Re: Echte Liefde is....

Jiyani wrote:
Maharani_JJ wrote:
Jiyani wrote:

Voor velen is echte liefde waarlijk te koop met een (kerst)cadeau.

Hhih, na man..

maar ik vind het wel leuk een keer iets te krijgen, ik ben een gever.. en zowaar kreeg ik ook iets.. maar (was net de verkeerde geur).. wel het juiste merk en alles maar net de andere.. hahahah, maar ja nogmaals it is the thought that counts.. en dat telde zeer zeker heel bijzonder..

;-)

Ohhh, men heeft jouw liefde gekocht!  smile
Het is zeker leuk om ook eens iets te krijgen, maar waar ik zo gallisch van wordt dat het vaker tijdens bepaalde feestdagen gebeurt dan gewoon zomaar op een doordeweekse dag.
Dat laatste zegt mij veel meer, dat andere komt bij mij over als dwangmatig.
In het laatste geval ben ik een dwarsligger.

Eens, maar ik vond het een keer leuk, om wel daaraan mee te doen.. normaal gesproken doe ik daar zowieso niet aan.

Je denkt aan een persoon of niet.. niet alleen met Kerstdagen of Valentijnsdag.. dat vind ik helemaal vreselijk..

<VENI, VIDI, VICI>

Hertogin wrote:

"Maharani: ja zo zie ik het inderdaad.
Echte liefde is .....heel lief zijn voor elkaar. In het woord liefde zit toch het woordje lief?"

Hertogin,

Dat is zeker zo.... het woord Liefde werkt in veel opzichten goed..

Jiyani wrote:

'Telt de liefde van je ouders en kinderen ook mee?
Ik krijg de indruk dat men hier met echte liefde bedoelt de liefde tussen 2 partners"

Natuurlijk. Het geldt voor alle relatievormen..

Ik zie het van één kant maar het behelst alle facetten.

Liefde voor je ouders zie ik zelf als iets vanzelfsprekend...

Een partner lief hebben is iets dat moet groeien.... en uiteindelijk ga je  van iemand houden, dat gebeurt niet 1,2,3.. althans niet bij mij   lol

Love is all...

<VENI, VIDI, VICI>

Henry Siegfried wrote:
Maharani_JJ wrote:
Neus wrote:

Die van mij zocht altijd uit welk cadeau ik voor haar mocht kopen!!  Telt dat ook???

Trouwens.
Hoe oud ben je??  Tegenwoordig schrijven we meestal cadeau Ik heb me maar aangepast aan jouw niveau, (of zo je wilt nivo)

bedoel je soms kado??

Dat vind ik lelijk.. ik schrijf gewoon cadeau, is een mooier woord.

En ja dat telt zeker ook, anders krijg je een achterlijk cadeau waar je niets aan heb.

Ken je hem/haar dan pas????:)

hahaha nee HS zeker niet .. maar ik geef liever aan wat ik leuk vind ipv een kat in de zak krijgen.. is zonde... sommigen hebben geen inzicht/talent ervoor.. laat ik het maar daarop houden....  maar voor de rest is het een schat.. hihi

<VENI, VIDI, VICI>

2,304

UITGELICHT

Maharani_JJ wrote:

..
Ik zie het van één kant
...

Ja hoor MJJ bekijkt weer alles van haar kant. Wat hij aan haar moet geven, etc.  big_smile  tongue

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

UITGELICHT

Maharani_JJ wrote:

..
Ik zie het van één kant
...

Ja hoor MJJ bekijkt weer alles van haar kant. Wat hij aan haar moet geven, etc.  big_smile  tongue

Exact!!!

Enne wie goed, goed ontmoet toch.. hihih..

geeft hij het juiste cadeau.. dan...... who let the dog out.. woef woef..

<VENI, VIDI, VICI>

2,306

Maharani_JJ wrote:
Neus wrote:

UITGELICHT

Maharani_JJ wrote:

..
Ik zie het van één kant
...

Exact!!!

Enne wie goed, goed ontmoet toch.. hihih..

geeft hij het juiste cadeau.. dan...... who let the dog out.. woef woef..

Op z'n hondjes ???

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

2,307

Echte liefde is...vertellen wat je zo verliefd doet zijn in die ander. En die ander mag er ook naar vragen. Zie hieronder;
Waren het mijn ogen
Was het mijn mond
Waren het mijn benen
Waardoor je mij niet weerstond
Vertel het mij alstjeblieft
Want mijn ego heeft het nodig
Schrijf het voor mij in een brief
Zing het voor mij in een lied...

echte liefde is dat als je man plotseling de pijp aan marten geeft ,jij samen met hem begraven wil worden,en dat ook doet.

hertogin wrote:

Echte liefde is...vertellen wat je zo verliefd doet zijn in die ander. En die ander mag er ook naar vragen. Zie hieronder;
Waren het mijn ogen
Was het mijn mond
Waren het mijn benen

Mooi verwoord Hertogin

<VENI, VIDI, VICI>

Liefde is

... Niet met vraagtekens achterblijven...

<VENI, VIDI, VICI>

2,311

Maharani_JJ wrote:

Liefde is

... Niet met vraagtekens achterblijven...

Klopt. Als de liefde onbevredigend was vooral, dan blijf je met vraagtekens zitten. Maar als je later "vrienden" blijft dan kan je natuurlijk alsnog om antwoord vragen op de vraagtekens die je nog hebt bij de oude relatie.

hertogin wrote:

Waren het mijn ogen
Was het mijn mond
Waren het mijn benen

nee, het was je kont,

2,313

Echte liefde is hoop blijven houden dat die ander je ooit zal willen of in geval van een verbroken relatie blijven hopen dat die ander je terug zal willen. Liefde=hopen.

2,314

Echte liefde is.....sex met me hebben omdat je me niet alleen wilt maar vooral omdat je van mij houdt.

2,315

Echte liefde is zeggen: "vrij met mij de hele nacht."
Dit is de titel van een lied van Surinaamse Ruth Jacott. Ik was afgelopen zaterdag 18 februari naar een optreden van haar in Zaandam. Daar zong ze, onder andere, dit lied.