Topic: KLM verwaarloost AMS-PAR route

Afgelopen donderdag , 1 November 2007, was mijn vlucht gepland van PAR naar AMS.
S ochtends 8:00am keek ik even op het Internet om de status van de vlucht vanuit AMS naar PAR te checken, immers is de vlucht van PAR naar AMS daar onlosmakelijk mee verbonden.

Via een handige link op de KLM site kun je vluchtstatus bookmarken met elke 5 minuten een nieuwe automatische update.

Om 8:10 am zag ik ineens dat de vlucht pas om 16:45 CET ipv van 12:15 naar Par zou vertrekken. Dat betekende dus voor mij ook een vertraging vanuit Par. Op zich niets mis mee, de eerste gedachte gaat uit naar een technisch mankement, en daar wil je natuurlijk wel voor wachten. Immers, veiligheid boven alles.

Na wat telefoontjes her en der kreeg ik van een KLM medewerker die op vakantie was te horen dat het niet om een technisch mankement ging maar om de beschikbaarheid van een vliegtuig. De KLM had dus geen vliegtuig beschikbaar voor deze lijnvlucht.  Dit werd bevestigd om 22:30 AM door het personeel aan de incheckbalie op Zanderij.

Mijn broek zakte echt af....dat de KLM geen vliegtuig beschikbaar heeft voor een lijnvlucht die al tientallen jaren bestaat, de hoogste prijzen voor zitplaatsten worden betaalt en altijd vol zit.

Het idee van een Joodse Staat in Palestina ontstond in een tijd toen koloniaal bestuur in het nabije oosten en elders nog niet ter discussie stond, zelfs niet door de slachtoffers. Toen dit idee echter op het punt stond gerealiseerd te worden was het verzet tegen buitenlandse interventie en vreemde overheersing een steeds sterker wordende beweging geworden.

Re: KLM verwaarloost AMS-PAR route

Kom je nu pas achter welke soort boeven de KLM-ers zijn ????

Als ik je zeg dat deze gangsters achter de drooglegging van Holland Air hebben gezeten, om de direktie te doen watertanden naar geld, en dan nog drugsgeld ingelaten bij Holland Air.

Voila , en toen had je de poppen aan het dansen en Air Holland of Holland Air was failliet. Nog effe, kom je nog andere dingen van deze beesten tegen. Overal zitten zij met hun maffia-achtige tentakels , zelfs SLM kan zich niet afschudden van deze beesten.

Het gewone Volk in Par'bo hebben ook niks aan de Ned.Ambassade , algemene vragen worden beantwoord met specifieke antwoorden om je met 1 kluitje in het riet te sturen.
           Specifieke vragen worden met algemene antwoorden beantwoord om de burger geld uit persen en flink te vermoeien. Vooral schroomt men hier niet om bratule antwoorden te geven, dus mag je beleefd zijn, je wordt toch afgesnauwd.

Het domme Volk , ook hier in Ned.,  zullen het ooit moeten accepteren, Faycel, begin jij maar wakker te worden wat voor mensen het zijn bij de KLM., wat voor prijzen je moet dokken als de SLM er niet zou zijn.
           Vriendelijke Groeten,...........

........... S A B I  D I R I E ...

beste Faycel,

De betreffende vertraging werd veroorzaakt doordat het vliegtuig te laat arriveerde op Schiphol vanuit Peking (China).
Hierdoor is de volgende vlucht (KL713) met deze machine inderdaad 4.45hr vertraagd.
Begrijp wel dat geen enkele luchtvaartmaatschappij extra vliegtuigen achter de hand heeft indien eea uitloopt.

Een kwestie van prioriteiten stellen. En dat kan klm uithalen op deze route.
De route der loosers.

Zolang wij SuriNed en Suri's dit accepteren, sterker nog dit al jaren achtereen accepteren, zal er niets veranderen.
Proefproces? , geen gebruik maken van de KLM gedurende een periode?
Wie weet worden ze wakker bij de KLM.
Helaas de discussie over goedkoper vliegtarieven heeft aangetoond dat de Suri's geen vuist kunnen/willen maken.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

H S ,

Surinesen zijn angsthazen , durven niet veel, daarom zoveel gescheld naar elkaar toe over en weer.

Typische angsthazen , want de wereldbol bestaat niet alleen in AMS- Par , er zijn méér vliegroute's , en zuivere transport voor de export durven de angsthazen ook niet aan.

Ik begrijp niet waarom er niet 1 transport route komt voor alleen en enkel de export, voor de export van rijst en groente.
    Mariénburg kan wederom riet en suiker en melassie prodiceren, maar zie wat er van gemaakt wordt, door de draai- en konkeltechniek van de Surinese rechtspraak. Manglie wordt letterlijk gemangeld bij de SML.

Zijn miljoenen worden te grabbel gegooid , steeds maar door gekonkel en gedraai van de Rechtsspraak in Surinen. Niks dan schande , want Indonesia en Jamaica , vooral Guyana kunnen ook goed nederlands verstaan en schrijven, zie nieuws in Staboek kranten.

Vriendelijke Groeten,..........

........... S A B I  D I R I E ...

Faycel, ik vraag me idd ook af waarom de PY993 en KL713 regelmatig vertraging hebben.

PY 993 had sowieso vertraging op zo26aug, wo 24 okt en wo 31 okt. Wat er tussenin gebeurd is weet ik niet omdat ik me toch concentreer op vluchten waarvan er bekenden aan boord zijn.

Sinds vorige week zondag vertrekken de PY 993 vlchten om 10.00 uur waardoor je om 07.00 uur op Schiphol moet zijn. Mocht zo'n vlucht vertraging hebben dan sta je helemaal te focken met je platte bek als je zo vroeg al aanwezig moet zijn.

De Kl713 van afgelopen donderdag 1 nov had inderdaad vertraging, dat heeft ie wel vaker trouwens.

Maar goed, aangezien Ampaco maar niet van de grond komt zullen we deze shit moeten blijven eten.

No Bruya.

In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt!!!!

8 (edited by radja 2007-11-03 13:19:19)

Ampaco vraagt zich stellig af of het doel dat zij nastreeft niet reeds is bereikt . Met name de laagseizoentarieven bevinden zich op een redelijk niveau.
Basis zei:'Maar goed, aangezien Ampaco maar niet van de grond komt zullen we deze shit moeten blijven eten."

Het is gebleken dat men het lekker vindt. Dus dat geklaag moeten we niet meer serieus nemen, zo concludeer ik.

OO triestelingen
gaan we weer beginnen over de boeven.

Tuurlijk is het vervelend en natuurlijk hoord het niet te gebeuren maar het weer uitbuiten van de surineds hahaha. Dit gebeurd overal ter wereld. Maar het is weer HUN tegen ons SURINEDS. Zeg gewoon dat het onacceptabel is dat dit gebeurd. maar kom niet met boeven

raka wrote:

OO triestelingen
gaan we weer beginnen over de boeven.

Tuurlijk is het vervelend en natuurlijk hoord het niet te gebeuren maar het weer uitbuiten van de surineds hahaha. Dit gebeurd overal ter wereld. Maar het is weer HUN tegen ons SURINEDS. Zeg gewoon dat het onacceptabel is dat dit gebeurd. maar kom niet met boeven

KLM op de ijn Ams-Par is desastreus voor de ontwikkeling van Su. Maar dit zal je niet echt begrijpen omdat je nog veel moet leren.

soldier wrote:

beste Faycel,

De betreffende vertraging werd veroorzaakt doordat het vliegtuig te laat arriveerde op Schiphol vanuit Peking (China).
Hierdoor is de volgende vlucht (KL713) met deze machine inderdaad 4.45hr vertraagd.
Begrijp wel dat geen enkele luchtvaartmaatschappij extra vliegtuigen achter de hand heeft indien eea uitloopt.

Beste Soldier,

Als dat zo was, hoe kan het dan dat er zoveel mensen zijn gearriveerd op schiphol om de vlucht naar Suriname te halen ? Als men al weet dat het vliegtuig dat gebruikt zal worden voor de AMS-PAR vlucht een aanzienlijke vertraging heeft opgelopen op de CHI-AMS vlucht, kon men op zijn minst de passagiers op de hoogte stellen via hun agenten. Doen andere luchtvaartmaatschappijen ook.
Ik blijf het een raar verhaal vinden.

Het idee van een Joodse Staat in Palestina ontstond in een tijd toen koloniaal bestuur in het nabije oosten en elders nog niet ter discussie stond, zelfs niet door de slachtoffers. Toen dit idee echter op het punt stond gerealiseerd te worden was het verzet tegen buitenlandse interventie en vreemde overheersing een steeds sterker wordende beweging geworden.

Om nou direct te stellen dat de KLM een boevenclub is die hte louter gemund heeft op Surineds, gaat mij ook te ver.
Ik blijf er wel bij dat de KLM wat meer prioriteit mag geven aan deze route als het gaat om wisselingen in de planning en logistiek. Dit gezien de hoge prijzen die er voor deze tickets worden betaalt, tezamen met de hoge bezettingsgraad op deze vluchten. Deze route is volgensmij bog steeds de beste Cash Cow van de KLM.

Jet Airways uit India is in onderhandeling om de airline van belgie over te nemen of in elk geval een meerderheidsbelang in de mij. Misschien willen ze deze looser's route goedkoper uitvoeren dan klm/martinair. Jet airways vliegt vanuit Brussel naar V.S. , India en Canada en heeft nog meer grootse plannen. Dus een tip voor de deskundigen op dit forum met allerlei grootse plannen die graag naar een alternatief zoeken. Het is een top kwaliteit Koelie mij.  en who knows better dan KLM en als die K.... Loosers koelie in surimaribo meewerken dan moet het geen probleem zijn.
India houdt niemand meer tegen.... Elke week is een westerse leider in dat land om honing te smeren. De oogst van 1 week in India : beatrix met haar top CEO's ik weet niet of de dominee ook aanwezig was, Merkel uit Duitsland en de CEO's en een Noorse delegatie met haar CEO's. Ik zou de hind. adviseren om India hoog op de agenda te plaatsen en surimaribo als een achterhaald bakawojo  gebeuren te laten varen of in elk geval de hit and run procedure te volgen.

14 (edited by radja 2007-11-03 20:24:51)

Alaraba,

Waar staat meer hierover vermeld.

Het probleem is dat een Belgische maatschappij niet in aanmerking komt om op de rechtstreekse route, Amsterdam- Paramaribo, te vliegen.

Jet airways zou wel een maatschappij kunnen oprichten in Holland en zo opteren voor de benodigde vergunning. Kosten: ca 2,3 miljoen. De uitvoering zou dan kunnen geschieden middels eventuele beschikbare capaciteit van de onderneming in Belgie.

Ik vraag me af of Naresh Goyal "oren" zal hebben naar een dergelijke constructie. Het is natuurlijk "tricky" om het tegen KLM op te nemen op deze route. Anderzijds zou de constructie van Ampaco hem eventueel over de streep kunnen trekken. Immers, deze constructie geeft zekerheden vooraf!

Zeg FORUMVERNEUKER je hebt nu een eigen klaaghoekje > wegwezen hiero

Money Talks!

NoMamboJambo wrote:

Zeg FORUMVERNEUKER je hebt nu een eigen klaaghoekje > wegwezen hiero

He nomambo....,

Nu ben ik je zat. Ik wil niet "gestalkt" worden. Ik heb geen trek in je! Ik ga nu eenmaal niet voor "platte kontjes". Accepteer dat maar! Als je niets serieus te melden hebt, ga dan iemand anders lastig vallen.

Jij mij zat? WIJ zijn JOU zat - je bent gewoon een vervelende forumverneuker - je doet het zelf Radja; als jij gewoon ophoudt met je geklaag en gezeik op een andermans dingen en sportief bent dan is de ander dat ook. Geef niet de ander de schuld; je bent verscheidene keren gewaarschuwd door iedereen maar jij moet altijd het laatste woord hebben - ik heb je een koekje van eigen deeg gegeven. Nu voel je maar eens hoe jij bezig bent met de ander.
Hoezo 'stalking'......neem je medicijnen tegen waanideetjes eens in > kom je weer terug in de realiteit en merk je dat het niet allemaal om jou draait Mr. -Ik val niet op platte kontjes- Survoorwaarts!

De waarheid is hard hè - een baksteen ook! wink

Money Talks!

Waarom zou ik ophouden?

Waarom zou ik ophouden?

Money Talks!

Wat denk je vanwege de redenen die ik hierboven net heb genoemd?
Denk daar maar aan en hang niet de arme stakker bij de administratie uit die (o help!) gestalkt wordt door een grietje! Zwakkeling.

JIJ STALKT - NIET DE REST

Money Talks!

Denk om je bloeddruk!

De opper Baboeng aap van het forum KotaRadja AAPT z'n onderdanen na

Money Talks!

volgens welingelichte bronnen is slm momenteel in onderhandeling met
China en Canada over vlootuitbreiding vanwege de toegenomen vraag.

de oude opgeknapte boeing van klm kost veel aan onderhoud en daarom is men naarstig op zoek naar andere kisten . ik denk dat china
grote kans maakt om een samenwerkingsverband aan te gaan met de slm omdat zij bulken van het kapitaal en ook kennis in huis hebben.ze
hebben ook goede piloten. slm is een staatsbedrijf en sur.kan het goed vinden met china die toch al bezig is zijn economische activiteiten/macht in de cariben uit te breiden.

ik hoop niet dat deze informatie de bloeddruk van baboeng aap radja
mr ampaco zal doen stijgen . mocht dat toch gebeuren ,neem op tijd je
pilletjes en blijf van de daroe af. want deze combinatie kan je hersenen
beschadigen. of wellicht is dat reeds al gebeurd als ik zijn postings lees.

24 (edited by radja 2007-11-04 10:54:41)

RAMBO wrote:

volgens welingelichte bronnen is slm momenteel in onderhandeling met
China en Canada over vlootuitbreiding vanwege de toegenomen vraag.

de oude opgeknapte boeing van klm kost veel aan onderhoud en daarom is men naarstig op zoek naar andere kisten . ik denk dat china
grote kans maakt om een samenwerkingsverband aan te gaan met de slm omdat zij bulken van het kapitaal en ook kennis in huis hebben.ze
hebben ook goede piloten. slm is een staatsbedrijf en sur.kan het goed vinden met china die toch al bezig is zijn economische activiteiten/macht in de cariben uit te breiden.

ik hoop niet dat deze informatie de bloeddruk van baboeng aap radja
mr ampaco zal doen stijgen . mocht dat toch gebeuren ,neem op tijd je
pilletjes en blijf van de daroe af. want deze combinatie kan je hersenen
beschadigen. of wellicht is dat reeds al gebeurd als ik zijn postings lees.

Draai een ander plaatje!

Kom eens met echt nieuws.

Vanwaar al die frustraties?

Wat  betekent dat eigenlijk, Baboeng aap?

Trouwens, wel erg vroeg he achter de pc voor Surinaamse begrippen? Daar zit je toch? Of toch niet? O nee, je kan orben, was ik even vergeten. Wat heb je toch met daroe? Toch niet verslaafd he?

radja wrote:

Alaraba,

Waar staat meer hierover vermeld.

Het probleem is dat een Belgische maatschappij niet in aanmerking komt om op de rechtstreekse route, Amsterdam- Paramaribo, te vliegen.

Jet airways zou wel een maatschappij kunnen oprichten in Holland en zo opteren voor de benodigde vergunning. Kosten: ca 2,3 miljoen. De uitvoering zou dan kunnen geschieden middels eventuele beschikbare capaciteit van de onderneming in Belgie.

Ik vraag me af of Naresh Goyal "oren" zal hebben naar een dergelijke constructie. Het is natuurlijk "tricky" om het tegen KLM op te nemen op deze route. Anderzijds zou de constructie van Ampaco hem eventueel over de streep kunnen trekken. Immers, deze constructie geeft zekerheden vooraf!

Als Jet Airways brood in ziet kan KLM hun never ooit dwars zitten anders worden ze met gelijke munt terugbetaald op de zeer drukke en winst gevende lijn naar delhi en mumbai.
KLM was laatst ook met beatrix naar India gegaan voor uitbreiding.
Zoals je ook misschien weet  vliegt geen enkele Indiase mij. naar Ned.  Ik wil jou herinneren aan het feit dat
er tegenstand vanuit Europa was om Arcelor over te nemen door de Indier Mittal. Zoals je weet is de overname gelukt met hulp van de Indiase overheid.
Het bericht heb ik gelezen in de  times of india. 
Dus ik zou zeggen stuur wat richting Jet airways yu never know.