Re: De politieke koers van de republiek Suriname.

PL voorstander van volksreferendim

En waarom zou t gaapgeval Paraciteerder de republiek Suriname verbeteren?

Dat is net als JOU een diplomatieke post geven. Waar dat toe leidde is al bekend.
Bij de recidive is de veroordeling een stuk zwaarder.

Hoe zal JOU ontsnappen naar Europa in averal (of all places) blijft evenzo zozeer een desastreus WANBELEIDig Luchtkasteel.

Voor die conclusie is geen vergunning nodig:

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Paraman wrote:

Voor NUL Euro's heb ik alle 5 de doelpunten bekeken in mijn Eigen woonkamer, ook al had ik het bij 2-2 al opgegeven.
Mij steek jij overigens de ogen niet uit, ook al heb je duizenden angsten uitgezeten..

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

Gun jezelf verdorie de ruimte om zoals ik gisteren te Kraka een gezellige dag met genoeg muziek, sport, spel, eten en drinken te beleven.
Kun jij H.S. nog een beetje waterpoloën, zonder met jou grote duro trank naar-/in de diepte te verdwijnen?

Laat ik voorop stellen dat ik H.S. zelf bepaal op welke wijze en waaraan mijn dagen besteed.

Dat jij sergeant AKA Paraman naar Kraka wil gaan om te doen wat je wil is jou goed recht!!!

Dat ik ervoor kies om (veel) te lezen over alles en nog wat maar vooral geïnteresseerd ben in het reilen en zeilen van de Republiek Suriname is eveneens mijn recht.

Ongevraagde adviezen over mijn DAGVULLING worden derhalve niet op prijs gesteld.

P.S.

Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik  afgelopen zondag op de tribune zat ij de Wedstrijd Real Madrid -Barcelona.
en heb genoten van een geweldige wedstrijd.

Het meest heb ik genoten van het voetbalwonder Messi en de rest van de avond........ raden maar!!!

Wie heeft het over ogen uitsteken?

Plaats je daarom al je Bami, Leleydorp en Kraka verhalen??

Mijn verhaal is om je erop te wijzen dat ik niet elke dag op elk uur van de dag op waterkant.net zit maar ook leuke, zelfs heel leuke dingen doe.

Snap je dat ook niet sergeant??
Dan heb je het echt niet ; dan houdt alles op.

Er is overigenns een groot verschil tussen een wedstrijd zien en doelpunten zien.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Allemaal kunnen wij wel luchtkasteeltjes bouwen. Het is toch niet na te trekken. Als zij op Zanderij landen vanuit Schiphol hebben zij een hoop te vertellen,.....totdat het tegendeel blijkt.

Paraman wrote:

Allemaal kunnen wij wel luchtkasteeltjes bouwen. Het is toch niet na te trekken. Als zij op Zanderij landen vanuit Schiphol hebben zij een hoop te vertellen,.....totdat het tegendeel blijkt.

Sergeant, er is een leuk spreekwoord di luidt:

Zoals de waard is....................................................

Ken je die??

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Mijn handelsmerk is, "zeggen wat IK ga doen & doen wat IK heb gezegd"!
Niet slap lopen lullen, maar POETSEN!

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

Sergeant, er is een leuk spreekwoord di luidt:

Zoals de waard is....................................................

Ken je die??

D.J. Oeka wrote:
Anjoemara wrote:

De zogenaamde wereldverbeteraars van wkn zijn niets anders dan adepten van de NWO die net al Marsha Neus hier in Su dezelfde taferelen willen als in Venezuela en de rest van Zuid Amerika.

Dit is dezelfde domme uitspraak die in 1982 door de militairen gedaan werd en nu na 35 jaar nog steeds door een een aantal idioten als waarheid gezien wordt.
Toen was het dat die 15 vermoorde mensen met z'n allen eventjes een coup wilden plegen. Bewijzen in de vorm van wapens, een strategie of i.d.d zijn uiteraard nooit getoond, want die zijn er ook niet.

Nu is het weer dat degenen die op komen voor hun land aangestuurd worden door NL, CIA, enz. Anjoemara voegt daar zelf een nieuw sausje aan toe door te beweren dat de NWO hier achter zit!
lol
Uiteraard zullen Hofwijks en Neus binnenkort opgepakt worden en valselijk beschuldigd worden van het plegen van een coup, of "staatsgevaarlijke activiteiten" (lees "voor Bouta gevaarlijke activiteiten"). Ik hoop niet dat dit bloedig zal eindigen, maar ik weet wel dat er genoeg idioten zullen zijn die wederom in de leugens en valse verklaringen van Bouta zullen trappen.

Je kletst uit je nek. Als rasechte zionist verdedig je sinds jaar en dag de genocide van zionisten tegen palestijnen en agressie naar omringende landen. Zie thans Syrie. Destijds reageerde ik op jouw islamofobie ingegeven door je zionisten inborst met correcties die uiteraard niet welgevallig voor je was en sindsdien geef je mij het predicaat van cyber imam. Hypocriet en huichelaar. Ik heb liever 10 DDB's dan jouw moordnaties uit de VS, Europa en Israhell.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Anjoemara wrote:
D.J. Oeka wrote:
Anjoemara wrote:

De zogenaamde wereldverbeteraars van wkn zijn niets anders dan adepten van de NWO die net al Marsha Neus hier in Su dezelfde taferelen willen als in Venezuela en de rest van Zuid Amerika.

Dit is dezelfde domme uitspraak die in 1982 door de militairen gedaan werd en nu na 35 jaar nog steeds door een een aantal idioten als waarheid gezien wordt.
Toen was het dat die 15 vermoorde mensen met z'n allen eventjes een coup wilden plegen. Bewijzen in de vorm van wapens, een strategie of i.d.d zijn uiteraard nooit getoond, want die zijn er ook niet.

Nu is het weer dat degenen die op komen voor hun land aangestuurd worden door NL, CIA, enz. Anjoemara voegt daar zelf een nieuw sausje aan toe door te beweren dat de NWO hier achter zit!
lol
Uiteraard zullen Hofwijks en Neus binnenkort opgepakt worden en valselijk beschuldigd worden van het plegen van een coup, of "staatsgevaarlijke activiteiten" (lees "voor Bouta gevaarlijke activiteiten"). Ik hoop niet dat dit bloedig zal eindigen, maar ik weet wel dat er genoeg idioten zullen zijn die wederom in de leugens en valse verklaringen van Bouta zullen trappen.

Je kletst uit je nek. Als rasechte zionist verdedig je sinds jaar en dag de genocide van zionisten tegen palestijnen en agressie naar omringende landen. Zie thans Syrie. Destijds reageerde ik op jouw islamofobie ingegeven door je zionisten inborst met correcties die uiteraard niet welgevallig voor je was en sindsdien geef je mij het predicaat van cyber imam. Hypocriet en huichelaar. Ik heb liever 10 DDB's dan jouw moordnaties uit de VS, Europa en Israhell.

haha, Anjoemara heeft weer een psychische aanval van waanzin!
lol

Kerel, waar heb je het allemaal over?
Deze topic gaat helemaal niet over Syrie big_smile
Wanneer, dan in je natte dromen heb je mij met je Jihaat idioterie kunnen corrigeren??? lol

Man, je raaskald weer zoals we van je gewend zijn. big_smile
Wat moet ik met deze onwaarheden? geef mij 1...slechts 1 voorbeeld waar ik het over de islam had. Doe je best. laat me zien waar ik zo gek ben mijn goede tijd aan de islam te besteden.
Idioot! die islam van jou boeit mij niet. Dit in tegenstelling met jou obsessie. Jij besteed wel uren en duizenden postings aan je Joden en Christen haat, en nou probeer je in mij een soort sparringsmaatje te vinden die dan maar ook jou godsdienst moet haten noh? Jongen, sorry hoor. Het enige wat ik met de Islam heb, is dat ik medelijden heb met de mensen die moeten belijden, meer niet.

Maar hoe gaat het verder met je?
Dus je was 3 dagen stil, ik neem aan dat je je medicijnen had geslikt, en plotseling heb je weer een aanval van razernij, nôh?

Beterschap.

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

34 (edited by Paraman 2017-04-26 01:02:34)

Onze respektloze grote bek jegens elkander maakt ons uitermate geschikt om als vakbondslijder met lange ij op te treden.
Na ommekomst van de strijd komen er consequent andere poppetjes op de voorgrond en worden WIJ met een kluitje in het bos gestuurd en nog leren wij het verdorie niet.
Kijk zelf maar wie er overal aan de bak komen. Wij zijn goed om tamtam te maken en mogen voor de rest op het zinkendak gaan zitten.
Trrrrrrrrriet!

" wat betreft "onze respektloze grote bek jegens elkaar"neem aan dat je onder "onze" die grote stinkende bek van jou en Miedja bedoelt.

Daar ben ik het van harte mee eens.

Te dom om voor de duivel te dansen maar onzin uitkramen daar mee verdienen jullie de hoofdprijs. smile smile

Jullie zijn twee (2) holle vaten!!!

Voltaire

Waterkanters,

In dienst zijn van zo een worden de JOUwen er vanzelf mee besmet:

"De 20 Kenmerken volgens Hare (PCL-R)

1) Welbespraaktheid en oppervlakkige charme
Het prototype psychopaat is een vlotte prater, die gemakkelijk contact legt. Met zijn oppervlakkige, ongedwongen charme is hij een onderhoudende gesprekspartner. Hij vertelt graag sterke verhalen. Maar voor mensen met psychologisch inzicht is hij te glad en te zalvend. check!

2) Overdreven gevoel van eigenwaarde
Hij is een opschepper, die een te positieve inschatting heeft van zijn talenten en vaardigheden. Hij vindt zichzelf heel belangrijk en wil steeds in het middelpunt van de belangstelling staan. Hij pocht over zijn grote prestaties – die meestal niet echt hebben plaatsgevonden. Als hij er slecht voor staat, schaamt hij zich daar niet voor. Hij is immers het slachtoffer van ontrouwe zakenpartners, verkeerde vrienden of de autoriteiten die het op hem hebben voorzien.  check!

3) Op zoek naar prikkels en geneigd tot verveling
De psychopaat verveelt zich snel en is daarom altijd op zoek naar prikkels.
Hij leidt een snel leven met veel risicogedrag en experimenten met drank en drugs. Werk, school en (langdurige) relaties zijn saai. check!

4) Pathologisch liegen
Liegen gaat hem bijzonder gemakkelijk af. Hij liegt voortdurend en schaamteloos over vrijwel alles. Betrapt op een leugen? Geen probleem, een psychopaat heeft overal een excuus voor. Hij belooft iets ‘op erewoord’, maar dat erewoord is vrijwel nooit iets waard. check!

5) Sluw en manipulatief
Hij manipuleert en bedriegt anderen en heeft geen aandacht voor wat dat voor hen betekent. Gewetenloos doet hij alles voor geld. Hij vindt het dom om de zwakheden van anderen niet in eigen voordeel te gebruiken. check!

6) Gebrek aan berouw of schuldgevoel
Een psychopaat kent geen schuldgevoelens of spijt over wat hij anderen aandoet. Hij voelt zich volkomen op hun gemak bij zijn daden. Hij ontkent dat hij schuldig is, voert verzachtende omstandigheden aan, geeft het slachtoffer de schuld, zegt dat het slachtoffer zijn verdiende loon heeft gekregen of vindt dat het slachtoffer helemaal niet zoveel is aangedaan. check!

7) Geen emotionele diepgang
Niet in staat om de diepgang in emotionele ervaringen te voelen zoals anderen, komen de emoties van een psychopaat dramatisch, kortstondig en onecht over. check!

8) Ongevoelig en gebrek aan empathie
Een psychopaat heeft een kille persoonlijkheid. Hij is ongevoelig voor het welzijn van anderen. Hij is egoïstisch en kijkt minachtend neer op mensen die minder geluk hebben gehad dan hij. Hij vindt zichzelf het belangrijkst. Andere mensen zijn er om misbruik van te maken. check!

9) Paracitaire levensstijl
Financieel profiteert hij van familie, vrienden en andere instanties. Hij doet zich voor als een slachtoffer dat onrecht is aangedaan. Hij heeft sympathie en (financiële) hulp nodig. check!

10) Gebrekkige zelfbeheersing
Hij voelt zich gemakkelijk aangevallen en reageert met scheldpartijen, bedreigingen of geweld. Als hij alcohol gebruikt wordt zijn zelfbeheersing nog minder. check!

11) Willekeurig seksueel gedrag
Hij onderhoudt losse en oppervlakkige seksuele relaties. Hij heeft een ongeremde bereidheid om aan verschillende seksuele activiteiten deel te nemen en is niet kieskeurig bij zijn keuze van seksuele partners. check!

12) Gedragsproblemen in vroege jeugd
Al op zijn twaalfde jaar of jonger heeft de psychopaat ergere gedragsproblemen dan zijn leeftijdsgenoten. Denk daarbij aan liegen, bedriegen, manipuleren, spijbelen, stelen, pesten, mishandeling van dieren en brandstichting. check!

13) Jeugddelinquentie
De psychopaat is doorgaans al voor zijn 18e levensjaar beschuldigd of veroordeeld wegens strafbare feiten. ?

14) Geen realistische doelen op lange termijn
Hij leeft van dag tot dag en stelt zich geen realistische doelen voor de lange termijn. Hij maakt zich geen zorgen. Hij leert niet van zijn fouten uit het verleden. check!

15) Impulsief
De psychopaat is onvoorspelbaar. Hij neemt spontaan beslissingen, zonder de voors en tegens af te wegen en in strijd met zijn eerdere beslissingen. Met de gevolgen houdt hij geen rekening. Hij verbreekt vaak relaties, verandert van baan, verhuist veel en geeft onnadenkend geld uit voor pleziertjes. check!

16) Onverantwoordelijk gedrag
Verplichtingen en beloftes tegenover anderen worden niet nagekomen. De psychopaat voelt geen plichtsbesef of loyaliteit tegenover zakenpartners, collega’s, werknemers, vrienden, familie en maatschappij. Hij verkwist geld, betalen leningen niet af, brengen anderen in gevaar en schiet tekort bij zorgtaken. check!

17) Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag
De psychopaat is niet in staat of bereid de verantwoordelijkheid te nemen voor de gevolgen van zijn daden. De buitenwereld krijgt de schuld.
check!

18) Huwelijken van korte duur
Een huwelijk houdt niet lang stand. Psychopaten hebben vaak al voor hun dertigste drie huwelijken achter de rug.

19) Schending van voorwaardelijke invrijheidsstelling
De gedetineerde psychopaat onderneemt ontsnappingspogingen, keert niet terug van weekendverloven, pleegt misdrijven tijdens de voorwaardelijke invrijheidsstelling en houdt zich niet aan de voorwaarden van de voorwaardelijke gevangenisstraf. check!

20) Criminele veelzijdigheid
Een psychopaat is ‘crimineel veelzijdig’ en pleegt allerlei verschillende soorten misdrijven.
Check!

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Hoe kan een harteloze nou een hart hebben?

Henry Siegfried wrote:

" wat betreft "onze respektloze grote bek jegens elkaar"neem aan dat je onder "onze" die grote stinkende bek van jou en Miedja bedoelt.

Daar ben ik het van harte mee eens.

Te dom om voor de duivel te dansen maar onzin uitkramen daar mee verdienen jullie de hoofdprijs. smile smile

Jullie zijn twee (2) holle vaten!!!