4,551 (edited by stena 2014-12-31 21:02:00)

Re: Wat eten we vandaag..?

Para la cenar de hoy;
Sopa de pescado y mariscos,
Gamba's  cocina,
Langusta del orno (hoy e comprado  vivo),
Cava special edition,
Polverones.

AFRICA CENTER OF THE WORLD!!

4,552

Stena, sang,....Spaanse taal ben je machtig.Doe mee met  mijn TLC schrijfstuk in het Spaans alstjeblieft.

4,553

Neus wrote:

Maharani_JJ

I.v.m. de wijn. Wat wordt het met kerst??

Krentenkakkers houden het liever op GRATIS!

stena wrote:

Para la cenar de hoy;
Gamba's  cocina,
Cava special edition,
Polverones.

Schrijf gewoon in Nederlands jonge!!
Hertogin is onder de indruk van je koeterwals, helaas er klopt niets van. big_smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

4,555 (edited by Anjoemara 2015-01-01 11:04:21)

Henry Siegfried wrote:
stena wrote:

Para la cenar de hoy;
Gamba's  cocina,
Cava special edition,
Polverones.

Hertogin is onder de indruk van je koeterwals, helaas er klopt niets van. big_smile

De tweede rat die kennelijk met een kater is opgestaan en haar gal hier moet uitspuwen. Zegt genoeg over deze lieden dat ze niets anders hebben dan op andermans inbreng vitten en persoonlijke garbage uitkramen. Sarie torie. Zeker alleen rattenbotjes als maaltijd gehad?

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

@Anjoemara

Ik hoop, dat jij als toekomstige IS strijder jouw buikje niet rondgegeten hebt, want hoe dikker je bent, hoe eerder je doelwit van de F-16s van de internationale coalitie zal zijn. wink

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

4,557

Sommigen zijn geweldadiger dan zogenaamde booswichten, die zij zelf op het oog hebben.

4,558

Anjoemara wrote:
Henry Siegfried wrote:
stena wrote:

Para la cenar de hoy;
Gamba's  cocina,
Cava special edition,
Polverones.

De tweede rat die kennelijk met een kater is opgestaan en haar gal hier moet uitspuwen. Zegt genoeg over deze lieden dat ze niets anders hebben dan op andermans inbreng vitten en persoonlijke garbage uitkramen. Sarie torie. Zeker alleen rattenbotjes als maaltijd gehad?

Dan was jij zeker de eerste, heb je een enorme grote kater door de goedkope wijn en gaan we weer het hele jaar de napret beleven van jouw never ending kater.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

4,559 (edited by stena 2015-01-01 16:20:46)

Henry Siegfried wrote:
stena wrote:

Para la cenar de hoy;
Gamba's  cocina,
Cava special edition,
Polverones.

Nieuwjaarsdag 09.54.30 uur, jaar 2015

big_smile Om hongerige kruipende ratten te vangen hoef je slechts enkele vergiftigde padi korrels te strooien. Deze beesten kennen geen Nieuwjaar, zon of feestdagen; het enige wat ze stuurt zijn de lege ingewanden. Typisch genoeg zijn het allemaal koloniale gatkruipers. lol

4,560

Neus wrote:
Anjoemara wrote:
Henry Siegfried wrote:

Dan was jij zeker de eerste, heb je een enorme grote kater door de goedkope wijn en gaan we weer het hele jaar de napret beleven van jouw never ending kater.

Koloniale GATKRUIPERRRRRRR!

Vegetarische pom (was klaar met vlees)

Krab in masalasausje

Geen vlees gemist was gewoon heeeeeerlijk

Prosecco erbij en klaar

Ohja nog een appelbeignet die was ook echt lekker, gewoon v D AH

<VENI, VIDI, VICI>

4,562

Maharani_JJ wrote:

Vegetarische pom (was klaar met vlees)

Krab in masalasausje

Geen vlees gemist was gewoon heeeeeerlijk

Prosecco erbij en klaar

Ohja nog een appelbeignet die was ook echt lekker, gewoon v D AH

Dat was een aardig portie dat je nu pas je bord leeg hebt. wink

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

stena wrote:
Henry Siegfried wrote:
stena wrote:

Para la cenar de hoy;
Gamba's  cocina,
Cava special edition,
Polverones.

big_smile Om hongerige kruipende ratten te vangen hoef je slechts enkele vergiftigde padi korrels te strooien. Deze beesten kennen geen Nieuwjaar, zon of feestdagen; het enige wat ze stuurt zijn de lege ingewanden. Typisch genoeg zijn het allemaal koloniale gatkruipers. lol

Maakt je koeterwals niet minder ernstig.

Schrijf je moerstaal ipv. de onzin als je een vreemde taal niet machtig bent. want.................
Daarmee maak je jezelf belachelijk.

Lekker gegeten nieuwjaars  visarragement  bij de Thai.
Vanaf vandaag rustig aandoen, goed op de gezondheid letten.
dus weer gezond eten, veel bewegen, hersenoefeningen doen en vooral de debielen als Stena en Anjoemara hinderlijk volgen op waterkant.
hun onzin aanpakken:D

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

4,564

Vandaag was mijn avondmaaltijd vlees en enkel vlees. Twee ons gebraden rosbief uit het vuistje en twee ribkarbonades. Eén klein flesje sisi limonade en 1 beker sinaslimonade met prik. Maar dat was anderhalf uur geleden en ik heb weer honger. Ik ga straks bij MacDonalds een Macbacon halen.

4,565 (edited by stena 2015-01-03 14:11:28)

Henry Siegfried wrote:
stena wrote:
Henry Siegfried wrote:

Maakt je koeterwals niet minder ernstig.

Schrijf je moerstaal ipv. de onzin als je een vreemde taal niet machtig bent. want.................
Daarmee maak je jezelf belachelijk.

Lekker gegeten nieuwjaars  visarragement  bij de Thai.
Vanaf vandaag rustig aandoen, goed op de gezondheid letten.
dus weer gezond eten, veel bewegen, hersenoefeningen doen en vooral de debielen als Stena en Anjoemara hinderlijk volgen op waterkant.
hun onzin aanpakken:D

Mmm...,  visarragement - geragdevis - pagpag  big_smile

Is er een sawawa mae daar in de buurt bij jou??  lol

http://youtu.be/3MJaAcoVe1c

http://youtu.be/BtYr0H2oeMY

4,566

Uit eten geweest bij de Indonesiër: bami, runvlees in sojasaus, kip, tauge, gekookt ei. Heerljik.

hertogin wrote:

Uit eten geweest bij de Indonesiër: bami, runvlees in sojasaus, kip, tauge, gekookt ei. Heerljik.

SAnnnnnnng Hertogin, doe maar luxe hoor..

WAs je alleen of met je toyboy??

Vandaag:

boulanger met okra, lekker geroerbakt met een knoflookje en halve rode Suri peper. Gebakken bakkeljauw met tomaat en witte basmatirijst.

Gisteren pilaurijst gegeten.. mix uit een pakje. was zo lekker joh.. ik houd wel van  kruidige rijst. met garnalen en amsoi apart.

<VENI, VIDI, VICI>

4,568 (edited by Neus 2015-01-05 22:37:33)

Maharani_JJ wrote:
hertogin wrote:

SAnnnnnnng Hertogin, doe maar luxe hoor..

WAs je alleen of met je toyboy??

Vandaag:

boulanger met okra, lekker geroerbakt met een knoflookje en halve rode Suri peper. Gebakken bakkeljauw met tomaat en witte basmatirijst.

Gisteren pilaurijst gegeten.. mix uit een pakje. was zo lekker joh.. ik houd wel van  kruidige rijst. met garnalen en amsoi apart.

He altijd weer gelijk afgunstig. Gun je het haar niet.  tongue

Overigens de diepvries bij je moeder is al weer aardig leeg.

DEEDEEDBEE NÉÉ

4,569

Maharani: wat is een toyboy, is dat een buitenman of zo?

4,570

Vandaag eet ik stamppot van snijbonen, gestampte gekookte aardappelen en spekjes en sambal erdoor natuurlijk.

4,571

Gisteren voor een tientje een bakje nasi/kip gehaald bij de Chinees. De smaak was verrassend goed echter was die kleine portie nog te veel.

4,572

Paraman wrote:

Gisteren voor een tientje een bakje nasi/kip gehaald bij de Chinees. De smaak was verrassend goed echter was die kleine portie nog te veel.

Ik hoor hongerige C al vragen waaaar?
Hoek Franchepane-/Zonnebloemstraat.
Hopelijk is het niet zo ver weg vanwege de "besine".

4,573

Ik had een blik abrikozen die ik sinds 4  dagen wou opeten. Echter ik heb geen blikopener meer. Vandaag kocht ik eindelijk een blikopener bij de Blokker. Thuisgekomen lukte het me niet om het blikje abrikozen open te maken. Ik liep de galerij van de flat op en belde aan bij een buurvrouw die toevallig Indisch oogt. Ze keek uit het raam en ik gebaarde met de blikopener en het blikje fruit. Maar ze schudde van nee. Ik moest oprotten. Vuile verrotte Indo dacht ik en smeet blikopener en blikje fruit van drie hoog naar beneden. Verrotte Indo.

4,574

Of je buurvrouw wel/niet Indo is is voor het verhaal onbelangrijk.
En het blik en de opener van 3 hoog naar beneden gooien is volgens mij alleen geoorloofd als P.  of één van zijn voorbeelden er net onder loopt.

DEEDEEDBEE NÉÉ

4,575

Nationaliteit is wel degelijk belangrijk. Ik heb niet voor niks ogen en draag ik daarbij een bril. Als het een autochtone Nederlander was geweest dan had ik niks gezegd want dit is en blijft het land van de blanker blauwogige Ariër en wij zijn en blijven hier slechts gasten die vreemden zijn en blijven in hun land. Zo zie ik het.