1 (edited by djompo 2017-11-18 14:28:56)

Topic: Demonstranten tegen uiterlijk Zwarte Piet gestopt op de A7

https://www.vkmag.com/magazine/demonstr … t_op_de_a7

Bj de volgende komende intochten deze tactiek maar gebruiken ?
https://www.vkmag.com/magazine/zwarte_p … interklaas

Kies ing mooi, throw pagara djie ding asie, ha ha

Nog meerrrrr ( lees de schokkende reacties)
http://www.dumpert.nl/mediabase/7290025 … r_mee.html

https://www.geenstijl.nl/5139494/friezi … iet-langs/

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1266030 … van-verbod

Mi doe mie sanie mie srifie !
Ma makandra wi bondroe wang !

Re: Demonstranten tegen uiterlijk Zwarte Piet gestopt op de A7

Waarom denken wij minderheden toch steeds dat we de culturele uitingen van ons gastland naar believen kunnen aanpassen. Als het je niet bevalt ga dan weg in plaats van je te ergeren!

3 (edited by Benny3eMille 2017-11-19 23:59:04)

Eigenlijk nie erg, dat betoging nie doorging, want er ware dit keer gemengde Pieten.
Betoge was dus nie nodig.
Amsterdam en nog andere zijn al bijna helemaal gemengd nu.
Gaat al de goede kant op toch. Fijn mang!

Fijn dat de Sinteklaas-vierders begrip beginne te tone nu. Lief va ze.
Zo dacht ik al: wat gebeurt er met onze nuchtere , lieve Hollanders. ineens doen ze zo vokkop, als ze maar niet als die JB

*

smile               *               smile     
Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

Falderappes wrote:

Waarom denken wij minderheden toch steeds dat we de culturele uitingen van ons gastland naar believen kunnen aanpassen. Als het je niet bevalt ga dan weg in plaats van je te ergeren!

Flauwekul. Zij zijn ook gewoon Nederlanders die hun mening geven. Of mag dat niet van jou. Trouwens er zijn genoeg bakra's die de huidige zwarte Piet achterhaald vinden,. Moeten die ook weg van jou?

https://www.voordekunst.nl/projecten/64 … -nederland   ...deze bakra heeft al gedoneerd

6 (edited by Benny3eMille 2017-11-21 20:30:18)

Je'b gegeve noh!
Als je nie had gegeve,
zou ik je tot daar
ee pakslaag kome geve.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

re#6: hihihi, weer zo’n laffe christen-zionist - ditmaal niet de shemale lasede_boula maar de benee awraham proseliet  benny-valse-lach - die j.bakra een pak slaag wil komen geven.

Wel, futuboi van die jasoea,  vraag mijn adres maar aan die ‘verloren kop’ moses rastafari et cetera en meld je  bij mij aan de poort, als je het lef hebt - dan ga ik jou zowel op je rechter als je linkerwang meppen, totdat ze bont en blauw zijn aangelopen! smile tongue

8 (edited by Benny3eMille 2017-11-22 17:54:09)

j.bakra wrote:

re#6: hihihi, weer zo’n laffe christen-zionist - ditmaal niet de shemale lasede_boula maar de benee awraham proseliet  benny-valse-lach - die j.bakra een pak slaag wil komen geven.

Wel, futuboi van die jasoea,  vraag mijn adres maar aan die ‘verloren kop’ moses rastafari et cetera en meld je  bij mij aan de poort, als je het lef hebt - dan ga ik jou zowel op je rechter als je linkerwang meppen, totdat ze bont en blauw zijn aangelopen! smile tongue

Je bent bang voo me,
daarom heb je gegeve.
Anders zou ik je ee pakslaag
kome geve.

En maak me nie boos,
met die dreigemente va je.
Anders kom ik meteen
en zonder al die franje!

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

9 (edited by zonnigsuri 2017-11-23 10:41:37)

@plagiaatpleging,

Er is nog geld nodig.

Sterkte met de marktkramers! En nog een leuk feestje met de kindjes. Aysja dr bij?

% ..
8.930
van € 10.000

2 dagen
te gaan

185 donateurs
89%

doneer nu...

Kabouter attendeerde al

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Da ism! Die mensen hebben hun sinokolaasding al sinds jaar en dag. Laat die mensen met hun ding. Waarom rot jij niet op als het je niet bevalt?

Falderappes wrote:

Heb je je plicht als soldaat vervuld, oke.

Heb je je plicht als groepslid [van een ras] vervuld?
Nee hè, want je bent m gesmeerd naar je veilig Su.

Te lafhartig, om de strijdbijl voor de groep op te pakken.
Te lafhartig, om je waardigheid voor de groep op spel te zetten.

Nou, kijk s, wat zonder jouw is bereikt in Nl.
Denk je met je reactie je lafhartigheid kan bedekken.
Ik zou maar wegblijve va deze topic.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

re#8  http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 92#p516192  Hé, blakabakra  boi met je grote mond, jij, zie  http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 88#p516188  bent dus degene die begon met dreigen om j.bakra te gaan slaan, jij achterbakse hufter - dus kom maar op als je het lef hebt. 

Of beter nog,  sodemieter op met je gelieg en gedraai, jij schijnheilig christen-zionistisch misbaksel van die loya kliek!

O ja, zonnigsuri, die plagiërende  stoephoer van #9, a.k.a. zonnigestaat etc. (die troela is nog steeds het antwoord schuldig op de vraag over het hoe en waarom van de “digitale onmin”) is net zo’n multi-nick wangedrocht als die #33 - ook zij  probeert, eveneens tevergeefs, om Anjoemara en j.bakra aan elkaar gelijk te stellen. 

Ben benieuwd waarover  zs/etc. en zio- bvl  nou weer gaan zeuren; het zal mij niet verbazen als ze elkaar gaan ‘bevredigen’. smile tongue   

Dus, Waterkant posters/lezers, ga alsnog  doneren https://www.voordekunst.nl/projecten/64 … t-25-11-17 voor dit goede doel zonder rassen en klasse verschil.  Overigens, als het doel niet wordt gehaald krijg je je geld terug.

Je hebt geluk gehad jonge, dat de donatie is geslaagd, anders had je al op dit moment ee pakslaag gehad.
Want ik ging me zweep al hale.

En nogmaals mensen: doelbewust goede werken gaan doen, brengt je niet in de zaligheid/hemel.
Want je goede werken moeten het gevolg zijn, dat je aan Jezus (Jasjóea) gekleefd bent.
Want wie Jezus niet heeft, en goede werken doet, is een huichelaar.

En straks ten tijde vd Grote Verdrukking zal de uitwerking zijn vd keuze:
Het teken vh beest aannemen of weigeren.

Opb 14:9 En een andere, een derde engel volgde hen en zei met luider stem: Als iemand het beest en zijn beeld aanbidt en op zijn voorhoofd of zijn hand het merkteken ontvangt,
Opb 14:10 die zal ook drinken van de wijn van Gods grimmigheid, die ongemengd is ingeschonken in de drinkbeker van zijn toorn; en hij zal gepijnigd worden met vuur en zwavel ten aanschouwen van de heilige engelen en het Lam.

Opb 14:11 En de rook van hun pijniging stijgt op tot in alle eeuwigheid; en zij hebben dag en nacht geen rust, zij die het beest en zijn beeld aanbidden, en ieder die het merkteken van zijn naam ontvangt.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

Tja, schijnvrome farizeeër b-v-l, je komt dus weer - nu niet “op de hoeken der straten” maar hier, langs de cyber Waterkant - off topic papegaaien uit je sprookjesboek; ditmaal over “vuur” en wat dies meer zij. 

Je bent al net zo’n dwaas als de “vuur en furie” wipi-basja van yankee-doodle-land, Donald  J.T..

Dus, huichelaar met het kainteken op je voorhoofd, jij wordt bij deze, figuurlijk, in de zak gestopt en die wordt vervolgens, met inhoud en al, in de Τartarus geworpen, alwaar jij [omdat je geen engel bent maar een ordinaire  zondaar ] tot het einde der tijden en onder helse pijnen daar moet blijven ronddolen.

Voor het overige ter zake doende nieuws zie o.a. De Nieuwe Maan https://tvblik.nl/de-nieuwe-maan/24-november-2017 met name vanaf 19:20 en https://www.parool.nl/amsterdam/dansend … ~a4541526/

Ben benieuwd met wat voor sprookje je nu weer gaat komen, jij misdienaar van de benee awraham sekte.  smile  tongue

15 (edited by zonnigsuri 2017-11-28 15:34:36)

Jan Brakman mag zaterdag mooy als twee-eiige eenling naar Dokkum afreizen en mee nacht-braken.

Of er een vergunning voor zal worden verleend hangt van de aanvragers en de overwegingen van de burgemeester af.

Sterkte en een goede sinter ook dit jaar met waterkantpiet.

Hoe veel vluchtelingen verwelkomde u in uw huis?

't Wijst zich vanzelf.

Zo meteen gaan die autochtone Nerederlanders ook te horen krijgen dat kaas, klompen en oliebollen niet meer mogen. Ga toch weg!

Benny3eMille wrote:

*

@paraciteerder,

Op al die kazernes liepen vast pietjes rond.

Een zwarte sint voor nu is leuk bedacht. Opa Sjokko houdt er ook wel van.

't Wijst zich vanzelf.

18 (edited by j.bakra 2017-11-29 12:59:12)

off topic

@het huppelkutje zonnig(e)-love(suri)name-staat-etc.: ik ontvang  al geruime tijd een status-houdend Irakees echtpaar met kinderen bij mij thuis. 

Voor het eerst kwam ik ze tegen in de supermarkt en we raakten, onder het genot van een bekertje koffie, met elkaar in gesprek. Hij vertelde mij dat ze uit de stad Mosul woonden en in 2012 naar Nederland kwamen. Dáár was hij docent aan de universiteit en zijn echtgenote  lerares op een lagere school.  Nu is hij hier taxichauffeur en zij werkt, als vrijwilligster, in een verpleeghuis.

En jij, achter de feiten aanlopend roetveeg sletje, bent zo’n uitkeringsoplichter die almaar vragen stelt maar als het aankomt op het geven van antwoorden op vragen die aan jou zijn gesteld geef je, lafaard die jij bent, niet thuis/nooit antwoord.

Typisch stoephoeren-gedrag.

@ sjokkopa,

Kortom, boeie!

Sterkte met die bruine santen.

't Wijst zich vanzelf.

20 (edited by j.bakra 2017-11-29 13:56:18)

zs/2-etc. wrote:

@ sjokkopa, Kortom, boeie! Sterkte met die bruine santen.

@het donkerbruine gedrocht met de vele nicks, zoals zonnigestaat: van jou is, net als van b-v-l, alleen maar rommel te verwachten.

@ bruinbrakka,

Breek de brikbrakke brokken maar met speci ale Plagiaatpleging, die werkte waar?

Kortom boeie.

Sterkte met de bruine wanten en de duikers in dok-um.

't Wijst zich vanzelf.

Paraman wrote:

Zo meteen gaan die autochtone Nerederlanders ook te horen krijgen dat kaas, klompen en oliebollen niet meer mogen. Ga toch weg!

Benny3eMille wrote:

*

Tja, mense hebbe va nature niks tege klompe , maa wel tege Uzi's.
Wel naa Su afreizen, om met Uzi een weerloos (eigen) volk te terroriseren en te roven. Maa niet je groepsplicht in Ned vervullen voo je eige volk.

*

Here Jasjóea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

23 (edited by zonnigsuri 2017-12-02 16:15:58)

Goh djompig,

Wat een lange teentjes sleept u er met de haren bij.

Als trendwatcher blijkt Adiedj Bakas kennelijk dat er Nederland noch in Suriname en op curacao een algemeen ongenoegen is over zwarte piet en dat het om een paar bozige mannetjes en vrouwtjes gaat.

Dat hij dit dan werkloze idioten noemt komt wel vooringenomen over. Net als overigens uw " geschminkte fries..'

Geluk bij een ongeluk dat die bozige mannetjes vandaag met een erehaag van politiebusjes naar dokum kunnen rijden en op een parkeerplaats aan de slag mogen gaan.
Zelfs sjokkopa/plagiaatpleging wordt er blij van.

Ziet u zo iets al in Suriname gebeuren?
Of is die grasmat nog steeds niet gerepareerd????

't Wijst zich vanzelf.

Zonnig,

Ook ik heb gereageerd op die 'geschminkte fries' zoals Djompo Adjiedj Bakas heeft omschreven.

Djompo vindt het racistisch dat 'witte' mensen zich schminken als zwarte pieten, maar zelf is hij niet te beroerd dat woord ook te gebruiken.
Djompo heeft nu zichzelf wel aardig te kijk gezet.

Ik sta niet achter de uitlatingen van Adjiedj richting creolen, maar hij schminkt zich zeker niet.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 25#p516225