Re: Recht op vergoeding - claim - ?

Joyce_J wrote:

Mike, degenen die hieraan deelnemen, en waarover het gaat, in dit topic, zijn Jiyani en Gieta, ik zie wat er geschreven wordt, zoals ik ook zei, ik kan het soms begrijpen maar zij hebben geen ziekte verwensingen gedaan, daar doel ik op.. ik zeg niet dat je geen recht van spreken hebt hieromtrent. maar dat je geen ziekte namen erbij moet halen. jij bent de enige die dat erbij heeft gehaald, daarom noem ik jouw naam... that is all..

hmmmmmmmmmmmm
pech voor hun. moesten ze maar luisteren naar de MM.
een gewaarschuwd mens telt voor twee in hun geval voor 5!
en niet alleen kijken naar deze topic heh!!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

52

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, soso Hmmmmmmmmmm

ik kijk overal naar daarom zeg ik het nu.. dus dat..

Groep van 5 hehehehe.. wil je getuigenbescherming/??  oke. no spang..

trouwens

Joyce, heb je die brief al verstuurd?? je claim?

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

MightyMike wrote:

je bent zwak Jiyani, vreselijk zwak!!
je bent geen match voor mij, ik verpletter je helemaal. ik heb alleen maar medelijden met jou.

Hahaha medelijden hebben met mij.
Heb mijn natje en mijn droogje, geniet volop van het leven. Hoef mijn hand niet op te houden. Dus medelijden hebben met mij, hihihi ik heb de hik van het lachen.

Ik heb met jou te doen, dat is pas erg. Te doen hebben met iemand die altijd gelijk wil hebben of krijgen.
Iemand die alles verdraait en elkaar liegt.
iemand die geen respect heeft voor vrouwen.
Iemand die alsmaar maar roept dat hij zo machtig is.
Iemand die omdat hij al langer op wkn post, meent daarom alles te weten.
Iemand die een topic heeft geopend die over discussieren gaat, maar zelf geen kaas heeft gegeten van discussies voeren.
Moet het rijtje verder aanvullen met die lelijke karaktertrekken van je.

He ik kan ook discussieren door te gaan googlen, en vervolgens het verhaal een eigen draai te geven.

Je hebt lelijke karaktertrekken, daarom heb ik zo met je doen.
Als dat de opvoeding is die je hebt gekregen dan is het te triest voor woorden.
Maar als je een gedegen opvoeding van huis hebt gekregen, dan ben je gewoon een schande aan het adres van die opvoeders.

O wat is MigthyMike toch almachtig met het gescheld dat hij op wkn tentoonstelt. O wat is hij toch heel erg stoer

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Joyce_J wrote:

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, soso Hmmmmmmmmmm

ik kijk overal naar daarom zeg ik het nu.. dus dat..

Groep van 5 hehehehe.. wil je getuigenbescherming/??  oke. no spang..

Joyce

ik kan ze aan, ik zoek nergens steun bij niemand, als iemand het met me eens is, leuk, ben je het met me oneens nog leuker.

ik ben MM, niet vergeten he!!
wink

56

MigthyMike wrote:

trouwens

yes Yes Mike dat loopt al.. gelukkig.. ik heb het uit handen gegeven aan een claim bedrijf, kan er zelf niet aan toekomen.. moet rust houden en niet inspannen.. anders zou ik er zelf opbovenop zitten..;)

57 (edited by MigthyMike 2010-06-29 12:56:12)

Jiyani wrote:
MightyMike wrote:

je bent geen match voor mij, ik verpletter je helemaal. ik heb alleen maar medelijden met jou.

Heb mijn natje en mijn droogje, geniet volop van het leven. Hoef mijn hand niet op te houden. Dus medelijden hebben met mij, hihihi ik heb de hik van het lachen.

wie zeg dat ik medelijden met je heb over je financielie situatie? je ziet ze echt vliegen, ach je bent echt zwak, misschien zelfs zwak in het leven, gezien je situatie. ineens begin je over je leven?? alsof ik daarom gevraagd hebt!! of wil je zo graag praten over je gezinsleven en je financielle situatie?? nou liever niet en vooral hier niet op WKN. zal tegen je gebruikt worden

Ik heb met jou te doen, dat is pas erg. Te doen hebben met iemand die altijd gelijk wil hebben of krijgen.
Iemand die een topic heeft geopend die over discussieren gaat, maar zelf geen kaas heeft gegeten van discussies voeren.

tot nu toe heb je mij nergens op kunnen betrappen waar ik heb gelogen of waar ik ongelijk heb.
als ik gelijk heb, bijt ik me er ook aan vast en ondersteun ik mijn gelijkheid met links of citeer ik stukjes van iemand.

respect voor vrouwen?? voor jou?? idd niet, jij hebt geen respect voor mij?? ipv mij te noemen naar mijn naam, geef je mij namen zoals strontvlieg! en dan wil JIJ dat ik respect hebt voor jou??
je bent zwak, en dan vind jij het erg dat ik jou doos noemt? vergelijk die twee........doos - strontvlieg. ik heb het nog netjes gehouden!! ( busted )

ik langer dan jou op WKN, daarom schreef ik dat je de andere topics over SLM en KLM moet gaan lezen. jij vond dat niets moet. nou dan moet je je bek houden!!

je mag verder schrijven van mij, ik ontkracht alles.

He ik kan ook discussieren door te gaan googlen, en vervolgens het verhaal een eigen draai te geven.

nou doe dat dan maar, anderen doen het ook, dus waarom jij niet. verdraaien zou ik maar nietdoen.

als je wilt mee doen met iets, moet je wel op de hoogte zijn het onderwerp! en als iemand je verwijst naar iets, doe dan niet dom door te gaan roepen "niets moet". als je niet wilt, oke! maar dan kun je dan niet verder meedoen aan de disscussie, want de persoon in kwestie zal blijven hameren op het feit dat het wel verstandig is door te gaan lezen. als iemand dat doet, dan probeert hij jou iets bij te brengen of te bewijzen dat hetgene hij of zij schreef de waarheid is en niet verzonnen en doorat ik langer op het net ben dan jou, heb ik logisch dan meer dingen gelezen dan jou. is een feit.

Maar als je een gedegen opvoeding van huis hebt gekregen, dan ben je gewoon een schande aan het adres van die opvoeders.

doe maar niet, dat houd je alleen maar bezig met mij, lijkt mij niet gezond!!
trouwens over opvoeding gesproken? zullen we het daar maar niet over hebben, gezien jou postings bij abortus en wat je je dochter zou aandoen?? laten we het maar hierbij laten.

kun je je ook nog herinneren dat ik je vroeg om je dochter erbuiten te laten en niet ter discussie te brengen? wat schreef je mij toen?
ik ben brutaal en je doet zelfs wat je wilt!! dom dom dom.
over opvoeding gesproken.................!!

O wat is MigthyMike toch almachtig met het gescheld dat hij op wkn tentoonstelt. O wat is hij toch heel erg stoer

maar dat ben ik ook!! maar Jiyani, jij scheld toch ook? busted!!

Joyce_J wrote:
MigthyMike wrote:

trouwens

yes Yes Mike dat loopt al.. gelukkig.. ik heb het uit handen gegeven aan een claim bedrijf, kan er zelf niet aan toekomen.. moet rust houden en niet inspannen.. anders zou ik er zelf opbovenop zitten..;)

mooi!! nu afwachten................

suc6

MigthyMike wrote:
Jiyani wrote:
MightyMike wrote:

wie zeg dat ik medelijden met je heb over je financielie situatie? je ziet ze echt vliegen, ach je bent echt zwak, misschien zelfs zwak in het leven, gezien je situatie. ineens begin je over je leven?? alsof ik daarom gevraagd hebt!! of wil je zo graag praten over je gezinsleven en je financielle situatie?? nou liever niet en vooral hier niet op WKN. zal tegen je gebruikt worden

tot nu toe heb je mij nergens op kunnen betrappen waar ik heb gelogen of waar ik ongelijk heb.
als ik gelijk heb, bijt ik me er ook aan vast en ondersteun ik mijn gelijkheid met links of citeer ik stukjes van iemand.

respect voor vrouwen?? voor jou?? idd niet, jij hebt geen respect voor mij?? ipv mij te noemen naar mijn naam, geef je mij namen zoals strontvlieg! en dan wil JIJ dat ik respect hebt voor jou??
je bent zwak, en dan vind jij het erg dat ik jou doos noemt? vergelijk die twee........doos - strontvlieg. ik heb het nog netjes gehouden!! ( busted )

ik langer dan jou op WKN, daarom schreef ik dat je de andere topics over SLM en KLM moet gaan lezen. jij vond dat niets moet. nou dan moet je je bek houden!!

je mag verder schrijven van mij, ik ontkracht alles.

nou doe dat dan maar, anderen doen het ook, dus waarom jij niet. verdraaien zou ik maar doen.

als je wilt mee doen met iets, moet je wel op de hoogte zijn het onderwerp! en als iemand je verwijst naar iets, doe dan niet dom door te gaan roepen "niets moet". als je niet wilt, oke! maar dan kun je dan niet verder meedoen aan de disscussie, want de persoon in kwestie zal blijven hameren op het feit dat het wel verstandig is door te gaan lezen. als iemand dat doet, dan probeert hij jou iets bij te brengen of te bewijzen dat hetgene hij of zij schreef de waarheid is en niet verzonnen en doorat ik langer op het net ben dan jou, heb ik logisch dan meer dingen gelezen dan jou. is een feit.

doe maar niet, dat houd je alleen maar bezig met mij, lijkt mij niet gezond!!
trouwens over opvoeding gesproken? zullen we het daar maar niet over hebben, gezien jou postings bij abortus en wat je je dochter zou aandoen?? laten we het maar hierbij laten.

kun je je ook nog herinneren dat ik je vroeg om je dochter erbuiten te laten en niet ter discussie te brengen? wat schreef je mij toen?
ik ben brutaal en je doet zelfs wat je wilt!! dom dom dom.
over opvoeding gesproken.................!!

[b]maar dat ben ik ook!! maar Jiyani, jij scheld toch ook? busted!![b]

Alweer zo'n oeverloze posting.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

60 (edited by MigthyMike 2010-06-29 12:57:49)

tja de waarheid is hard............................heh Jiyani??

61

MigthyMike wrote:
Joyce_J wrote:
MigthyMike wrote:

trouwens

mooi!! nu afwachten................

suc6

Thanx!!!

ben erg benieuwd niet geschoten is altijd mis..

Al te veel aandacht aan onzinnigheid. t is zo sneu om steeds weer brallende scheld teksten te lezen..

ik heb een digitaal linkeroor en een rechter oor en diagonaal lezen gaat ook steeds beter.

We blijven rustig doorgaan.

Ieder vanuit het eigen standpunt ziet wat van daaruit de waarheid lijkt. Er is echter maar 1 Waarheid en die is onveranderlijk en altijd Waar.

Ga je ons verslag doen van de riante bankrekening die je dankzij.... kunt openen??

Ieder vanuit het eigen standpunt ziet wat van daaruit de waarheid lijkt. Er is echter maar 1 Waarheid en die is onveranderlijk en altijd Waar.

64

Gieta wrote:

Ga je ons verslag doen van de riante bankrekening die je dankzij.... kunt openen??

Op het moment wannneer ik mijn geheime Zwitserse bankrekening geopend heb zal ik verslag doen...:P

kaaimanseilanden kan ook nog hoor.
Maar moet wel STRIKT GEHEIM blijven!!!!!!
Wie weet wie er allemaal mee kijkt?????

En helemaal als er zo een grote schatkist aan vast zit. k zou er ook paranoia van worden.

66

Gieta wrote:

kaaimanseilanden kan ook nog hoor.
Maar moet wel STRIKT GEHEIM blijven!!!!!!
Wie weet wie er allemaal mee kijkt?????

En helemaal als er zo een grote schatkist aan vast zit. k zou er ook paranoia van worden.

DSang we hebben een kenner hierzo ::P

ssssst

van die broodbakkerij vertel ik je wel eens als we ontmoeten.
is veel te leuk om voor iedereen toegankelijk te maken.

t ritselt green fields forever euro passé dollar here i am.

laterzzzzzzzzzzzzzzz
t zandvrouwtje strooide ruimhartig.

70

hahaah is cool Gietje.. ik wilde jou ook net een fijne nachtrust wensen.. take care bye bye

Luchtvaartdienst brengt miljoenen binnen 

donderdag, 12 augustus 2010 12:12 

Paramaribo - Geregeld worden er vliegtuigen in het Surinaamse luchtruim waargenomen. Het gaat hierbij om supersonische toestellen die het Surinaamse territorium binnenkomen en er, vanwege hun hoge snelheden, weer snel uit zijn. De indruk zou wellicht kunnen ontstaan dat de Surinaamse autoriteiten daarvan niet op de hoogte zijn, maar niets is minder waar. Integendeel ...

verdient de Staat per jaar miljoenen aan deze toestellen die alleen waar te nemen zijn door het rookspoor dat wordt achterlaten. Het machinegeluid volgt minuten later wanneer het toestel al lang uit het gezichtsveld is verdwenen. Wanneer een vliegtuig het Surinaamse luchtruim binnenkomt, is dat al weken en zelfs maanden daarvoor bekend bij de Luchtvaartdienst.

“Het is allemaal geregeld en er wordt toestemming gevraagd”, zegt diensthoofd Sharif Saboerali. De Luchtvaartdienst wordt niet alleen op de hoogte gesteld van het toestel dat het Surinaamse luchtruim betreedt, maar ook van het exacte tijdstip en hoe lang het zich op Surinaams territorium zal ophouden. Commerciële vliegtuigen en de doorsnee legertoestellen vallen eerder op vanwege hun geluid, de gangbare hoogten en snelheden.

Supersonische legervliegtuigen die de geluidsbarrière wel twee keer doorbreken, vliegen vaak boven het Surinaamse grondgebied en daar profiteert de Staat van. Hoeveel er exact het afgelopen jaar is overgedragen, weet Saboerali niet uit het hoofd, maar het is volgens hem niet te onderschatten. Met de installatie van het nieuwe radartoestel aan het einde van het jaar zal het luchtruim beter gecontroleerd worden. De verwachting is dat de inkomsten hierdoor verder zullen oplopen, omdat effectiever opgetreden kan worden bij het innen van de vliegbelastingen

Bron: nospang.

je zou denken dat ze er meer aan verdienen dan de Slm verdient.
Vraag me af hoe deze gelden geind worden en waaraan ze besteed worden.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

consument

Flinke vergoeding bij vertraagd vliegtuig
GEEN - CONSUMENT Reizigers die te maken hebben met vertraagde vluchten, hebben recht op een vergoeding voor het tijdsverlies. Die vergoeding kan oplopen van 250 tot 600 euro.

Foto: Martin Mooij

Het Europees Hof van Justitie deed vandaag een uitspraak die deze regel bevestigt. De uitspraak werd gestart omdat er onduidelijkheid was over de rechten van passagiers bij vertraagde vluchten van een Duitse en Britse luchtvaartmaatschappij

Na 3 uur vertraging

De uitspraak verduidelijkt de rechten van vliegtuigpassagiers in Europa. Volgens het Hof hebben reizigers bij een vertraging van meer dan 3 uur recht op een vergoeding die op kan lopen van 250 tot 600 euro.

Alleen in buitengewone omstandigheden heeft een passagier geen recht op een vergoeding. Hier gaat het bijvoorbeeld om weersomstandigheden of stakingen. Hier kan een luchtvaartmaatschappij weinig aan doen.

Technische defecten behoren niet tot die buitengewone omstandigheden. Als een vlucht hierdoor meer dan 3 uur vertraagd is, moet er ook een vergoeding komen.

Ongeacht kosten ticket

Het geldbedrag is vastgesteld op het verlies aan tijd, de ticketprijs heeft dus geen invloed op de vergoeding. Ook als een ticket slechts 100 euro kostte, kan de vergoeding een veelvoud van dit bedrag zijn.

Reactie verzekeraar

Rechtsbijstandverzekeraar ARAG is blij dat er eindelijk duidelijkheid is. „Hiermee is een belangrijke stap gezet op het gebied van rechten van vertraagde luchtvaartreizigers.” ARAG verwacht een toename van het aantal claims van reizigers. Die bleken zich in het verleden niet bewust van hun recht op compensatie, zegt de verzekeraar.

De Telegraaf

Mi yikes yu!!!!!

No Bruya

http://www.at5.nl/artikelen/92001/woede … reisbureau

Op de website van KvK staan diverse vermeldingen over Elegant Travel, o.a. dat ze als vestiging is uitgeschreven uit het handelsregister.

Gelukkig boek ik al jaren  rechtstreeks bij de vervoerder als ik naar Su ga en niet meer via een reisburo. Nadeel is wel dat je het hele bedrag ineens moet dokken maar goed. Een annuleringsverzekering afsluiten en hopakee.

Mi bar yu!!!!

No Bruya.

Die passagiers zijn gewoon dom, want dit is niet de eerste keer dat een groep opgelicht is.  Hebben ze niet van E-ticket gehoord? Bovendien kunnen ze toch rechtstreeks boeken bij de vliegmaatschappij?
Volgens mij is NL en misschien ook Sur. het enige land waar je een ticket in kavels kan betalen. Vreemd, maar daardoor krijg je deze toestanden.

Let our object be our country, our whole country and nothing but our country SURINAME.

We hebben WEER 5!!!

75 (edited by Maharani_JJ 2012-12-10 22:29:02)

Wie betaalt er nu vliegtickets in kavels? Daarvan kan men at least 30 tickets kopen lijkt mij - wanneer je al een klein stukje hebt - .

Bericht op de voorpagina van WKN""

"Klanten doen aangifte tegen reisbureau Elegant Travel

Een woedende menigte stond vandaag voor reisbureau Elegant Travel in de Bijlmer. Tientallen, mogelijk honderd mensen, kochten er voor duizenden euro’s aan vliegtickets naar Suriname, maar de tickets zelf kregen ze nooit meldt AT5.

Volgens de zender is het reisbureau al dagen gesloten, de medewerkers zijn in geen velden of wegen te bekennen. En dat terwijl de vertrekdatum voor veel mensen steeds dichterbij komt.

Meerdere mensen hebben aangifte gedaan van oplichting en de politie is inmiddels met de zaak bezig. Een officieel onderzoek moet uitwijzen of de eigenaren van Elegant Travel inderdaad met de noorderzon zijn vertrokken of dat er een andere uitleg is voor de zaak."

<VENI, VIDI, VICI>