1 (edited by Benny3eMille 2019-01-16 21:20:25)

Topic: 2300 kg Drugsvangst-Persconferentie

*

https://www.apintie.sr/v21220#blox

Ik denk niet dat deze politiehoofden vuilspel spelen.
Trouwens, de man heeft gelijk, als hij de pers verwijst naar t Openbaar Ministerie en Procureur G….
Ik was zelfs heel verrast met deze correcte reactie van deze korpschef Roberto Prade.
Want ik heb vaak gezien, hoe andere korpschefs uit NL en zelfs uit USA hun mening gaven over het oplossen van maatschappelijke problemen.
Maa mij guns!, dat gaat ze toch niets aan, want de politie is
er, om boeven te vange; en zich niet buigen over oorzaken en
achtergronden.
Die Prade lijkt me wel ee pientere man; ik hoop niet dat ie ook wordt verpest.

Maa goed, nu ben ik benieuwd, of de pers nu richting OM en PG gaat.
En ook ben ik benieuwd, of leden van De Nationale Assemblée
vragen gaan stellen aan de minister over de bijzondere
afhandeling vd opgebrachte eigenaar vd containers genaamd
Oemrawsingh.
En wederom ben ik benieuwd, hoe ze dat nou gaa uitlegge.

In NL had het Parlement al nu in t weekend al vragen gesteld, booi.

Ps Dit bericht heb ik hier in sub-forum Mededelingen gezet, dus t is ee mededeling, dus ik heb nie de intentie om hierover te discu....
Doch, indien iem. iets in de tekst nie begrijpt, wil ik wel ee uitleg geve.

*

smile               *               smile     
Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

Re: 2300 kg Drugsvangst-Persconferentie

iem
nie
ee
geve
booi
discu..

t zal zeker zo zijn.

enzo heeft ieder 'n eigen  unieke stijl..
Als u begrjipt wat wordt bedoeld....

Ahum

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Beste Zon....., heb je die tekst begrepen? Want ik had toch gezegd , dat ik wel wil uitlegge. Wat heb je niet  begrepen?

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

iem
nie
ee
geve
booi
discu..

dat zal voor uw leraren begrip kweken...

Een tekst met wegvallende letters binnen zinnen geeft een helder inkijkje.

Een ieder de eigen stijl..

't Wijst zich vanzelf.

En niet te vergeten de aanhef van de site zelf.
Kunt u het leuker maken?

'
Welkom bij het besloten Suriname forum van Waterkant.Net, dé ontmoetingsplaats op Internet om te discussiëren over Suriname."

Gekoppeld aan een moord is dat wel een hele zware taak.
Overigens is het niet heel vreemd dat er geen bloed is te zien op de foto van de vermoorde man?

Het is zeker niet de eerste die ' verdwijnt' omdat het bepaalde personen niet uitkomt. Wiens namen nu naar boven komen laat weinig te raden over.

't Wijst zich vanzelf.

6 (edited by Benny3eMille 2019-01-16 21:51:40)

Je hoort nog steeds niemand, mang. Wat is er met dit land gebeurd?! Worde er gee vrage meer gesteld of wordt er nooit antwoord gegeve, dus da vraagt men niets meer.

Wel luister noh: Ook al zou de politietop vuilspel hebbe gespeeld, dan nog zijn Openbaar M. en de minister verantwoordelijk.
Want de minister zou dan gaa roepe tege OM:
Eej, ben je helemaal betoeterd, om die gast heen te zende met zoveel in zn container onderschept. Da geef je hem niet eens uitreisverbod enzo. Nee mang, zeg aan je politietop om 'm nog langer vast te houden en doorzoek zn huis enzo.

Hai Zon..., fijn dat je de tekst hebt begrepe, want je redeneert volop nu, zie ik.
Want het hoofddoel va de taal is, dat je begrepen wordt.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

zonnigsuri wrote:

iem
nie
ee
geve
booi
discu..

dat zal voor uw leraren begrip kweken...

Een tekst met wegvallende letters binnen zinnen geeft een helder inkijkje.

Een ieder de eigen stijl..

Vooral hilarisch als zeurpiet sloerie ook laat blijken steeds meer en sneller hersencellen te verliezen; dementering in volle bloei.

Eey gekke sloerie,
Ik had je lang terug al gezegd toch dat als jouw evangelisch-christen-zionisten bazen het Midden Oosten met Rust laten er snel weer ontwikkeling en vooruitgang daar te verwachten valt i.p.v. de 2,5 miljoen doden in Irak, 500.00 doden in Syrië en vele miljoenen op de vucht alsook infrastructuur teruggebracht naar stenen tijdperk?

Kijk naar wat de Iraanse minister van Science, Research en Technology, Mansour Gholami stelt: Iran bezet nu de eerste plaats in de wereld ten aanzien van wetenschappelijke ontdekkingen en ontwikkelingen. Ondertussen bezetten jouw zionisten bazen de eerste plaats in het hanteren van wapens en soldaatje spelen.

Iranian Minister of Science, Research and Technology Mansour Gholami announced on Wednesday that the country has come to stand atop other world nations in the production of different scientific contents in quantitative terms.

"Based on ISI and SCOPUS data, the Islamic Republic of Iran is the first world country in terms of the growth of scientific productions in quantity," Gholami said, addressing the inauguration ceremony of the third workgroup of scientific cooperation between Iran and the EU in Brussels.

"Having over 4.3mln students and high-level universities, Iran is an important actor in area of international science and technology," he added.

Gholami also underlined the necessity for the further expansion of scientific cooperation between Iran and the EU.

Gholami had also stated last month that Iran stands the first place in global rankings for the fastest momentum in production of science.

"Our universities enjoy very good capacities at scientific levels. Certainly, you know that our country has ranked 16th in the production of science and first in rapid production of science in the past year (2017)," Gholami said, addressing the inauguration ceremony of an exhibition of research achievements in laboratorial tools in Tehran.

He added that Iran has outpaced even China and Russia in rapid growth of scientific production.

Gholami said that Iran ranks first in the region in science and technology, noting, "Even we are superior in the world in a number of specialized fields."

Zo, dan laat ik jullie maar verder in jullie zandbakje.

Doei......

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

@ben,

Een ieder staat het vrij om correct taalgebruik te bezigen.
Echter de vorm niet met de inhoud verwarren en (derhalve ook) nalaten op de mens te spelen kan een ieder sieren, als u begrijpt wat er wordt bedoeld.

Ook in Rotterdam worden moorden zelden zo maar gepleegd.
De hele driehoek van gescheiden verantwoordelijkheden en machten zit er daarentegen wel bovenop als dit heeft plaatsgevonden.

Men zou kunnen verwachten dat de wethouders en platte petten in suriname deze gevallen scherp onderzoeken.
De bewijzen willen echter nog wel eens verdwijnen,

Wie en wat wordt hier weggemoffeld en onder het kleed geschoven?

't Wijst zich vanzelf.

hihihi, zoals gewoonlijk voor haar doen, is de paranoïde, karakterloos kakelende kakuli zspp

[het zal mij niet verbazen als ze een ‘familie’ lid van die Nitender O. cocaïnebende is]

weer onzinnig aan het bemoeien, terwijl die k*ttenkop allang kon weten dat de @SS hole bvl altijd al zo achterlijk post.

Maar ja, zij wil, vanuit haar zandbakje, weer 'het laatste woord' hebben. smile

...en het zal mij niet verbazen als die slome duikelaars [bvl + zspp] nu saampjes verder  met elkaar gaan 'discu....en' over die niet te stoppen drugshandel. lol tongue

Dus..., eindelijk die producten legaliseren - net zoals alcohol - dan kan er eindelijk belasting over worden geheven en zal minstens 50% van de opsporingskosten  en gevangeniscellen overbodig worden!

zonnigsuri wrote:

@ben,
...............................
.........
Echter de vorm niet met de inhoud verwarren en (derhalve ook) nalaten op de mens te spelen kan een ieder sieren, als u begrijpt wat er wordt bedoeld.
...........................
.........

'op de mens te spelen'?
Hoe bedoel je?
Hoe ervaar je dat dan? Licht t toe.

Kijk, als je nie goed toelicht, kan ik ook maar weinig verandering brenge.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

@ben,

Proficiat.
Juist die paar zinnen die buiten het concrete onderwerp en uw persoon om waren gericht haalt u naar voren.

Een cryptische poging: Wie de schoen paste trok haar aan.

Maar met nog andere woorden: u persoonlijk hoeft zich niet dit niet aan te trekken.

De lezers kunnen gezien de aard en inhoud van twee specifieke reactoren eenvoudig een met een verbinden aan de bedoeling van het geschrevene.

't Wijst zich vanzelf.

Ter aanvulling op #9 en #10: zie http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 39#p519839 m.n http:// ... 510187 / 510384 - ...en ja hoor, het huichelachtige duo bvl en zspp zijn elkaar wederzijds aan het bevredigen. smile tongue 

Inmiddels hebben SP [zie http://forum.waterkant.net/viewtopic.php?pid=2251#p2251 ... vond nie, ope ging, lang nie]  en GL zich kritisch uitgelaten ter zake de door Grapperhaus [zie de kwestie Karim Aachboun] en Bruins [de verantwoordelijke man van de WW fraude bij het UWV] bekend gemaakte voorwaarden m.b.t. het “wietexperiment” -  dat de regulering van de teelt en verkoop van hennepproducten beschrijft.

Steeds meer gemeenten die het experiment moeten dragen haken af en het ziet er naar uit dat VVD, CDA en de CU juist aansturen op het mislukken van de proef. Overigens weten beide oppositiepartijen zich gesteund door de commissie Knottnerus van de Raad van State, die eveneens van mening is dat de voorgestelde opzet veel te beperkt is!

Waarvan akte!

zonnigsuri wrote:

@ben,

Proficiat.
Juist die paar zinnen die buiten het concrete onderwerp en uw persoon om waren gericht haalt u naar voren.

Een cryptische poging: Wie de schoen paste trok haar aan.

Maar met nog andere woorden: u persoonlijk hoeft zich niet dit niet aan te trekken.

De lezers kunnen gezien de aard en inhoud van twee specifieke reactoren eenvoudig een met een verbinden aan de bedoeling van het geschrevene.

Ik dank je voo je positiviteit.

Maa je moet beschrijven, hoe je t ervaart wanneer er op je ingespeeld wordt, zoals je dat eerder noemde.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

15 (edited by Benny3eMille 2019-01-19 02:14:22)

*

Verbranding

Het Su-volk begint paranoia te worde.

Want velen, waaronder zelfs Somohardjo veronderstellen, dat de verbranding vd drugs nep was.
Ik denk niet dat het verval zo erg is.
Want al zou de politietop ook corrupt zijn, dan nog is het heel moeilijk om zo'n grote zware lading te verwisselen.
Want normaal zou zo'n lading door zo'n 15 tot 25 zwaarbewapende mannen continu bewaakt moeten worden. Om de lading te verwisselen, moeten alle bewakers ook corrupt zijn.

Scenario

Doch, er zit ee deukje in deze verbranding.
Want is t nie raar, mi goedoe, dat het allemaal inééns zo snel moest gebeure, terwijl ze nog oudere spul hadde dat nog verbrand moest worden.
En waarom werd de pers ineens zo vriendelijk uitgenodigd dang, mi goedoe?

Kijk, 2400 kg is niet niks om ineens te verliezen; dat is niet alleen veel geld, maar ook arbeid en tijd.

Dus die grote boy va Suriname [met blijkbaar veel bestuurlijke macht] heeft op zn donder gehad toch va die nog grotere boys va Peru/Colombia/Mexico ofzo.
Daarom moest hij die grotere boys snel-snel late zien via duidelijke nieuws-videobeelden dat hij gee spelletje met ze heeft gespeeld.
Maa nu komt die man Somo met ee verwissel tori. Tja, hoe gaa die die grotere boys nou hierop reageren.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

...”natuurlijk heeft Bouterse hierbij een belang!”, riep ‘tyékré-tyékré Paul ‘Salam’

somo zag eens pakjes liggen
uit containers heel erg groot
‘t scheen dat somo ze wou jatten
schoon de skowtu ‘t hem verbod
hier is, zei hij, noch de pliesie
noch een mini-ster, die het ziet
en uit containers zo vol geladen
mist men 5, 6 kilo’s niet...

[vrij naar Hieronymus van Alphen]

Somohardjo.

...en de voortijdig overleden Nitender Oemrawsingh werd tijdens zijn leven gelinkt aan o.a. de oppositiepartijen VHP en de PL [‘vol vertrouwen’] - die hij ook sponsorde!

Ongetwijfeld kan de paranoïde benny-derde-mille a.k.a. ‘dagvaarding' droosje [praatjesmaker] benny-valse-lach

[ [...] dus ik heb nie de intentie om hierover te discu... ]
+ voortgaande discu... http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 57#p519857 ]

dat schijnbaar weten, want die schijnheilige christen-zionistische benee awraham volgeling  had even zitten bidden, via z’n paus-app, en kwam toen, vanuit de ‘hoge’, in het bezit van geheime  ‘inside’ informatie - verstrekt door zijn ‘goddelijke’ vriendinnetje, madam z. ??  http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 85#p510185

Zo, en nu mag/moet b3m/bvl zichzelf maar weer gaan ‘bevredigen’ en doorgaan met z’n ‘yere, mi yere’ en andere ‘raadselachtigheden’...   smile  tongue