Re: onveilig gevoel in suriname

Maharani_JJ wrote:

Ik ben niet tegen rassenvermenging, dat moet een ieder voorzichzelf weten. het gaat mij puur om deze combinatie..

"Ik ben niet tegen rassenvermenging" Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ........................ ik doe er niet aan mee???

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

77 (edited by Paraman 2012-04-18 00:29:28)

Onveilig gevoel in DNA. Daar kon de voorzitter van meepraten. Net zoals die beesten hun vrouwen te lijf gaan poogden die onverlatenen die mevrouw te intimideren. Het zou wel spannend worden in dit land. Vrede en democratie indien mogelijk.

Brokobana mag geen enkel probleem zijn.

als het kan probeer ik toch breder te kijken.

Een man van boven de 50 met een thaise van 20 tja dat er dan van verliefdheid sprake was van haar t zou kunnen maar komt raar over.

het hele idee is dat nog niet zo lang geleden er heel strenge grenzen waren tussen bevolkingsgroepen.
In suriname helemaal, naar zeker ook in Nederland.

Daar zijn nog wel die zich zo als vroeger opstellen maar velen gaan uit van een normale omgang met elkaar.

Dat is voor ons het beste...... Ons is bij ons thuis..

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Paraman wrote:

Onveilig gevoel in DNA. Daar kon de voorzitter van meepraten. Net zoals die beesten hun vrouwen te lijf gaan poogden die onverlatenen die mevrouw te intimideren. Het zou wel spannend worden in dit land. Vrede en democratie indien mogelijk.

Brokobana mag geen enkel probleem zijn.

Paraman het was mij allang duidelijk dat jij bepaald geen respect hebt voor de oppositie, vandaag weet ik het voor 100+100% zeker.
Mensen noem je geen beesten.

De oppositie-leden wordt verweten dat zij zich niet kunnen beheersen, maar ook jij Paraman weet niet wat zelfbeheersing inhoudt.
Daar mag je het mee doen, want ik heb gezegd.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

zonnigsuri wrote:

als het kan probeer ik toch breder te kijken.

Een man van boven de 50 met een thaise van 20 tja dat er dan van verliefdheid sprake was van haar t zou kunnen maar komt raar over.

het hele idee is dat nog niet zo lang geleden er heel strenge grenzen waren tussen bevolkingsgroepen.
In suriname helemaal, naar zeker ook in Nederland.

Daar zijn nog wel die zich zo als vroeger opstellen maar velen gaan uit van een normale omgang met elkaar.

Dat is voor ons het beste...... Ons is bij ons thuis..

De liefde komt in dit soort relatie soms later!
Over het algemeen is het een overlevingsstrategie van de Thaise, Filipijnse, Russinnen e.d. en in sommige gevallen ook voor de Surinaamse die naar Nederland gehaald worden.
De overlevingsstrategie is dat "manlief" (tijdelijk) wordt verwend in ruil voor financiële bijstand aan de rest van de familie die vaak niets te makken heeft.
Als de vrouw haar zaakjes voor elkaar heeft  en het termijn om echtscheiding aan te vragen is verstreken, zeg ze dag met het handje.
Jambers heeft een tijdje terug dit soort taferelen uitvoerig laten zien.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Henry Siegfried wrote:
Maharani_JJ wrote:

Ik ben niet tegen rassenvermenging, dat moet een ieder voorzichzelf weten. het gaat mij puur om deze combinatie..

"Ik ben niet tegen rassenvermenging" Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ........................ ik doe er niet aan mee???

indien dit een statement is dat voortgeborduurd wordt op mijn posting zoals hierboven geciteerd, dan is dat geheel voor jou rekening HS.

achter maar kan er zoveel komen te staan, of er is helemaal geen maar...... dus

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:
Henry Siegfried wrote:
Maharani_JJ wrote:

indien dit een statement is dat voortgeborduurd wordt op mijn posting zoals hierboven geciteerd, dan is dat geheel voor jou rekening HS.

achter maar kan er zoveel komen te staan, of er is helemaal geen maar...... dus

Volgens mij bevat een statement geen ..................................... en ook geen ????????

Voltaire

I think this is among the most vital information for me. And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things, The website style is wonderful, the articles is really great

Modern Rugs
Domestic Modern

" ....Nu is Bouterse de grootste vijand van het volk...’

't Wijst zich vanzelf.

In Dheli is het een nog grotere puinhoop, troost je maar.

zonnigsuri wrote:

Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

Zo troost paars zich, altijd vergelijken,  beter gaan ze vergelijken met hoe het in 2008 ging met Su en hoe het tegenwoordig gaat ,en beter gaat die regering DAAR eens verbetering in brengen ,maar okay die capaciteit bezitten ze dus niet.

Jij moet niet zo op de centjes letten jo.

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

Zo troost paars zich, altijd vergelijken,  beter gaan ze vergelijken met hoe het in 2008 ging met Su en hoe het tegenwoordig gaat ,en beter gaat die regering DAAR eens verbetering in brengen ,maar okay die capaciteit bezitten ze dus niet.

88 (edited by jorkafowru 2015-12-30 20:57:05)

Dat razientje blaast wel heel hoog van een toren.

"beter gaan ze vergelijken met hoe het in 2008 ging met Su en hoe het tegenwoordig gaat "
"en beter gaat die regering DAAR eens verbetering in brengen"
"maar okay die capaciteit bezitten ze dus niet"

Inderdaad die min-kwaliteit van frontje 2008 heeft deze regering inderdaad niet.
Het razientje doet wel heel hard d'r best haar leugens te verkondigen.

Al een ritje Atjoni gemaakt razientje?
Al een vergelijking gemaakt?

2008 toen schoot het maar niet op met de asfaltering oost-west west en oost.
Bruggen vielen in het water.
Brug alleen maar pilaren.

Ga nu kijken.
Breed veilige fietspaden waar de weg smal en vol gaten was.

2009 2de oostwest gegraderd en met feest opnieuw geopend.
Een maand later waren de gaten alleen maar groter geworden.
Alle bruggen vielen uit elkaar.

Nu, betonnen bruggen, en de asfaltering vordert.
Ga een vergelijking maken razientje.

VhaP na soso tan baka beleid.

Tjannetje kon niks tegen de zee-piraten doen.
Binnen 1 maand had Bouta ze onder controle onder leiding van Bensschop.

Paraman wrote:

Jij moet niet zo op de centjes letten jo.

*Cinny* wrote:
Paraman wrote:

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Het is er zo allejesoes veilig dat zij in Belgie al niet meer durven te feesten.

mikibhomi wrote:

I think this is among the most vital information for me. And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things, The website style is wonderful, the articles is really great

Modern Rugs
Domestic Modern

Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

Zak Tabak!

Beste Zak Tabak,

Uw reactie zal bij Abop en bij de NPS met interesse worden ontvangen.
Samenwerken moet je DOEn.

T is een hele Kruistocht waar al bij voorbaat op de lauweren wordt gerust.
Verworvenheden 2010-1015?

Een dinisaurus in de gevangenis.
Verder nog nieuws uit die periode?
Misschien het zo veelste tevergeefse poginkje van papadini om het blazoen schoon te poetsen?

t blijft kleven al die criminaliteit.

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

zonnigsuri wrote:

Zak Tabak!

Beste Zak Tabak,

Uw reactie zal bij Abop en bij de NPS met interesse worden ontvangen.
Samenwerken moet je DOEn.

T is een hele Kruistocht waar al bij voorbaat op de lauweren wordt gerust.
Verworvenheden 2010-1015?

Jou MBPP in de gevangenis.
Verder nog nieuws uit die periode?
Misschien het zo veelste tevergeefse poginkje van papadini om het blazoen schoon te poetsen?

t blijft kleven al die criminaliteit.

92 (edited by zonnigsuri 2016-01-16 13:36:38)

Report Delete Edit Quote
91 Paraman 2016-01-01 02:59:05

Tja

Para-citeren blijkt makkelijker aan te leren dan af te leren.

T kan een vorm van plagiaat zijn.
Als uw voorkeur daarnaar uitgaat zijn eventuele gevolgen ook voor u.

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:

Report Delete Edit Quote 91 Paraman 2016-01-01 02:59:05 Tja Para-citeren blijkt makkelijker aan te leren dan af te leren T kan een vorm van plagiaat zijn. Als uw voorkeur daarnaar uitgaat zijn eventuele gevolgen ook voor u.

Het plegen van plagiaat, daar is de knip/plak kont kruipster zs 'parasiet' zurigned, onze holle vaten 'hollanse redimusu' - haar eigen inhoudsloze nonsens onophoudelijk herhalen - een meesteres in. tongue

Een feit is wel dat het in Europa - dankzij het oorlogszuchtige beleid van de navo/VS en hun stiekeme steun aan terroristen - steeds onveiliger wordt! sad

Starnieuws

Supermarkt Welgedacht A beroofd
16 Jan, 00:32
foto

Drie gemaskerde mannen hebben vrijdagavond een roofoverval gepleegd in een supermarkt aan de Welgedacht A weg in ressort De Nieuwe Grond. Zij zijn ervandoor gegaan met de dagopbrengst. De roof vond plaats kort voordat de winkel zou sluiten. Hoe groot het buitgemaakte bedrag is, is nog niet duidelijk.

Starnieuws verneemt dat de mannen ook het camerabeveiligingssysteem hebben meegenomen. Dit om te voorkomen dat de politie op hun spoor komt. De criminelen waren gewapend met messen.

De winkelier is mishandeld en gekneveld achtergelaten. De man klaagde bij aankomst van de politie van pijn over zijn hele lichaam.

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:

Starnieuws Supermarkt Welgedacht A beroofd 16 Jan, 00:32 foto Drie gemaskerde mannen hebben vrijdagavond een roofoverval gepleegd in een supermarkt aan de Welgedacht A weg in ressort De Nieuwe Grond. Zij zijn ervandoor gegaan met de dagopbrengst. De roof vond plaats kort voordat de winkel zou sluiten. Hoe groot het buitgemaakte bedrag is, is nog niet duidelijk. Starnieuws verneemt dat de mannen ook het camerabeveiligingssysteem hebben meegenomen. Dit om te voorkomen dat de politie op hun spoor komt. De criminelen waren gewapend met messen. De winkelier is mishandeld en gekneveld achtergelaten. De man klaagde bij aankomst van de politie van pijn over zijn hele lichaam.

Alweer een staaltje knipknip/plakplak van onze Hollandse rode mutsje zurigned. lol tongue

Parlementariër eist eind roofgeweld in Suriname
2 februari 2016 | 12 reacties | Justitie en politie | Nieuws uit Suriname | Politiek
12   

PARAMARIBO, 2 feb – Er moet een einde komen aan de reeks geweldsmisdrijven die Suriname in de greep houdt. Dit zegt parlementariër Krishna Mathoera (VHP). Vooral de roofmoorden op burgers moeten grondig worden aangepakt.

Mensen blijken zelfs niet veilig in huis, ondanks de vele veiligheidsvoorzieningen die ze zelf treffen. Onlangs is een vrouw in haar woning doodgeschoten nadat de rovers het beveiligingsijzer aan de ramen hadden geforceerd. “Mensen moeten in hun woning beschermd zijn tegen criminelen en niet in angst leven. Een woning moet de veiligste plek worden”, zegt de ex-politiecommissaris tegenover Dagblad Suriname.

De brute overval op de vrouw en haar echtgenoot moet aanleiding zijn voor de minister van Justitie en Politie om kordaat acties te ondernemen “De samenleving moet beschermd worden”, aldus Mathoera. Ze is er voorstander van dat criminelen de maximale gevangenisstraf krijgen. Ook zouden zij niet in aanmerking mogen komen voor gratie. De traditie wil dat op hoogtijdagen strafmindering wordt verleend. "

Ga op weg met zn vieren in een auto.
Vermeende foute dinges willen doen.
Afslachten en executeren kan dan uw deel zijn.

Respect voor de rechtsstaat?

't Wijst zich vanzelf.

Tja,

In plaats van de politie te ondersteunen gooit mevrouw liever als polaticus met stenen.

Paraman wrote:

Tja,

In plaats van de politie te ondersteunen gooit mevrouw liever als polaticus met stenen.

@ lapzwam,

Een ieder heeft in dit bestel een functie. Een parlementarier is als volksvertegenwoordiger gehouden de regering de maat te nemen.

Zeker als deze regering heeft beloofd dat er geen diefijzer meer nodig zal zijn.
Hoewel: Die beloftes zijn tezamen met die 18.000 andere beloftes op de schroothoop beland.

De kruisvaart en zeker die Corruptie op OW en andere ministeries,  Ga ervoor Amzad!
Er is in ieder geval eentje minder die corrupte valse paspoorten faciliteert.
Vind lapzwam dit ook een grondig onderzoek waard?

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:
Paraman wrote:

Tja,

@ lapzwam,

Een ieder heeft in dit bestel een functie. Een parlementarier is als volksvertegenwoordiger gehouden de regering de maat te nemen.

Zeker als deze regering heeft beloofd dat er geen diefijzer meer nodig zal zijn.
Hoewel: Die beloftes zijn tezamen met die 18.000 andere beloftes op de schroothoop beland.

De kruisvaart en zeker die Corruptie op OW en andere ministeries,  Ga ervoor Amzad!
Er is in ieder geval eentje minder die corrupte valse paspoorten faciliteert.
Vind lapzwam dit ook een grondig onderzoek waard?

De kruisvaart en zeker die Corruptie op OW en andere ministeries heeft alles te maken met Vliegen naar Suriname omdat,????????????????

Drie jaar geëist tegen verdachte in kappartij
15 Mar, 11:11
foto

Tegen Delano D. heeft officier van justitie, Astrid Niamat, een celstraf van drie jaar onvoorwaardelijk geëist, onder aftrek van de tijd in voorarrest doorgebracht op de rechtszitting van maandag. De verdachte zou op 28 augustus van het afgelopen jaar het slachtoffer met een houwer hebben verwond. De officier voerde aan dat de verdachte met voorbedachten rade te werk is gegaan.

Delano D. kreeg een woordenwisseling met het slachtoffer dat hem moest betalen. Hij kwam voor zijn geld, maar het slachtoffer kon hem niet betalen. Hij deed aangifte bij de politie hierover. De politie had nog niet opgetreden en hij nam het recht in eigen handen. Hij ging naar huis terug na de woordenwisseling en kwam met een houwer terug. Het slachtoffer rende weg, maar viel op de grond. De verdachte die met de houwer zwaaide, kwam op hem af. Het slachtoffer probeerde de man van zich af te weren met zijn arm en werd gekapt.

Hij liep een kapverwonding van zes centimeter op. De genezingsduur is op onbepaalde periode gesteld.

De verdachte verklaarde dat hij niet met opzet heeft gehandeld, maar gezwaaid heeft met de houwer. Bij de politie had hij aangegeven dat hij het slachtoffer echt wilde afmaken en dat hij geen spijt van zijn handeling heeft.

Het psychiatrische rapport is al binnen. Het rapport zegt dat de verdachte volledig aangerekend kan worden voor het feit. Hij wordt al jaren behandeld voor zijn psychose, maar heeft niet daardoor gehandeld. De verdachte wordt agressief en de hele buurt heeft daar last van. Op 11 april zal raadsman Hedley Derby pleiten in deze zaak.

Wanita Ramnath===========

t zal maar uw buurman zijn.....

't Wijst zich vanzelf.