Topic: Huis huren voor n jaar of 1 jr woningruil van ned naar su?

HAPPY NEW YEAR ALLEMAAL

Wegens omstandigheden wil ik een jaar naar suriname, maar kan niet veel huur betalen en wat ik online zie is soms niet te geloven zo duur

Misschien een optie tot een woningruil van su naar ned.
ik heb nl een prachtige woning hier dus misschien  is dit een idee?

2 (edited by Bakra Wim 2012-01-05 06:34:38)

Re: Huis huren voor n jaar of 1 jr woningruil van ned naar su?

Voor jou ook alle beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat zoek je precies en waar, ben in mijn zoektocht ook wel aardige plekken voor onderdak tegengekomen tegen een redelijke prijs. Ennuh....... Cinny wil ook graag gaan verhuren, vraag haar eens wat haar plannen zijn. En anders 3 jaar geduld hebben tot mijn oso klaar is

Beste wim,
ik hoop dat ik idd meer reacties zal krijgen en zal Cinny ook benaderen  Bedankt voor tip.
ik ben op zoek het liefst in de buurt van Kwatta ivm scholing voor mijn zoontje
anders een andere goede veilige buurt.
3 jaar kan ik helaas niet meer wachten hoor want het liefst vertrok ik gisteren al :-)
ik ben helaas van een koude kermis teruggekomen want mijn verblijf was al geregeld (dacht ik)

4 (edited by Neus 2012-01-05 17:22:04)

@ de speculant, huisjesmelker, kapitalist, grootgrond bezitter

Mi Gudu: De systeemklok van WKN staat niet goed en geeft ipv 2:00 de tijd 1:00 aan.
Als je een posting doet wordt de systeemklok gebruikt om de tijd van de posting te plaatsen. Die geeft dus steeds één uur te vroeg aan. Het is nu in NL 17:21

Tijd is geld voor die kapitalisten wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Soso lobie2012 waar wil je wonen? in de stad, op het plaateland, net buiten de stad? hoeveel mensen moet je herbergen of benje alleen, wat heb je ervoor over?

Er zijn mensen die korting geven als je langere tijd blijft, gegarandeerd inkomen. Heb je vervoer of wil je fietsen, wil je primitief of wil je luxe?
Veel afwegingen. Je vraagstelling concreter maken?

Succes in ieder geval.

hallo allen,
sorry 4 the late message maar ik was een paar dgn de deur uit.

Bedankt voor de reacties hoor.
wat zoek ik precies ....een 3 kamer woning (4 mag ook natuurlijk) en ik kan gewoonweg niet meer dan 250 euro per mnd betalen.  Misschien vraag ik het onmogelijke maar misschien ook niet.
Ik kan wel zeggen dat een jaar misschien ook 2 jaar kan zijn maar dat weet ik op dit moment nog niet zeker.
Luxe ? Uhm, ik hoef geen super luxe woning maar het moet wel veilig en schoon zijn. Hebben we vervoer ? Ja er is vervoer. Buurt ? Kwatta (ter hoogte van 2e rijweg) ivm scholing zoontje. (10 jaar jong)
wil ik boven of onder buren? nee niet echt. 
hopelijk iets duidelijker nu ?? ;-)
Ik verhuur idd m,n huis dan voor een jaar (ik stel m,n huis in bewaring om het zo maar te noemen)

p.s het is nu 1.45 uur hier en ik ga nu ECHT m,n bedje in...sribi switi en gezond weer op allemaal ....sososlobi

Hoi hoi ,
Mag ik vragen wat de gemiddelde huur prijzen zijn voor inwoners van suriname voor een 3 kamer appartementje? want als ik kijk op internet pheeew nog duurder dan in NL! haha

aah ok super, bedankt voor het snelle antwoord.
Maybe heb ik de vraag ook verkeerd gesteld, de prijzen zijn wel goed maar klopt het ook in verhouding met de gemiddelde inkomsten.
Ik kom in Oktober in Suriname en ga er alles aan doen om zo snel mogelijk iets stabiels te hebben so i can stay!
blij deze site en forum ontdekt te hebben, thanx!

Een overeenkomst is maar een vodje papier! De meningen van mensen veranderen als de bladeren der bomen. Laat jou pand maar rustig leeg staan, want dan is het niet zo erg als de partij ten andere zijde er een zooi van maakt. Er zijn voorbeelden te over.

10 (edited by *Cinny* 2013-03-04 19:04:58)

Ik heb de topicstarter een mail gestuurd
om te vragen hoe het verder is afgelopen ?

Ben wel benieuwd...
smile

Stel je eens voor dat ze nog steeds zoekt wil ik haar een aanbod doen voor een jaar woningruil..... maar dan moet ze wel mijn honden 2x per dag voeren whahhahaha
Enne ik ga een jaar lang sparen en werken in Ned !!!!

11 (edited by *Cinny* 2013-04-12 17:16:24)

Melly maar wat is er met je zoontje gebeurd dan.....???
Of ben ik nu in de war en betreft dit een topic van een ander ???