Topic: Waar was jij ergens in Suriname op 11 maart 1982

Toen Rambocus en de zijnen via onder andere radio Radhika de militairen opriepen om zich in de Memreboekoe kazerne aan te melden.

Re: Waar was jij ergens in Suriname op 11 maart 1982

Hee mensen je weet ik wil altijd alles delen met jullie
dat interview stond 13:30 uur Suritijd op > 100.000 hits
das veel man en snel , iets heeft de mensne vet geraakt man.

Mensen van 30 jaar geleden kom ik weer mee in contact,eentje woont in Turkije en door die video herkende hij me, helemaal in Turkije... nou superleuke reacties , voelde alsof ik jarig was toen ik het las...98% goede reacties.

Wat ik DENK is dat het aatal SuriNeds dat in ned woont daar een super groot gedeelte het heeft geliked... ze kunnen zich identificeren met me in feite, en dulden ook geen discriminatie van eigen mensen met de opmerking ''ga terug naar Nederland''  wink

Dan het aandeel Suries is ook hoog maar perccentage weet ik helaas niet, ik ga TB wall vragen. Maar zij denken wat ik zei, hee coolheh, echte Suries heeeeeel veeeeel die deken wat ik heb gezegd en hoe ik ook denk, snap je big_smile KICKE heh zie je wel ik pas echt wel in Su heelveelmensne ECHTE SURIES houden van me en ik voel me idd blij man, want ik hou ook van Suries, het geeft me enorme boost om happy verder te leven in Su,elk land heeft wat.... tis of het een of het ander... in Ned was ik al 6  jaar ni meer gelukkig... ikben die periode NIET vergeten nog... was hebie.... dus ik ben heus wel wat gewend.Maar eerlijk is  eerlijk het leven heeft een teleurstellende wending gekregen door het verziekende beleid de ingestorte economie, ikkrabbelweer overeidn met hulp van vrienden en keihard geld verdienen. En tja met Gods kracht ....wat kan ik meer zeggen boi....maar ik wil NIET terug PUNT, zo ja dan is dat mijn beslissing en niet die van een ander, mij een beetje TERUG sturen tjoerieeeeeeeeeeeeeee LOL

Morgen staakt het onderwijs... benne benieuwd...
zaterdag WeZijnMoeProtest olv Curtis Hofwijks,
Kwakoe 10/12 uur

Video hits blijft nog steeds stijgen man alweer 160 over die 100K heen saaaaaaaaaaaaang

Nu weten wij nog steeds niet waar jij was toen Rambocus hier de totale Surinaamse samenleving op het verkeerde been zette.

Waar was je op die avond van 11- op 12 maart 1982 toen er rond 22.00 uur van uit Man A Hing met een punt 50 met lichtspoor minutie en al werd gevuurd op de botenbasis.

Als door een wonder is de brandstofopslag van de Esso-/Shell-/Texaco niet in vlammen opgegaan.

Waar was je op die avond van 11- op 12 maart 1982 toen er rond 22.00 uur

Ik woonde in Nederland natuurlijk toen, mijn broertje was toen nog maar net 1 jaar en 2 maandjes oud, Pa lag in het ziekenhuis ivm zijn hart.

Ten tijde van het kapotschieten van het hoofdbureau van politie in opdracht van de staatsgrepers waar was paraciteerder?
Welke positieve bijdrage leverde het kapotschieten van het hoofdbureau en wie heeft er voor betaald en die schuld aan het volk gelenigd?

Ten tijde van het opbouwen van een hoofdburea van politie dat door de staatsgrepers niet is aangepakt welke positieve bijdrage leverde paraciteerder?

Nu het volk op een megamanier en weer bij de neus is genomen en er zelfs na al die jaren nog steeds geen hoofdbureau van politie en geen enkele lijst van verdorven verworvenheden is geproduceerd of wellicht alleen een corrupte zoon in de bak en een criminele "zoon" in de bak en een v.dsige "schoonzoon" die de vingerwijst na eigen falen a raison van TACHTIGDUIZEND per maand

Dat tremmetje kwam zo? 2009: ik ga er een keer voor en dan laat ik het aan de jongeren"
2014  : " in mei kunnen de trams al rijden..."
Voor het einde van het jaar een masmiet in Nederland.

nee in plaats van de staatsgrepers is er een bedelactie waarbij het imf de islamitische bank en moody's al geruime tijd de bel rinkelen.

Its seven effen..,,! Op kosten van u weet wel wie. En voor jaren en jaren die nog komen. Take the toys from the boys.

U bent er ook moe van...

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Wat men zaait oogst men, er wordt ad lopende band gezaaid, een zaadje ontkiemt, ziet er veel belovend uit en wordt vervolgens verwaarloosd en gaat dood, komt niet van de grond, laat staan dat je er voordeel van hebt in de vorm van vruchten die je zou plukken.

Alle projecten in Suriname kan men zien als gezaaide zaadjes, de start was veel belovend bij alle projecten, helaas onderhevig aan verwaarlozing  vinden vele projecten geen doorgang.

Onze projecten zijn onze Surinaamse veel belovende TOEKOMST, onze nabije toekomst want veel projecten kunnen in 12 maanden [!!!] succesvol zijn waarbij wij allen de vruchten plukken en er op VOORUITGAAN en ons mooi Suriname zeer vlot VOORWAARTS kan gaan.

Projecten zijn altijd gestart vanuit een geweldig idee

waarbij ONDERSTEUNING de succes factoor is.

ER IS TOEKOMST, ER IS GEZAAID, OP KORTE TERMIJN KAN HET SUC6 HEBBEN

U bent de sleutel tot dit succes, DOET U als SURINAMER MEE ?

Hij of zij die van oordeel is dat de ontwikkelingen in dit onafhankelijk land niet is naar hun zin, "DAAR IS HET GAT VAN DE DEUR"!

Voor onmondig onkundig eenzame para citeerder...

Een deur een sleutel een verken en slaan met die varaan..

Zandhapper zand erover..

't Wijst zich vanzelf.

[...] "daar is het gat van de deur" - of, zoals 'vriendje' Rutte, tijdens Zomergasten sprak: "pleur op"!

O ja, als antwoord op de vraag van de topicstarter: ik was, net zoals vele nedersuri posters op dit forum, in Nederland. wink smile

Apparently Mrs Sandman loves brown stickyness.

Agitprop awaiting.

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:

Apparently Mrs Sandman loves brown stickyness. Agitprop awaiting.

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 92#p518392

12 (edited by zonnigsuri 2018-05-29 05:50:16)

@Van het opadje

Let u wel op? Die bennedenbukze bruinigheid brengt geen helderheid.

Mocht u een andere mening hebben kan u hier melden, op feiten gebaseerd uiteraard.

't Wijst zich vanzelf.

13 (edited by zonnigsuri 2018-05-29 05:44:25)

En wat dies meer zij:

van het nieuws t zal sjokkobrok deugd doen.

" ..PARAMARIBO, 28 mei – De veiligheid rond het gerechtsgebouw in Suriname wordt dinsdag opnieuw opgetrokken vanwege de Krijgsraad zittingen die gehouden worden in verband met de voortzetting van het Decembermoorden strafproces. De Wulfingstraat zal op dinsdag 29, woensdag 30 en donderdag 31 mei 2018 worden afgesloten vanaf 06.00u tot na de zitting.

Tijdens de laatste zitting op maandag 30 april 2018 had advocaat Irwin Kanhai voor de verdachten Stephanus Dendoe, Ernst Gefferie en Iwan Dijksteel vrijspraak gevraagd. Volgens hem is er onvoldoende bewijs dat ze nauw betrokken waren bij de moord op vijftien vooraanstaande Surinamers in december 1982. Het Openbaar Ministerie eiste eind vorig jaar twintig jaar gevangenisstraf tegen de drie.

De komende dagen zal er geen verkeer worden toegelaten vanuit de Henk Arronstraat naar de Wulfingstraat. Bestemmingsverkeer vanuit de Rooseveldtkade zal worden toegestaan...'

't Wijst zich vanzelf.

...en die masochistische broin bakra zspp - she’s a jill  of all trades and a mistress of none - sjouwde ook toen al (maart 1982), als aankomende sletje, langs de Watermolenstraat alwaar ze haar klanten ‘oppikte’.

Jong geleerd..., en nu doet ze ‘het’, i.o.v. haar bikker!

Wel blijven lachen hoor, jij in “onmin” vegeterende, droevige rel-del del. wink tongue

O ja, http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 02#p518402 is dus één van de "feiten" waaraan mietje zs hierboven refereert. smile tongue