Topic: Op zoek naar Surinaamse remigranten

Goede dag,

Ik ben student op de Anton de Kom Universiteit Suriname en ben opzoek naar respondenten voor een enquête onderzoek. Het onderzoek zal een bijdrage leveren aan het verbeteren van de dienst verlening van het ministerie van buitenlandse zaken  in Suriname. Ik heb mijn onderzoekspopulatie beperkt tot Surinaamse remigranten. Indien u geïnteresseerd bent in het afnemen van de enquête kunt mij mailen  op m.factor.3@gmail.com

Re: Op zoek naar Surinaamse remigranten

Hoewel we al lang opgejaagd worden met alle gevolgen van dien , en niet te vergeten dat het hebi verhaal een bakra ding is ben ik er van overtuigd dat de kwaliteit van leven in Suriname beter is. Maar als je als Surinamer ergens ter wereld iets bereikt dan lijkt het wel alsof je eigen kondre man je komen lastig vallen, kijk jaloerse mensen heb je overal , maar het is net als prostitutie , niet omdat het al zo lang bestaat is het goed, het zijn schadelijke zaken. Maar Suriname is wat dat betreft niet achtergebleven bij nederland (wat komt door het kolonialisme). Ik zeg : sluit al die bordelen (denk aan de feromonen en endorphine die ook jou kinderen kunnen beinvloeden ) en laat de coffeshops met rust, zouden ze ook in nederland moeten doen. Als dit soort zaken veranderen in Suriname misschien dat ik dan overweeg te remigreren naar Suriname. Niet in de laatse plaats het rechtsysteem, de couplegers hebben een positie veroverd in de politiek door moord; nogmaals : militairen horen thuis in de kazerne.

Respondent

Max, respondenten zijn van eminent belang ter afronding van een studieopdracht waarbij een enguête om de hoek komt kijken. Nu roep je als enguêteur de hulp van ons in.

Ik denk dat voor iemand overstag zal gaan die potentiële respondent veel meer over je onderzoek zal willen weten. Kan je misschien ietsje meer van je onderzoek uit de doeken doen.

Bijvoorbeeld:

1. Wat houdt het onderzoek in?
2. Waarom wil je dit onderzoek doen?