Topic: Zwembad in Suriname

Wij besloten drie jaar geleden om naar Suriname te komen.
Ik zou in de zwembadbouw gaan, want dat is wat ik doe.

Nu bleek dat niet zo'n slechte zet geweest te zijn omdat ik merk dat iedereen zich aannemer noemt en iedereen zwembaden bouwt, maar zelden is een zwembad gebouwd volgens de regels van de kunst. Soms zie je zwembaden zonder zwembadfilter maar met UV lamp omdat de aannemer beweert dat een zandfilter niet nodig is.
Ook zie je veel lekkende baden, omdat niet de juiste lijm is gebruikt is of omdat tegels met gewone mortel zijn vastgezet.

Het heeft me toch drie maanden gekost om mijn zaak op te richten, en een pandje te zoeken. Op de kernkampweg 76b vond ik wat ik zocht: betaalbaar en net naast Deto, een bekende zaak.

Mijn website heb ik ook in Suriname laten bouwen, en dat ziet er behoorlijk uit. Kijk maar eens naar www.zwembadinsuriname.com. Proficiat Marvin voor het puike werk.

In januari start ik met mijn eigen poolservice: call the pooldoctor 897 1655. Ik ga een goeie service bieden tegen goeie prijzen.

Ik hoop dat het me lukt hier in Suriname, want het is en blijft toch een heerlijk land om in te leven.

Re: Zwembad in Suriname

badmeester wrote:

Nu bleek dat niet zo'n slechte zet geweest te zijn omdat ik merk dat iedereen zich aannemer noemt en iedereen zwembaden bouwt, maar zelden is een zwembad gebouwd volgens de regels van de kunst. Soms zie je zwembaden zonder zwembadfilter maar met UV lamp omdat de aannemer beweert dat een zandfilter niet nodig is.
Ook zie je veel lekkende baden, omdat niet de juiste lijm is gebruikt is of omdat tegels met gewone mortel zijn vastgezet.

Het heeft me toch drie maanden gekost om mijn zaak op te richten, en een pandje te zoeken. Op de kernkampweg 76b vond ik wat ik zocht: betaalbaar en net naast Deto, een bekende zaak.

Mijn website heb ik ook in Suriname laten bouwen, en dat ziet er behoorlijk uit. Kijk maar eens naar www.zwembadinsuriname.com. Proficiat Marvin voor het puike werk.

In januari start ik met mijn eigen poolservice: call the pooldoctor 897 1655. Ik ga een goeie service bieden tegen goeie prijzen.

Ik hoop dat het me lukt hier in Suriname, want het is en blijft toch een heerlijk land om in te leven.

Geef mij maar Amsterdam!

Suriname center of the multiverse!

3 (edited by AmonRa 2011-12-26 21:17:28)

Succes badmeester. Als je kwaliteit bied en veel meer doet om je naamsbekendheid dan zal het vast goedkomen. Je veronderstelt dat de kwaliteit die de ondernemers bieden ondermaats is. Hier is dus werk aan de winkel voor jou.

Veel succes man.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

4 (edited by MigthyMike 2011-12-23 23:24:13)

hij is badmeester idioot, geen aannemer................................

focus gvd focus!!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

badmeester wrote:

Mijn website heb ik ook in Suriname laten bouwen, en dat ziet er behoorlijk uit. Kijk maar eens naar www.zwembadinsuriname.com. Proficiat Marvin voor het puike werk.Noemen we dit reclame, PR voor de eigen zaak?

In januari start ik met mijn eigen poolservice: call the pooldoctor 897 1655. Ik ga een goeie service bieden tegen goeie prijzen.Ondernemer, concurrerende prijzen en goede service, ik ben benieuwed.

Ik ga ook een eigen topic openen om mezelf te promoten.
Ondanks dat ik het vreemd vind dat er na het eerste bericht geen enkele reactie meer is gekomen zal ik toch kijken naar de mogelijkheden op die website. Er is trouwens heel veel op internet terug te vinden over zelf zwembaden bouwen. 

duivels advocaat wrote:
badmeester wrote:

Mijn website heb ik ook in Suriname laten bouwen, en dat ziet er behoorlijk uit. Kijk maar eens naar www.zwembadinsuriname.com. Proficiat Marvin voor het puike werk.Noemen we dit reclame, PR voor de eigen zaak?

In januari start ik met mijn eigen poolservice: call the pooldoctor 897 1655. Ik ga een goeie service bieden tegen goeie prijzen.Ondernemer, concurrerende prijzen en goede service, ik ben benieuwed.

Ik ga ook een eigen topic openen om mezelf te promoten.
Ondanks dat ik het vreemd vind dat er na het eerste bericht geen enkele reactie meer is gekomen zal ik toch kijken naar de mogelijkheden op die website. Er is trouwens heel veel op internet terug te vinden over zelf zwembaden bouwen. 

Je kan bijna alles zelf bouwen als je maar kan googelen.

Suriname center of the multiverse!

Bakapasi_boi, inderdaad met googlen kom je heel ver. Ik heb van alles gevonden, maar aangezein mijn budget niet heel hoog is probeer ik steeds meer kennis op te doen om de uitvoerkosten laag te houden.

En waar is Badmeester nu? PR en dan Waterkant gebruiken dat hebben velen gedaan. Ze hebben echter wel een bijdrage geleverd aan het forum.

MigthyMike wrote:

hij is badmeester idioot, geen aannemer................................

focus gvd focus!!!

Precies focus brainless!!

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Goed idee meneer de badmeester,

heel veel succes wens ik je toe. Met name het pompenwerk en de elktro in mindere mate zijn onderhoudsintensief.

Wij blinken hier vooralsnog niet uit in het plegen van preventief onderhoud.

Er staan meer zwembaden dan men in staat is in stand te houden.
Op het politie opleidingscentrum en bij het leger zijn er zwembaden, die door slecht onderhoud meer gesloten zijn dan operationeel.

Ziet er mooi uit! Mocht het ooit zover komen zal ik zeker bellen.

Als je hem dicht bij het huis plaats kun je de glijbaan en duikplank aan het balkon bevestigen.

Ik zij Cinny al in gedachte elke ochtend poedeltje naakt de glijplak af gaan om een paar paar baantjes te zwemmen.

NB wel aan Waffie leren dat hij niet in et water mag zwemmen of plassen. wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

1.50 m mag je niet duiken, je kan dan wel heerlijk zwemmen.

duivels advocaat wrote:

1.50 m mag je niet duiken, je kan dan wel heerlijk zwemmen.

Als je vaak genog duikt wordt hij tok vanzelf dieper?? smile lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Ik volg je voorbeeld wel. Al doende leert men toch?

Er zijn aardig wat zwembaden die 1.25 m diep zijn die rond de vijf/zes honderd euri zijn. Ik wil gewoon iets wat rechthoekig is geen rond ding. word ik draaierig big_smile.

Maar als ik het zwembad nu laat plaatsen dan wordt het voor somebody in Su en niet voor mij. Mi no law.

Waarom wil je dan gaan zwemmen?
Fietsen voor de conditie, je kan een paar rondjes doen in je straat of op je erf.

Volgens mij moet je calorierijker eten/drinken.

Alcohol maakt de spieren/ het lvees ook goed los en heeft een hoge calorische waarde.

Cinny koop nog zo'n fles Sherry. wink  lol

DEEDEEDBEE NÉÉ

ja AMonra,

je hebt helemaal gelijk!!!! is een vergissing van mij sorry!!
alleen heb ik nog steeds meer verstand dan jou!!!!!

oh ja ik ben ook meer mans dan jou!! ik geef mijn fouten tenminste toe...kan niemand hier op WKN!!!! niemand!!!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Verdwaald?

Cinny wrote:

# 27 ja die patsers hebben zo'n groot zwembad ze zijn de weg kwijt...
ze zwemmen naar beneden ipv naar boven baja....

Ik dacht net al iets gepost te hebben, nou ja ouderdom?

In ieder geval Cinny, zwemmen ze de afgrond in?

duivels advocaat wrote:
Cinny wrote:

# 27 ja die patsers hebben zo'n groot zwembad ze zijn de weg kwijt...
ze zwemmen naar beneden ipv naar boven baja....

Ik dacht net al iets gepost te hebben, nou ja ouderdom?

In ieder geval Cinny, zwemmen ze de afgrond in?

Dat beloofd wat voor het komende jaar. Straks zitten er alleen nog maar seniele oudjes op WKN. lol

DEEDEEDBEE NÉÉ

Bedoel je jezelf en Waffie? lol

Cinny wrote:

# 31 Nee niet Waffie die gaat bevallen ja !! Niks geen afgrond in !!!

Die DA wordt wel erg vrij postig, je kunt hem beter de afgrond in flikkeren lijkt mij.  wink lol

DEEDEEDBEE NÉÉ

Cinny wrote:

# 33 Jij ook af en toe met je gekke humor.... ik ga niemand de afgrond in gooien, ik kijk wel uit.... ik wil ''ze'' er wel uit trekken hoor, uit de afgrond.....
wink

Is je zwembad dan al zo diep dat er regelmatig onschuldige voorbijgangers in donderen? Cinny toch. wink

DEEDEEDBEE NÉÉ