Topic: BAN BLACKFACE UIT!/Brief aan College B & W, Zwolle

ACTIE TEGEN ZWARTE PIET IN ZWOLLE/BRIEF AAN COLLEGE
B & W ZWOLLE/''BAN BLACKFACE UIT!''

ZIE OOK

https://www.astridessed.nl/actie-tegen- … kface-uit/

VOORDAT IK VERDER GA......

Een brief van gelijke strekking is verstuurd naar de Gemeenteraadsleden
van de politieke partijen in Zwolle

ZIE OOK MIJN REACTIES OP ANTWOORDEN VAN TWEE FRACTIEVOORZITTERS
[D'66 EN SP], WAARBIJ VOORAL DE BLACKFACE ONDERSTEUNENDE,
BOTTE REACTIE VAN DE SP FRACTIEVOORZITTER OPVALT.
DE D'66 FRACTIEVOORZITTER STELT ZICH OPEN OP EN IS FEITELIJK
GEWONNEN VOOR DE UITBANNING VAN BLACKFACE, AL HEB IK WEL
WAT KRITISCHE KANTTEKENINGEN

MIJN REACTIE FRACTIEVOORZITTER MEVROUW PAAUW D'66

https://www.astridessed.nl/actie-tegen- … ace-brief/

MIJN REACTIE OP FRACTIEVOORZITTER SP, DE HEER GEERLING,
DE MAN, DIE BLACKFACE IN STAND WIL HOUDEN

https://www.astridessed.nl/actie-tegen- … il-houden/

ZIE NU MIJN BRIEF AAN HET COLLEGE B & W, ZWOLLE

AAN
COLLEGE BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN DE GEMEENTE
ZWOLLE

Onderwerp:

De Intocht van Sinterklaas 2018 inm Zwolle met  Zwarte Pieten

Oproep

Ban Blackface Zwarte Piet uit!

Geachte Burgemeester
Geachte Wethouders

Om in de Sinterklaassfeer te blijven:

U KRIJGT MET DE ROE! [1]
Want ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat
ook dit jaar bij de Intocht van Sinterklaas in Zwolle, de Goedheiligman
vergezeld zal gaan van Blackface Zwarte Pieten.[2]
Hiermee houdt u bewust - want u als B & W draagt een grote verantwoordelijkheid
hierin - een foute traditie in stand van ;;Blackface'' Zwarte Piet, ontstaan
in 1850 [3] en lijkt het niet tot u door te dringen, dat wij nu niet meer in
achterlijke koloniale en slavernij tijden leven, maar in de eenentwintigste eeuw,
in 2018!

BLACKFACE ZWARTE PIET

Hoewel het niet nodig zou moeten zijn,leg ik u ten overvloede uit,
wat er mis is aan het handhaven van Zwart Pieten bij de Sinterklaas
Intocht:

Zwarte Piet is een racistische karikatuur, die zijn intrede heeft gedaan in
1850, tijd van slavernij en fanatiek kolonialisme. [4] en is niet meer of
minder dan het koddige en vooral dommige knechtje van Sinterklaas.
Toegegeven:
Tegenwoordig heeft hij een minder raar nagedaan Surinaams accent,
hij heeft na ruim 150 jaar eindelijk geleerd correct Nederlands te spreken
[iets wat vreemd genoeg, de eveneens ”uit Spanje” komende blanke
Sinterklaas wel direct kon….] en doet minder denken aan de karikatuur
van het ”vrolijk dansende negertje”
Niettemin:
Het is en blijft een racistische karikatuur, met een raar uitziende kroeskop,
grote oorbellen, rode lippen en vooral zijn onderdanige rol als knecht.

En kom me niet aan  met die eeuwige Dooddoener, dat Zwarte Piet
een onderdeel is van slechts een Kinderfeest is, want het is GEEN
Kinderfeest, als een aantal kinderen, hier zwarte kinderen, jaarlijks
wordt gepest vanwege die zogenaamde ”Kindervriend”, Zwarte Piet.
Daarvan niet op de hoogte?
Dat zou u wel moeten zijn, anders onder noot 5 een aantal pijnlijke
feiten, die u zullen wakkerschudden

OPROEP AAN U:

Zwarte Piet is een racistische karikatuur uit voorbije tijden,
toen superioriteitstheorieen van het blanke ''ras'' over gekleurde
volkeren nog gemeengoed waren en slavernij, ook al was
deze in zijn nadagen, nog bestond [6]
In die tijd ''paste'' een verhaal van een blanke Goedheiligman
met een wat dommige, onderdanige en lichtelijk kwaadaardige
knecht.
De mensen, die deze Zwarte Knecht in de 19e eeuw en begin twintigste
eeuw grappig vonden, kan ik het vergeven.

U, die leeft in 2018, zou beter moeten weten en reken ik het WEL
aan, dat u Blackface instandhoudt, waarmee u niet alleen
jaarlijkse racistische pesterijen tegen zwarte kinderen geen probleem
lijkt te vinden, maar ook racistische stereotypen in stand
blijft houden.

Dat maakt u medeverantwoordelijk voor het handhaven van racisme.

EPILOOG

U kunt deze racistische cirkel doorbreken door bij deze Intocht
van Sinterklaas Blackface Zwarte Piet voorgoed uit te bannen en
deze te vervangen door Pieten, die voor ALLE kinderen leuk zijn.

Neem een voorbeeld aan de kritiek van de VN, de Kinderombudsman
EN de winkels
en scholen, die Blackface hebben uitgebannen [7] en begin daar NU
aan, door Sinterklaas niet meer vrgezeld te laten gaan
door Zwarte Piet!

U maakt zich belachelijk door de handhaving van Blackface
en houdt  achterlijk racisme in stand.

Breek dus met 1850 en stap in het Jaar 2018, de moderne
Tijd tegemoet.

Dit is geen verzoek, maar een eis!

Vriendelijke groeten
Astrid Essed

Amsterdam

P/S

Een brief van gelijke strekking is verzonden naar alle
Gemeenteraadsleden, Stichting Evenementen Zwolle en het Zwolle
Fonds.

ZIE VOOR NOTEN

OF

http://community.dewereldmorgen.be/blog … ckface-uit

2 (edited by xzqc33 2018-10-30 15:56:00)

Re: BAN BLACKFACE UIT!/Brief aan College B & W, Zwolle

Dit bericht is al gekopieerd door de kutsatan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer, genaamd DOOIE VIS

DE GROOTSTE MMA KKAOLO die dooie vis zou haar kleinzoon Mogamet beter kunnen gaan bevredigen? En doorslikken wat loskomt

EN KIJK: WE ZIJN ZOVER ALS MAANDEN GELEDEN: DE MMA-KAOLO MOESLIEMA: de mma pantje EET MIJNE MARS EN GA DE REET VAN MOGAMET de proleet AFLIKKEN

MOGAMET DE MMA-KAOLO KINDERLOKKER UIT DE WOESTIJN. Die lul kon nog niet eens lezen;  deze hoer ook niet ayi-baya. Vijf keer per dag bidden naar die mma-kaolo god om te vragen dat andere volkeren DOOD mogen? VIJF keer per dag bidden naar GEBAKKEN LUCHT? NIE JE KKA HOOR.

Vijf keer per dag dat Israël a.u.b. vernietigd wordt; echt wel. En vijf keer per dag vragen aan Grote Olloh (arabies voor gebakken lucht) alle joden moet dodën. En dat die viesgeile mosliems vijf keer per dag vragen aan de grote olloh (grapje) om alle niet-moesliems te DODEN.

En dat die geile mannetjes geilen op 727 hoeren* in de matelarenhemel? Wat is dat voor kka ding: een hemel? En gratis neuken? Met die hoeren van de zaak? De gebroeders Grimm hadden dit NOOIT zelf kunnen verzinnen evenmin was het Hans Ch Andersen geluk met zo'n sterk verhaal

Ba suku, ba feni, ba tyâri: a no so dan?

*) Een paar jaar geleden ging het nog om 7 (zeven) hoeren, dit sprookje. Zo zie je maar: de inflatie van de hemelse hoer, gaat sneller dan dat van de Bolivar. olloh achtbier.

Adyosi

PS
All of the above is te kopiëren.

Nog wat Astrid, voor ik het vergeet: VOOR NOTEN (GROENE, RIJPE EN MALATTA) ZIE METRO STATION 'MARY'S HOPE CENTRAAL' Bij de 'kiss and ride' parkeerplek.

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

3 (edited by Anjoemara 2018-10-30 12:26:32)

xzqc33 wrote:

Een karikatuur gemaakt van een ras
Het is duidelijk gemaakt door de gekleurde medelanders dat ‘zwarte piet’ een karikatuur van een ras voorstelt. En wat zou je denken, dat er gebeurt met deze klacht? Ook van de klacht, die heel helder, zuiver en gegrond is, wordt ‘en masse’ en eensluidend door heel wit nederland ook een karikatuur van gemaakt. “Hahaha: Dan voeren we groene piet of rode Piet in”, roepen de racisten van links en rechts. De VARA gaat  dan op straat met camera en microfoon net zolang mensen ondervragen, tot ze een bruine excuus- Truus of excuus-Guus vinden, die voor de camera zegt dat die grove belediging heus wel meevalt.

Alsof Piet niet gewoon ongeschminkt de kleine kinderen kan fèteren. De hollanders hebben altijd hun bek klaar over ‘eigen rechter’ spelen; en dat het zo niet kan. En wat mogen wij zien: alle beklaagden, zowaar ik dit schrijf, vinden dat zij zelf op de stoel van de rechter mogen zitten. Ook Nederland had zijn woorden al klaar als er ook maar ergens anders in de wereld, de gekleurde ook maar iets werd tekort gedaan. En nu vraag ik mij af: is een witte rechter wel bevoegd deze zaak te behandelen? Of mogen wij naar een farce kijken straks? Ik ben bang van wel.

Hoe lachwekkend voor de gekleurde Nederlanders was welzeker de angst alom in de polder te bespeuren, als Marokko of Turkije had gevraagd dat Nederland zal ophouden met het ridiculiseren van de islam met de traditie van “De Sint en de moeselmannen”. Als dat echt bestond, en het verzoek was op de zondag voor 15:00 uur aan de Nederlandse ambassadeur overhandigd, was het verbod reeds de volgende dag voor 12:00 uur, door tweede en eerste kamer aangenomen. Want voor die moeslims is heel de polder als de dood.

Adyosi

PS
Misschien moet men gaan dreigen, dat 'men' zal SCHIETEN op alle zwarte-Pieten?
Ik ken niet velen die, bij het bekend worden van deze dreiging, zich nog zwart zouden laten schminken. Hahaha!

Dus in de trant van het Sinterklaas gedicht:
WIJ ZULLEN SCHIETEN
OP ALLE ZWARTE PIETEN

En zie: klaar is case.

Deze idioot zal en moet van elk onderwerp een moeslim karikatuur maken. Alleen is hij zo verblind door zijn haat dat hij niet ziet dat juist door deze haat er mooie dingen ontstaan, ha,ha,ha.

Merkel en Macron zijn naar Istanbul vertrokken en hebben met Putin en Erdogan gesproken over vrede en opbouw in Syrië zodat al de Syrische vluchtelingen weer uit Europa naar huis kunnen.

Daarnaast ziet Europa dat de hele moeslim hetze aangewakkerd door zionisten (uit Israhel en de VS met hun vazallen hier) er alleen toe leidt dat Europa straks tussen aambeeld en hamer komt als er een oorlog tussen de VS en Rusland uitbreekt en ze krijgen plots gezond verstand.

De meeste moslimlanden worden slim en beginnen richting Rusland te trekken. Saoedi Arabië (dankzij OPEC plus waar Rusland sinds kort ook in zit is de olie weer van 20 tot 30 dollar per vat omhoog gegaan naar 100 dollar en kassa dus voor Saodie Arabië en Rusland), Turkije, Egypte, Syrië, Qatar, Iran en ook Pakistan.

S400 zal verkocht worden aan Turkije en Saoedi Arabie. Syrië heeft S300 gekregen (de nieuwste versie) en Iran maakt haar eigen S300 en krijgt ook mogelijk S400. Met Egyte zijn er gezamenlijke oefeningen.

Geen wonder dat de VS en zionisten plotseling zo over kroonprins Mohamed Bin Salman van Saoedi vallen vanwege de Kashogi affaire. Terwijl deze hypocrieten al jaren gedogen dat Saoedi Arabië dissidenten en critici uit Europese landen ontvoeren en vermoorden. Dat komt omdat de VS Saoedi Arabië wil blackmailen om de S400 niet te kopen. Met de S400 zijn alle raketten van de VS geneutraliseerd, ha,ha,ha. Hoe hypocriet; het leven van een CIA/CNN spion die al jaren de oorlog in Syrië promoot en ook nog lid is van de Moslim Broederschap (Kashogi) is heiliger dan de miljoenen Jemenieten en Palestijnen die afgeslacht worden.

It's pay back time binnenkort.

Ik hoop het nog mee te maken dat de VS uit het Midden Oosten en Europa gedonderd wordt en dat Israhel aan banden gelegd, hi,hi,hi.

Dan wil ik xzq gestoord zien flippen, hi,hi,hi.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

4 (edited by xzqc33 2018-10-30 14:13:53)

Dit bericht is al gekopieerd door de kutsatan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer, genaamd DOOIE VIS

DE GROOTSTE MMA KKAOLO die dooie vis zou haar kleinzoon Mogamet beter kunnen gaan bevredigen? En doorslikken wat loskomt

EN KIJK: WE ZIJN ZOVER ALS MAANDEN GELEDEN: DE MMA-KAOLO MOESLIEMA: de mma pantje EET MIJNE MARS EN GA DE REET VAN MOGAMET de proleet AFLIKKEN

MOGAMET DE MMA-KAOLO KINDERLOKKER UIT DE WOESTIJN. Die lul kon nog niet eens lezen;  deze hoer ook niet ayi-baya. Vijf keer per dag bidden naar die mma-kaolo god om te vragen dat andere volkeren DOOD mogen? VIJF keer per dag bidden naar GEBAKKEN LUCHT? NIE JE KKA HOOR.

Vijf keer per dag vragen dat de staat Israël a.u.b. vernietigd wordt; echt wel. En vijf keer per dag vragen aan Olloh dat alle joden de olloh (arabies voor gebakken lucht) alle joden moet dodën. En dat die viesgeile mosliems vijf keer per dag vragen aan de grote olloh (grapje) om alle niet-moesliems te DODEN.

En dat die geile mannetjes geilen op 727 hoeren in de matelarenhemel? Wat is dat voor kka ding: een hemel? En gratis neuken? Met die hoeren van de zaak? De gebroeders Grimm hadden dit NOOIT zelf kunnen verzinnen evenmin was het Hans Ch Andersen geluk met zo'n sterk verhaal

Adyosi

PS

Ko' u' trei f'tachi na-in na krutu, sondro fu go mech trôbi, m'e beg' unu baya. smile

5 (edited by xzqc33 2018-10-30 16:43:57)

Vijf keer per dag vragen dat de staat Israël a.u.b. vernietigd wordt; echt wel. En vijf keer per dag vragen aan Olloh dat alle joden de olloh (arabies voor gebakken lucht) alle joden moet dodën. En dat die viesgeile mosliems vijf keer per dag vragen aan de grote olloh (grapje) om alle niet-moesliems te DODEN. big_smile

En dat die geile mannetjes geilen op 727 hoeren in de matelarenhemel? Wat is dat voor kka ding: een hemel? En gratis neuken? Met die hoeren van de zaak? De gebroeders Grimm hadden dit NOOIT zelf kunnen verzinnen evenmin was het Hans Ch Andersen geluk met zo'n sterk verhaal

Adyosi

PS

6 (edited by xzqc33 2018-10-30 16:49:14)

Dit bericht is al gekopieerd door de kut’n paste satan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer, genaamd DOOIE VIS alias rastadinges en jorka bakroe

Het lijkt me geiler dat DE GROOTSTE MMA KKAOLO BOERKAHOER de dooie vis, haar kleinzonen Mogamet en Redoewan beter kunnen gaan bevredigen? En doorslikken wat loskomt. Dan hebben die kinderen ook een leuke dag, nie-waar.

En kijk: we zijn nu net zover ALS DAT WE MAANDEN GELEDEN AL WAREN: DE MMA-KAOLO MOESLIEMA dooie vis: aan die mma pantje zag ik: EET MIJNE MARS EN GA pas daarna DE REET VAN MOGAMET de kinderlokkende proleet AFLIKKEN

MOGAMET DE MMA-KAOLO KINDERLOKKER UIT DE WOESTIJN. Die lul kon nog niet eens lezen;  deze hoer ook niet: zo is te zien ayi-baya. Zij moet vijf keer per dag bidden naar die mma-kaolo god van haar, om te vragen dat andere volkeren DOOD mogen? VIJF keer per dag bidden naar 512 kubiGEBAKKEN LUCHT? NIE JE KKA HOOR.

Vijf keer per dag vragen dat de staat Israël a.u.b. vernietigd wordt; echt wel. En vijf keer per dag vragen aan Olloh dat alle joden de olloh (arabies voor gebakken lucht) alle joden moet dodën. En dat die viesgeile mosliems vijf keer per dag vragen aan de grote olloh (grapje) om alle niet-moesliems te DODEN.

En dat die geile mannetjes geilen op 727 hoeren in de martelarenhemel? Wat is dat voor kka ding: een hemel? En gratis neuken de hele dag? Met de hoeren van de zaak? Zonder bijtelling? big_smile De gebroeders Grimm hadden dit NOOIT zelf kunnen verzinnen evenmin was het Hans Ch Andersen geluk met zo'n sterk verhaal

Stel je eens voor: een god, die voor zijn of haar boodschap op aarde kiest voor een MOORDENAAR. Dan is die god voor mij een mma-kaolo; net als ajnoemaka alias jorka bakra (ze mocht wense)

Adyosi

PS

7 (edited by xzqc33 2018-10-31 19:31:13)

Het is geen 1892 meer
Het is de nederlandse bevolking nog steeds niet tot in de hersens doorgedrongen, dat de gekleurde mens vandaag niet meer alleen in 'verre vreemde' landen woont. Wij schrijven nu niet 1892 of 1922; wij zijn al in het jaar 2018. Die gekleurde mens is nu de gekleurede medemens, en die woont ook in dezelfde straat, die zitten ook op dezelfde school, die rijden ook in de zelfde tram mee, die doen mee aan verkiezingen in Bakra-kondre, die voetballen mee in het ‘oranje’ van de blanken.

Wat is traditie?
Met het opvoeren van het gedrocht 'zwarte Piet' wordt van de gekleurde medemens of zo je wilt ‘de gekleurde landgenoot’ een denigrerende karikatuur neergezet. Tot het jaar 1945 was het verdriet hierdoor niet direct zichtbaar, en zeker nier hoorbaar. Nu wordt door de witte Nederlanders gestrooit met een zelfbedachte troefkaart, die vermeldt dat het om een ‘traditie’ zou gaan. Traditie? Aan mijn hoela! En sinds wanneer is dat ‘traditie’?

De postkoets met twee paarden, die drie weken nodig had, om een brief van Alkmaar naar Breda te brengen. Waar is die traditie gebleven? Waar is die traditie gebleven van die traditionele stoomtrein door nederland, die 12 uren nodig had om van Amsterdam naar Den Bosch te rijden? Waar is er van juist die traditie overgebleven? Waar zijn de traditionele zeilschepen gebleven die traditie-vol voor een reis van Amsterdam naar Jakarta elf maanden nodig hadden? Waar zijn de traditionele kolenkachels in Nederland gebleven? Alles kan ‘traditie’ zijn, als het de spreker maar goed uitkomt.

Tot slot een heel kort Sinterklaasgedicht:
WIJ ZULLEN SCHIETEN
OP ALLE ZWARTE-PIETEN

Brâsa

8 (edited by xzqc33 2018-10-30 14:58:26)

...Dit bericht is al gekopieerd door de kut-en-peest satan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer, genaamd DOOIE VIS alias rastadinges en jorka bakroe

Het lijkt me geiler dat DE GROOTSTE MMA KKAOLO BOERKAHOER de dooie vis, haar kleinzonen Mogamet en Redoewan beter kunnen gaan bevredigen? En doorslikken wat loskomt. Dan hebben die kinderen ook een leuke dag, nie-waar.

En kijk: we zijn nu net zover ALS DAT WE MAANDEN GELEDEN AL WAREN: DE MMA-KAOLO MOESLIEMA dooie vis: aan die mma pantje zag ik: EET MIJNE MARS EN GA pas daarna DE REET VAN MOGAMET de kinderlokkende proleet AFLIKKEN

MOGAMET DE MMA-KAOLO KINDERLOKKER UIT DE WOESTIJN. Die lul kon nog niet eens lezen;  deze hoer ook niet: zo is te zien ayi-baya. Zij moet vijf keer per dag bidden naar die mma-kaolo god van haar, om te vragen dat andere volkeren DOOD mogen? VIJF keer per dag bidden naar 512 kubiGEBAKKEN LUCHT? NIE JE KKA HOOR.

Stel je eens voor: een god, die voor zijn of haar boodschap op aarde kiest voor een MOORDENAAR. Dan is die god voor mij een mma-kaolo; net als ajnoemaka alias jorka bakra

Adyosi

PS

...

10 (edited by xzqc33 2018-10-31 12:53:12)

Het is geen 1892 meer
Het is de nederlandse bevolking nog steeds niet tot in de hersens doorgedrongen, dat de gekleurde mens vandaag niet meer alleen in 'verre vreemde' landen woont. Wij schrijven nu geen 1892 of 1922; wij zijn al in het jaar 2018. Die gekleurde mens is nu de gekleurede medemens, en die woont ook in dezelfde straat, die zitten ook op dezelfde school, die rijden ook in de zelfde tram mee, die doen mee aan verkiezingen in Bakra-kondre, die voetballen mee in het ‘oranje’ van de blanken.

Wat is traditie?
Met het opvoeren van het gedrocht 'zwarte Piet' wordt van de gekleurde medemens of zo je wilt ‘de gekleurde landgenoot’ een denigrerende karikatuur neergezet. Tot het jaar 1945 was het verdriet hierdoor niet direct zichtbaar, en zeker nier hoorbaar. Nu wordt door de witte Nederlanders gestrooit met een zelfbedachte troefkaart, die vermeldt dat het om een ‘traditie’ zou gaan. Traditie? Aan mijn hoela! En sinds wanneer is dat ‘traditie’?

De postkoets met twee paarden, die drie weken nodig had, om een brief van Alkmaar naar Breda te brengen. Waar is die traditie gebleven? Waar is die traditie gebleven van die traditionele stoomtrein door nederland, die 12 uren nodig had om van Amsterdam naar Den Bosch te rijden? Waar is er van juist die traditie overgebleven? Waar zijn de traditionele zeilschepen gebleven die traditie-vol voor een reis van Amsterdam naar Jakarta elf maanden nodig hadden? Waar zijn de traditionele kolenkachels in Nederland gebleven? Alles kan ‘traditie’ zijn, als het de spreker maar goed uitkomt.

WIJ ZULLEN SCHIETEN
OP ALLE ZWARTE-PIETEN

Brâsa

Het is geen 1892 meer
Het is de nederlandse bevolking nog steeds niet tot in de hersens doorgedrongen, dat de gekleurde mens vandaag niet meer alleen in 'verre vreemde' landen woont. Wij schrijven nu niet 1892 of 1922; wij zijn al in het jaar 2014. Die gekleurde mens is nu de gekleurede medemens, en die woont ook in dezelfde straat, die zitten ook op dezelfde school, die rijden ook in de zelfde tram mee, die doen mee aan verkiezingen in Bakra-kondre, die voetballen mee in het ‘oranje’ van de blanken.

Wat is traditie?

WIJ ZULLEN SCHIETEN
OP ALLE ZWARTE-PIETEN

Brâsa

Dit bericht is al gekopieerd door de kut-en-peest satan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer, genaamd DOOIE VIS alias rastadinges en jorka bakroe

Stel je eens voor: een god, die voor zijn of haar boodschap op aarde kiest voor een MOORDENAAR. Dan is die god voor mij een mma-kaolo; net als ajnoemaka alias jorka bakra

Adyosi

PS

13 (edited by xzqc33 2018-10-31 12:54:08)

Dit bericht is al gekopieerd door de kut-en-peest satan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer in gevangeniskleding, genaamd DOOIE VIS alias rastadinges en jorka bakroe

Adyosi

PS

Dit bericht is al gekopieerd door de kut-en-peest satan (arabies voor 'dyslectische boerkahoer') je weet toch: de copy-paste-hoer, genaamd DOOIE VIS alias rastadinges en jorka bakroe

Adyosi

PS

Dit is ook te kopiëren:
Ajnoemapampaolo is een grote mma-kkaolo en olloh is groot baya. De groeten aan die mma-kaolo god van jou is ongeveer 27 kubieke meter gebakken lucht.
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:

en doe die mma-kaolo god van dood en verderf de groeten.

16 (edited by xzqc33 2018-10-30 15:41:32)

En moesliems denken dat als ze als 'martelaar' dood gaan (je weet toch: met die kka boem bomgordel), zij de hemel der martelaren zullen verdienen. En zij verwachten al liggend onder het gras van de openbare begraafplaats ergens in de polder, dat zij op een gevleugelde ezelin van Air France KLM of SLM mogen vliegen naar hogehemel.

Daar staan of liggen 727 hoeren van de zaak te wachten. Iya man. Elke moeselman die deze hemel bereikt, mag alle boerkahoeren van zijn haarem neuken, en wel in de baas zijn tijd met hoeren van de zaak. Elke 9 hemelse maanden (ongeveer 40'000'000 eeuwen op planeet aarde) komen er 727 moeslims bij in de hemel Dit door al dat geneuk (in de baas zijn tijd) natuurlijk.

DROMEN JULLIE MAAR LEKKER VERDER.

Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:

En moesliems denken dat als ze als 'martelaar' dood gaan (je weet toch: met die kka boem bomgordel), zij de hemel der martelaren zullen verdienen. En zij verwachten al liggend onder het gras van de openbare begraafplaats ergens in de polder, dat zij op een gevleugelde ezelin van Air France KLM of SLM mogen vliegen naar hogehemel.

Daar staan of liggen 727 hoeren van de zaak te wachten. Iya man. Elke moeselman die deze hemel bereikt, mag alle boerkahoeren van zijn haarem neuken, en wel in de baas zijn tijd met hoeren van de zaak. Elke 9 hemelse maanden (ongeveer 40'000'000 eeuwen op planeet aarde) komen er 727 moeslims bij in de hemel Dit door al dat geneuk (in de baas zijn tijd) natuurlijk.

Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:

18 (edited by xzqc33 2018-10-30 15:50:09)

En moesliems denken dat als ze als 'martelaar' dood gaan (je weet toch: met die kka boem bomgordel, hahaha), zij de hemel der martelaren zullen verdienen. En zij verwachten al liggend onder het gras van de openbare begraafplaats ergens in de polder, dat zij op een gevleugelde ezelin van Air France KLM of SLM mogen vliegen naar hogehemel.

Daar staan of liggen 727 hoeren van de zaak te wachten. Iya man. Elke moeselman die deze hemel bereikt, mag alle boerkahoeren van zijn haarem neuken, en wel in de baas zijn tijd met hoeren van de zaak; en dat zonder bijtelling. En een zaadoplaadpaal op elke hoek van de straat in heldenhemel: een giller die fantasiie.

Elke 9 hemelse maanden (ongeveer 40'000'000 eeuwen op planeet aarde) komen er 727 moeslims bij in de hemel Dit door al dat geneuk (in de baas zijn tijd) natuurlijk.

Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:

19 (edited by xzqc33 2018-10-30 15:53:16)

Daar staan of liggen 727 hoeren van de zaak te wachten. Iya man. Elke moeselman die deze hemel bereikt, mag alle boerkahoeren van zijn haarem neuken, en wel in de baas zijn tijd met hoeren van de zaak. Elke 9 hemelse maanden (ongeveer 40'000'000 eeuwen op planeet aarde) komen er 727 moeslims bij in de hemel Dit door al dat geneuk in de baas zijn tijd natuurlijk, allen zijn hoeren van de zaak (allah b.v.) en dat zonder bijtelling..

Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:
Dit is ook te kopiëren:

...

En jij mag met jouw mma-kaolo olloh zijnde de god van DOOD en VERDERF vijf keer per dag aanbidden. En vraag aan die SAKASAKA alle niet-moesliems op de planeet te doden.
Als kafries allemaal dood zijn zondag, beginnen de eerste moeslims een week later te gaan vanwegen hongersnod.

22 (edited by xzqc33 2018-10-30 16:02:41)

Vijf keer per dag vragen dat de staat Israël a.u.b. vernietigd wordt; echt wel. En vijf keer per dag vragen aan de olloh (arabies voor gebakken lucht) alle joden op deze aarde zal dodën. En dat die viesgeile mosliems vijf keer per dag vragen aan de grote olloh (grapje) om alle niet-moesliems te DODEN.

Adyosi

PS

En dat die geile mannetjes geilen op 727 hoeren in de martelarenhemel? Wat is dat voor kka ding: een hemel? Is er ook schaafijs in die kka hemel? Met rode stroop, no?

En gratis neuken in die kka hemel? Met die hoeren van de zaak? De gebroeders Grimm hadden dit NOOIT zelf kunnen verzinnen evenmin was het Hans Ch Andersen geluk met zo'n sterk verhaal

Adyosi

PS

olloh is de god van DOOD EN VERDERF big_smile

25 (edited by xzqc33 2018-10-30 18:24:20)

Vijf keer per dag dat Israël a.u.b. vernietigd wordt; echt wel. En vijf keer per dag vragen aan Grote Olloh (arabies voor gebakken lucht) alle joden moet dodën. En dat die viesgeile mosliems vijf keer per dag vragen aan de grote olloh (grapje) om alle niet-moesliems te DODEN.

En dat die geile mannetjes geilen op 727 hoeren* in de matelarenhemel? Wat is dat voor kka ding: een hemel? En gratis neuken? Met die hoeren van de zaak? De gebroeders Grimm hadden dit NOOIT zelf kunnen verzinnen evenmin was het Hans Ch Andersen geluk met zo'n sterk verhaal

*) Een paar jaar geleden ging het nog om 7 (zeven) hoeren, dit sprookje. Zo zie je maar: de inflatie van de hemelse hoer, gaat sneller dan dat van de Bolivar. olloh achtbier.

Adyosi

PS

Nog wat Astrid, voor ik het vergeet: VOOR NOTEN (GROENE, RIJPE EN MALATTA) ZIE METRO STATION 'MARY'S HOPE CENTRAAL' Bij de 'kiss and ride' parkeerplek.