Re: onveilig gevoel in suriname

Maharani_JJ wrote:
plus. wrote:

maar waarom ga jij er dan van kotsen braken?

omdat ik het al visualiseer en dan krijg ik braakneigingen ..  ik zou dat nooit en ook nooit kunnen doen.

soms zijn mensen echt de weg kwijt..  maar vervallen van de ene trieste relatie in de andere omdat ze ineens wild en extreem willen gaan doen. iets dat totaal niet past.

dat is echt kort door de bocht schatje.

Dus ik maak ook nog een kans??  wink  lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Cinny wrote:
Neus wrote:

Alleen als je bruin en knap bent hoor, ik geef wel ook om het uiterlijk whaaahaaahaah

Dus dat houten been, kunstgebit (heel netjes) en gehoor apparaat zijn niet erg. ?  wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Cinny wrote:
Maharani_JJ wrote:

tja elke vrouw kan kiezen, maar deze soort zijn de gescheiden vrouwen en willen geen hind. man meer en gaan dan voor die witte met een vreselijk lelijke kop en ,lichaam, zodat zij het prinsesje voelen..

big_smile,

ik kan echt niet tegen dit soort types..

Ik vind dit zo'n bull shit, weer gebaseerd op éen en al vooroordeel.... zowat als die vrouw voor een nederlander gaat en heeft besloten dat zij het uiterlijk geen prioriteit meer vindt.... zodra je de 40 passeert hecht je idd waarde aan belangrijkere dingen..... en jammer dan als de rest weer eens iets heeft om af te keuren, dan is het te oud, te jong, te zwart, te wit, te lelijk...................... stel je eens voor zeg dat een ander gelukkig is...... ooooh mag niet hoor.....

ahhhhh gaat toch weg man.. (<<<algemeen)

nou je blaast wel heel erg van de toren. 

al gaan ze met een ezel samen. (voor sommigen is dat de beste oplossing) ik geef aan wat ik ervan vind en hoe ik het zie,  ik zie gewoon dat deze vrouwen elke vorm van zelfrespect de deur hebben gegooid en los gaan als een bezetene ,  zou je moeder maar zijn.

of mag ik geen mening meer hebben langzamerhand?  Of ze gelukkig zijn zal wel blijken, waarom is het een trend geworden? Heb je dat wel eens afgevraagd.

ah ga zelf weg man.

<VENI, VIDI, VICI>

55 (edited by Jiyani 2012-04-16 14:11:32)

De Jager wrote:
bakapasi_boi wrote:

Ben net terug uit Suriname en heb me kostelijk vermaakt.
Ik sliep met een base ball knuppel onder mijn bed en hoefde me dus niet onveilig te voelen.

Is er een nieuwe trend onder Hindoestaanse 45+ vrouwen om met (blanke) Nederlanders te gaan die bijna allemaal op Benny Hill lijken? Daar word je pas bang van! lol
Het is me namelijk niet eerder opgevallen.

lol  lol  lol  lol  lol

Hay boi, je hebt me laten lachen dat ik er buikpijn van krijg....Het is jou dus ook opgevallen....
lol  lol  lol

Alsof alleen hindustaanse vrouwen kiezen voor die op Benny Hill lijkende mannen.
Ik heb anders ook creoolse en javaanse vrouwen met dit soort mannen gezien.

Deze vrouwen denken dat ze naast zulke mannen, het 'hebben gemaakt'.
In elk geval ik check ze en denk het mijne ervan.
Mijn zegen hebben ze, ook al lopen ze van verwaandheid vaak naast hun schoenen.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

56 (edited by Paraman 2012-04-16 14:57:13)

Al geruime doet een clubje gefrustreerde voormalige- of would be Surinamers verwoede pogingen om rotsooi te creëren in Suriname.

Zij moeten er vooral mee doorgaan. Het venijn zit hem hierin dat zij hier niet zullen zijn wanneer de vlam in de pan zal slaan.

Wij die ervoor gekozen hebben om at all cost hier te blijven zullen dat varkentje wel op de ons geëigende wijze wassen.

Voorkomen is beter dan een 08 december Koenoe!

Blijven lachen hoor. kan jou t schelen!

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Neus wrote:

Mmmmmm, onze draak wil ook solliciteren. Cinny opgepast!

MigthyMike schreef:
Paraman schreef:
Van de tien ondervraagden gisteren had maar 1 problemen met die amnestywet.
aub Parman, moet je nou in elke topic over DDB hebben??

ach ja wat zeur ik nou, ook deze topic zal stranden in een DDB topic.....................zucht
:LOL:

ja alles is DDB het liefst ANTI-DDB. pff.

Nauwelijks andere keus,
Die oorlog is nog altijd gaande.

Jiyani wrote:
De Jager wrote:
bakapasi_boi wrote:

Ben net terug uit Suriname en heb me kostelijk vermaakt.
Ik sliep met een base ball knuppel onder mijn bed en hoefde me dus niet onveilig te voelen.

Is er een nieuwe trend onder Hindoestaanse 45+ vrouwen om met (blanke) Nederlanders te gaan die bijna allemaal op Benny Hill lijken? Daar word je pas bang van! lol
Het is me namelijk niet eerder opgevallen.

lol  lol  lol  lol  lol

Hay boi, je hebt me laten lachen dat ik er buikpijn van krijg....Het is jou dus ook opgevallen....
lol  lol  lol

Alsof alleen hindustaanse vrouwen kiezen voor die op Benny Hill lijkende mannen.
Ik heb anders ook creoolse en javaanse vrouwen met dit soort mannen gezien.

Deze vrouwen denken dat ze naast zulke mannen, het 'hebben gemaakt'.
In elk geval ik check ze en denk het mijne ervan.
Mijn zegen hebben ze, ook al lopen ze van verwaandheid vaak naast hun schoenen.

Je hebt gelijk dat er van alle rassen wel vrouwen zijn die met zo'n type rondlopen. Er werd echter gericht gewezen op de hindostaanse vrouwen. Maakt mij niet uit wie ze zijn, het werkt echt op mijn lachspieren.

Er staat op RNW ook een artikel van een creoolse en haar man die beelden verzamelen en die tentoonstellen in een kapel ergens in Limburg. Toen ik een foto zag van die man kwam ik niet meer bij van het lachen....check het zelf maar. smile

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

In de vliegtuig zag ik geen Thaise vrouwen. wink

Suriname center of the multiverse!

62 (edited by Maharani_JJ 2012-04-16 18:51:02)

Het irritante van dit soort stellen is dit:

zodra zo een vent een keer een hindustaanse heeft gehad , dan denkt hij dat ALLE HINDUSTAANSE vrouwen gecharmeerd zijn van die loosers. . Daar heb ik een stronthekel aan, dat hij met een troela gaat wil niet zeggen dat iedereen een troela is en die dolgraag met hem het bed willen delen.

Man. liever blijf je toch alleen .. gatverdamme!!

Iedereen is dan vogelvrij voor dit debielen.  Maar niet bij mij.

@BkP, nee, ze zijn verkleed als hind vrouwen.

tongue

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:

zodra zo een vent een keer een hindustaanse heeft gehad , dan denkt hij dat ALLE HINDUSTAANSE vrouwen gecharmeerd zijn van die loosers. . Daar heb ik een stronthekel aan, dat hij met een troela gaat wil niet zeggen dat iedereen een troela is en die dolgraag met hem het bed willen delen.

tongue

Je bent wel heel stellig!
Ik kan hier maar één ding op zeggen: je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

bakapasi_boi wrote:
Maharani_JJ wrote:

tongue

Je bent wel heel stellig!
Ik kan hier maar één ding op zeggen: je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

nou dan valt het vies tegen wanneer je een haas voor ogen hebt en een ezel naast je heb lopen.

ja ben stellig erin maar dat is gewoon mijn mening.. . hoe ik ze zie, ik zie ze nl. in grote getalen...  dus vandaar...  voor de rest heb ik er geen moeite mee..

vind ze gewoon stom.. that;s it.

<VENI, VIDI, VICI>

Het is maar een trent, over een paar jaar is het weer anders.

Cinny wrote:
Maharani_JJ wrote:
Cinny wrote:

Ik vind dit zo'n bull shit, weer gebaseerd op éen en al vooroordeel.... zowat als die vrouw voor een nederlander gaat en heeft besloten dat zij het uiterlijk geen prioriteit meer vindt.... zodra je de 40 passeert hecht je idd waarde aan belangrijkere dingen..... en jammer dan als de rest weer eens iets heeft om af te keuren, dan is het te oud, te jong, te zwart, te wit, te lelijk...................... stel je eens voor zeg dat een ander gelukkig is...... ooooh mag niet hoor.....

ahhhhh gaat toch weg man.. (<<<algemeen)

nou je blaast wel heel erg van de toren. 

al gaan ze met een ezel samen. (voor sommigen is dat de beste oplossing) ik geef aan wat ik ervan vind en hoe ik het zie,  ik zie gewoon dat deze vrouwen elke vorm van zelfrespect de deur hebben gegooid en los gaan als een bezetene ,  zou je moeder maar zijn.

of mag ik geen mening meer hebben langzamerhand?  Of ze gelukkig zijn zal wel blijken, waarom is het een trend geworden? Heb je dat wel eens afgevraagd.

ah ga zelf weg man.

Nee kom terug !!1 Wat heb ik gemist , wat bedoelen ze nou prcs ermee ?
Dat snap ik ff ni... 45+ vrouwen met look a like Benny Hill

ik snap m echt niet....

Kijk jij poste dit"toch :
tja elke vrouw kan kiezen, maar deze soort zijn de gescheiden vrouwen en willen geen hind. man meer en gaan dan voor die witte met een vreselijk lelijke kop en ,lichaam, zodat zij het prinsesje voelen..ik kan echt niet tegen dit soort types

Ik leid hier iets totaal andes uit op, 45+ vrouwen gescheiden, bleken niet gelukkig en vinden dat wat ze willen in een Benny Hill type.... ik vind het niet vreemd.... hey bleek al dat ze met de eigen cultuur toch botste en de Ned man kan ze wel geven waar zij waarden aan hechten. Wast is er mnis met dit soort types ????????????

Dus sorry hoor ik snap dit niet.... bij mij komt het over als één bigi VOOROORDEEL....
niks voor jou toch eigenlijk....

# 72 Nee maakt niets uit !!! En hoe maak je kans als ik bezet ben tongue

hey ik ging inderdaad bijna weg lol

ja dat hun keuze .. alleen heb ik het hier over dat men gelijk voor het lelijkste gaan,  eigen cultuur botste ?? n.a.v. één huwelijk???  come on..  het gras is heus niet altijd groener aan buren..

ik bedoel ik heb ook nogal wat gedated...  maar ik heb nooit gezegd nou een hindoe noooooooooooooooooooooooooooooooit meer..  het geniet gewoon mijn voorkeur..

maar lees mijn antipathie hierover in een andere posting hierboven...

<VENI, VIDI, VICI>

bakapasi_boi wrote:

Het is maar een trent, over een paar jaar is het weer anders.

zullen ze met deze types veiliger voelen in Suriname??

lol

ja dan zijn die gasten overleden zekers..

<VENI, VIDI, VICI>

Mi Gado,

Dan heb ik geen kans, want ik lijk niet op Benny Hill.
Hoe moet ik het doen, baja?
Indiaantje, heb je een tip voor me?

Ja hoor Cinny, JJ is "mijn"indiaantje...

Cinny wrote:

Mmm ik vraag me af waar jij verkeert dat je het in grote getalen tegenkomt, maar misschien is het ook niet veemd JJ, als je al een huwelijk achter de rug hebt en je bent eindelijk gescheiden en vind een maatje met wie het echt klikt, is schoon ruikt fris geweldig karakter.... mmm er gaat niets boven dit prachtige gevoel hoor.... en tja dat je het in Ned in grote getalen tegenkomt is miss ook niet vreemd wie met pek omgaat wordt erme besmet..... die vrouwen worden met Nederlandse mannen geconfronteerd, EN JA DIE ZIJN INDERDAAD HEEEEEL LEUK jammer van die kleur, ik val echt op bruin..... maar een hele leuke Nederlander zoiu zomaar kans kunne maken, ik denk aan donkere ogen donkerbruin haar, niet zo wit wit beetje indobloed erdoor heen doet ook wondeen... ja jammie....

hoe weet je dat die mannen stonken dan?

alsjeblieft zeg ik wil er niet mee besmet worden   big_smile, je bent er zelf bij .. dus je weet wat je doet, nee die vrouwen gaan dan met die lelijke gast ook bij haar gescheiden vriendinnen langs, en die worden dan geintroduceerd bij die verlopen vrienden van haar vriend en dan krijg je het agglomeratieeffect. et voilà... een trend is gezet..

big_smile

<VENI, VIDI, VICI>

TEGENPARTIJ wrote:

Ja hoor Cinny, JJ is "mijn"indiaantje...

ey soen na Tegenpartijdigheidje...

doe niet zo vervelend hoor. ik woon niet in een wigwam dus .. je bent misinformed.. thank you once again..

tongue

ik zou mij niet veilig in een wigwam.. al die loslopende tegenpartijdigheden.. overal...

<VENI, VIDI, VICI>

henk wrote:

Het is elke dag raak in suriname.
Mensen worden beroofd in hun eigen huis of op straat, Aanrijdingen, corrupte politie ambtenaren die mensen vermoorden. kortom het is een roversnest geworden.

Henk.. voelt Ingrid zich nog wel veilig?

sorry kon het niet laten..

nu heel even serieus...

berovingen, aanrijdingen, moorden,  etc etc, oké , dat gebeurt er nu eenmaal in een land, Suriname is een écht land met échte problemen, het is geen efteling. dus tja..

Misschien moeten wij kijken wat het oplospercentage is van al deze misdrijven en wat er aan gedaan wordt om het te reduceren>

<VENI, VIDI, VICI>

Cinny wrote:

Ik blijf het een VOOROORDEEL vinden.... # 96

Daarbij geef ik een voorbeeld waarbij het niet draait om het uiterlijk maar om het innerlijk, de verzorging.... dus tja je maakt er een grapje van maar ik ben bloed serieus "

''als je al een huwelijk achter de rug hebt en je bent eindelijk gescheiden en vind een maatje met wie het echt klikt, is schoon, ruikt fris geweldig karakter.... mmm er gaat niets boven dit prachtige gevoel hoor''

Ik zou bijna denken dat mensen afkraken die niet gelukkig zijn met hun eigen zogenaamde ''gezonde'' relatie.....
wink

verbind er zelf conclusies aan wat je wilt.

lijkt net alsof jij je persoonlijk voelt aangevallen.

ik heb jouw duidelijk gemaakt dat het niets met vooroordelen te maken heeft, maar puur een eigen mening.

Jij weet ook niet of ze daadwerkelijk gelukkig zijn of dat het maar een 'veilige en saaie ' keuze is.  Dat is jouw aanname dat ze automatisch gelukkig zijn..

Het gaat niet om het uiterlijk? Zelf schrijf je constant dat het je wel gaat om het uiterlijk..

Van mij mogen al die wijven de Benny Hills omarmen hoor.   lol past zeker goed bij ze.

<VENI, VIDI, VICI>

je kan er ook positief tegen aankijken,

20 jaar geleden vrijwel onmogelijk nu wel en over twintig jaar wie weet,

ik noem het mengen van bevolkingsgroepen. Dat komt soms wel potsierlijk over, maar echte liefde, eer en respect is binnenkant.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

zonnigsuri wrote:

je kan er ook positief tegen aankijken,

20 jaar geleden vrijwel onmogelijk nu wel en over twintig jaar wie weet,

ik noem het mengen van bevolkingsgroepen. Dat komt soms wel potsierlijk over, maar echte liefde, eer en respect is binnenkant.

ik zie er niets positiefs in wanneer je jezelf te kijk zet..

trouwens . nogmaals hoe weet je dat het echte liefde is? En Ja , ik weet ook niet zeker of het GEEN ECHTE LIEFDE is, maar ik zie het zoals ik het zie. . ik vind het gewoon lachwekkend..

Geldt dat ook vooor die bejaarden van 75 die met een thaise van 20 jaar gaan, hebben jullie daaar ook een positieve kijk op?

Is dat soms ook echte liefde?

Ik ben niet tegen rassenvermenging, dat moet een ieder voorzichzelf weten. het gaat mij puur om deze combinatie..

<VENI, VIDI, VICI>