Re: onveilig gevoel in suriname

Neus wrote:

Ja en omdat in/door NL ook erge dingen gebeurt zijn mag DDB gewoon naar hartelust iedereen martelen en vermoorden toch. Paraman heeft zich al aangemeld als wachter voor het te bouwen concentratiekamp. De Jager mag de Stasi archieven beheren.  Etc.

Allemaal volkomen normaal toch. Leve het DDB-facisme.

Als je eens oog had voor deze grotere wandaden/misdaden/moorddaden dan zou er mogelijk, heel misschien ook naar jou geluisterd worden.
Tot dan blijf je ongeloofwaardige Pinokkio en Uncle Tommie. Kijk uit dat jue straks over die groter wordende neus van je niet struikelt. We willen graag nog lang over je dommigheden blijven lachen hier op WKN big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Henk
Het is elke dag raak in suriname.
Mensen worden beroofd in hun eigen huis of op straat, Aanrijdingen, corrupte politie ambtenaren die mensen vermoorden. kortom het is een roversnest geworden.

Ome Henk,
Begin jij je alvast te ontdoen van jou ongure omgeving. Tee yu mati barba e brong yu musu nati difuyu.
Het zijn/waren stuk voor stuk ouwe jongens krentenbrood. Ons kent ons! Rot op met je onveilige porum.

Ik vertoon mij op elk tijdstip op de weg. Wat moet verdori in de Krabbesteeg gaan zoeken?

28 (edited by bakapasi_boi 2012-04-15 13:10:25)

Ben net terug uit Suriname en heb me kostelijk vermaakt.
Ik sliep met een base ball knuppel onder mijn bed en hoefde me dus niet onveilig te voelen.

Is er een nieuwe trend onder Hindoestaanse 45+ vrouwen om met (blanke) Nederlanders te gaan die bijna allemaal op Benny Hill lijken? Daar word je pas bang van! lol
Het is me namelijk niet eerder opgevallen.

Suriname center of the multiverse!

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=4584
Er komt volgens Hugo Essed antwoord op de vraag of de amnestiewet in strijd is met internationale verdragen. Als dit het geval is dan wordt de wet zo wie zo niet toegepast.

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=4580
VN oordeeelt dat de wet instrijd is met internationale verdragen en slechts bedoeld om DDB te beschermen. Zij is ZEER VERONTRUST.  Diplomatieke taal voor dit is ongehoort.

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=4558
Duizenden nemen deel aan de demonstratie tegen de wet.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Cinny wrote:
bakapasi_boi wrote:

Ik sliep met een base ball knuppel onder mijn bed en hoefde me dus niet onveilig te voelen.

Is er een nieuwe trend onder Hindoestaanse 45+ vrouwen om met (blanke) Nederlanders te gaan die bijna allemaal op Benny Hill lijken? Daar word je pas bang van! lol

lol Whaaahaaaahaaaaahaaaaaaaa dr..gkl..t..... 
Van dat andere ben ik ook niet op de hoogte....

Ga maar een keer op Zanderij staan wanneer er een (KLM) toestel is geland. Je moet het zien om het te snappen. wink

Suriname center of the multiverse!

Neus wrote:

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=4584
Er komt volgens Hugo Essed antwoord op de vraag of de amnestiewet in strijd is met internationale verdragen. Als dit het geval is dan wordt de wet zo wie zo niet toegepast.

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=4580
VN oordeeelt dat de wet instrijd is met internationale verdragen en slechts bedoeld om DDB te beschermen. Zij is ZEER VERONTRUST.  Diplomatieke taal voor dit is ongehoort.

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=4558
Duizenden nemen deel aan de demonstratie tegen de wet.

In Suriname hebben wij geen aanleg om bang te worden. Als je komt inbreken slaan wij uit voorzorg eerst jou schedel in en dragen je vervolgens over aan de politie. En als jij geluk heb overleef je het amper.

Neus, een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Cinny wrote:
bakapasi_boi wrote:

Ga maar een keer op Zanderij staan wanneer er een (KLM) toestel is geland. Je moet het zien om het te snappen. wink

Ik zit ff te denken aan alle combi's die ik ken.....

Ze verstoppen die mannen uit angst voor concurrentie. En vooral voor Cinny wink lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

@TH

Je posting is te WALGELIJK VOOR WOORDEN.  mad  mad  mad  mad

DEEDEEDBEE NÉÉ

Als je alles gelooft wat ze hier op WKN posten dan ben je echt veel te goedgelovig. wink lol

DEEDEEDBEE NÉÉ

bakapasi_boi wrote:

lol  lol  lol  lol  lol

Hay boi, je hebt me laten lachen dat ik er buikpijn van krijg....Het is jou dus ook opgevallen....
lol  lol  lol

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

MigthyMike wrote:
Paraman wrote:

Van de tien ondervraagden gisteren had maar 1 problemen met die amnestywet.

aub Parman, moet je nou in elke topic over DDB hebben??

ach ja wat zeur ik nou, ook deze topic zal stranden in een DDB topic.....................zucht

:LOL:

ja alles is DDB het liefst ANTI-DDB. pff.

<VENI, VIDI, VICI>

De Jager wrote:
bakapasi_boi wrote:

lol  lol  lol  lol  lol

Hay boi, je hebt me laten lachen dat ik er buikpijn van krijg....Het is jou dus ook opgevallen....
lol  lol  lol

oh serieus?

Is dat alleen in Suriname opgevallen?

die stomme wijven hebben geen zelfrespect en pakken alles aan wat wit is.

Dan ishet net zoiets als de Thaise vrouwen...

blegh.

<VENI, VIDI, VICI>

ik geef ze geen ongelijk.

tja elke vrouw kan kiezen, maar deze soort zijn de gescheiden vrouwen en willen geen hind. man meer en gaan dan voor die witte met een vreselijk lelijke kop en ,lichaam, zodat zij het prinsesje voelen..

big_smile,

ik kan echt niet tegen dit soort types..

<VENI, VIDI, VICI>

voor uit gang.

plus. wrote:

ben je ook een "benny hill" zeker

<VENI, VIDI, VICI>

plus. wrote:

plus. wrote:
plus. wrote:

maar ook geen gelijk

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:
plus. wrote:

ben je ook een "benny hill" zeker

boter bloemetje je weet toch.

die vrouwen zijn eindelijk van verlost.

plus. wrote:

big_smile

klopt!!

en dan gaan ze maar nog lager zinken!!

but hey if it makes you happy.....

big_smile

ik zou ervan moeten kotsen...

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:
plus. wrote:

big_smile

klopt!!

en dan gaan ze maar nog lager zinken!!

but hey if it makes you happy.....

big_smile

ik zou ervan moeten kotsen...

maar wie zijn wij om te oordelen?

wij zijn niemand om te oordelen..  geef mijn visie weer that is all, daarom zeg ik ook but hey if it makes them 'happy'... iedereen zijn of haar happy ending toch...

<VENI, VIDI, VICI>

maar waarom ga jij er dan van kotsen braken?

plus. wrote:

maar waarom ga jij er dan van kotsen braken?

omdat ik het al visualiseer en dan krijg ik braakneigingen ..  ik zou dat nooit en ook nooit kunnen doen.

soms zijn mensen echt de weg kwijt..  maar vervallen van de ene trieste relatie in de andere omdat ze ineens wild en extreem willen gaan doen. iets dat totaal niet past.

<VENI, VIDI, VICI>