101 (edited by zonnigsuri 2016-03-16 22:41:08)

Re: onveilig gevoel in suriname

Richard B. staat voor de zesde zaak in de rechtbank
16 Mar, 12:44
foto

Richard B. staat voor de zesde keer terecht en heeft reeds vijf vonnissen op zijn naam staan. Deze keer is de ten laste legging diefstal en mishandeling. Rechter Cynthia Valstein-Montnor confronteerde de verdachte met het psychologische rapport.

De kantonrechter zei dat uit het rapport blijkt dat de verdachte zijn handelingen en zijn gedrag moet veranderen. Hij heeft een anti-sociale persoonlijkheid, is agressief en heeft weinig spijt van zijn handeling. Hij heeft het slachtoffer mishandeld en heeft diens horloge afgepakt. Daarnaast heeft hij hem in zijn rug en zij gebeten. Ook heeft hij een gouden ketting van 36 gram weggerukt.

In het medische rapport is opgenomen dat de verdachte elke keer zijn foutieve handelingen verbloemd door te zeggen dat hij onschuldig is. De verdachte beweerde dat hij terugging naar de plek om zijn gebroken ketting op te rapen en zag toen het horloge liggen. Hij zou dat toen opgeraapt hebben. Hij zei dat hij op die bewuste dag met zijn ex-vriendin rustig zat te borrelen toen het slachtoffer binnenkwam. Volgens hem kwam het slachtoffer met hem vechten om zijn ex-vriendin.
Uit het onderzoek bleek dat de verdachte tekeer gaat met buurtbewoners. Op 25 april zal deze zaak verder behandeld worden.===

Er lopen er meer rond mw Saboyo

U ziet meneer Gilaard.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

102 (edited by Jiyani 2016-03-17 17:29:10)

Helaas voelen zijn ook in Suriname onderwijzers bang voor leerlingen.
Maar als zelfs onderwijzers - die de jeugd kennis moeten bijbrengen -  zich niet meer veilig voelen, hoe kan een land zich dan verder ontwikkelingen.
Immers de jeugd, de jongeren, zijn de toekomst van elk land.
Beslist geen positieve ontwikkeling.

http://www.waterkant.net/suriname/categ … -suriname/

Surinaamse onderwijzers bang voor leerlingen

16 maart 2016 | 33 reacties | Maatschappij | Nieuws uit Suriname | Onderwijs

PARAMARIBO, 16 mrt – Onderwijzers gaan met een steeds angstiger gevoel naar het werk. Volgens vakbondsleiders in het onderwijs heeft het allemaal te maken met het gedrag van pupillen. Die worden steeds minder handelbaar.

Het gaat dan om het basis- en secundair onderwijs. Marisa Meye, bestuurslid van onderwijzersvakbond SOB , zegt tegenover de Times of Suriname dat er reden is tot bezorgdheid. De kinderen uiten soms bedreigingen of gaan tot geweld over. Dit gedrag is zowel naar elkaar toe als tegenover onderwijzers. Volgens Meye gaan steeds meer onderwijzers met loden schoenen naar het werk.

Ook de Katholieke Onderwijzers Bond is bezorgd. Evenals Meye, zegt bondsvoorzitter Marcelino Nerkust dat er aandacht nodig is van de autoriteiten. De onderwijzers geven prioriteit aan het oplossen van dit probleem. Weliswaar voelen ook zij de weerslag van de financiële omstandigheden in het land. Vakbond SOB gaat trainingen verzorgen in het omgaan met afwijkend gedrag. Ook worden gedragsdeskundigen aangetrokken.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Leerkrachten moeten van die mensenkinderen afblijven, dan kan nooit een ouwe jongens krentenbrood situatie ontstaan. Zoek geen man en of vrouw bij leerlingen. Dat is op dit moment schering en inslag op m.n. middelbare scholen.
Gedraag je als een autoriteit dan komen wij al een heel eind.

Toen ik er voor mocht staan wisten studenten heus wel hoeveel te ver zij konden gaan.
Yu gangster, mi moro gangster.
Het primaat berust bij de leerkracht!

https://www.youtube.com/watch?v=6B3zhKJ0A0U
https://www.youtube.com/watch?v=57OzRVe0N7Q

't Wijst zich vanzelf.

Ik wil bewijs hebben dat leerkrachten onder leerlingen een partner zoeken.
Mocht het waar zijn dan zijn die leerkrachten fout bezig en horen ze niet thuis in het onderwijs. Bij bewijs dienen deze leerkrachten ontslagen te worden.
Echter weiger ik te geloven dat alle leerkrachten van onzedelijk gedrag zijn.

Maar leerlingen/jongeren - niet alleen in Suriname -  hebben geen respect meer voor leerkrachten en ouderen.
Ik maak het vaak genoeg mee, niet als leerkracht want dat ben ik niet.

To-Shio-Hing

Nog meer bewijs nodig?

Dat mag de parmantige aanvoeren.

't Wijst zich vanzelf.

Die dubbel morale zieligzuri heeft het er maar druk mee ....

Succes ermee.

Landverraad, corruptie, en laster - het dubbel moraal

De moord op 450 Surinamers kleeft aan het dubbel moraal.

Die zieligzuri kwakt het hele forum vol met zijn zure gal

zonnigsuri wrote:

Nog meer bewijs nodig?

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Deze dwaas heeft problemen met de Surinaamse tango?

zonnigsuri wrote:

Nog meer bewijs nodig?

Paraman wrote:

Deze dwaas heeft problemen met de Surinaamse tango.

Onbenul etaleren is onderdeel van uw opdracht.

Als viestie in het openbaar al zulke gedragingen vertoont met een VEERTIENJARIGE!
Als in: " u hoeft niet van mij te houden, ik hou wel van u.." ?
Hoe zou viestie zich thuis gedragen met al die kleinkinderen?

GPAP

Volg het geld.

't Wijst zich vanzelf.

onveilig gevoel in suriname,......HOESO???
-
Parijs; Brussel, who's next........."ik zou mij juist in Europa onveilig voelen"!

zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

Deze dwaas heeft problemen.

met de Surinaamse "tango" minder.

Als viestie in het openbaar al zulke gedragingen vertoont met een VEERTIENJARIGE!

GPAP

Volg het geld.

Als de zich verschuilende basja al zulk gedrag vertoont. Hoe kunnen Surinaamse meisjes zich veilig wanen.

Diefijzer niet meer aan de orde. De schatkist roven wij ook wel even leeg.

GPAP.

't Wijst zich vanzelf.

Zit jij in Suriname niet lekker in je vel dan lazerstraal jij toch op naar je eiland?

zonnigsuri wrote:
zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

Deze dwaas heeft problemen.

met de Surinaamse "tango" minder.

GPAP

Volg het geld.

Als de zich verschuilende basja al zulk gedrag vertoont. Hoe kunnen Surinaamse meisjes zich veilig wanen.

Diefijzer niet meer aan de orde. De schatkist roven wij ook wel even leeg.

GPAP.

Was 2 maanden in Su en binnenkort vertrek ik weer voor 5 maanden. Heb mij geen ene moment onveilig gevoeld. Het is hoe je daar leeft en met wie je omgaat big_smile
Sleurie zou niet eens 1 minuut daar overleven lol

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Anjoemara wrote:

Was 2 maanden in Su en binnenkort vertrek ik weer voor 5 maanden. Heb mij geen ene moment onveilig gevoeld. Het is hoe je daar leeft en met wie je omgaat big_smile

Het zal dan binnenkort in Nederland weer een heel klein beetje veiliger worden daar deze haat (s)prekende imam weer voor een tijdje uitlandig zal zijn.
Daarentegen zal het in Suriname een stukje onveiliger worden!

To-Shio-Hing

Waar is spookvogel gebleven?
Heeft hij soms straf gekregen na alle leugens die hij in zijn onderschrift had geplaatst over Santokhi?
Van de ene dag op de andere dag had hij dat onderschrift verwijderd om enige tijd later niet meer te posten.
In elk geval zijn de herhalingen, insinuaties, verdachtmakingen en beschuldigingen die hij zeer regelmatig plaatste voor zolang als het duurt niet meer te lezen.
Heeft wel een beetje rust gebracht op het forum.

To-Shio-Hing

De spookvogel heft zijn buik vol van al die stinkvogels hier.

Jiyani wrote:

Heeft hij soms straf gekregen na alle leugens die hij in zijn onderschrift had geplaatst over Santokhi?
Van de ene dag op de andere dag had hij dat onderschrift verwijderd om enige tijd later niet meer te posten.
In elk geval zijn de herhalingen, insinuaties, verdachtmakingen en beschuldigingen die hij zeer regelmatig plaatste voor zolang als het duurt niet meer te lezen.

117

Jiyani wrote:

Spookvogel is uit schaamte gaan dokken in Brokopondodorp, weg achter Zanderij, weg naar Powaka, Wisawini en verder. lol

118

Ik heb voor mijn werk een half jaar in SME gezeten en me nooit onveilig gevoeld. Geen enkel land is zo veilig als je zou willen.

Jiyani wrote:
Anjoemara wrote:

Het zal dan binnenkort in Nederland weer een heel klein beetje veiliger worden daar deze haat (s)prekende imam weer voor een tijdje uitlandig zal zijn.
Daarentegen zal het in Suriname een stukje onveiliger worden!

Je bedoelt dat je je dan niet hoeft te ergeren aan waarheden die al jouw racistische aannames en vooroordelen bloot leggen.

Je kakelt je VHP ouders na die Suriname zijn ontvlucht nadat ze daar geroofd en gestolen hebben bedoel je. Want je weet geen ene reet van Suriname dan van horen zeggen.
Blijf jij maar rotten hier in Den Haag te midden van je geliefde en gehate Mocros en Torkoes. Straks wordt het nog erger voor je als Wilders nog meer zieltjes wint na de verkiezingen. Dan ga je misschien bedelen om terug te mogen naar Su. Maar vrees niet; we zijn daar verdraagzamer en gastvrijer dan hier. big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

120 (edited by xzqc33 2017-01-10 18:32:13)

Steeds weer GAL ETTER GIF en STRONT. Zelfs een ongeletterde blinde kan het lezen hierboven. wanneer demooij uit Mestvaalt weer een gal- etter gif of stront-eruptie heeft. Volgens mie krijgt de teef er een orgasme bij. Allemaal vol HAAT HAAT en HAAT van boerka-nederland.

De goeroetoes ma weer

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile