Topic: gedichten van Joyce..

ohhh Waterkant..

ohhhhhhhhh Waterkant...

Zijt gij dat  ohhhh Waterkant...

big_smile

<VENI, VIDI, VICI>

Re: gedichten van Joyce..

lol

iedereen is vandaag in een "Chillaxte" mood.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

hihi ja ik dacht laat ik ook maar een gedichtentopic openen nu het een rage is...:D

diepzinnig he!!!

<VENI, VIDI, VICI>

Dus :  VENI, VIDI, foetsie. item.  wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

en waaromzou mijn itemmoeten vrdwijnen neus? i don't think so.

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:

en waaromzou mijn itemmoeten vrdwijnen neus? i don't think so.

Ik spreek alleen maar het vermoeden uit dat dit onderwerp niet lang gaat bestaan. Ook is het niet bepaald in lijn met een forum als iedereen zijn eigen persoonlijke onderwerp gaat starten. Daar zijn blogs voor.
En je moet je niet direct aangevallen voelen. Mensen hebben het recht hun mening of verwachtting uit te spreken dat is eigen aan een forum. Jammer genoeg zijn er nogal wat posters die er moeite mee hebben als een ander hun visie, mening of verwachting niet deelt. Jammer vooral voor hen dat ze niet begrijpen dat in deze wereld het wereldbeeld niet van iedereen hetzlefde is.

Hoe dan ook, het nodigde mij uit tot een bekende variant op jouw Vini Vidi wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

7 (edited by Maharani_JJ 2012-01-09 11:13:23)

Neus dan moet je objectief kijken met je blogsuiting. !!

jouw vriendin heeft genoeg blogsuitingen geopend op wkn maar dáár zeg je niets over blogsuiting. dan moet je maar objectief zijn.

Cinny jij hebt óók weer geopend terwijl er al een topic over gedichten bestaat en dat o.a. uit frustratie. jij wilt wel één eigen topic. en dát kan wel? je inleiding in je topic was van geheel andere orde . jij wilde jouw eigen topic verzameld hebben.

oh ik kan óók niet dichten ik vind het niet boeiend. wat betreft dát dichten moet rijmen is niet waar gedichten zijn gedachten. en de kunst is tevens om te kijken wat één ander daarin zit.

ging om aan te geven dát cinny weer iets voor haarzelf gaat openen .

dacht dát het weer ging.

en neus wees eerlijk i.p.v. selfmade moderator te spelen wanneer het jou uitkomt.

verwijderen van een topic bepaal ik nog steeds zelf. het is meer geopend om te laten zien dat het overdreven is wat men doet.

<VENI, VIDI, VICI>

de kleuren zijn niet mooi van waterkant..............

niet alles is soms toe aan verandering............................

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

9 (edited by Neus 2012-01-09 19:15:30)

guido1974 wrote:

sjonge... waar moet ik nou gaan rijmen dan?
gewoon om te laten zien dat ik het ook kan.
3 topics om te rijmen das toch niet normaal.
tis eigenlijk voor woorden te banaal.
wat was er dan mis met die ene..
ik wil er 1 voor me zelf... dacht "ze" te menen
toen hadden we 2 topics om te rijmen
Maar Joyce dacht HEY... ik zal dat is ondermijnen
Normaal gesproken geen haan die er naar kraait
Maar voor je het weet hebben we hier weer een bitchfight
Met olie gooien...... ik kan het niet laten
Ik hou dit topic dan ook met een zak chips in de gaten
Dames gaat uw gang
En vermaak mij lekker lang.
Et maakt niet uit hoe je het doet
We stopppen pas bij het zien van bloed

Ik blijf er bij. Rood wat een veel betere kleur.
Nu lijkt het allemaal groen als gras, maar ondertussen zitten ze met het rood voor hun en bloeddoorlopen ogen elkaar messen in de rug te steken.  en lever geen posting die als kritiek gezien kan worden wand dan gaan de krabboes hun scharen slijpen. wink

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus moet je niet gaan dichten?

Hou anders je neus in mijn topic. Jij hebt geen kritiek maar je zeikt tegen mij en je bent ongelovelijk oneerlijk. Zodra jij je objectiviteit kunt hervatten of inzien dan pas hoef jij tegen mij iets te zeggen. Till that time shut up.

en ga elders leuteren.

<VENI, VIDI, VICI>

Guido..

is je chips al op?

er gebeurt nog niks. joh..

klopt dat het anderen misschien niet eens opvalt maar daar heb je ook vrouwen voor nodig denk ik.. neus viel het wel op.. maarja hij zei niks toch? alleen als ik iets ga openen dan pas... gaat hij tegen mij blèren..

<VENI, VIDI, VICI>

ik heb geen topic geopend over drugs!!

ik herken alleen het gebruik ervan, maar ik heb het nimmer geopend, dus waarom staat mijn naam erbij??

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

If you can't stand the heat stay out of the kitchen.

Als je gewoon je verwachting uitspreekt dat een nieuw onderwerp geen lang leven heeft omdat het de zoveelste is en veel te specifiek dan stijgeren de wulpse dames gelijk. Ze hebben blijkbaar vlinders in hun buik van een kikker die, naar zij denken, door hun WKN-kus in een prins zal veranderen. Dat maakt de "dames" of moet ik zeggen moesjes heel emotioneel labiel. Jammer want alles wat je post wordt direct in hokjes wel/geen vriendje geplaatst.
De manier en agressie waarmee ze dit doen lijkt wel op hooligans. Maar ja dat was te verwachten bij zich zelf holy achtende  ganzen: holy ganzen dus. wink

DEEDEEDBEE NÉÉ

tjoerie

Zeg Tuthola Cinny

EEN DIKKE MIDDELVINGER VOOR JOU

dat is meer dan voldoende voor jou. fijne ochtend byeeeeeeeee

<VENI, VIDI, VICI>

Neus wrote:

If you can't stand the heat stay out of the kitchen.

Als je gewoon je verwachting uitspreekt dat een nieuw onderwerp geen lang leven heeft omdat het de zoveelste is en veel te specifiek dan stijgeren de wulpse dames gelijk. Ze hebben blijkbaar vlinders in hun buik van een kikker die, naar zij denken, door hun WKN-kus in een prins zal veranderen. Dat maakt de "dames" of moet ik zeggen moesjes heel emotioneel labiel. Jammer want alles wat je post wordt direct in hokjes wel/geen vriendje geplaatst.
De manier en agressie waarmee ze dit doen lijkt wel op hooligans. Maar ja dat was te verwachten bij zich zelf holy achtende  ganzen: holy ganzen dus. wink

jij  moet helemaal je smoelwerk houden... je zit alleen anderen achter de broek aan alsof iemand naar jou gaat luisteren.. nogmaals blijf jij maar lekker inlikken bij je vriendin.. die is de enige die nog jou kant optrekt omdat jij de enige bent die op haar reageert...

en holy?? hahahahah.. die is goed..

en what about your prediction? geen lang leven beschoren???

hahahaha mijn topics gaan altijd goed.. dus maak je daar geen zorgen over hoor..

kijk maar liever naar je vriendin der topic.. of ga daarin rijmen gezellig toch kun je dat tenminste in stand blijven houden anders is het zo sneu...

nogmaals word een keer objectief.. dat zou een hoop geneuzel schelen.

<VENI, VIDI, VICI>

JJ,

rustig aan joh, wil je soms mij verstoten van mijn plaats??
lol

hoe gaat het liefje van me..............

Maharani_JJ wrote:

Zeg Tuthola Cinny

EEN DIKKE MIDDELVINGER VOOR JOU

dat is meer dan voldoende voor jou. fijne ochtend byeeeeeeeee

ahahha hahahahahah ahahahahahaha ahhaah ahahahahaah ahah aahahah hahahaa ha

ooh jee, ik lach, shit ben ik dan toch suku trobi??

19 (edited by Maharani_JJ 2012-01-10 19:42:27)

MigthyMike wrote:

JJ,

lol

hahah ik ben nog kalm joh.. dit is niks..

met twee maten meten is erg standaard hierzo blijkbaar..

<VENI, VIDI, VICI>

Maharani_JJ wrote:
MigthyMike wrote:

JJ,

lol

hahah ik ben nog kalm joh.. dit is niks..

met twee maten is erg standaard hierzo blijkbaar..

weet ik, ik zie dat bij de zgn verkiezingen..............................

lol

Mooie gedichten staan hier he..een en al lofzang over.....

Guido je hebt je best gedaan!!

<VENI, VIDI, VICI>

Een dikke middelvinger zal niet genoeg zijn voor de klapdeurtjes. lol

We do not forget, We do not forgive, We are legion, Expect us!

big_smile.. ach ja het  is een start... deegroller??

<VENI, VIDI, VICI>

24 (edited by Maharani_JJ 2012-01-10 20:52:45)

guido1974 wrote:

Sorry joyce... smile

why sorry.. ik vond het een goeie!!! seriously... vond het wel goed gevonden..

<VENI, VIDI, VICI>

hahahaha ja lekker!!! doe een parbo erbij aub..nu ga ik ff onderuit zitten en kijken wat er gebeurt..

<VENI, VIDI, VICI>