Re: Recht op vergoeding - claim - ?

Joyce_J wrote:

Weet je wie mij benadeeld die gaat het horen, SMe of Ned. wat maakt het uit?? Zou lekker makkelijk zijn als je alleen maar om het feit dat je in Suriname bent geboren je alles van Suriname geweldig zou moeten vinden, yeah right...ook al benadeeld die mij tot en met.

Omgekeerd zie ik ook geen enkele Suri de Nederlandse Surinamers supergoed behandelen tenzij je een witte bent. Dus hou op met dat onzin

staat nergens dat ik heb geschreven wat jij beweert Joyce en die Jiyani. je moet niet lezen wat er niet staat!!

het is een Surinaams product daarom steun ik het, ik heb niet geschreven omdat het van Suriname is...bla bla bla.
wel frapant is dat alles wat met SME te maken heeft, hier op WKN wordt afgekraakt en alles is gedoemt te mislukken.

voor mensen die wat langer hier op het Net zijn, die weten wel hoe of wat. bijna elke SurNed haat de SLM, vliegen allemaal massaal met de KLM.
misdragen zich op de vluchten van de SLM, maar gedragen zich op de vluchten van de KLM.
komen optijd bij KLM, maar te laat bij de SLM...........
zuipen zich helemaal klem bij de SLM, maar met mate bij de KLM.
schelden het persooneel van de SLM uit en liefkozen die van KLM..

en zo kan ik door gaan........................

afkraken iets van SME, nee............ik kan wel vertellen hoe het beter kan, niet moet!!
wat jij en Jiyani moeten doen zijn de topics over SME en de SLM eens openslaan en lezen.

succes!!

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Duidelijke taal! Goed geschreven jiyani.
Als je voor kwaliteit gaat is het je recht om inferieure producten te weigeren.

Ieder vanuit het eigen standpunt ziet wat van daaruit de waarheid lijkt. Er is echter maar 1 Waarheid en die is onveranderlijk en altijd Waar.

28

Mike en jij moet niet beweren wat er niet staat.

lees goed en eerlijk, ik zeg mij maakt het geen hol uit welke maatschappij ik vlieg, SLM of KLM, ik vlieg nl. beiden ook afhankelijk van wat mijn vertrekdatum is en wanneer ik bij wie terecht kan.

Ik ga niemand bevooroordelen, ik vind de KLM stewardessen soms enorme draken, dus dat , ik heb met het grond personeel van KLM al het nodige besproken dus kom niet met bullshit aanzetten,

Wat goed is is goed en krijgt te horen, wat slecht is die krijgt het ook te horen. klaar punt uit, niks geen lezen van SLM topics. iedereen heeft zijn eigen ervaringen en zijn meningen. !!

Joyce

als je het meent, dan is dat eerlijk geschreven dan hoor je niet bij die Surneds die alles van SME afkraken.

ik hem nimmer problemen gehad bij de SLM, noch bij de douane noch dat ik me in SME onheus behandeld heb gevoeld.
terwijl als je die berichten hier leest................................

als je je normaal gedraagt en niet als een verwaande Toerist die zich verheven voelt boven de Surinamer, dan krijg je zulke dingen niet.

Joyce,
ik schrijf geen zomaar dingen. deze dingen gebeuren echt wat betreft SurNeds

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

30

Mike, ik zit zo in elkaar ben geen faker. dus dat.

maar ik vind het moeilijk te geloven dat mensen alles van SMe afkraken en toch naar Suriname gaan. de belevenissen van mensen zijn nu eenmaal puur subjectief.. niets aan te doen, hebi k morgen een aanvaring met SLM dan zal ik dat ook melden. just the same..

31 (edited by Wereldburger 2010-06-28 10:47:37)

Beste Joyce,

Ik denk dat je er goed aan doet om te reageren vanuit jezelf op basis van jou 'eerlijkheid en rechtvaardigheidsbeleving'. Dus reageren zonder aanzien des persoons/bedrijf. Be proud on it, een goede eigenschap denk ik (misschien niet makkelijk, maar wel goed denk ik big_smile )

Als iets goed is, is het goed! En als iets fout is, is het fout.

Of dit nou NL of SME betreft; of een autochtoon of allochtoon does not matter. Dus gelijke monniken, gelijke kappen!

Echter constateer ik wel dat veel allochtone Nederlanders, migranten of buitenlanders (net hoe iemand zichzelf noemt) zowel in NL als in SME wel met twee maten meten.

Ik had laatst een discussie met een allochtoon die een voorstander is om allochtone (in NL geboren) criminelen naar het buitenland te deporteren. Op mijn vraag wat er met de autochtone (ook in NL geboren) criminelen zou moeten gebeuren, kon ie geen antwoord geven.

Kijk deze allochtone Nederlanders schreeuwen het hardst racisme, brand en moord; maar eigenlijk zijn ze zelf (onbewust) de grootste racisten...denk ik dan...

ps. geloof me ik ken genoeg mensen die alles in Surimaribo afkraken, maar er toch heen gaan om de BIGI man/vrouw te spelen...(door alles af te kraken, zijn (voelen) ze BIGI...you snappie)...en als ze dan terecht uitgekotst worden, dan hebben de Surimaners het natuurlijk gedaan...niet zijzelf big_smile

Anyway, take care, enjoy life and be happy...:D

ALS JE ZELF IN EEN GLAZEN HUIS WOONT, IS HET NIET HANDIG OM STENEN NAAR ANDEREN TE GOOIEN cool (Hindustaanse uitdrukking)

32 (edited by MigthyMike 2010-06-28 11:04:32)

ik ga met Wereldburger mee

@ Joyce

zo blijven!!

maarre ff Joyce tussen jou en ik ( en WKN ) je bent geen faker?
nooit gefaked? je weet wel?? hihihihihih
ik ken sommige vrouwen die wel faken, als man is dat moeilijk hihihi

33

Tussen Mike, WKN en ik...ahum ja natuurlijk wel. pff soms moet je een eind aan breien toch dan maar effe snel faken hahahahaha..

@Wereldburger, ja maar, er zijn mensen die zichzelf eigenlijk in Nederland niets vinden en denken dat mensen In Suriname achterlijk en daar ze een beetje de big ass kunnen uithangen. nou vergeet dat maar. mening Surinamer veegt de vloer aan met de neppe Nederlandertjes..

Mensen die zich anders voordoen, hebben geen zelfrespect en zijn altijd wannabe.. figuren.. zullen nooit iets meer worden dan alleen maar doen alsof.. de hele ganse dag...

Neem een lekkere whiskeytje met ijsblokjes. en zit achterover, kijk en schaterlach..:P

34 (edited by Jiyani 2010-06-28 13:37:01)

MigthyMike wrote:
Joyce_J wrote:

Weet je wie mij benadeeld die gaat het horen, SMe of Ned. wat maakt het uit?? Zou lekker makkelijk zijn als je alleen maar om het feit dat je in Suriname bent geboren je alles van Suriname geweldig zou moeten vinden, yeah right...ook al benadeeld die mij tot en met.

Omgekeerd zie ik ook geen enkele Suri de Nederlandse Surinamers supergoed behandelen tenzij je een witte bent. Dus hou op met dat onzin

staat nergens dat ik heb geschreven wat jij beweert Joyce en die Jiyani. je moet niet lezen wat er niet staat!!

Door mij als die Jiyani te benaderen geeft MM aan dat hij een hekel en misschien wel een grote hekel aan mij heeft.
Daar waar deze persoon altijd beweert nooit een hekel aan iemand te hebben of te haten, laat hij hier duidelijk blijken dat hij liegt.

het is een Surinaams product daarom steun ik het, ik heb niet geschreven omdat het van Suriname is...bla bla bla.

Een Surinaams product is gewoon van Suriname anders zou het echt niet als Surinaams product worden aangeduid.

wel frapant is dat alles wat met SME te maken heeft, hier op WKN wordt afgekraakt en alles is gedoemt te mislukken.

voor mensen die wat langer hier op het Net zijn, die weten wel hoe of wat. bijna elke SurNed haat de SLM, vliegen allemaal massaal met de KLM.
misdragen zich op de vluchten van de SLM, maar gedragen zich op de vluchten van de KLM.
komen optijd bij KLM, maar te laat bij de SLM...........
zuipen zich helemaal klem bij de SLM, maar met mate bij de KLM.
schelden het persooneel van de SLM uit en liefkozen die van KLM..

en zo kan ik door gaan........................

afkraken iets van SME, nee............ik kan wel vertellen hoe het beter kan, niet moet!!
wat jij en Jiyani moeten doen zijn de topics over SME en de SLM eens openslaan en lezen.

Ik moet niets en zeker niet van een stuk onbeschoft projectiel die een vrouw doos noemt, terwijl hijzelf ook uit een vrouw is geboren.
Noem je hem anders dan MM dan is hij beledigd en zet het op heel hard huilen.

succes!!

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Ach jiyani

Je schrijft heel helder, maar je weet ook dat het niet ieder is gegeven om respectvol te handelen.

De wal keert het schip moet je maar denken.

Ieder vanuit het eigen standpunt ziet wat van daaruit de waarheid lijkt. Er is echter maar 1 Waarheid en die is onveranderlijk en altijd Waar.

Jiyani,

ben je ongesteld? een hekel aan jou?
zodra ik je naam schrijft vind jij dat ik ruzie zoek, JIJ en Joyce hebben iets geschreven en ik geef antwoord daarop en vind je dat ik een hekel aan je heb?
gaat het wel goed me je?? en gezien jou vele uitvaringen richting mij, zou je best wel kunnen stellen dat het andersom is. ik heb gen hekel aan mensen of wil je heel graag dat ik een hekel aan je hebt?
zelfs Radja heb ik geen hekel aan, terwijl hij en ik niet eens apart door een deur kunnen, wie ben jij dan??

je tweede stuk, ik neem aan dat je zelf kunt inzien dat je spijkers op laag water zoekt! lees wat je hebt geschreven en dan die van mij nog een keer!!

je 3e stuk, je hebt gelijk, niets moet, maar als je wilt meedoen met iets moet je wel op de hoogte zijn van dingen, anders kun je op je bek gaan. zoals nu bijvoorbeeld.
ik schrijf geen dingen zomaar, ik draai hier langer dan jou op WKN, dus ik weet waarover ik het heb vooral als het gaat om SME en de SLM of de KLM.

als je wilt medoen met iets, wees dan op de hoogte, je noemt mij een onbeschoft projectiel omdat ik mensen een doos noem.
oke............maar Jiyani, laten we even terug gaan naar het begin, wie is begonnen met namen geven? heb ik niet netjes gevraagd mij te noemen naar mijn naam??
heb ik niet gevraagd mij aan te schrijven met MM?? wat deden JIJ, Gieta en de rest van de groep van 5??

hoeveel namen heb jij mij niet gegeven alvorens ik jou doos noemde?

als je eerlijk wilt spelen hier op WKN, moet je toch eerst naar je zelf kijken alvorens je naar MM kijkt.
en dit is wel iets dat je MOET!!

Gieta wrote:

Ach jiyani

Je schrijft heel helder, maar je weet ook dat het niet ieder is gegeven om respectvol te handelen.

Jij moet je bek houden!! je lult maar altijd mee met mensen, zelfs als die op hun bek gaan.
kijk eerst naar je zelf!! dan naar de MM!!

nu speel je heilig en doe je vroom met je zinnen, terwijl je achteraf gewoon een KH ben!! een bedriegster!!
eerst MM van alles uitmaken en uitschelden, terwijl MM je vroeg om hem aan te spreken met MM. nu kom je vroom doen en speel heilig.

ieman die net zo inloggen zou denken "goh die Geit, blijft beleefd, maar de MM draait door".  terwijl als die persoon terug zou gaan kijken, dan zouden ze zien dat MM gewaarschuwd had en zouden merken hoe achterbaks en sluw jij niet bent. je bent gewoon een KH. en daar zou die persoon het met mij eens zijn.

Inderdaad goed geschren van poster in #38

" ..als je eerlijk wilt spelen ..... eerst naar je zelf kijken ..en dit is wel iets dat ..MOET!!.."

Een ieder schrijft vanuit eigen begrip, kennis, kunde en vaardigheden.
Allianties zijn er ogenschijnlijk en dan ook maar tijdelijk.
Kortom een stille geest met een open hart. dat is het beste uitgangspunt.

Gieta,

je mag natuurlijk uit je eigen begrip of kennis schrijven, maar als je over een onderwerp wilt praten en iemand verwijst jou naar iets, zou ik dat van harte nemen.
iemand verwijst jou naar iets, om zijn gelijk te halen of liever gezegd, aan te tonen dat hetgene hij of zij schrijft niet verzonnen is.

als je er niet voor kiest om dat te doen, schrijf je gewoon nee dat doe ik niet, maar ga dan niet bijdehand doen en schrijven "ik moet niets" je komt dan dom over.
dan heb ik zoiets van, waarom doe je dan mee met een discussie? blijf dan weg.

je kennis of begrip of vaardigheden of kunde, kunnen ook beperkt zijn. WKN is ook leerzaam. ik leer bijna elke dag hier op WKN weer iets bij, dingen die ik niet wist en ik schrijf het er ook bij!!

als iemand een link plaats en vraagt die te bekijken doe ik dat, alleen jammer dat men het andersom niet doet, maar wel blijven praten over het onderwerp, dat kan dus niet!!

ps
idd een stille geest met een open hart.

40 (edited by Joyce_J 2010-06-29 12:18:09)

Jongens.. zullen wij even ophouden met schelden.. vooral jij Mike!!

Ik denk dat wij met zijn allen best in staat zijn - los van onze individuele verschillen - goede, informatieve en humoristische discussies te voeren zonder elkaar zo ernstig uit te schelden!

Ik kan het soms wel begrijpen maar het gaat soms te ver!

41 (edited by MigthyMike 2010-06-29 12:23:06)

Joyce,

waarom ik!!

zie je nou wat ik bedoel. ik krijg de schuld.

Joyce was ik niet degene die vroeg mij te noemen naar mijn naam, omdat ik hen aansprak op hun naam??
ik heb ze gewaarschuwd. nu dat ik hetzelfde doe wat zij doen, dan heb ik het gedaan.
hoeveel namen heb ik al niet van die gasten gekregen? hoe vaak scholden ze mij niet uit alvorens ik begon??

foei Joyce, foei..........
ik had dit niet van je verwacht echt waar.
zwak vind ik dat.

sad

42 (edited by Joyce_J 2010-06-29 12:25:42)

Mike.. ik lees wat je schrijft je schrijft KH, iedereen weet wat het betekent.

jij moet je bek hjouden etc etc..is gewoon niet meer leuk te lezen.. dus dat meer.

ik trek geen partij.. ik ben gewoon een lezer.. no spang zomaar ie spangggggggg
wij zijn het ook niet altijd eens maar jij scheldt mij niet uit, en ik jouw ook niet, gebruiken andere bewoordingen.

maar met ziektes gooien is not done.. dat hoort niet bij een volwassen forum..sorry daar ben ik heel truttig in.

43 (edited by Jiyani 2010-06-29 12:24:32)

MigthyMike wrote:

Jiyani,

zodra ik je naam schrijft vind jij dat ik ruzie zoek, JIJ en Joyce hebben iets geschreven en ik geef antwoord daarop en vind je dat ik een hekel aan je heb?
gaat het wel goed me je?? en gezien jou vele uitvaringen richting mij, zou je best wel kunnen stellen dat het andersom is. ik heb gen hekel aan mensen of wil je heel graag dat ik een hekel aan je hebt?
zelfs Radja heb ik geen hekel aan, terwijl hij en ik niet eens apart door een deur kunnen, wie ben jij dan??

je tweede stuk, ik neem aan dat je zelf kunt inzien dat je spijkers op laag water zoekt! lees wat je hebt geschreven en dan die van mij nog een keer!!

je 3e stuk, je hebt gelijk, niets moet, maar als je wilt meedoen met iets moet je wel op de hoogte zijn van dingen, anders kun je op je bek gaan. zoals nu bijvoorbeeld.
ik schrijf geen dingen zomaar, ik draai hier langer dan jou op WKN, dus ik weet waarover ik het heb vooral als het gaat om SME en de SLM of de KLM.

als je wilt medoen met iets, wees dan op de hoogte, je noemt mij een onbeschoft projectiel omdat ik mensen een doos noem.
oke............maar Jiyani, laten we even terug gaan naar het begin, wie is begonnen met namen geven? heb ik niet netjes gevraagd mij te noemen naar mijn naam??
heb ik niet gevraagd mij aan te schrijven met MM?? wat deden JIJ, Gieta en de rest van de groep van 5??

als je eerlijk wilt spelen hier op WKN, moet je toch eerst naar je zelf kijken alvorens je naar MM kijkt.

De jankerd is middels bovenstaande posting nog harder aan janken geslagen. Het gehuil van de wolven is er niets bij.

Wat kan MM toch oeverloos uit zijn vingers tikken. Heb gewoon te doen met het toetsenbord dat wordt mishandeld door het harde getik uit woede en frustaties van de MightyMike van wkn.

Zo ik kom niet bij van het lachen.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

MigthyMike wrote:
Gieta wrote:

Ach jiyani

Jij moet je bek houden!! je lult maar altijd mee met mensen, zelfs als die op hun bek gaan.
kijk eerst naar je zelf!! dan naar de MM!!

nu speel je heilig en doe je vroom met je zinnen, terwijl je achteraf gewoon een KH ben!! een bedriegster!!
eerst MM van alles uitmaken en uitschelden, terwijl MM je vroeg om hem aan te spreken met MM. nu kom je vroom doen en speel heilig.

ieman die net zo inloggen zou denken "goh die Geit, blijft beleefd, maar de MM draait door".  terwijl als die persoon terug zou gaan kijken, dan zouden ze zien dat MM gewaarschuwd had en zouden merken hoe achterbaks en sluw jij niet bent. je bent gewoon een KH. en daar zou die persoon het met mij eens zijn.

ik heb toch gelijk gekregen, alleen is het iemand die al was ingelogd.

Jiyani wrote:
MigthyMike wrote:

Jiyani,

De jankerd is middels bovenstaande posting nog harder aan janken geslagen. Het gehuil van de wolven is er niets bij.

Wat kan MM toch oeverloos uit zijn vingers tikken. Heb gewoon te doen met het toetsenbord dat wordt mishandeld door het harde getik uit woede en frustaties van de MightyMike van wkn.

Zo ik kom niet bij van het lachen.

ahahahahahahahahahaahhaahah ahahahaha ha ahhaaha ahaaa
aahah aha aha ha aha ah

je bent zwak Jiyani, vreselijk zwak!!
je bent geen match voor mij, ik verpletter je helemaal. ik heb alleen maar medelijden met jou.

46

Nou ja Mike.. hou op hoor. hahaah. zomaar doe je zo???. Ik heb uitgelegd hoe ik het zie.. in mijn bovenstaande posting

47

Tenminste kunnen wij nog 'lachen' zo te zien.. Hallelujah

Joyce_J wrote:

Mike.. ik lees wat je schrijft je schrijft KH, iedereen weet wat het betekent.

jij moet je bek hjouden etc etc..is gewoon niet meer leuk te lezen.. dus dat meer.

ik trek geen partij.. ik ben gewoon een lezer.. no spang zomaar ie spangggggggg
wij zijn het ook niet altijd eens maar jij scheldt mij niet uit, en ik jouw ook niet, gebruiken andere bewoordingen.

maar met ziektes gooien is not done.. dat hoort niet bij een volwassen forum..sorry daar ben ik heel truttig in.

oh dat doe je wel, partij trekken, door alleen maar te schrijven "vooraal jij Mike"

als je dat niet had geschreven, had ik je gelijk gegeven.

ik scheld jou niet uit, omdat je dat niet bij mij doet, jij spreekt mij aan bij mijn naam en ik jou
als men gewoon na herhaald gevraagd te hebben, noem me bij mijn naam, spreek me aan bij mijn naam, dan was het niet zover gekomen. door me bij mijn naam te noemen houd je het respect hoog, zodra je met scheldnamen komt, dan kun je niet meer spreken van respect.

Nee, men bleef doorgaan en doorgaan, nu zijn de rollen omgedraait en doet men heilig en vroom. nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.
en jij schrijft................."vooral jij MIke"
Nee Joyce.........................ze waren gewaarschuwd!!

49

Mike, degenen die hieraan deelnemen, en waarover het gaat, in dit topic, zijn Jiyani en Gieta, ik zie wat er geschreven wordt, zoals ik ook zei, ik kan het soms begrijpen maar zij hebben geen ziekte verwensingen gedaan, daar doel ik op.. ik zeg niet dat je geen recht van spreken hebt hieromtrent. maar dat je geen ziekte namen erbij moet halen. jij bent de enige die dat erbij heeft gehaald, daarom noem ik jouw naam... that is all..

Joyce_J wrote:

Tenminste kunnen wij nog 'lachen' zo te zien.. Hallelujah

met jou........................................altijd, alhoewel je soms koppig bent, maar dat is niet erg.
ik vind koppigheid bij een vrouw niet erg. dat betekend dat ze gewoon in bepaalde dingen vasthoud.
alleen geef jij niet zo makkelijk toe...............hihihihihihihihi
zulke vrouwen vind ik spannend, net Cinny!!

met die heb ik echt een haat/liefde verhouding.
lol