Re: Gal etter gif en stront

@ Anjoemara - wat betekend: kala dil wala miya?

D.J. Oeka,

Die kala dil wala miya heb ik een keer op een feest gezien. Deze opgeblazen kikker vindt van zichzelf dat hij moi boi is, maar dat valt reuze mee. Bij Aziatische types is het zo dat hoe lichter de huid is, hoe mooier ze zichzelf vinden.

Op dat feest deed hij zich nogal gewichtig voor en lonkte  zowat naar elke vrouw. Een aangetrouwde nicht (zij is moslima) zei tegen mij dat deze man een vrouwengek is en dat hij berucht staat als motyopa. Ik vroeg haar wie hij is. Aangezien ik slecht ben in namen onthouden, had ik op het forum niet gelijk door wie die Anjoemara is. Hij doet op het forum toch ook alsof hij alle kennis in huis heeft en anderen weinig tot niets weten van wat er zich afspeelt in de wereld. Hoe vaak ben ik niet samen met andere members door hem niet voor dom en naïef uitgemaakt.

Totdat hij zichzelf ging verraden.
Pochen over zijn beroep. Zo schreef hij ook dat net een paar maanden van de eerste termijn Bouterse I (zijn broer Robert Ameerali was toen vice president) dat zijn broer had gezegd dat
het heel goed ging in Suriname. (In Sranan tongo had hij dat geschreven: mi brada taki dat a kondre e draai).

Over zijn broer Robert werd gezegd dat een hindustaan tot vice  president is benoemd.
Robert gaf daar als commentaar op dat hij geen hindustaan is maar een moksi patoe. Laat kala dil wala miya precies dezelfde woorden schrijven op dit forum. Dat hij geen hindustaan is maar een moksi patoe.

Verder schreef hij dat hij in de bijzondere omstandigheden mocht verkeren zich in het gezelschap van Ingrid Bouterse, de vrouw van Bouterse, te bevinden.

Er ging een lichtje bij mij branden en heb aan mijn aangetrouwde nicht gevraagd naar de naam van Robert.
Ik heb bepaalde letters van Anjoemara een tijdlang met dikke letters geschreven om zo een link te maken naar zijn broer. Op een gegeven moment vroeg kala dil wala miya aan mij waarom ik hem linkte aan de naam Ameerali. Toen confronteerde ik hem met het feit dat hij een broer is van Robert. Dat heeft hij in eerste instantie ontkent. Heb keihard naar hem uitgehaald en geschreven dat hij zich diep moet gaan schamen, omdat hij zijn eigen vlees en bloed aan het verloochenen is. Daarop heeft hij niet meer gereageerd.

Mocht ik deze man weer een keer zien, dan zal ik op hem afstappen en me voorstellen. Ik zal me dan niet als Jiyani voorstellen maar met de namen waaronder ik bekend sta.
Kijken hoe hij op mij gereageerd en pas daarna zal ik bekendmaken dat ik Jiyani van het forum ben.
Ik weet nu al dat hij behoorlijk scheel zal kijken. lol lol lol lol lol

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

j.bakra wrote:

Beste j.bakra
het betekent: een moslim met baard die een zwart hart heeft.

Jiyani probeert krampachtig mij hetzelfde toe te bedelen zoals ik haar voor een persoon met geen geweten en zwarte ziel uitgemaakt heb;
Uiteraard is dat niet op mij van toepassing dus reageer ik daar maar niet op maar ontzenuw eerder haar generalisaties en onzin over moslims.

Bekende strategie vanaf dag 1 hier op wkn van bepaalde racisten; kom je op voor onderdrukten wordt je gebashed als zijnde ook een van deze personen.

Have a nice day.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Jiyani wrote:

D.J. Oeka,

Die kala dil wala miya heb ik een keer op een feest gezien. Deze opgeblazen kikker vindt van zichzelf dat hij moi boi is, maar dat valt reuze mee. Bij Aziatische types is het zo dat hoe lichter de huid is, hoe mooier ze zichzelf vinden.

Op dat feest deed hij zich nogal gewichtig voor en lonkte  zowat naar elke vrouw. Een aangetrouwde nicht (zij is moslima) zei tegen mij dat deze man een vrouwengek is en dat hij berucht staat als motyopa. Ik vroeg haar wie hij is. Aangezien ik slecht ben in namen onthouden, had ik op het forum niet gelijk door wie die Anjoemara is. Hij doet op het forum toch ook alsof hij alle kennis in huis heeft en anderen weinig tot niets weten van wat er zich afspeelt in de wereld. Hoe vaak ben ik niet samen met andere members door hem niet voor dom en naïef uitgemaakt.

Totdat hij zichzelf ging verraden.
Pochen over zijn beroep. Zo schreef hij ook dat net een paar maanden van de eerste termijn Bouterse I (zijn broer Robert Ameerali was toen vice president) dat zijn broer had gezegd dat
het heel goed ging in Suriname. (In Sranan tongo had hij dat geschreven: mi brada taki dat a kondre e draai).

Over zijn broer Robert werd gezegd dat een hindustaan tot vice  president is benoemd.
Robert gaf daar als commentaar op dat hij geen hindustaan is maar een moksi patoe. Laat kala dil wala miya precies dezelfde woorden schrijven op dit forum. Dat hij geen hindustaan is maar een moksi patoe.

Verder schreef hij dat hij in de bijzondere omstandigheden mocht verkeren zich in het gezelschap van Ingrid Bouterse, de vrouw van Bouterse, te bevinden.

Er ging een lichtje bij mij branden en heb aan mijn aangetrouwde nicht gevraagd naar de naam van Robert.
Ik heb bepaalde letters van Anjoemara een tijdlang met dikke letters geschreven om zo een link te maken naar zijn broer. Op een gegeven moment vroeg kala dil wala miya aan mij waarom ik hem linkte aan de naam Ameerali. Toen confronteerde ik hem met het feit dat hij een broer is van Robert. Dat heeft hij in eerste instantie ontkent. Heb keihard naar hem uitgehaald en geschreven dat hij zich diep moet gaan schamen, omdat hij zijn eigen vlees en bloed aan het verloochenen is. Daarop heeft hij niet meer gereageerd.

Mocht ik deze man weer een keer zien, dan zal ik op hem afstappen en me voorstellen. Ik zal me dan niet als Jiyani voorstellen maar met de namen waaronder ik bekend sta.
Kijken hoe hij op mij gereageerd en pas daarna zal ik bekendmaken dat ik Jiyani van het forum ben.
Ik weet nu al dat hij behoorlijk scheel zal kijken. lol lol lol lol lol

Heee.... Jiyani!

Dus je was op een feestje van je nicht, kwam een opgeblazen kikker al pochend en bluffend tegen. Kenmerken: Motjopa, single (kan geen relatie in stand houden), weinig vrienden, (krijgt overal ruzie), liegend (verraad zelfs zijn eigen broer) en Boutaman.

Maar wat ik dan niet snap is hoe kun je dan de link leggen met Anjoemara van Waterkant? Ik bedoel er lopen op deze aardbol wel meerdere mensen rond die aan deze beschrijving voldoen, maar dat maakt ze nog niet tot onze vriend Anjoemara waar we zoveel plezier aan beleefd hebben.
Hoe weet je zo zeker dat die idioot die je op het feestje van je nicht tegenkwam dezelfde idioot is die zich hier Anjoemara noemt?

Hahaha, overigens een gemiste kans! Je had een foto van hem kunnen maken en via een linkje hier plaatsen, dan hadden we met z'n allen nog meer plezier aan hem kunnen beleven!

Maar no spang, ook ik had de gemiste kans om een foto van onze vriend Bakra te maken. Dat was voor het Su consulaat, ik denk een jaar of tien geleden.

Imagine if you will…
A country where 1% control almost all the wealth and power……
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

Overigens opmerkelijk dat die idioot anderen voor Koelie uitmaakt, terwijl hij zelf Hindostaan is.
Of half, hij zal ook wel wat Chinees bloed hebben.

Imagine if you will…
And the other 99% are so brainwashed, they fight vigorously to keep it that way.

D.J. Oeka,

Ik kwam he m niet tegen op een feest van mijn aangetrouwde nicht, maar op een feest door anderen gegeven.

De link heb ik kunnen leggen omdat mijn aangetrouwde nicht mij een aantal dingen over kala dil wala had verteld over zijn gedrag en door het gedrag dat hij op dit forum toont. Maar vooral door bepaalde dingen die hij heeft geschreven. Ik wist het helemaal zeker toen hij in eerste instantie heeft ontkent dat Robert zijn broer is, maar daarna muisstil was omdat ik schreef dat hij zijn eigen vlees en bloed verloochent.

Deze man is gewoon niet te vertrouwen. Alles wat hij anderen verwijt is hij zelf.

To-Shio-Hing

D.J. Oeka wrote:

Overigens opmerkelijk dat die idioot anderen voor Koelie uitmaakt, terwijl hij zelf Hindostaan is.
Of half, hij zal ook wel wat Chinees bloed hebben.

Ik vermoed ook dat hij een beetje chinees is. Lees maar hoe hij China de hemel in prijst.
Zijn nani was Indiase, (een kuli) dus is hij zeker ook van Indiase afkomst.
Er zijn wel meer hindustanen die moksie patoe zijn.
Mijn nani (moeder van mijn moeder) is van Indiase (half) Nepalese, Tibetaanse en Chinese afkomst. Zij heeft een lichte huidskleur, haast gelig te noemen.
Mijn jongste zusje is net zo licht van huidskleur als mijn nani, terwijl mijn vader een donkere huidskleur heeft.

Maar bij kala dil wala miya speelt het hebben van een lichte huidskleur een zeer belangrijke rol. Deze kerel heeft mij niet gezien (of wel maar weet dan niet dat ik Jiyani ben) maar maakt mij wel uit voor zwart. Hij is een racist.
Ik ben trots op mezelf dat huidskleur voor mij niets uitmaakt.

To-Shio-Hing

ok

Dus het is niet bewezen of voor honderd % zeker dat het dezelfde idioot is als van Waterkant.
Hahaha, volgend keer gewoon een praatje met hem maken. Dan valt hij vanzelf wel door de mand. Gewoon vertellen dat je in Israel op vakantie was en zo een geweldige tijd had, kijken hoe hij reageerd. wink

Imagine if you will…

84 (edited by Anjoemara 2018-04-23 13:33:11)

Jiyani wrote:

D.J. Oeka,

Ik kwam he m niet tegen op een feest van mijn aangetrouwde nicht, maar op een feest door anderen gegeven.

De link heb ik kunnen leggen omdat mijn aangetrouwde nicht mij een aantal dingen over kala dil wala had verteld over zijn gedrag en door het gedrag dat hij op dit forum toont. Maar vooral door bepaalde dingen die hij heeft geschreven. Ik wist het helemaal zeker toen hij in eerste instantie heeft ontkent dat Robert zijn broer is, maar daarna muisstil was omdat ik schreef dat hij zijn eigen vlees en bloed verloochent.

Deze man is gewoon niet te vertrouwen. Alles wat hij anderen verwijt is hij zelf.

Ha,ha,ha,

De broer van Ameerali zal gedacht hebben; wat een geschifte tante die op mij afkomt en mij voor ene Anjoemara aanziet. Laat ik maar wijselijk mijn mond houden want ik wil geen hysterische taferelen op een feestje.

Wijze en beschaafde man dus, hi,hi,hi,hi.

Ik zie het al voor mij gebeuren. Die arme man was waarschijnlijk met stomheid geslagen van zoveel idioterie. big_smile

Dan gaat Jiyani mij beschrijven terwijl ik dat zelf al tig keer heb gedaan en al mijn roots opgesomd. Dus niets nieuws onder de zon.

Laat de opgeschrikte kippen in de ren maar kakelen.

Laat ook zien dat kali maijja 1x24 uur met Anjoe bezig is dat zij zelfs een feestje gaat bederven. Jammer dat die broer van Ameerali ook geen foto genomen heeft lol

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Anjoemara wrote:

Dan gaat Jiyani mij beschrijven terwijl ik dat zelf al tig keer heb gedaan en al mijn roots opgesomd. Dus niets nieuws onder de zon.

Oh!?!

Je hebt jezelf hier tig keer beschreven, noh!?
Vertel jij het dan, klopt mijn beschrijving?
Whaaaa....ghaghaghaghaaaaaah!

Imagine if you will…

D.J. Oeka wrote:
Anjoemara wrote:

Oh!?!

Krijg jij ook geen obsessie door op anderen af te stappen en discussies aan te gaan over ene Anjoemara big_smile

Liep lachend rond in huis (denkend aan die gekke Jiyani) en mijn vrouw vroeg; "waarom lach je".

Ik vertelde haar over Jiyani. Haar droge reactie was; "ze is een gestoorde vrouw als ze op een feestje op iemand afstapt en dit soort vragen stelt". Hi,hi,hi,hi.

Mustafa Kemal Atatürk

87 (edited by Jiyani 2018-04-23 14:16:48)

Anjoemara wrote:
Jiyani wrote:

D.J. Oeka,

Ha,ha,ha,

De broer van Ameerali zal gedacht hebben; wat een geschifte tante die op mij afkomt en mij voor ene Anjoemara aanziet. Laat ik maar wijselijk mijn mond houden want ik wil geen hysterische taferelen op een feestje.

Wijze en beschaafde man dus, hi,hi,hi,hi.

Ik zie het al voor mij gebeuren. Die arme man was waarschijnlijk met stomheid geslagen van zoveel idioterie. big_smile

Laat de opgeschrikte kippen in de ren maar kakelen.

Laat ook zien dat kali maijja 1x24 uur met Anjoe bezig is dat zij zelfs een feestje gaat bederven. Jammer dat die broer van Ameerali ook geen foto genomen heeft lol

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Oeps, hij heeft zichzelf dus beschreven als een motypa!
Waneer heeft kala dil wala miya zichzelf beschreven als te zijn eenpersoon die zichzelf behoorlijk gewichtig vindt. Neen dat is de conclusie van anderen.
Hij heeft wel gepocht over zijn beroep en zijn bezittingen, zowel in Nederland als in Suriname.
Hij heeft wel verteld dat hij al 2 mislukte huwelijke achter de rug had (wat overigens goed te begrijpen valt met een man die vals en gemeen is), toen hij aan de derde begon.
Wow, mijn maandagmiddag kan echt niet meer stuk!

Maar waar heb ik geschreven dat hij dat feest heeft lopen bederven. Of dat ik dat feest heb lopen bederven. Man het was er reuze gezellig. Heb veel gedanst en pret gemaakt, leuke gesprekken gevoerd met mensen aan wie ik ben voorgesteld. Daar hoorde jij niet bij en gelukkig ook, want je bent een misbaksel.
Ik heb wel gezien hoe hij naar vrouwen aan het lonken was.
Waar heb ik geschreven dat ik tijdens dat feestje op die broer ben afgestapt.
Kala dil wala ik heb geschreven dat als ik jou weer mocht zien, dan stap ik op je af en zal me eerst bekendmaken onder mijn eigen naam. Afgaande op jouw reactie zal ik pas bekend maken dat ik Jiyani ben. Maar het is beter om de eer aan mezelf te houden, want je bent het waard niet waard.

Alweer haal je alles uit de context. Leer nou een keer goed te lezen.
Daarom hecht ik geen waarde aan jouw ellenlange posts. Je verdraait de boel.

To-Shio-Hing

Anjoemara wrote:
j.bakra wrote:

Beste j.bakra
het betekent: een moslim met baard die een zwart hart heeft.

Jiyani probeert krampachtig mij hetzelfde toe te bedelen zoals ik haar voor een persoon met geen geweten en zwarte ziel uitgemaakt heb;
Uiteraard is dat niet op mij van toepassing dus reageer ik daar maar niet op maar ontzenuw eerder haar generalisaties en onzin over moslims.

Bekende strategie vanaf dag 1 hier op wkn van bepaalde racisten; kom je op voor onderdrukten wordt je gebashed als zijnde ook een van deze personen.

Have a nice day.

Mensen die van zichzelf zeggen dat ze een zuiver geweten hebben en een goed mens zijn, zijn juist de wreedste personen. Kala dil wala miya is wreed. Hij hoopt dat er bommen op India worden gegooid, zodat veel hindus komen te overlijden.
Mij wordt verteld dat ik een goed mens ben met het hart op de juiste plaats.

To-Shio-Hing

89 (edited by Jiyani 2018-04-23 14:10:14)

Anjoemara wrote:
D.J. Oeka wrote:
Anjoemara wrote:

Oh!?!

Krijg jij ook geen obsessie door op anderen af te stappen en discussies aan te gaan over ene Anjoemara big_smile

Liep lachend rond in huis (denkend aan die gekke Jiyani) en mijn vrouw vroeg; "waarom lach je".

Ik vertelde haar over Jiyani. Haar droge reactie was; "ze is een gestoorde vrouw als ze op een feestje op iemand afstapt en dit soort vragen stelt". Hi,hi,hi,hi.

Die vrouw van je is zelf gestoord dat ze elk woord van haar liegende en bedriegende man gelooft. Heb je haar ook verteld hoe je mij en anderen uitscheldt. Ik ben bang dat jij ook haar onder duim hebt.
Ik heb nergens geschreven dat ik op dat feest op iemand ben afgestapt om me voor te stellen. Vragen stellen over jou op een feest. Neen kala dil wala, men heeft het over jou en je gedrag gehad. Men heeft mij dat verteld.
Dyslectie blijft je in de greep houden toch kala dil wala.

Ik begrijp je frustratie: je bent door mij ontmanteld.

To-Shio-Hing

re http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 93#p518093 

Ik begrijp het; die ‘gewitte’, dieren-aanbiddende kkk jiyani lijdt, net als haar rotgenoten op dit forum, aan de zo-gehete islamobsessie - en dan heeft het verstand plaatsgemaakt voor de msm ‘dikke duim’.

By the way, zal mij niet verbazen als haar man, zo die er nog is, een henna baard heeft en een ‘zwart’  hart.  wink

91 (edited by Jiyani 2018-04-23 14:45:02)

j.bakra wrote:

Ik begrijp het; die ‘gewitte’, dieren-aanbiddende kkk jiyani lijdt, net als haar rotgenoten op dit forum, aan de zo-gehete islamobsessie - en dan heeft het verstand plaatsgemaakt voor de msm ‘dikke duim’.

By the way, zal mij niet verbazen als haar man, zo die er nog is, een henna baard heeft en een ‘zwart’  hart.  wink

De ene gek die het voor de andere gek opneemt. De ene dementerende opa die het voor de andere dementerende opa opneemt. De ene zeikerd met pikzwarte hart en dito ziel die het voor de andere zeikerd met pikzwarte hart en dito ziel opneemt.
Ze zijn de siamese tweeling van dit forum en lijden beiden aan het hinduïstische syndroom.

Ik heb een tering hekel gekregen aan de moslims net zoals deze twee bejaarde zeikerds een hekel hebben aan hindus. Neen nog erger, beiden haten hindus.

Ik vereer lieve een dier dan had ik een verlepte, rimpelige witte oude man zie staan.
Laat mijn man erbuiten jij vieze vuile nazaat van slavenhouders en uitbuiters.
Vergeet niet lafaard dat jij mee profiteurt van de uitbuiting van mijn voorouders in zowel India als in Suriname. Ondankbare wc dweil!

To-Shio-Hing

Jiyani wrote:
j.bakra wrote:

De ene gek die het voor de andere gek opneemt. De ene dementerende opa die het voor de andere dementerende opa opneemt. De ene zeikerd met pikzwarte hart en dito ziel die het voor de andere zeikerd met pikzwarte hart en dito ziel opneemt.
Ze zijn de siamese tweeling van dit forum en lijden beiden aan het hinduïstische syndroom.

Ik heb een tering hekel gekregen aan de moslims net zoals deze twee bejaarde zeikerds een hekel hebben aan hindus. Neen nog erger, beiden haten hindus.

Ik vereer lieve een dier dan had ik een verlepte, rimpelige witte oude man zie staan.
Vergeet niet lafaard dat jij mee profiteurt van de uitbuiting van mijn voorouders in zowel India als in Suriname. Ondankbare wc dweil!

Ha,ha,ha,

Ik probeer me een voorstelling te maken van een WC dweil die ondankbaar is. Kennelijk is dat de dweil van de WC van Jiyani. Zo goor en vies dat die dweil het een ondankbare job vindt om schoon te maken.

Geen wonder als zowel je boven- als ondermond vol smerigheid zit. Komt niets anders dan troep uit zoals weer blijkt uit haar recente posts big_smile

Mustafa Kemal Atatürk

93 (edited by Jiyani 2018-04-23 15:23:44)

Anjoemara wrote:
Jiyani wrote:
j.bakra wrote:

Ha,ha,ha,

Ik probeer me een voorstelling te maken van een WC dweil die ondankbaar is. Kennelijk is dat de dweil van de WC van Jiyani. Zo goor en vies dat die dweil het een ondankbare job vindt om schoon te maken.

Geen wonder als zowel je boven- als ondermond vol smerigheid zit. Komt niets anders dan troep uit zoals weer blijkt uit haar recente posts big_smile

Je hoeft je geen voorstelling te maken. Ik gebruik die j.bakra als wc dweil, hij is zo vies geworden en zit vol met gaten, dat ik heb ik hem in de container heb gedeponeerd.
Jij bent de volgende dweil waarmee ik de wc's ga schoonmaken en ook jij komt in de container terecht! Dat is de plek waar jullie beiden thuishoren.
Ik pak jullie wel met handschoenen aan die tot aan mijn ellebogen zitten, zo goor zijn jullie.

Jouw mond is goor en vies. Jij bent iedereen aan het schelden. Zelf dagu sopo is niet goed genoeg om je gore mond mee te spoelen.
Man je hebt het gewoon over de boven en onder mond van je gestoorde vrouw.

Aha, in mijn laatste posts heb ik gewezen hoe slecht je in lezen bent. Maar omdat jij kala dil wala miya nooit tegen kritiek kan, heb ik troep geschreven. Heerlijk zoals jij jezelf nog dieper de put in werkt met je nonsens schrijfsels.

To-Shio-Hing

Kala dil wala miya en die nazaat van slavenhouders en uitbuiters liggen zowat met elke member overhoop. Ze hebben ruzie met een ieder op dit forum. Aan wie zal het toch liggen????????????????????????????????????????????????

To-Shio-Hing

95 (edited by Anjoemara 2018-04-24 08:15:45)

Jiyani wrote:

Kala dil wala miya en die nazaat van slavenhouders en uitbuiters liggen zowat met elke member overhoop. Ze hebben ruzie met een ieder op dit forum. Aan wie zal het toch liggen????????????????????????????????????????????????

Correctie;
Zowel Anjoe als j.bakra leggen de fundamentalistisch racistische geloofsfanaten van WKN die met de zionisten sympathiseren op de pijnbank lol
En uit pure frustratie gilt Jiyani hysterisch dat we met iedereen ruzie hebben big_smile

Wat dat betreft heeft j.bakra gelijk door te stellen dat Jiyani (en ook xzq gestoord) zich goed aangepast hebben aan de koloniale mentaliteit van hun voormalige onderdrukkers door zich nog racistischer dan de kolonisator te gedragen.

Jiyani en XZQ zijn schoonvoorbeelden van personen die goed geïntegreerd zijn met hun tokkie, achenebbes buren uit de schilderswijken waar ze vandaan komen. Ze uiten zich vooral racistisch op WKN maar ondertussen denk ik dat ze dat ook stiekem onder een valse nick op FB doen:

Nederlanders plaatsen opvallend veel haatberichten op Facebook

Nederlandse gebruikers van Facebook zorgen voor een opvallend grote stroom aan berichten met haat, racisme en verwensingen met ziekten als kanker. In Zuid-Europese landen ligt dat aantal bijvoorbeeld veel lager.

Dit concludeert de Volkskrant op basis van een Nederlandse moderator die vorig jaar bij Facebook werkte en wiens relaas ondersteund wordt door gelekte e-mails, interne documenten en een collega.

Dagelijks krijgt het Nederlandse team van moderatoren circa achtduizend meldingen over onder meer discriminerende, racistische en haatdragende berichten, schrijft de krant. Vooral rond Sinterklaas, verkiezingen en demonstraties van de PVV neemt het aantal flink toe.

https://radar.avrotros.nl/nieuws/detail … -facebook/

Door deze verziekte figuren is helaas het niveau van WKN ook naar dit dieptepunt afgegleden.

Mustafa Kemal Atatürk

dat is het al meer dan tien jaar.

en niet door hun.alleen.,,,,

Wel, kkk k*ttenkop jiyani, erg origineel ben je weer eens niet en bovendien ben je een aperte leugenaar!

Immers, ik/j.bakra haat - in tegelstelling tot jouw walgelijke persoontje - geen mensen, van welke denominatie dan ook, maar ik heb wel een enorme  afkeer van het soort schijnheilige huichelaar zoals jij - jij vieze vette geesteszieke stoephoer met je aangelengde bakra-bloed.

By the way: voor hedendaagse slavenhoud(st)ers

[quote - in (het subcontinent) India zijn er misschien wel meer slaven dan in alle andere landen te wereld bij elkaar opgeteld. De schattingen lopen uiteen van 15 miljoen tot 65 miljoen mensen. In bordelen, fabrieken of op plantages werken ze gedwongen lange dagen. - unquote]

kun je dus ook bij je rotgenoten aankloppen, jij vilein kreng.

Voor alle duidelijkheid: ook op andere continenten, zoals Europa, waar jij ook woont, daar derhalve deel van uitmaakt en de vruchten van plukt, zijn er nog steeds, helaas, slaafgemaakte mensen die worden uitgebuit.  Ga maar weer je koeien, apen en ratten aanbidden, jij droevige domme koe!  lol tongue tongue

O ja, ben jij wellicht werkzaam in het bijzonder onderwijs??

100 (edited by Jiyani 2018-04-25 13:12:45)

j.bakra wrote:

Wel, kkk k*ttenkop jiyani, erg origineel ben je weer eens niet en bovendien ben je een aperte leugenaar!

Immers, ik/j.bakra haat - in tegelstelling tot jouw walgelijke persoontje - geen mensen, van welke denominatie dan ook, maar ik heb wel een enorme  afkeer van het soort schijnheilige huichelaar zoals jij - jij vieze vette geesteszieke stoephoer met je aangelengde bakra-bloed.

Nazaat van de slavenhouders en uitbuiters,

Jij bent de grootste pooier van Nederland. Jij en die kala dil wala miya zijn alsmaar bezig te schelden. Ik kan het ook en ik doe dat ook.
Jij en die kala dil wala miya zijn van het zelfde laken een pak, daarom kruipen jullie in elkaars hol. Die stevige ruzie ging tussen kala dil wala miya en mij, maar je moest je er mee bemoeien.
Die hondenkop is niet om aan te gluren, vieze gore www dweil. Ga maar raden wat www betekent.

Ha ha, de meest stompzinnige schrijfsel komen uit je vette vingers. Ik ben een trotse hindustaanse.  Straks ga je beweren dat ik je loop te stalken, gerimpeld vies mannetje.

Je liegt dat je hindustanen niet haat. Je liegt alles bij elkaar net als die gore kala dil wala miya.

To-Shio-Hing