26

Re: Bouterse is President, ik ga terug!

Massaal vertrokken, massaal terug??!!

Bij ons massaal vertrek rond 1975 wisten wij niet wat ons te wachten stond, bij ons massaal vertrek terug naar Suriname weten wij wat ons te wachten staat , samen hard werken!!

skopoe wrote:

100 dagen verder
rechtbank)
marjon en patricia schroeven hun tarieven aan de watermolenstraat omhoog vanwege inflatie

Kan me voorstellen waarom je sommige dingen over DDB op WKN schrijft. Per slot van rekening zijn er veel meer mensen die zo over hem denken en spreken.

Maar de aanhoudende ongenuanceerde en beledigende retoriek over bovenstaande posters slaat echt nergens op.
Stap over je verlies en laat dit soort persoonlijke aanvallen op WKn posters achterwege.
Op deze wijze zijn je bijdragen absoluut niks waard.

Een "skopoe" die zich op een volwassen en een respectvolle manier naar anderen toe presenteert kan een aanwinst zijn voor de discussie.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

skopoe wrote:

patricia en marjon
wanneer gaan jullie mee?
de partijtop heeft jullie nodig als hoge staatsvrouwen residerend en werkend vanaf de watermolenstraat!

neem bally mee

skopoe meh dede nanga lafoe dja.

Marjon wrote:

Sally,
Als je het kan zou ik het doen.
Ik kan even nog niet weg hierzo maar reken maar dat de voorbereidingen allang gedaan worden.

Zit je vast aan cetabever dat je niet meteen kan of is het die
uitkering ?

het was toch Des for Pres van voor en van achter .

jullie zijn en blijven hypocrieten .

Avenger wrote:
Sally wrote:

Nu Bouterse President is, overweeg ik serieus om terug te gaan.
Ik denk dat de environment om iets te willen betekenen gunstiger is geworden. Dat komt omdat de NDP altijd de Surinamers in het buitenland nooit heeft uitgesloten van deelname aan de ontwikkeling van het land. Ik weet ook dat het niet makkelijk zal zijn. Maar omdat de partijpolitieke regelarij geen obstakel meer hoeft te zijn, ben ik gunstiger gestemd.
Wie denkt er ook zo over?

Ja, Sally. Ik denk er ook zo over. Inderdaad is de environment gunstiger geworden. Maar ik zou niet al je schepen gelijk verbranden. Ga desnoods voor een paar maanden en volg de ontwikkelingen zelf en maak dan een keuze.

Ik hoop je in elk geval in Suriname te ontmoeten tongue

maar het was toch Des for Pres !  zijn jullie dan toch bang om
Suriname te gaan helpen opbouwen . stelletje  hypocrieten .

31 (edited by RAMBO 2010-07-21 13:12:19)

Marjon wrote:

Sally,
Ik kan even nog niet weg hierzo maar reken maar dat de voorbereidingen allang gedaan worden.

vergeten jullie niet je hollands paspoort in te ruilen voor een surinaamse . 

ik heb wel werk voor jullie bij Akanswarie NV . goede primaire en
secundaire voorwaarden en goed salaris .

en Bouta takkie dat peh jeh wroko na drape joe moe jang .

32 (edited by taktakkie 2010-07-21 15:05:16)

ai boi RAMBO, weet je dat ik toch moet lachen om je?
vooral om het feit dat je ieder surinamer zegt dat hij of zij kou ka enz... gaat eten,als jou favoriete president niet gekozen wordt.

ik zie dan een hindoestaanse man voor me met kinderlijke treken,
die boos is op de wereld en eindelijk de kans heeft gekregen om iedereen via waterkant voor rotte vis uit te schelden en dood te wensen,natuurlijk met de gedachten ze kunnen toch lekker niet bij me, ik zie je dan met je pan met kou ka ene... (je dagelijkse eten) klaar maken en vraag me dan af waarom je iedereen dat aanraad
dat klaar te maken,want man niet iedereen leeft als rambo mang,

er zijn er ook die werken,oeps ik zal het vergroten WERKEN,
ja dat was effe schrikken voor je hé dat woord.

33 (edited by taktakkie 2010-07-21 15:07:39)

Kom, Kom, We Gaan samen Suriname Opbouwen.

34 (edited by Bally 2010-07-21 15:31:33)

skopoe wrote:

patricia en marjon
wanneer gaan jullie mee?
de partijtop heeft jullie nodig als hoge staatsvrouwen residerend en werkend vanaf de watermolenstraat!

neem bally mee

Kren' trapu Skopoe denkt, waar Bally is zijn er altijd mooie vrouwen te vinden, vandaar dat hij smeekt dat ik ook mee moet naar Suriname, zodat ik hem kan sponsoren.

Anders na gewoon rest nul, Skopoe e' rest nul, en zijn rechterhand zit al vol met eelt/kundukwassi.

Het spijt me voor je hoor Skopoe maar je gaat Count out moeten blijven spelen om aan je gerief te komen.

Grtz. Bally
www.sabroso.cjb.net

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Sally wrote:

Ik denk dat de environment om iets te willen betekenen gunstiger is geworden. Dat komt omdat de NDP altijd de Surinamers in het buitenland nooit heeft uitgesloten van deelname aan de ontwikkeling van het land. Ik weet ook dat het niet makkelijk zal zijn. Maar omdat de partijpolitieke regelarij geen obstakel meer hoeft te zijn, ben ik gunstiger gestemd.

Vind je het erg als ik er anders over denk?

Ik denk dat ik binnenkort mij beleggingen in liquiditeiten zal omzetten.
Over een jaar, als de MC-stemvee Suriname uitvluchten, kan ik het nodig hebben om de villa’s voor een habbekrats op te kopen in Suriname.

Collega beleggers, wees erop voorbereid.

36 (edited by taktakkie 2010-07-21 15:54:31)

echtte,surinamers?

trouwens DiDiBrie heeft bij hoog en laag beweerd dat neks no fout

dan san ede opeens you e soekoe vergeving?

you gonna rot and burn in hel.....maar eerst gaan ze je uitwonen in Santo

38 (edited by Avenger 2010-07-21 23:44:15)

RAMBO wrote:
Avenger wrote:
Sally wrote:

Ja, Sally. Ik denk er ook zo over. Inderdaad is de environment gunstiger geworden. Maar ik zou niet al je schepen gelijk verbranden. Ga desnoods voor een paar maanden en volg de ontwikkelingen zelf en maak dan een keuze.

Ik hoop je in elk geval in Suriname te ontmoeten tongue

maar het was toch Des for Pres !  zijn jullie dan toch bang om
Suriname te gaan helpen opbouwen . stelletje  hypocrieten .

Nee, Rambo ik ben niet bang om te helpen opbouwen. Correctie!! Het was en is nog steeds Des For Pres... always!!.  En ik ben je geen verantwoording schuldig. En laat het dan ook hierbij.

DES FOR PRES NEKS NO FOUT!!!!

Avenger ,opbouwen doe je niet met je mond of op je gat te zitten of
klagen over Holland . opbouwen doe je door je handjes laten wapperen . neem een voorbeeld aan de chinees of de hindoestaan.

keuze voor Bouterse ,Brunswijk en Somo zal zeker negatieve gevolgen hebben voor het toerisme . ook de keuze om het min.van JusPol in handen te geven van Brunswijk zal  zeker nog meer bijdragen aan de terugval van het toerisme vanuit Nederland.
het is nu nog wachten wie op Financien en CBvS komt te zitten .
de keus van Ramon Abrahams(ex sergeant tijdens de militaire dictatuur)   op min. van Defensie zet al vraagtekens .

velen hadden zoveel plannen en waren al bezig in Suriname , maar
men heeft zijn/haar plannen nu on hold gezet. men kijkt de poes uit de boom en ik ook , zelfs de banken zijn heel terughoudend , lees het verhaal van Oven die bezig is/was met een groot hotel projekt .

de terugval van het toerisme zal zeker een grote tegenslag zijn voor
de sur.economie in zijn totaliteit . er zal ook veel minder valuta binnenstromen en dan komt Sur. terecht in een vicieuze cirkel .
Delfstoffen groeien niet ,het heeft een einde en vaak ook een afrekening in de vorm van milieu-schade .

Rambo,

ik respecteer je mening, maar zit geen onzin te kraaien.

Time will tell, mind you!!

DES FOR PRES NEKS NO FOUT!!!!

42 (edited by RAMBO 2010-07-22 15:26:46)

Avenger wrote:

Rambo,

ik respecteer je mening, maar zit geen onzin te kraaien.

Time will tell, mind you!!

jij mag het onzin vinden maar de eerste tekenen zijn er al. in een andere topic heb ik van een member vernomen dat de internationale  banken hebben afgezien van de toegezegde
financiering van Staatsolie .

dat is zeker ook onzin en zal zeker geen consequenties hebben
voor de sur.economie.

43 (edited by RAMBO 2010-07-22 15:32:29)

straks volgt de EU met hun boycot . dan blijft alleen China over . of misschien Chavez maar dan krijgt Suriname weer een probleem met de USA .

ik kan het goed begrijpen dat landen een President met zo'n CV niet graag ondersteunen .

RAMBO wrote:

straks volgt de EU met hun boycot . dan blijft alleen China over . of misschien Chavez maar dan krijgt Suriname weer een probleem met de USA .

ik kan het goed begrijpen dat landen een President met zo'n CV niet graag ondersteunen .

Iedereen die deze president verdedigd brengtSME alleen maar schande en zet ons land voor eeuwig voor schut.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

RAMBO wrote:
Marjon wrote:

Sally,

Zit je vast aan cetabever dat je niet meteen kan of is het die
uitkering ?

het was toch Des for Pres van voor en van achter .

jullie zijn en blijven hypocrieten .

miss Soot metie , jij denkt dat je onmisbaar bent hier in Holland
en dat wij dat moeten geloven noh . jeh doe lik Holland au failliet
teh je gwe .

na uitkering jeh freet dja daarom ie noh mang move . Sally datie eh
waktie pensioeng ,kan deh foes a AOW doro oeng dede keba of na
rollater torie .

ma if oeng wanie mie kan regel wang wroko djie onoe na Akanswarie NV , en Bouta takie peh jeh wroko na drape joe moe jang.

Hey RamboNANA en jij bent mister WALAPA.

Hahahahahahahahaaaa

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Jiyani wrote:

Hey RamboNANA en jij bent mister WALAPA.

Hahahahahahahahaaaa

en houd jij van Walapa of Patakka ?

citaat, rambo,neem een voorbeeld aan de chinees of de hindoestaan.

noh ala pier tievie na lafoe.

waarom niet neem een voorbeeldt aan die surinamers?