of freedom is the happy slave." - Marie von Ebner-Eschenbach
Scalian's Project http://www.waterkant.net/suriname/forum … hp?id=7179

2 (edited by Neus 2012-06-12 19:51:00)

Re: Paarse rommel - Dino Bouterse wil president worden

Niets van geMERKt  wink lol

Staat zijn afbeelding soms op XTC-pilletjes??

Ook kan hij nooit een logo krijgen, dat zou immers onLOGO'(i)sch zijn

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Als het van de paarse halfgaren afhangt, wordt Dino inderdaad onze volgende president. Hij heeft in ieder geval een streepje voor op de rest van de paarse partij met dezelfde ambities, dat hij halfdoof is komt hem namelijk goed uit; NDPers hebben een voorkeur voor leiders die hen met leugens en valse beloften paaien en als ze eenmaal gekozen zijn niets van de beloften waar maken en al helemaal geen oor meer voor hun noden hebben. Zonder blikken of blozen verhoogde zijn vader b.v. de government take terwijl hij beloofd had dat terug te draaien.
Dino is dus op de goede weg, hij begint te beloven dat hij zal veranderen, in de praktijk komt er natuurlijk, zoals het deze familie betaamt, niets van terecht.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Je moet volkomen gestoord zijn om te denken dat iemand als Dino president kan worden. Die beschikt totaal niet over enige kwaliteiten of niveau.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

zo ik ben er weer smile

tegenparty ik zat eigenlijk op jou reactie te wachten sad In de topic over Chan zat je te springen hoe slecht Chan is bla bla bla MAAR hier heb je geen enkel commentaar ????????????????????????/ wauw  ik weet genoeg ! je reactie heb ik ook nieet meer nodig

geen antwoord is ook een antwoord

Fight Fire with Fire

Nou,

Als ik op dit forum lees hoeveel gekken het wel cool vinden dat Desire president is, dan zal het me niets verbazen dat ze het ook cool zullen vinden wanneer zoon de crimineel ook president wordt.
Alles is mogelijk in Suriname.

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

NDP'rs NDP'rs waar zijn jullie ??????? overal behalve hiero sad

Fight Fire with Fire

Euhh....kijk, je moet mensen met ambitie stimuleren.

ik acht het niet onmogelijk.

in Haiti had je ook Papa Doc en Baby Doc.

En in de VS had je George Bush sr en jr. lol

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

We weten hoe het Haïti en de USA is vergaan.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

wanicamakemyday wrote:

Euhh....kijk, je moet mensen met ambitie stimuleren.

Dat is afhankelijk van wat hun ambities inhouden.

DEEDEEDBEE NÉÉ

in Noord Korea heb je ook Kim Oud  Il en zoon Kim Jong Il .

Neus wrote:

Je moet volkomen gestoord zijn om te denken dat iemand als Dino president kan worden. Die beschikt totaal niet over enige kwaliteiten of niveau.

Wij waren ook gestoord om ook maar te bevroeden dat zijn vader het kon worden.

Het tot stemmen gerechtigde Surinaamse volk bepaalt en geen gefrustreerde ballingen.

ik zie dat hij al een paar buitenlandse reizen heeft gemaakt en ook een eigen website heeft .waarschijnlijk wordt hij ook klaargestoomd .

wordt het straks dus Dino versus Santokhie IN 2015

Ach ik maak mij niet druk. In de echte wereld hebben de Dino's het miljoenen jaren geleden al af laten weten. Deze kan er nog wel bij

DEEDEEDBEE NÉÉ

17 (edited by Paraman 2012-07-26 02:16:28)

Neus
Ach ik maak mij niet druk. In de echte wereld hebben de Dino's het miljoenen jaren geleden al af laten weten. Deze kan er nog wel bij.

Evenals de Chandrika's toch. Kijk maar, om de ene dag ontploft er een bom. Kesjellik toch?

Toen het Front gedurende vijftien lange jaren raasde en tierde moest die paarse rommel pas op de plaats maken. Nu de rollen zijn omgekeerd is Paramaribo in last? Un tang teki!

Dino heeft grote ambities . hij denk over 15 jaar Pres te worden . hij is bezig colleges te volgen bij Prof.H.Rampersad , ook niet de kleinste , en is bezig zijn imago te verbeteren .

mensen kunnen idd foute dingens gedaan hebben in hun jonge jaren en komen soms op een punt  in hun leven dat ze dat inzien en willen veranderen . wij zijn geen God om daar een oordeel over te geven . ik zie wel dat hij goede vorderingen maakt .

Santokhi krijgt het zo te zien heel moeilijk . 2 x DB .

19 (edited by ossi 2012-09-01 15:35:35)

BONOO zegt "Santokhi krijgt het zo te zien heel moeilijk . 2 x DB.
------------------------------------
betekent deze  afkorting 2 x De Beste ?

Het Front is geen alternatief noch  partij voor/tegen het Naionale karakter van de NDP. Als de NDP op deze koers door blijft varen dan is de mogelijkheid groot dat we na 2x DDB ook 2X DB krijgen. Dino is zich zo te zien al heel goed aan het voorbereiden. Time will give us the answer!!

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

Ik heb er geen problemen mee als Dino ooit president wordt. Belangrijk is voor mij visie, vooruitgang, maar bovenal onvoorwaardelijke liefde voor Suriname. Ik ben nog geen politicus in Suriname tegengekomen, of van gehoord, die zoveel van het land houdt als deze twee DB's.

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

ossi wrote:

2 x De Bruut of 2 x De Brutaalste lijkt beter passend.

Overigens grappig die Bonoo. Een paar maanden terug beweerde hij bij hoog en laag neutraal te zijn. Na dat ik een paar maal aangetoond had dat hij dit beslist niet was heeft hij zijn masker laten vallen. Nu nog alleen nieuwsgierig naar wat zijn oude nickname was.

Inmiddels gaat hij schaamteloos te keer met onzin postings slechts bedoeld om mensen te beschadigen ipv - zoals een fatsoenlijk poster zou doen - gewoon een eerlijk discussie met relevante info te starten.

Wat the f.ck is de nieuwswaarde van het feit dat één of ander crimineel achterbuurt schoffie de onrealistische droom heeft om in de verre toekomst een politieke carriere te beginnen.  Moeten we hier nu al gaan discussieren over allerlei onzinnige natte dromen van straatschoffies en onbetrouwbare wakaman??

DEEDEEDBEE NÉÉ

@ Neus

je moet mij niet scheel aankijken maar de Topic starter Scalian . ik geef slechts mijn reactie . trouwens ik ben geen God om over mensen te oordelen .

Neus wrote:
ossi wrote:

2 x De Bruut of 2 x De Brutaalste lijkt beter passend.

Overigens grappig die Bonoo. Een paar maanden terug beweerde hij bij hoog en laag neutraal te zijn. Na dat ik een paar maal aangetoond had dat hij dit beslist niet was heeft hij zijn masker laten vallen. Nu nog alleen nieuwsgierig naar wat zijn oude nickname was.

Inmiddels gaat hij schaamteloos te keer met onzin postings slechts bedoeld om mensen te beschadigen ipv - zoals een fatsoenlijk poster zou doen - gewoon een eerlijk discussie met relevante info te starten.

Wat the f.ck is de nieuwswaarde van het feit dat één of ander crimineel achterbuurt schoffie de onrealistische droom heeft om in de verre toekomst een politieke carriere te beginnen.  Moeten we hier nu al gaan discussieren over allerlei onzinnige natte dromen van straatschoffies en onbetrouwbare wakaman??

Wat een ranceNEUSE, partijdige en destructieve persoon ben jij, toch.

Omdat hij de plus ziet in iets wat met DDB te maken heeft is hij op de een of andere dag, partijdig?
Zo zie je hoe ziek die Fronters zijn.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

jorkafowru wrote:
BONOO wrote:

@ Neus

je moet mij niet scheel aankijken maar de Topic starter Scalian . ik geef slechts mijn reactie . trouwens ik ben geen God om over mensen te oordelen .

Neus is God.
Niet alleen oordeelt Hij over mensen ... vooral mensen aan de andere kan van zijn skotu ... Hij weet nu al of iemands droom voor de verre toekomst onrealistisch is.

Je bent geen god maar je praat wel iemands walgelijke misdaden goed!!

In SME moet de anticoruptiewet z.s.m. aangenomen worden en tevens moeten er de nodige aanvullende wetten en maatregelen komen die het mogelijk maken om criminelen uit de regering en DNA te weren.

DEEDEEDBEE NÉÉ