101 (edited by Jiyani 2018-04-25 14:14:14)

Re: Gal etter gif en stront

j.bakra wrote:

By the way: voor hedendaagse slavenhoud(st)ers

[quote - in (het subcontinent) India zijn er misschien wel meer slaven dan in alle andere landen te wereld bij elkaar opgeteld. De schattingen lopen uiteen van 15 miljoen tot 65 miljoen mensen. In bordelen, fabrieken of op plantages werken ze gedwongen lange dagen. - unquote]

kun je dus ook bij je rotgenoten aankloppen, jij vilein kreng.

Voor alle duidelijkheid: ook op andere continenten, zoals Europa, waar jij ook woont, daar derhalve deel van uitmaakt en de vruchten van plukt, zijn er nog steeds, helaas, slaafgemaakte mensen die worden uitgebuit.  Ga maar weer je koeien, apen en ratten aanbidden, jij droevige domme koe!  lol tongue tongue

O ja, ben jij wellicht werkzaam in het bijzonder onderwijs??

O ja het gaat weer om India. Nazaat van slavenhouders en uitbuiters. jouw voorouders waren vele malen slechter. Zij hebben mensen uit Afrika en Azië gehaald en ze verspreid over de continenten om voor ze te werken. Daar profiteer jij van. Ik profiteer van wat mijn voorouders hebben nagelaten aan jouw slechte voorouders.
Trouwens ik profiteer niet eens echt, want ik heb vanaf dat ik klaar was met mijn studie altijd gewerkt. Bovendien ben ik in Nederland geboren, dus heb ik net als de witten met de Nederlandse nationaliteit ook de zelfde rechten en plichten.

Ach ik aanbid liever dieren dan dat ik jou, gerimpelde oude dwaas zie staan.
Dieren zijn te vertrouwen, mensen zoals jij totaal niet.

Je hoeft mij niet te vertellen wat er allemaal in India misgaat. Daarvan ben ik goed op de hoogte. Begin eerst te kijken wat er allemaal mis in Nederland.
Een minister-president die voor de zoveelste keer alles bij elkaar liegt.
India is nog steeds een land in ontwikkeling. Nederland is dat niet en toch komen er genoeg misstanden in dit land voor.

Waarom bemoeien jij, die kala dil wala miya en anderen (vooral de creolen) met wat er mis is in India. Laat India zelf orde op zaken gaan stellen over de misstanden die zich in dat land voordoen. Wat er in Afrikaanse landen gebeurt is ook niet mis, maar daar kijken de creolen niet naar.  Wat een haat en nijd over India en hindustanen.

Alsof alle kwaad van de wereld alleen in India voorkomt. Het Midden- Oosten is het kruidvat van de wereld. Komt door de vervloekte moslims. Onderling liggen ze elkaar al niet, laat staan dat ze het met anderen gelovigen kunnen vinden.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

...maar kkk  hoerenmadam jiyani, zoals ik al schreef, jij vieze vette geesteszieke stoephoer met je aangelengde bakra-bloed: ik haat geen mensen, van welke denominatie dan ook, maar ik heb wel een enorme  afkeer van het soort schijnheilige huichelaar zoals jij - jij walgelijke k*ttenkop!

En vertel nou eens, wie is toch die to-shio-hing en werk jij in het bijzonder onderwijs - of ben jij net zo'n laf misbaksel als jouw vriendinnetje met de vele nick, die wel vragen stelt  maar te karakterloos is om vragen die aan haar worden gesteld te beantwoorden?!!

103 (edited by Jiyani 2018-04-25 14:05:12)

Anjoemara wrote:
Jiyani wrote:

Kala dil wala miya en die nazaat van slavenhouders en uitbuiters liggen zowat met elke member overhoop. Ze hebben ruzie met een ieder op dit forum. Aan wie zal het toch liggen????????????????????????????????????????????????

Correctie;
Zowel Anjoe als j.bakra leggen de fundamentalistisch racistische geloofsfanaten van WKN die met de zionisten sympathiseren op de pijnbank lol
En uit pure frustratie gilt Jiyani hysterisch dat we met iedereen ruzie hebben big_smile

Wat dat betreft heeft j.bakra gelijk door te stellen dat Jiyani (en ook xzq gestoord) zich goed aangepast hebben aan de koloniale mentaliteit van hun voormalige onderdrukkers door zich nog racistischer dan de kolonisator te gedragen.

Jiyani en XZQ zijn schoonvoorbeelden van personen die goed geïntegreerd zijn met hun tokkie, achenebbes buren uit de schilderswijken waar ze vandaan komen. Ze uiten zich vooral racistisch op WKN maar ondertussen denk ik dat ze dat ook stiekem onder een valse nick op FB doen:

Nederlanders plaatsen opvallend veel haatberichten op Facebook

Nederlandse gebruikers van Facebook zorgen voor een opvallend grote stroom aan berichten met haat, racisme en verwensingen met ziekten als kanker. In Zuid-Europese landen ligt dat aantal bijvoorbeeld veel lager.

Dit concludeert de Volkskrant op basis van een Nederlandse moderator die vorig jaar bij Facebook werkte en wiens relaas ondersteund wordt door gelekte e-mails, interne documenten en een collega.

Dagelijks krijgt het Nederlandse team van moderatoren circa achtduizend meldingen over onder meer discriminerende, racistische en haatdragende berichten, schrijft de krant. Vooral rond Sinterklaas, verkiezingen en demonstraties van de PVV neemt het aantal flink toe.

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail … -facebook/

Door deze verziekte figuren is helaas het niveau van WKN ook naar dit dieptepunt afgegleden.

Kala dil wala miya,

Jij bent heel goed in het schrijven van ongenuanceerde teksten.
Omdat ik het niet eens kan en wil zijn met jou, ben ik dus racistisch,  heb ik me aangepast aan de koloniale mentaliteit, dat ik uit de schilderswijk kom, dat ik een hindu fundamentalist ben enz. enz.
Alles wat je over anderen schrijft dat ben je zelf.

Jij wil dat een ieder net als de mensen in jouw omgeving zich als een kudde makke schapen achter jou scharen. Doet men dat niet, dan ga je schelden en zo ongenuanceerd als maar zijn kan conclusies trekken.
Zo heb je geschreven dat ik een product van verkrachting (mijn vader zou een dochter van hem hebben verkracht en daaruit ben ik ontstaan). Daarom kala dil wala miya, zal jij een heel moeilijk en pijnlijk en lang sterfbed krijgen. Je zult boeten voor alle beschuldigingen aan het adres van een ieder die je hebt gedaan.
Jij bent de tweede persoon die ik vervloek. Mijn vloek over jou zal ook uitkomen net als bij die ander ook is gebeurd. Kom niet aan mijn ouders. Dat heb ik jou wel meer aangegeven, maar je blijft doorgaan.
Hoe durf je te stellen dat jij en die www dweil geen ruzie zoeken ,maar slechts corrigerend optreden.
Bij corrigerend optreden worden geen scheldwoorden gebruikt. Denk je echt dat als je gaat schelden dat mensen dan naar jou willen luisteren. Het heeft juist een averechtse uitwerking.

Dat de moslims massaal aan incest doen is bij jouw in het verkeerd keelgat terecht gekomen, daarom moest je uit wraak mijn vader beschuldigen van verkrachting.
Wanneer ik schrijf dat ik moslims niet meer kan vertrouwen en dat ik een tering hekel aan ze heb gekregen, zeg ik dat niet zomaar.
Mijn moeder is door moslims jongens (allemaal incest producten gezien hun agressie) voor hoer uitgemaakt, omdat ze opkwam voor oudere dames die door deze onopgevoede moslims jongens werden gepest. Het waren niet eens hindustaanse dames voor wie mijn ma opkwam.

Kijk eerst naar alle racistische schrjfsels van je zelf. Je noemt hindustanen (maar vooral de hindus) kuli's, chamaars, dalits, onderkruipers enz.enz., terwijl je nani zelf van Inddiase afkomst is. Hoe vaak heb je mij niet voor zwart uitgemaakt. Dat is zeker geen racisme.
Al die scheldwoorden gericht aan zonnig en mij zowel door jou als die www dweil, vergeet je voor het gemak maar even..
Je hebt het over haat berichten op sociale media. Begin eerst naar je eigen haat berichten op dit forum te kijken. Gelukkig heb ik op geen sociale medium aangemeld, dus wat zich daar afspeelt gaat aan mij voorbij.
Je bent absoluut niet beschaafd. Ik wel, maar als je mij uitscheldt, scheld ik je net zo hard terug. Ik zal nooit iemand als eerste schelden. Ik laat me niet door jullie vieze moslim, creoolse, nederlandse pestkoppen zomaar uitschelden.

Je bent een heel naar, vals en intens gemeen mens.
Hoe heb je toch arts kunnen zijn? Je bent een zeer grote huichelaar net als die www dweil!

To-Shio-Hing

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 33#p518133

Waarom deze vieze vuile gore nazaat van slavenhouders en uitbuiters, mijn laatste post gericht aan kala dil wala miya heeft gekopieerd is mij een raadsel.
Ik ben geen lafaard die posts verwijderd. Ik ben kala dil wala miya niet, die posts verwijderd.

To-Shio-Hing

...o ja, en bij Indiërs komt incest evenveel voor als bij westerlingen

By the way, jiyani, jij bent net geflipt als een gestoorde imam - die doet ook aan vervloeken! lol tongue

...by the way, profiterende bimbo jiyani, jouw vriendinnetje zs/etc is zo'n afkrabsel die eerder geposte shit herhaaldelijk verwijderd; en jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn twee vragen - laffe trut!

108 (edited by Jiyani 2018-04-25 14:43:49)

j.bakra wrote:

...maar kkk  hoerenmadam jiyani, zoals ik al schreef, jij vieze vette geesteszieke stoephoer met je aangelengde bakra-bloed: ik haat geen mensen, van welke denominatie dan ook, maar ik heb wel een enorme  afkeer van het soort schijnheilige huichelaar zoals jij - jij walgelijke k*ttenkop!

En vertel nou eens, wie is toch die to-shio-hing en werk jij in het bijzonder onderwijs - of ben jij net zo'n laf misbaksel als jouw vriendinnetje met de vele nick, die wel vragen stelt  maar te karakterloos is om vragen die aan haar worden gesteld te beantwoorden?!!

Nazaat van slavenhouders en uitbuiters,

Ook jij bent net als die kala dil wala miya iemand die ongenuanceerde teksten schrijft.
Je zou wel willen dat ik aangelengd was met bakra bloed. Haha, neen hoor ik heb hindustaans bloed en daar ben ik trots op. Geen spoortje van  'zwart' bakra bloed in mijn lichaam. Gelukkig ben ik niet besmet met het bloed van slavenhouders en uitbuiters, jij wel.

Voor 1 keer zal ik een uitzondering maken en die vraag over To_Shio_Hing alsnog beantwoorden, omdat jij eerder iets lelijks over deze Chinees had geschreven.

Ik heb 2 mini boekjes. De 1 gaat over Indiase wijsheden, de ander over Chinese.
In het boekje over de Chinese wijsheden vond ik de wijsheid van To-Shio-Hing, die ik 1 van de mooiste vind van alle wijsheden.
Verder is mij niets bekend over deze Chinese man, ondanks dat ik gezocht heb op internet.

ISBN nummer van het boekje met Indiase wijsheden is: 978-90-453-0510-3 en van de Chinese wijsheden is: 978-90-453-0516-5.
Uitgeverij van beide boekjes is: BZZToH.
Link: www.bzztoh.nl

Voor de rest zal ik geen enkele vraag meer van je beantwoorden, dat ben ik namelijk niet verplicht.

To-Shio-Hing

j.bakra wrote:

...o ja, en bij Indiërs komt incest evenveel voor als bij westerlingen

By the way, jiyani, jij bent net geflipt als een gestoorde imam - die doet ook aan vervloeken! lol tongue

Incest onder Indiërs heb ik nooit ontkend en is net als verkrachting een groot probleem.
Waar ik wel een hekel aan heb is dat als ik incest onder de moslims benoem, dat er dan ongenuanceerde uitspraken worden gedaan over mijn vader.

Je moet niet kletsen. Die kala dil wala miya heeft al diverse keren mijn vader beschuldigd.
Ondanks dat ik hem heb gewaarschuwd dat niet meer te doen, blijft hij doorgaan en als men aan mijn ouders komt dan krijg je met mij te maken.
Ik trek mijn vloek over die kala dil wala miya niet in.

To-Shio-Hing

j.bakra wrote:

...by the way, profiterende bimbo jiyani, jouw vriendinnetje zs/etc is zo'n afkrabsel die eerder geposte shit herhaaldelijk verwijderd; en jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn twee vragen - laffe trut!

Hypocriete nazaat van slavenhouders en uitbuiters,

Je moet mij niet gaan vergelijken met een ander. Ik ben ik en niet een ander.
Ik ben niet laf om posts te verwijderen en als ik dat doe, dan meld ik dat en ook met reden.

To-Shio-Hing

bzztoh, dat is die uitgeverij die failliet is gegaan en schijnbaar een boekje uitgaf met 'wijsheden' zoals 'onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen' die verder nergens terug te vinden is - zelfs de naam van de Chinese (trollen?) schrijver niet.

[...]dat ben ik namelijk niet verplicht'[ schreef de hoerenmadam jiyani en daarmee volgt ze dezelfde lijn als haar post/verwijder en soms weer herpost vriendinnetje zs/ets.  Zielig hoor om je er zo met een Jantje van Leiden van af te maken; maar typisch een reactie van lafaards.

112 (edited by Jiyani 2018-04-25 16:03:02)

j.bakra wrote:

bzztoh, dat is die uitgeverij die failliet is gegaan en schijnbaar een boekje uitgaf met 'wijsheden' zoals 'onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen' die verder nergens terug te vinden is - zelfs de naam van de Chinese (trollen?) schrijver niet.

[...]dat ben ik namelijk niet verplicht'[ schreef de hoerenmadam jiyani en daarmee volgt ze dezelfde lijn als haar post/verwijder en soms weer herpost vriendinnetje zs/ets.  Zielig hoor om je er zo met een Jantje van Leiden van af te maken; maar typisch een reactie van lafaards.

Vuile nazaat van slavenhandelaars en uitbuiters,

Er zijn wel meer uitgeverijen failliet gegaan, maar dat wil niet zeggen dat er onwaarheden in hun uitgegeven boeken staan, want daar doel jij op. Trouwens op internet is niet alles te vinden.
Een fatsoenlijk mens had de moeite genomen om te bedanken voor het beantwoorden van die vraag, maar jij gaat gelijk weer schelden.
Je hebt op een beschaafde wijze antwoord van mij gekregen. Totaal geen gescheld.

Met de tweede alinea suggereer je dat ik posts verwijderd.
Daarom zie jij door de vele beschuldigingen en gescheld als een gerimpelde hondenkop uit.
Je vriendenkring bestaat alleen maar uit pooiers, vandaar dat je met woorden komt met hoer in.
Blijkbaar kwam en komt er in jouw familie alleen maar hoeren voor, vandaar dat je zo gefocust bent op dat woord. Wat een frustratie!
In elk geval zullen alle slechte daden die jij tentoonstelt je achtervolgen als schaduwen.
lol lol lol lol lol

.

To-Shio-Hing

Indiase wijsheden:

https://www.perboekwijzer.nl/nl/indiase … ekje-10687

Chinese wijsheden:

https://www.perboekwijzer.nl/nl/chinese … ekje-10686

To-Shio-Hing

Nee hoor, kkk jiyani, jij achterlijke koeienaanbidster, ik suggereer niet dat jij bijdragen verwijdert, noch ontken ik dat er ook in de islamitische wereld incest voorkomt.

Ik herhaalde slechts jouw opmerking [...]’dat ben ik namelijk niet verplicht' en daarmee verwees ik impliciet naar het feit dat jouw vriendinnetje zs/etc ook vragen stelt en geen antwoord geeft op vragen die aan haar zijn gesteld.

Dus niet de zaken verdraaien hoor, yu ka tingi stupumotyo! tongue lol tongue lol tongue lol

En nogmaals: werk jij in het (bijzonder) onderwijs?!

115 (edited by Jiyani 2018-04-25 17:13:55)

j.bakra wrote:

Nee hoor, kkk jiyani, jij achterlijke koeienaanbidster, ik suggereer niet dat jij bijdragen verwijdert, noch ontken ik dat er ook in de islamitische wereld incest voorkomt.

Ik herhaalde slechts jouw opmerking [...]’dat ben ik namelijk niet verplicht' en daarmee verwees ik impliciet naar het feit dat jouw vriendinnetje zs/etc ook vragen stelt en geen antwoord geeft op vragen die aan haar zijn gesteld.

Dus niet de zaken verdraaien hoor, yu ka tingi stupumotyo! tongue lol tongue lol tongue lol

En nogmaals: werk jij in het (bijzonder) onderwijs?!

WWW dweil j.bakra,

Ik herhaal voor je dat ik geen je antwoord meer geef op de door gestelde vragen aan mij.
Niemand is dat verpilcht. Bovendien ben je een ongemanierd en onbeschaafd en een hondsbrutale gerimpelde oude man.. Je huid is als perkament.
Je bent een geboren hoerenloper.

Ha ha domoor, dus Zonnig, stelt vragen aan zichzelf, die ze dan niet aan jou wil beantwoorden. Dat is dan knap van Zonnig.
Zo zie je maar dat we allemaal wel eens fouten maken. Zowel bij het lezen als bij het schrijven van zinnen, dus hang hier niet de academicus uit!  lol lol lol lol

To-Shio-Hing

Maar waterkant weg werp dweil,

De auteur van de boekjes is niet bekend volgens jou..
Lummel open die links in post  113 en lees wie de schrijver is van beide boekjes.
De naam van de auteur staat ook in die boekjes, ik was vergeten die te vermelden.
Vandaar die 2 links, zodat je heel hard op je bek valt.
Ik lieg niet, zoals jij mij dat telkens wil doen geloven.

To-Shio-Hing

...en jij, kkk jiyani, bent een geesteszieke stoephoer die een onbestaande Chinees opvoert die met een (wellicht door jouzelf verzonnen) 'wijsheid' op de proppen komt.

Trouwens, truttenbol, zs/etc stelt vragen en als haar daarover een wedervraag wordt gesteld geeft ze 'niet thuis, yu don kaw!

Ongelooflijk hoeveel gal, gif, etter en stront uit die kappa van Jiyani weer vloeit; zolang zij niet tot het besef komt dat wijsheden niet alleen weggelegd zijn voor een exclusieve club, ras, cultuur etc. maar dat dit vrijwel in alle beschavingen terug te vinden is (of het nu juiste hindoeïsme, Islam, Sufisme, boeddhisme, christendom, jodendom, oudere culturen en zelfs zogenaamd primitieve culturen en volkeren) kan zij die wijsheid in haar onderschrift van de onbekende chinese filosoof in haar reet stoppen. En pas op dat deze schaduwen haar niet 1000x zullen achtervolgen.

Ik heb gezegd; wijsheid van Anjoe hi,hi,hi.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

voor de gal, etter, gif en stront postende #33: http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 35#p521035