Topic: Roken op zanderij

Speciaal voor amonra en dehaan start ik dit onderwerp

Re: Roken op zanderij

tjaarboen wrote:

Speciaal voor amonra en dehaan start ik dit onderwerp

Alle rokers de wereld uit, dus ook uit Suriname!

Suriname center of the multiverse!

Nergens meer roken, prima zo... ongelooflijk dat het voorheen zo normaal was, roken in een vliegtuig. man.. dat is toch erg, stel dat iemand zijn sigaret laat vallen in een airplane en er brand ontstaat doodeng toch??

het is gewoon vies.. mensen hun kleren roken ernaar... als je in hun nabijheid bent dan slaat het over op jou.. NIET LEKKER..

rokers mogen bestaan, fine by me, maar niet in openbare gebouwen, en daar waar het niet meer is toegestaan

<VENI, VIDI, VICI>

nu vraagt hij dat men op zanderij rekening moet houden met rokers, eerst wat het begrip voor de boete die hij kreeg toen hij parkeerde op een invalide plek, wat is het straks??

dat wij begrip moeten tonen dat hij een portemonnee op straat vind met 200 gulden en die zgn naar de eigenaar terug brent, daarmee zeggende dat een ieder het geld zou houden, dus waarom geen seks met een minderjarige als ze op hun 15e al actief zijn

het moet niet gekker worden, moeten we juist zulke mensen niet weren/verwijderen/mijden/vergiftigen??
kies maar
big_smile

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Ik heb het nog meegemaakt dat je vroeger gewoon in de vliegtuig mocht roken.

Voor de rokers mogen zij een speicale ruimte creeren in de A380 smile

Ach ik hoop dat de fabrikanten per decreet van de regering stoppen met het produceren van deze zeer toxische tijdsverdrijf killing sticky

Roken in de buitenlucht mag men niet verbieden maar NS denkt van wel omdat het hun gebied is. Buiten op het perron mag men niet roken, wat voor gekkigheid is dat.

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Maharani_JJ wrote:

Nergens meer roken, prima zo... ongelooflijk dat het voorheen zo normaal was, roken in een vliegtuig. man.. dat is toch erg, stel dat iemand zijn sigaret laat vallen in een airplane en er brand ontstaat doodeng toch??

het is gewoon vies.. mensen hun kleren roken ernaar... als je in hun nabijheid bent dan slaat het over op jou.. NIET LEKKER..

rokers mogen bestaan, fine by me, maar niet in openbare gebouwen, en daar waar het niet meer is toegestaan

Dan kan je altijd naar de WC en jezelf opsluiten big_smile

DES FOR PRES NEKS NO FOUT!!!!

Rokers redden de stervende vliegtuigindustrie
De redding voor de vliegtuigindustrie? Niet fuseren, dat levert alleen maar gedonder met de vakbonden op. Veel slimmer is het om roken aan boord weer toe te staan.

Wat doe je als Amerikaans megabedrijf in moeilijke tijden? Lekker tegen elkaar aan kruipen. Vandaag werd bekend dat Mirant en RRI Energy, twee giganten op de Amerikaanse energiemarkt, met elkaar in het huwelijk treden; vorige week draaide de geruchtenmolen - voor de zoveelste keer - op volle toeren over een fusie van de twee vliegmaatschappijen United Airlines en US Airways.

Als die twee zouden fuseren - met de nadruk op áls - zou het nieuwe bedrijf de tweede speler in de Amerikaanse lucht worden. Een gek idee is het niet, want beide vliegeniers hebben het zwaar en lijden onder hun eigen overcapaciteit. Is de vliegtuigdeur dicht, dan gaat het beest hoe dan ook de lucht in, lege stoelen of niet. En dankzij allerlei online  prijsvergelijkingssites staan de prijzen zwaar onder druk.

Kuch
In 2001 maakten de twee partijen elkaar ook al voorzichtig het hof, maar ketste de zaak af omdat de vakbonden dwarslagen en antikartel-autoriteiten hun keel schraapten. Waarom United en US Airways denken dat het deze keer wél zou gaan lukken is onduidelijk.

De vakbonden staan nog altijd op scherp en het is niet alsof de regering-Obama schappelijker denkt over megafusies dan de autoriteiten onder Bush, zoals een columnist van The Atlantic fijntjes constateert.

Tabak
Wat de redding van de vliegindustrie zou kunnen zijn? Niet bellen aan boord of ultragoedkope staanplaatsen. Nee, roken. In Amerika al twintig jaar verboden in het vliegtuig, maar nog altijd immens populair. Eén op de vier Amerikanen rookt, bovendien beginnen elke dag zo'n drieduizend tieners met de verslavende hobby.

Ook Qatari diplomaten houden wel van een peuk aan boord - om vervolgens meteen de US Airforce op hun nek te krijgen als ze te lang op de wc zitten en geintjes maken over het in de fik zetten van hun schoenen. Nog altijd worden gemiddeld twee keer per week stiekeme rokers uit de lavatory gesleept, weet Bloomberg.

Geintje kost de passagier zo'n 3.300 dollar, maar dat geld verdwijnt in de zakken van de FAA. Een premium rokersticket, daarmee krijg je die stoelen wel vol. Kleine kanttekening: de levenslange customer loyalty wordt enigszins ingekort.

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

@#7

Is dit jouw eigen tekst?? Of heb je die ergens vandaan gesleept?

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Dat laatste.
http://925.nl/archief/2010/04/12/rokers … gindustrie

Roken aan boord van het vliegtuig vond ik erg prettig. Ik heb zelfs nog een paar jaar met onduidelijke maatschappijen gevlogen die er geen "Rauchers nicht erwunscht"-beleid op nahielden. Ongelukkigerwijs is zelfs Oezbekistan Airways (stewardessen die fysiek lijken op sumoworstelaars, bagagerekken die tijdens de vlucht uit elkaar en naar beneden vallen, eten dat grijs is en naar stof smaakt) inmiddels rookvrij.

Anmoejara! Ik zie hierin een Amerikaans complot. In landen als China, Rusland en India kun je nog gewoon overal roken. Daar staat men nog op het standpunt dat echte kerels roken. Die antirookflauwekul is in de USA begonnen en verspreidt zich als een akelige ziekte over de wereld. Eerst geloven de bondgenoten in West-Europa eraan, en daarna steeds meer andere landen. sad

Laten we wel zijn: roken is een glorieuze bezigheid die niet ontmoedigd, maar juist aangemoedigd moet worden!

big_smile

Maar serieus nu: lang was de norm "roken, we komen er samen wel uit". Rokers en niet-rokers hielden, mits zij beiden fatsoenlijk waren, rekening met elkaar. Dat er nu een trend gaande is waarbij rokers steeds verder gemarginaliseerd worden, vind ik laakbaar. Op Schiphol kun je gelukkig op sommige plaatsen weer roken, sinds kort. Op Zanderij kan dat ook. Laten we dat aub zo houden.

zonnigsuri wrote:

@#7

Is dit jouw eigen tekst?? Of heb je die ergens vandaan gesleept?

moet ik je vraag serieus nemen??

rmdenhaan wrote:

Dat laatste.
Maar serieus nu: lang was de norm "roken, we komen er samen wel uit". Rokers en niet-rokers hielden, mits zij beiden fatsoenlijk waren, rekening met elkaar. Dat er nu een trend gaande is waarbij rokers steeds verder gemarginaliseerd worden, vind ik laakbaar. Op Schiphol kun je gelukkig op sommige plaatsen weer roken, sinds kort. Op Zanderij kan dat ook. Laten we dat aub zo houden.

Je bent getikt!!!
Sinds wanneer kwamen rokers en niet-rokers er uit? Al die keren dat mensen tenauwernood bijkwamen van een astma aanval...of ik in een restaurant tijdens mijn toetje vergast werd...of mijn hele lijf kon uitspoelen na een avondje stappen...en als je beleefd vroeg of het uit mocht kreeg je op z'n best een dodelijke blik. Maar ik heb nooit meegemaakt dat de peuk ook uitging..het is nu eenmaal een verslaving he.

Ik ben niet tegen rokers..wel tegen roken...baja ik vind het jammer dat we niet meer in de tijd leven van tabak kauwen..het gaf wel bruine tanden, maar de rest had er geen last van.

*****UITSLAG WKN verkiezingen!!!...WKNer van het jaar is Jopie, first runner-up M&M en second runner up- Phulan****** check de volledige uitslag van alle categorieën op Uitslag  WKN Verkiezing 2011 !!!

Cinny wrote:

Ik rook graag, maar ben idd met # 11 eens dat het beleid voor de niet rokers zo stukken beter is, bovendien is en blijft het ongezond, maar dan nog waardeer ik het dat er rookcabines zijn, ook al laat het afzuigsysteem vaak te wensen over... niet omdat je rookt hou je van de rooklucht... anyhow ik ben blij dat in dat hoekje op Zanderij gerookt kan worden.... en altijd weer dezelfde reacties ''joh heb jij je aansteker nog ?'' Of ik vraag het aan de ander of de ander aan mij.

# 7 & # 8 ....ech wel een gesleepte tekst lol
(bronvermelding hoort er wel bij eigenlijk)

Ohja, je moet elke keer je aansteker afgeven, nou de laatste twee keren heb ik dat nagelaten, ze controleren het toch niet. Beter  toch, Sranang

"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

jenke wrote:
rmdenhaan wrote:

Dat laatste.

Je bent getikt!!!
Sinds wanneer kwamen rokers en niet-rokers er uit? Al die keren dat mensen tenauwernood bijkwamen van een astma aanval...of ik in een restaurant tijdens mijn toetje vergast werd...of mijn hele lijf kon uitspoelen na een avondje stappen...en als je beleefd vroeg of het uit mocht kreeg je op z'n best een dodelijke blik. Maar ik heb nooit meegemaakt dat de peuk ook uitging..het is nu eenmaal een verslaving he.

Ik ben niet tegen rokers..wel tegen roken...baja ik vind het jammer dat we niet meer in de tijd leven van tabak kauwen..het gaf wel bruine tanden, maar de rest had er geen last van.

Het kan een trend worden omdat het opnieuw is geintroduceerd in NL. Kun je kopen in allerlei trendy blikjes en hun opvallende kleuren en smaken.

14 (edited by jenke 2011-02-05 01:33:54)

jenke wrote:

AmonRa wrote:

Het kan een trend worden omdat het opnieuw is geintroduceerd in NL. Kun je kopen in allerlei trendy blikjes en hun opvallende kleuren en smaken.

Je jokt..waar kan ik het kopen dan, ik ken zo een paar schoorstenen die ik het cadeau wil doen..kauwtabak met smaak, wie had dat gedacht..trouwens het is wel legaal hé.

ooh ja, als je kut, paste en sleept, wel graag even netjes aangeven..het praat gewoon gemakkelijker.

*****UITSLAG WKN verkiezingen!!!...WKNer van het jaar is Jopie, first runner-up M&M en second runner up- Phulan****** check de volledige uitslag van alle categorieën op Uitslag  WKN Verkiezing 2011 !!!

Thanks for producing that on the marketplace and straightforward to use.

Runescape Gold
Buy Runescape Gold
Cheap Runescape Gold
Buy Cheap Runescape Gold

Ik heb ook gevlogen naar Suriname met de SLM maar op de terugweg hadden ze 2 dagen vertraging. Denk maar niet dat ze je iets vergoeden. SLM moeten ze gewoon opruimen en dat ze niet meer mogen vliegen