Topic: Hoge vliegtarieven naar Suriname onderzocht

Hoge vliegtarieven naar Suriname onderzocht

* DvhN | Gepubliceerd op 06 augustus 2008, 11:19
    * Laatst bijgewerkt op 06 augustus 2008, 11:53

Hoge vliegtarieven naar Suriname onderzocht
DEN HAAG -

De Vereniging van Reizigers (VVR) en de SP in de Tweede Kamer doen de komende weken onderzoek naar de ticketprijzen op de vliegroute tussen Nederland en Suriname. Volgens de organisaties maken de KLM en de Surinaamse luchtvaartmaatschappij SLM ,,op een schandalige manier misbruik van hun machtspositie'' op deze verbinding.

Met de uitkomsten van het onderzoek, dat woensdag begon onder vertrekkende reizigers op luchthaven Schiphol, hopen ze minister Camiel Eurlings (Verkeer) ertoe te bewegen te komen tot een tariefsverlaging. De VVR en de SP zeggen sterke aanwijzingen te hebben dat er ,,krankzinnige'' prijsverschillen zijn op de route Amsterdam-Paramaribo. Ze krijgen al langere tijd klachten dat de ticketprijs varieert van 600 tot ruim 1000 euro voor dezelfde vlucht.

Volgens de VVR en de SP houdt de minister onvoldoende toezicht op de tarieven. De organisaties publiceren de resultaten van hun onderzoek begin september.

Aanvankelijk mochten alleen de KLM en de SLM tussen Nederland en Suriname vliegen. Sinds 2006 mag ook Martinair van en naar de luchthaven Zanderij vliegen. Martinair, dat voor de helft in handen is van de KLM, kondigde destijds aan dat de ticketprijzen zouden dalen.
Bron:
http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/art … onderzocht

Re: Hoge vliegtarieven naar Suriname onderzocht

alweer een schijnbeweging om de surinamers ff blij te maken dat het wel goed komt..........ooit.

Een goed gesprek in bed is als surfen naar een hoge golf van wederzijds verlangen

De zoveelste losse flodder.

Uitkomst onderzoek: gebleken is dat ondanks de hoge tarieven de kisten naar PBM vol zitten dus is er geen aanleiding om de vliegtarieven te  verlagen. 

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

Het zal ook niet meer goedkoper worden met die verhoging van luchthavenbelasting en die kerosinebelasting.

pfff.....

FF iets anders,
Wie kan mij helpen aan het contact.
Ik wil binnenkort in Paramaribo een witte (Hummer Limo Triplle-X) huren voor feestdoeleinden?

van nederland naar india duurt langer dan van nederland naar suriname
en ticket naar india is goed koper dat is het ergste en daar naast om een visa aanvraag betaal je 60 euro in suriname dat iss niet erg maar heb je er duizenden papieren nodig om de ambasade te geven gewoon heel erg grappig
dat er 100 procent controlle is vind ik niet erg maar dat het wat makelijker zou kunnen gaan zou veel meer leven opbaren in surinamers hun hart de nederlandse ambasade moet hier aan wat zien te doen en de regering van nederland en suriname moeten wat kunnen laten doenvooral de presidenten in het bijzonder ronald venitiaan en de heer balken enden dit is geen grap er moet gewoon wat kunnen gedaan worden aan de prijzen en aan de visa aanvraag.
met dank alss er wat gebeurt

Emau wrote:

FF iets anders,
Wie kan mij helpen aan het contact.
Ik wil binnenkort in Paramaribo een witte (Hummer Limo Triplle-X) huren voor feestdoeleinden?

Emau,
op zorg en hoop is er een straat( naam vergeten) tussen de marowijnestraat en vliegveld,daar heb je een transportbedrijf van PENGEL die verhuurt hummer limo.misschien heeft hij die witte al.
succes en veel plezier.
krakti.

even weer wat ander nieuws
in nieuw nickerie wordt er vuil opgehaalt en waar men per vuilzak 1srd en 40 of 50srdcent moet neer tellen das gewoon om de nickerianen te pesten winkeliers
als ze veel vuil hebben moeten ze zelf gaan dumpen en in paramaribo en overal wordt het gratis opgehaalt nickerianen hebben het recht ook voor om dat vuil gratis op te halen  als de regering straks stemmen nodig heeft gaat men naar ze toe rennen stem voor mij maar niks doen ze voor de gemeenschap daar de dc district comesaris heeft alleen maar preken verder niks markt meesster daar is ook een puin hoop trekt zijn heel fam voor en de dc ook nickerianen worden gepest regering neus bloed op het moment nickerie heeft een gratis vuilnis wagen nodig ongeacht recht voor 1 recht voor allen ik zeg het open en hart mijn naam is suniel

klein vuil mag men ook niet branden dan staat de brandweer vor je met boetes vanaf 100srd dat is belachlijknickerianen worden gepest door de regering

en??
is men al wijzer geworden??
het antwoord wist ik allang..............................................

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

Zie #4.

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

"...Met de uitkomsten van het onderzoek, dat woensdag begon onder vertrekkende reizigers op luchthaven Schiphol, hopen ze minister Camiel Eurlings (Verkeer) ertoe te bewegen te komen tot een tariefsverlaging...."

Deze man is ondertussen demissionair en zal ook niet terugkeren want hij wil graag een gezinnetje stichten, zegt hij.

Wat er met de gesprekken is gebeurd daar zou de Sp waarschijnlijk wel meer van weten. Dat is wel al 1 1/2 jaar geleden. Daar ligt niet het probleem. De minister beslist en hij koos blijkbaar niet voor druk op KLM.
In het laagseizoen kost een plaatsje ongeveer 700 euro. voor zo een afstand vind ik dat persoonlijk wel te doen.

Een ritje van centraal naar de bijlmer kost omgerekend wel een tikkie meer. De vliegbusiness is net als veel andere business gewoon een vechtmarkt met allerlei reducties als je een relatie bent.
of een reisbureau.........

PS: wij verbranden gewoon nog op het erf, maar niet meer grote vuren en in een bariel. Als ik het een beetje slim aanpak en afval scheidt is het niet veel. GFT in de grond, glas boven op de muur of gestampt als basis voor een vloer, papier als aanmaak, blijft over plastic en blikjes; die gaan naar de markt.

Een beetje orde op zaken stellen en zorgen voor veiligheid lijkt mij OK. Zo komt suriname tot ontwikkeling.

Ieder vanuit het eigen standpunt ziet wat van daaruit de waarheid lijkt. Er is echter maar 1 Waarheid en die is onveranderlijk en altijd Waar.

13 (edited by MigthyMike 2010-04-11 12:39:17)

Gieta,
laagseizoen heb ik altijd 550 tot 650 euro betaald. hoogseizoen heb ik bijna nooit gevlogen maar de prijs was dan rond de 1200 a 1300 euro.

persoonlijk geloof ik niet in prijsverlaging omdat wij SurNeds voor 90% de vluchten bezetten. voor de rest niemand. SME is geen toeristisch land. klinkt raar, maar als wij de toerist zijn voor 90% ik wil bijna zeggen 99% dan noem ik dat "familie bezoek" want voor mij is vakantie lekker op het strand, genietend van de zee met in mijn linnkerhand een cocktail, denken aan niets!!

je moet het zo zien, waarom komt niemand in actie als de NL regering bijv alles door ons strot heen jaagt, we blijven het toch pikken en betalen.
in arme landen hebben ze niets te verliezen en daar zouden ze deze shit van balkie niet pikken die zou naar huis met spoed vertrekken....in hun land kan het toch alleen beter worden.!!

en voordat je begint. Nee het plannetje van de WKNlid is een scam.

Amnesty is not a quest for proving innocence, amnesty is a quest for the guilty to get away with murder........................................

m kijk op de site van vliegmaatschappijen. dat schommelt zo rond de 700 euro.

Shit van balkie?? start een actie groep. Als je genoeg handtekeningen hebt kun je een kamerdebat aanvragen.
Vragen door SP en eurlings gaf niet thuis. Althans dat lijkt mij.

Ieder vanuit het eigen standpunt ziet wat van daaruit de waarheid lijkt. Er is echter maar 1 Waarheid en die is onveranderlijk en altijd Waar.

Gieta wrote:

m kijk op de site van vliegmaatschappijen. dat schommelt zo rond de 700 euro.

Shit van balkie?? start een actie groep. Als je genoeg handtekeningen hebt kun je een kamerdebat aanvragen.
Vragen door SP en eurlings gaf niet thuis. Althans dat lijkt mij.

je hebt gelijk, ik ga mensen zoeken die Nederlanders willen adopeteren, met een bedrag van €25,- per maand, zodat ze bewust kunnen kiezen aankomende verkiezingen, als ze niet doen wat ik adviseer, houdt het adopteren op.
ik zal tevens een bojo voor ze bakken als teken van dankbaarheid of verkopen en met het geld gezinnen adopteren in Nederland.
ik moet nu nog even kijken waar ik zendtijd kan kopen en zo het Nederlandse volk kan toespreken en het adviseren welke partij 'goedbestuur' heeft.

Gieta, leipe plan van jouw!! goed zo!!
wink

trouwens Gieta als ik schrijf dat ik nimmer 700 hebt betaald, dan is dat ook zo!!
er zijn soms van die acties...................moet je ook wel vroegtijdig bij zijn
wink

m #16: Wat is de aanleiding?? Grappig of zo?

# 17. ik trek jouw bewering niet in twijfel. Als je de gelegenheid en een beetje mazzel hebt snel te kunnen switchen en een reis boeken tuurlijk.

Die gelegenheid heeft echter niet iedereen.

Mazzel komt vooral van boven.

MigthyMike wrote:

trouwens Gieta als ik schrijf dat ik nimmer 700 hebt betaald, dan is dat ook zo!!
er zijn soms van die acties...................moet je ook wel vroegtijdig bij zijn
wink

Wat mm bedoelt te zeggen dat hij zijn familie bij SLM inschakelt. Scheelt heel veel!

radja wrote:
MigthyMike wrote:

wink

Wat mm bedoelt te zeggen dat hij zijn familie bij SLM inschakelt. Scheelt heel veel!

Radja had hem gelijk door. Hoe zou dat toch komen. lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:
radja wrote:
MigthyMike wrote:

wink

Radja had hem gelijk door. Hoe zou dat toch komen. lol

Neus,

haha, als je een vraag stelt, dan moet je een "?" gebruiken.

Nog steeds last van compensatie drang! Mi jong, dat ik je diep heb gekwetst heb, ishelemaal aan jezelf te wijten!

Rethories!

En jij mij kwetsen? Waar en hoe dan? lol
En compensatiedrang? Waarvoor, waartoe?

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:

Rethories!

Neus,

Soms als ik die smilende tronie van jouw zie, dan wil ik echt een mep verkopen aan mijn beeldscherm. Ben je in het echt ook zo irritant?

Vriendelijke groet

Odie.

De leugen heeft korte benen en is kortademig.

Honda wrote:
Neus wrote:

Rethories!

Neus,

Soms als ik die smilende tronie van jouw zie, dan wil ik echt een mep verkopen aan mijn beeldscherm. Ben je in het echt ook zo irritant?

Vriendelijke groet

Odie.

Ease up. Dat zegt iets over welke interpretatie jij er aan geeft.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus,

A bun wo tak baka.    smile

De leugen heeft korte benen en is kortademig.

wink

DEEDEEDBEE NÉÉ