Re: De zandbak

Opa is ook wakker....

- honesty is a very expensive gift, don't expect it from cheap people -

En de ado-hooligan guido1974 - zijn strijdkreet is: hamas, hamas, hamas, alle joden aan het gas - is weer werkeloos.  Die sraktiboi zou, met de nadruk op 'zou', naar Suriname gaan emigreren omdat de sfeer in Nederland hem niet langer aanstond.

Ondertussen blijft die armoedzaaier hier in Nederland zijn uitkering opstrijken.  Het blijft lachen met dat joch.

En nu weer terug van de zandbak, waar zuigersuri zijn behoefte doet.

Achterhaald weet ik niet. Cinny
Opa Anjoe is nog niet terug dus je weet t niet.

Was een ideetje vandaag van "opa" j. bakra om deze weer op te starten.

vind t best.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Opa heeft altijd wat extra tijd nodig. Meestal reageert hij pas maanden later zonder duidelijk aan te geven waarop en rekening te houden met de inmiddels gevoerde 'discussie".

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

En de zelfstandige zonder personeel en zonder werk gaat met zijn 'vriendje' zuigersuriin de zandbak spelen.

j.bakra wrote:

En de ado-hooligan guido1974 - zijn strijdkreet is: hamas, hamas, hamas, alle joden aan het gas - is weer werkeloos.  Die sraktiboi zou, met de nadruk op 'zou', naar Suriname gaan emigreren omdat de sfeer in Nederland hem niet langer aanstond.

Ondertussen blijft die armoedzaaier hier in Nederland zijn uitkering opstrijken.  Het blijft lachen met dat joch.

En nu weer terug van de zandbak, waar zuigersuri zijn behoefte doet.

4 woordjes en opa draait door... big_smile

@Cinny: ik deed hetzelfde wat de topicstarter elders - zie topic Bouterse/Ameerali voor of tegen - ook deed.  Op 06-01-2011 stopte die topic met een bijdrage van de verbannen wah.haha en op 31-10-2012 werd die weer door zs hervat. wink

re#32: go wroko, sraktiboi!

j.bakra wrote:

En de zelfstandige zonder personeel en zonder werk gaat met zijn 'vriendje' zuigersuriin de zandbak spelen.

De pedofiele opa geeft toe dat hij op het bankje bij de zandbak zit te loeren. Alleen ziet hij niet meer scherp door de staar.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Net als die schoft lasede_boi en de verbannen rambo beschuldigt het zzp-likkertje nu ook  j.bakra van pedofilie.  Het blijft lachen met dat tuig. tongue

j.bakra wrote:

Ja maar lieverd ik werk. En ik werk zo een beetje 50 uurtjes per week standaard.
Nu in deze donkere dagen worden dat er meer. Je weet Sinterklaas en Kerst zijn wat druk voor een slager. Gourmet en konijnenpootjes weet je wel.
En waarom die hatelijkheid opa ? Vraag en ik geef je een eerlijk antwoord.

Guido wrote:
j.bakra wrote:

Ja maar lieverd ik werk. En ik werk zo een beetje 50 uurtjes per week standaard.
Nu in deze donkere dagen worden dat er meer. Je weet Sinterklaas en Kerst zijn wat druk voor een slager. Gourmet en konijnenpootjes weet je wel.

En straks moet je 60 uur werken om de hoger zorgpremie op te brengen zodat opa met zijn PGB een huishoudhulpje zwart kan betalen en hij nog steeds onbeschofte postings kan plaatsen terwijl jij geen tijd meer hebt voor WKN.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Sterke post Neus, ik snap niet dat sommige jouw hier niet snappen. wink

39 (edited by j.bakra 2012-11-03 10:15:55)

Een van de eerste bijdragen van het k.neusje  - in 2007 - die door diezelfde … werd gewist, was  dat die zzp’er een maas in het net van de zzp-wetgeving had gevonden en die in haar/zijn voordeel toepaste.

En nu zit die ka neus moederziel alleen op een bankje voor de zandbak en beweert dat j.bakra een pedofiel is en een leugenaar.   

quote k.neusje - moeilijk he als je de zaak bij elkaar zit te liegen om track te houden van je eigen leugens - unquote   

Deze Veni-aanhanger en NDP-basher postte dit vanwege mijn bericht omtrent de verkoop van mijn goudvoorraad.  Die aSShole suggereerde dat ik die boodschap niet had geplaatst (eind 2011), dus speciaal voor dit misbaksel plaats ik hem nogmaals:

Ik heb geen risico genomen en een maandje geleden mijn goudbaren  verkocht en de opbrengst deels geschonken en de rest in de safe gelegd.  Als appeltje voor de dorst want er breken barre tijden aan, zo voorspellen de bankdieten en de regeringen.

Neus wrote:
Guido wrote:
j.bakra wrote:

En straks moet je 60 uur werken om de hoger zorgpremie op te brengen zodat opa met zijn PGB een huishoudhulpje zwart kan betalen en hij nog steeds onbeschofte postings kan plaatsen terwijl jij geen tijd meer hebt voor WKN.

+++++++++++++++++++++++++++++
Als jij en trawanten het werkelijk zat zijn is er keus zat!
Vanaf de brug van Anke Franken verkoopt men springtouw.
Jullie gelul wordt te gortig!

Het zzp’ertje en de sraktiboi kunnen rustig in de zandbak blijven spelen en hoeven niets te vrezen - hun gezamenlijk inkomen is van dien aard dat zij er 0,2% op vooruitgaan.

Ben je al klaar met de postings van januari dit jaar opa?

Ach gossie possie, het k. neusje moet huilie huile doen omdat het ka over zich heen krijgt.  Maar ja, dat krijg je ervan als een medeposter voor ‘pedofiele opa’ gaat uitmaken. tongue

Ben benieuwd welke kneusje  het eerst gaat reageren: de slagersknecht, de topicstarter of  dat zzpfiguur.

44 (edited by Paraman 2012-11-05 10:40:53)

zonnigsuri wrote:

jongens!! de zanbak is hier hoor.
Dus op alle andere plekken netjes met elkaar omgaan.

HIER mag je elkaar zo veel je wil de hersens proberen in te slaan.

Digitaal bloed spettert maar doet geen pijn.......................

-
Maak er een schuttersputje in en laat je voor de goede orde ingraven.

j.bakra wrote:

Ach gossie possie, het k. neusje moet huilie huile doen omdat het ka over zich heen krijgt.  Maar ja, dat krijg je ervan als een medeposter voor ‘pedofiele opa’ gaat uitmaken. tongue

Ben benieuwd welke kneusje  het eerst gaat reageren: de slagersknecht, de topicstarter of  dat zzpfiguur.

Ik! Je ben lekker scherp en actueel tegenwoordig opa. Houden zo!

Waar zijn de bijdragen van guido1974 gebleven?!

Dat bedoelen we nou jb....... je staat weer op het punt jezelf belachelijk te maken.
Maar ik ben de rotste niet en zal je helpen, de beheerder van waterkant heeft per ongeluk een paar users verwijderd. Cinny, mij en misschien nog een paar anderen.
Maar waarschijnlijk wil jij het hebben over mijn emigratie en wilde jij je weer inlezen aan de hand van oude posts van mij.
Helaas dat gaat niet meer jb. Maar zoals ik eerder tegen je gezegd heb... vraag en je krijgt een eerlijk antwoord.
Zet em op.

Guido wrote:

Dat bedoelen we nou jb....... je staat weer op het punt jezelf belachelijk te maken.
Maar ik ben de rotste niet en zal je helpen, de beheerder van waterkant heeft per ongeluk een paar users verwijderd. Cinny, mij en misschien nog een paar anderen.
Maar waarschijnlijk wil jij het hebben over mijn emigratie en wilde jij je weer inlezen aan de hand van oude posts van mij.
Helaas dat gaat niet meer jb. Maar zoals ik eerder tegen je gezegd heb... vraag en je krijgt een eerlijk antwoord.
Zet em op.

Aanvulling/coorectie:  Vraag Guido en je krijgt een eerlijk antwoord. Dit geldt niet voor posters als J. Bakra.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Dat je een pochertje bent, m’n beste guidootje,  is alom bekend en hoef ik dus niet te herhalen. Jouw reactiesnelheid is 13 minuten, je hebt dus verloren van Ndyuka jongen.

Ga weer met je vriendje in de zandbak verder spelen en probeer niet weer z’n schepje af te pakken.

Beste JB

En waar poch ik allemaal over ? Ik vraag me af waar jij deze bevinding op baseert.
Zet em op JB.