Re: Bouterse is President, ik ga terug!

Khadafii, Saddam Hoessein, Rutte, Obama, Bush, Reagan, Den Uyl, Van Agt, Wilders...

allemaal charismatische leiders... stuk voor stuk.. maar of de wereld er echt beter van wordt.. tja. tja tj atja tja ...

oh ja

tja..

<VENI, VIDI, VICI>

Neus schreef: Dat jij er niet voor gevoelig bent heeft waarschijnlijk alles te maken met het feit dat je zelf je omgeving, doelen, etc wilt controleren en bepalen.

Precies, ik geloof niet blindelings in zulke figuren. Zou het niet mooi zijn als er niet zoveel mensen waren die zich zo makkelijk voor de gek lieten houden door charismatische figuren?

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

128

Gregje. wrote:

Neus schreef: Dat jij er niet voor gevoelig bent heeft waarschijnlijk alles te maken met het feit dat je zelf je omgeving, doelen, etc wilt controleren en bepalen.

Precies, ik geloof niet blindelings in zulke figuren. Zou het niet mooi zijn als er niet zoveel mensen waren die zich zo makkelijk voor de gek lieten houden door charismatische figuren?

Zou grandioos zijn, lijkt mij evident dat ik dat volledig onderschrijf. Neem dan ook aan dat je vraag rethorisch was. wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Ben je al terug? Ik wil juist naar Su. Heb je een huis te koop in of rond Paramaribo. Geen bakkabinie!

gunotjon wrote:

Ben je al terug? Ik wil juist naar Su. Heb je een huis te koop in of rond Paramaribo. Geen bakkabinie!

Sally praat ook over TERUG gaan NAAR Su !!! Volgerns mij heb je dat niet door.

En nu de vraag is Sally echt idd terug gegaan of ....
bleef het slechts bij een overweging
die weer de vergeet trommel in is gegaan big_smile

Nee Patrice zit in de VS enMarjon in Ned..... maar Sally ?

133 (edited by *Cinny* 2014-09-06 15:55:42)

hee sorry deze post verwijderd moest in de andere topic yere...

134

Pataka1 wrote:

ik denk dat Sally al geruime tijd in Suriname was daarna heeft Patricia binnen gehaald  voor de NDP en als laats mocht ook Marjon aanschuiven.

*Cinny* wrote:

Nee Patrice zit in de VS enMarjon in Ned..... maar Sally ?

Lijkt wel op de torie van Dino. "met veel lawaai binnen gehaald in de NDP en nu zitten in de USA"
En Marjon, war zit die?? Soms in  de Bijlmer(bajes)  ???     tongue

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:
Gregje. wrote:

Zou grandioos zijn, lijkt mij evident dat ik dat volledig onderschrijf. Neem dan ook aan dat je vraag rethorisch was. wink

De vraag is nu of pedo-tjandu-tjantokhi charismatisch is.
O, en deze vraag is retorisch.

De vraag is nu aan welke kant van de retoriek de één en/of de ander zit.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

136

Jurk reageert op een posting van 2011-09-12 01:39:46    Ze zijn traag van begrip.

jorkafowru wrote:
Neus wrote:
Gregje. wrote:

De vraag is nu of pedo-tjandu-tjantokhi charismatisch is.
O, en deze vraag is retorisch.

De vraag is nu aan welke kant van de retoriek de één en/of de ander zit.

DEEDEEDBEE NÉÉ