Topic: Advies: LABIELE Krijgsraad op non actief stellen, nu!

Do the RIGHT thing!

ZWAKZINNIGE Krijgsraad heeft LANGSTE TIJD gehad.

Niet de Surinaamse Regering moet aftreden, maar de Krijgsraad moet worden OPGEDOEKT en daar moeten degene worden VERVOLGD die het niet zo nauw nemen met WETTEN in Suriname.

Er wordt door de Krijgsraad ANARCHIE gecreëerd. Als Bouterse niet ingrijpt, is hij zelf bezig om de WET in Suriname aan het te VERTRAPPEN.

De Krijgsraad is bezig een COUP te PLEGEN in Suriname. Er wordt gedanst naar de pijpen van mensen die niet door het VOLK zijn gekozen. De oppositie JUT het volk uit RANCUNE op.

Welke WET dan ook, of het nou de AMNESTIE-WET is, dient te worden NAGELEEFD.

Het ZWAKKE argument van de Krijgsraad, dat er geen Constitutioneel Hof is, dat als REDEN aan te GRIJPEN om de AMNESTIE-WET te TORPEDEREN is de GROOTSTE BRUTALITEIT van welk instituut dan ook. Dat noemt men het LETTERLIJK en FIGUURLIJK VERTRAPPEN van de GRONDWET, wat nu gedaan wordt door de Krijgsraad.

Dit heeft niet ZO ZEER te maken met Bouterse. De REVOLUTIE in Suriname is EEN ZAAK geweest van een OVERGROTE MEERDERHEID in Suriname.

De RACISTISCHE Hindostaanse KLIEK van de VHP – de Valse Hoop op Paé-partij. Een RACISTISCHE partij die het NIET moet hebben van BELEID, maar van OPPORTUNISME en zelfs haar hele TOEKOMST uit OPPORTUNISME heeft gesteld in handen van een nog OPPORTUNISTISCHE tevens RACISTISCHE JAVAANSE GEK, een GEESTESZIEKE MANIAK.

Gaat u hier op de site eens TERUGBLIKKEN, zult u dan met z’n ALLEN tegenkomen hoe deze zelfde VHP en NPS, deze GEESTESZIEKE Paé Somohardjo, voor ALLES en nog WAT uitmaakten.

Maar nu dat deze GEESTESZIEKE Paé vanwege zijn ZWAKKE GEESTELIJKE GESTELDHEID bereid is zich te laten PROSTITUEREN ofwel LATEN MISBRUIKEN als de GROOTSTE HOER OOIT in de Surinaamse POLITIEKE GESCHIEDENIS, is er ZOGENAAMD NIETS aan de hand.

Ronnie Brunswijk, ook zo’n LOSLOPENDE ZWAKZINNIGE, die wordt MISBRUIKT door de Hindostanen van de VHP, moet zich DIEP en nog eens DIEP SCHAMEN. Een persoon met een MINDERWAARDIGHEIDSCOMPLEX van hier tot ginder.

BELEID van een land is werken aan de TOEKOMST op TERMIJN. Het zijn ALLEEN maar KRANKZINNIGEN die denken iedere dag wanneer ze opstaan dat zaken zullen worden VERWEZENLIJKT, zonder dat ze één vinger hebben uitgestoken.

Wat er in Suriname nu moet gebeuren is dat Bouterse als President zijn VETO moet gebruiken en ARROGANTIE die elke President als LEIDINGGEVENDE dient in te zetten en de GEHELE Krijgsraad op NON-ACTIEF STELLEN.

Niet de Krijgsraad is degene die GEKOZEN is door het Surinaamse Volk, maar de Regering.

De RACISTISCHE Hindostaanse KLIEK van de VHP – de Valse Hoop op Paé-partij die twee op tevens RACISME gestoelde ZWAKZINNIGE GEESTESZIEKE politieke PROSTITUEES als voornoemd MISBRUIKEN om MACHT te VERWERVEN mogen NIMMER aan de MACHT komen in Suriname. Daar moet de VOORNAMELIJK CREOOLSE GROEP van de Surinaamse samenleving voor WAKEN, DAG en NACHT.

De VHP – de Valse Hoop op Paé-partij is SINDS JAAR en DAG bezig om de REVOLUTIE die GROTENDEELS die Surinaamse GESCHIEDENIS ingaat als een BIJDRAGE VOORNAMELIJK vanuit de CREOOLSE hoek en OVERIGE Surinaamse PROGRESSIEVEN, te niet te doen.

Als Bouterse in hun KINDERLIJKE doch RACISTISCHE visie zou worden VEROORDEELD is de REVOLUTIE van VOORNAMELIJK de CREOLEN en OVERIGE Surinaamse PROGRESSIEVEN mislukt.

De VHP – de Valse Hoop op Paé-partij is bezig te TORNEN aan een NEERGEZETTE PRESTATIE door de CREOLEN en OVERIGE Surinaamse PROGRESSIEVEN.

De Surinaamse Assemblee-leden moeten zo gauw mogelijk bijeen komen om deze KWALITEITSLOZE Krijgsraad, zo gauw als mogelijk te laten ontbinden. Het is een te LICHTZINNIG instituut deze Krijgsraad, die de WENSEN van het Surinaamse VOLK ONDERSCHAT, maar zich wel op GOEDKOPE wijze BEREID VERKLAART, te ZWICHTEN voor RACISTISCHE OVERBLIJFSELEN die Suriname weer bij af willen brengen.

Tijdens elke REVOLUTIE heb je GESNEUVELDEN.

Suriname zit niet te SPRINGEN om een Krijgsraad die zich VROMER wenst voor te doen dan de Paus. Dat is CONTRA de ASPIRATIES van het Surinaamse VOLK.

Dat vanwege Bouterse’s NDP de RACISTISCHE VHP – Valse Hoop op Paé-parti-BENDE een misschien te LANGZAME doch NATUURLIJK DOOD ondergaan en dankzij VOORNAMELIJK de CREOLEN en OVERIGE Surinaamse PROGRESSIEVEN, zou de Krijgsraad NOOIT mogen betitelen – direct of indirect – als zijnde een MISDRIJF.

Advies: LABIELE Krijgsraad OPDOEKEN.

Do the RIGHT thing!
zondag 12 juni 2016 om 10:35 uur.

Re: Advies: LABIELE Krijgsraad op non actief stellen, nu!

Ik stel voor dat ze de "Labiele Krijgsraad" hun wek laten doen. Daarvoor zijn ze in de grondwet opgenomen. Alleen domme en gestoorde sukkels zoals jij en DTRT kunnen dit zo stommiteiten verzinnen.

en ter bescherming van jou en do the the right thing  een  gedwongen tijdelijk verblijf in een Psychiatrisch centrum voorschrijven.

Mag wat mij betreft ook op Venezuela of Cuba zijn. Mijn voorkeur zou zijn dat ze je naar Venezuela sturen.  Vraag of Jorkafowroe en M.O. jullie voor de gezelligheid mogen vergezellen.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

3 (edited by Paraman 2016-06-12 16:45:50)

Daar komen jij en die hele VHP club wel achter. Dat uitgesproken raciaal treffen van 11 maart 1982 staat nog recht overeind!!! Deze keer gaat het goed bossen.
Time will tell!

Henry Siegfried wrote:

Ik stel voor dat ze de "Labiele Krijgsraad" hun wek laten doen. Daarvoor zijn ze in de grondwet opgenomen. Alleen domme en gestoorde sukkels zoals jij en DTRT kunnen dit zo stommiteiten verzinnen.

en ter bescherming van jou en do the the right thing  een  gedwongen tijdelijk verblijf in een Psychiatrisch centrum voorschrijven.

Mag wat mij betreft ook op Venezuela of Cuba zijn. Mijn voorkeur zou zijn dat ze je naar Venezuela sturen.  Vraag of Jorkafowroe en M.O. jullie voor de gezelligheid mogen vergezellen.

P je gaat toch niet dreigen?!

Er is in het verleden al genoeg bloed gevloeid.

Probeer het eens op een intelligente manier op te lossen.

•Hij/Zij is wijs, die van een vijand een vriend kan maken.

5 (edited by Paraman 2016-06-12 21:01:39)

Hopelijk stevenen wij niet linea recta af op de Guyanese toestanden van de 70’er jaren. Misschien gaan wij elkaar daarna wat beter begrijpen.

Een kenmerkende eigenschap van lafaards, "zij voelen zich heel gauw bedreigd".

Jan wrote:

Jantje die vond dat de slavernij eeuwen geleden was heeft wat te zeggen.
Over intelligentie gesproken.
Jantje, moro betre i tap' i sjmoel. Na dreigi m' e dreig' i.

Jan wrote:

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

8 (edited by Paraman 2016-06-13 00:30:41)

Die intelligente manier staat er aan te komen, do not ya worry!
-
Zolang het nog hele bana's zijn is er nog niks mis,...owee het gaat spetteren.

Duidelijk een hoop geblaat en geen wol.

Elke weldenkende Surinamer/ SurNed zal het eens zijn met de opvatting dat wat zich rond 8 december 1982 heeft afgespeeld, nooit meer mag voorkomen.

In de huidige fase van ontwikkeling in Suriname, hoe moeilijk/ zwaar het ook is/zal zijn, is het van belang provocatie of misplaatste uitlatingen over het 8 december achterwege te laten.

Van nature zijn we broeders, door opvoeding worden we vreemden.

11

Je Door zaken uit hun context te halen geef je een onjuist beeld.
Als je een aanhaling doet geef dan het orgineel weer.

Wanneer mensen LABIEL lijken zijn de observaties van deze labielen om overal opeens labiliteit te ontdekken.

Hoe zou dat toch komen?
Veel stabiele ongestoorde nachtrust gewenst.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Racistisch stuk: creolen en andere progressieven hebben Suriname tot grote prestaties gebracht en tussen de regels lees ik dat hindoestanen en javanen een remmende invloed hebben?
Ze moeten Para opsluiten vanwege deze oproep tot rassenstrijd.
Maar ach, zoals eerder opgemerkt; veel geblaat en weinig wol. Laten we die gek maar onzin uitkramen. Houdt hem tenminste van de straat.

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

14 (edited by Miedja-ORIGINAL 2016-06-13 18:28:43)

1. De AMNESTIE WET bestaat langer dan het moment waarop het is herzien en in haar nieuwe vorm bekrachtigd.

2. Recht, het instituut welke de grondwet hanteert om recht te spreken is er ook ter verheffing van land en volk.

3. Het in punt 2 bedoelde instituut (deel van onze trias), hoort zich als elk andere instituut, zo ook elke burger / persoon, aan de wet te houden.

4. Het in punt 2 bedoelde instituut is niet bevoegd wetten te wijzigen of terzijde te leggen.

Vele juristen, staatsrechtgeleerden, bestuurskundigen en andere intellectuelen zijn het niet eens met de 'terugroepwet', de wijze waarop het in elkaar zit om maar niet te praten over de werking, en toch is het een wet, en toch is het door de rechter in het ons bekende 'terugroepzaak' gehanteerd.  Het laatste hoewel het sinds haar bestaan slechts voor verschillende voor land en volk onbegrijpelijke, lastige, vertragende, voor beleving van de democratie ondermijnende, desavouerende werking heeft gehad, via de beruchte 'terugroepen' kan een politiek partij of combinatie daarvan zich achteraf mengen in het recht aan slechts het volk toegewezen volgens een in de grondwet vast gelegde wijze. Terugroepen van een of meerde volksvertegenwoordiger(s) is niet anders dan KIEZEN van volksvertegenwoordigers.

Miedja!

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

15 (edited by Paraman 2016-06-13 18:04:47)

Weinig wol?
Die binnenlandse oorlog van 21 juli 1986 en later met meer dan het tienvoudige aan doden is het rechtstreekse gevolg van 08 december 1982. Prominente december nabestaanden hebben daar de hand in gehad.

Heb geduld, deze k@ zal niet over zijn kant gelaten worden!

Jan wrote:

Duidelijk een hoop geblaat en geen wol.

Ze moeten Para opsluiten vanwege deze oproep tot rassenstrijd?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Waar zijn jou klootenogen?
Is er geen rassendiscriminatie in Suriname?

Anjoemara wrote:

Racistisch stuk: creolen en andere progressieven hebben Suriname tot grote prestaties gebracht en tussen de regels lees ik dat hindoestanen en javanen een remmende invloed hebben?
Maar ach, zoals eerder opgemerkt; veel geblaat en weinig wol. Laten we die gek maar onzin uitkramen. Houdt hem tenminste van de straat.

17

P ik lees alleen maar agressieve taal uit uw mond.
Ik snap het niet.
Nu gaat een Surinaams rechtscollege zich buigen over hetgeen 8 en 9 december is gebeurd in Fort Zeeland.
Nu gaat u op de achterste benen staan met allerlei beschuldigingen aan het adres van de rechters dat ze onbekwaam zijn enz.

Beste P zou ik u een vraag mogen stellen?

Zo ja dan graag een antwoord, zo nee beschouw mijn vraag dan als niet gesteld en zal u ook geen antwoord moeten geven.

Wat zijn uw kwalificaties?
Heeft u aan de universiteit rechten gestudeerd?

Weet wel dat u zich zeer laatdunkend uitlaat over personen die een rechtspositie bekleden.

Respect voor de rechterlijke macht zou zeker op zijn plaats zijn.

Maak je niet druk om de kwalificaties van Paraman. Zijn kennen en kunnen stellen hem in elk geval in staat om elke dag een goede boterham op tafel te zetten, zonder daarbij derden te moeten lastigvallen.
Waar waren, die rechtsgeleerden toen militairen tijdens die vuile oorlog door handlangers van jullie werden afgemaakt in voornamlijk Oost-Suriname?
Ik heb meer dan eens onderhebbenden naar het oorlogsgebied gedirigeerd en met enige regelmaat jonge lichamen naar het graf gedragen in Parmaribo.
Mijn ervaring heb ik live mee- en doorgemaakt en niet van hear say en of vlot lezende oorlogsromannetjes!

Jan wrote:

P ik lees alleen maar agressieve taal uit uw mond.
Ik snap het niet.
Nu gaat een Surinaams rechtscollege zich buigen over hetgeen 8 en 9 december is gebeurd in Fort Zeeland.
Nu gaat u op de achterste benen staan met allerlei beschuldigingen aan het adres van de rechters dat ze onbekwaam zijn enz.

Beste P zou ik u een vraag mogen stellen?

Zo ja dan graag een antwoord, zo nee beschouw mijn vraag dan als niet gesteld en zal u ook geen antwoord moeten geven.

Wat zijn uw kwalificaties?
Heeft u aan de universiteit rechten gestudeerd?

Weet wel dat u zich zeer laatdunkend uitlaat over personen die een rechtspositie bekleden.

Respect voor de rechterlijke macht zou zeker op zijn plaats zijn.

Serieus en gedegen antwoord zal van p zelden kunnen komen.

Oorzaak: elders een afgeleide diagnose geeft helderheid.

" ..Racistisch stuk: creolen en andere progressieven hebben Suriname tot grote prestaties gebracht en tussen de regels lees ik dat hindoestanen en javanen een remmende invloed hebben?

Maar ach, zoals eerder opgemerkt; veel geblaat en weinig wol. Laten we die gek maar onzin uitkramen. Houdt hem tenminste van de straat...."

Dus dat!

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

20

P uw kwalificaties liggen dus duidelijk niet op het juridische vlak.
Laat het dan bij degenen die er wel verstand van hebben.

Je hoeft geen rechtsgeleerde te zijn om te behappen dat ook rechters niet kunnen inbreken in een door het hoogste college van staat afgekondigde wet.
In Suriname krioelt het van de meesters in de rechten, weinigen zijn het recht meester,....helaas.

Jan wrote:

Miedja-ORIGINAL wrote:

1. De AMNESTIE WET bestaat langer dan het moment waarop het is herzien en in haar nieuwe vorm bekrachtigd.

2. Recht, het instituut welke de grondwet hanteert om recht te spreken is er ook ter verheffing van land en volk.

3. Het in punt 2 bedoelde instituut (deel van onze trias), hoort zich als elk andere instituut, zo ook elke burger / persoon, aan de wet te houden.

4. Het in punt 2 bedoelde instituut is niet bevoegd wetten te wijzigen of terzijde te leggen.

Vele juristen, staatsrechtgeleerden, bestuurskundigen en andere intellectuelen zijn het niet eens met de 'terugroepwet', de wijze waarop het in elkaar zit om maar niet te praten over de werking, en toch is het een wet, en toch is het door de rechter in het ons bekende 'terugroepzaak' gehanteerd.  Het laatste hoewel het sinds haar bestaan slechts voor verschillende voor land en volk onbegrijpelijke, lastige, vertragende, voor beleving van de democratie ondermijnende, desavouerende werking heeft gehad, via de beruchte 'terugroepen' kan een politiek partij of combinatie daarvan zich achteraf mengen in het recht aan slechts het volk toegewezen volgens een in de grondwet vast gelegde wijze. Terugroepen van een of meerde volksvertegenwoordiger(s) is niet anders dan KIEZEN van volksvertegenwoordigers.

Miedja!

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

Het is nu 14.45 uur lokale tijd bakana tori. Luister naar de waarheid achter die Amnestiewet, de militairen en jungle commando.
A tori spang.
Spit koooooong!

24

Dus u P bent het recht wel meester?

Paraman wrote:

Je hoeft geen rechtsgeleerde te zijn om te behappen dat ook rechters niet kunnen inbreken in een door het hoogste college van staat afgekondigde wet.
In Suriname krioelt het van de meesters in de rechten, weinigen zijn het recht meester,....helaas.

Jan wrote:

Sukje bij beetjes komen die huichelaars als Jan met de billen bloot.