Topic: Zussen Sawbhagwatie staan terecht in drugszaak

De zussen Sawbhagwatie J. (48) en Sardakoemarie J., (45) staan terecht, omdat zij de Wet Verdovende Middelen op 28 mei hebben overtreden. Zij zijn door het BID-team op de Johan Adolf Pengel Internationale Luchthaven te Zanderij aangehouden. In twee koffers waren in de kledingstukken bijkans 36 kilogram cocaïne verwerkt. 

De zusters zijn door rechter Marie Mettendaf op de rechtszitting van donderdag verhoord. Sawbhagwatie J. verklaarde dat zij vaak een man tegenkwam bij de supermarkt bij haar op de hoek. Op een gegeven moment benaderde de man haar om naar Nederland te gaan en zo de drugs te smokkelen. Zij wilde dit niet doen, maar door haar slechte financiële situatie besloot zij over te gaan tot het feit. De man vertelde dat hij alles zou regelen en dat zij en haar zus elk euro 7000 zouden krijgen. Afgesproken werd dat hij de drugs zelf zou aanleveren en dat het om een kilogram zou gaan. Een dag van tevoren haalde de man enkele kledingstukken van hen op en gaf hen de verpakte koffer vlak voor vertrek.

De verdachte verklaarde dat het dak van haar huis lekt. Wanneer het regent wordt alles nat. Mettendaf benadrukte dat ze bewust overging tot het feit. De twee zusters wisten dat dit spul verboden is bij wet en strafbaar gesteld is, maar besloten toch om de drugs uit te voeren. Ze wilden uit hun financiële nood geraken.

Sardakoemarie J. zei dat haar zus haar benaderd had. Eerst wilde ze niet meedoen, maar uiteindelijk stemde ze in. De man zei op een gegeven moment dat hij ze elk euro 5000 zou betalen. Toen wilden de zusters de drugs niet meer smokkelen. De man zou hen met de dood bedreigd hebben. Echter hebben de zusters dit verhaal niet aan de politie voorgehouden.

De zaal zat vol met familieleden. De twee verdachten en hun familieleden konden hun tranen niet bedwingen en gaven die vrije loop. Er heerste een emotionele sfeer. Beide zusters hebben elk drie kinderen. Op 13 augustus zal deze zaak verder behandeld worden.

Wanita Ramnath

Re: Zussen Sawbhagwatie staan terecht in drugszaak

Als deze twee zussen veroordeeld worden voor de handel in drugs, verkeren ze meteen in het gezelschap van drugsveroordeelde elite Surinamers; je zult er versteld van staan, als je er onderzoek naar doet, welke Surinamers met driedelig pak, das, ketting en sjerp zich bezig gehouden hebben met drugshandel.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Ach wat zielig het meestertje.
Teert op een veroordeling van Nederland op basis van een wazige getuige.
Als het om iets anders zou gaan zou het meestertje een grote sjmoel opentrekken over de oud kolonisator en haar smerige praktijken. Maar uit haat voor de heer Bouterse laat hij zijn haat voor de oud-kolonisator varen. Twee maten meten meestertje. Tja dat zien we aan de lopende band bij jou.

Haat doet met je jongu!

Gregje. wrote:

Als deze twee zussen veroordeeld worden voor de handel in drugs, verkeren ze meteen in het gezelschap van drugsveroordeelde elite Surinamers; je zult er versteld van staan, als je er onderzoek naar doet, welke Surinamers met driedelig pak, das, ketting en sjerp zich bezig gehouden hebben met drugshandel.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Ik zou maar niet zo uitbundig reageren op dit bericht van de zussen.

De rechter heeft inmiddels voor de zoveelste keer toestemming gegeven tot uitlevering van
Muntslag aan de USA.

We zullen binnen niet al te lange tijd merken welke hooggeplaatsen terecht moeten staan in USA in drugszaken.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

En dan?
Wat is jou insinuatie in deze sieg heil?

Dus pedo-tjandu-tjantokhi de top schuiver-commandant mag zijn borst beginnen nat te maken. Weer blunder je, want je weet maar half-half van hoe en waar de dingen reilen en zeilen in Suriname. Met je abr'a-bigi-watra wijsheden. Beter bemoei je je met je fascistoïde pvda.

Henry Siegfried wrote:

Ik zou maar niet zo uitbundig reageren op dit bericht van de zussen.

De rechter heeft inmiddels voor de zoveelste keer toestemming gegeven tot uitlevering van
Muntslag aan de USA.

We zullen binnen niet al te lange tijd merken welke hooggeplaatsen terecht moeten staan in USA in drugszaken.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

jorkafowru wrote:

Als het om iets anders zou gaan zou het meestertje een grote sjmoel opentrekken over de oud kolonisator en haar smerige praktijken. Maar uit haat voor de heer Bouterse laat hij zijn haat voor de oud-kolonisator varen. Twee maten meten meestertje. Tja dat zien we aan de lopende band bij jou.

Haat doet met je jongu!

Gregje. wrote:

Jorkafowru, ik heb mijn reactie nogmaals nagelezen, maar ik heb nergens gezien dat ik de naam Bouterse heb laten vallen, als jij uit mijn reactie haalt dat ik het over Bouterse heb, is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar de jouwe.

Gregje. wrote:
jorkafowru wrote:

Haat doet met je jongu!

Gregje. wrote:

Jorkafowru, ik heb mijn reactie nogmaals nagelezen, maar ik heb nergens gezien dat ik de naam Bouterse heb laten vallen, als jij uit mijn reactie haalt dat ik het over Bouterse heb, is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar de jouwe.

Is dat zo joh.
En waar zeg ik dat jij hem genoemd heb?

Jorkafowru zegt: "Is dat zo joh.
En waar zeg ik dat jij hem genoemd heb?"

Jorkafowru, ik zeg niet dat ik hem genoemd heb, ik zeg dat jij hem genoemd hebt, uit jouw reactie valt op te maken dat jij te stom bent om voor de DiDiBri te dansen, jij krijgt dus geen uitnodiging om bij zijn inauguratie aanwezig te zijn..

Gregje. wrote:

Jorkafowru zegt: "Is dat zo joh.
En waar zeg ik dat jij hem genoemd heb?"

Jorkafowru, ik zeg niet dat ik hem genoemd heb, ik zeg dat jij hem genoemd hebt, uit jouw reactie valt op te maken dat jij te stom bent om voor de DiDiBri te dansen, jij krijgt dus geen uitnodiging om bij zijn inauguratie aanwezig te zijn..

Tja.
Draaaaaaaaaien.

"ls jij uit mijn reactie haalt dat ik het over Bouterse heb, is dat niet mijn verantwoordelijkheid maar de jouwe."

BAM! I fasi.

Deze brave tantes gaan doorgaans door voor heilig, ja schijnheilig!!!

11 (edited by Jiyani 2015-07-25 08:06:07)

Het is bekend wie de grootste schijnheilige(n) van Suriname is (zijn)!
In elk geval niet degenen van Indiase afkomst, maar juist diegene(n)
die elke criminele daad van de eigen groep onder tafel schuift(ven) of met de mantel der liefde bedekt(ken).

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Schijnheilig, na iedere dope-deal een ritueel met bloemetjes en een vlag.

jorkafowru wrote:

Schijnheilig, na iedere dope-deal een ritueel met bloemetjes, schaafijsbelletjes en allerhande vlaggetjes.

Dus dat!

Paraman wrote:
jorkafowru wrote:

Schijnheilig, na iedere dope-deal een ritueel met bloemetjes, schaafijsbelletjes en allerhande vlaggetjes.

Jiyani, Jorkafowru en Paraman, iedereen in Suriname, die doet alsof de etnische groep waar hij/zij toe behoord, alleen uit heiligen bestaat en andere etnische groepen alleen uit schurken en drugsdealers, is of hypocriet of harstikke blind. Ik doe niet mee met het generaliseren en demoniseren van andere etnische groepen, in alle etnische groepen heb je tuig rondlopen waar ik niets mee te maken wil hebben en in elke etnische groep die we in Suriname aantreffen zitten er mensen waar ik mee bevriend zou willen zijn.

16 (edited by jorkafowru 2015-07-25 20:42:30)

Ach jee.
Zo zielig dit meestertje.

De recursie is nog steeds loos voor het meestertje.

Gregje. wrote:

Jiyani, Jorkafowru en Paraman, iedereen in Suriname, die doet alsof de etnische groep waar hij/zij toe behoord, alleen uit heiligen bestaat en andere etnische groepen alleen uit schurken en drugsdealers, is of hypocriet of harstikke blind. Ik doe niet mee met het generaliseren en demoniseren van andere etnische groepen, in alle etnische groepen heb je tuig rondlopen waar ik niets mee te maken wil hebben en in elke etnische groep die we in Suriname aantreffen zitten er mensen waar ik mee bevriend zou willen zijn.

Wat een hypocriet mannetje het meestertje.
Zo vol haat voor de grote baas die hij zo vreest.

O, en meestertje, afgoderij laat ik aan jou over.
Immers jij vereert je haat.

Ook hier ziet het meestertje in de voetsporen van het jiyaantje al generaliserende in de wind een generalisatie die uitsluitend in zijn eigen wind bestaat.

O, en meestertje moet ik je een paar huizen van die rituelen aanwijzen waar het ritueel zoals beschreven inderdaad wordt uitgevoerd na een dope-deal.

https://www.google.nl/maps/@5.9353878,-56.98691,561m/

Op Saramacca ook een aantal, zo aan te wijzen.
Dan heb ik het nog niet eens over de stad.

Mati na tomati,
Wie wil er nou met jou bevriend zijn?
Waterkant.net tot daar aan toe.

Gregje. wrote:

Terwijl ik in de verste verte niet aan de afgod van Jorkafowru dacht toen ik mijn laatste commentaar opschreef (ik sprak slechts in algemene termen), denkt onze dorpsidioot Jorkafowru weer dat ik het over zijn afgod heb.

jorkafowru wrote:

Schijnheilig, na iedere dope-deal een ritueel met bloemetjes en een vlag.

Evenzo of misschien nog schijnheiliger, na iedere dope-deal naar de kerk gaan, biechten om daarna halleluja te zingen!
Schijnheilig om na dope-deals enorm rijk te zijn geworden, zich laten bekeren en de onschuld uithangen. Zelfs een pas geboren baby wordt dan in het onschuld overtroffen!!!

To-Shio-Hing

Paraman en vele anderen die op hem lijken denken dat alle hindustanen drugdealers zijn en dus rijk tot zeer rijk of zelfs extreem rijk zijn.
Deze 2 zussen hebben verteld wat hun reden is geweest om tot drugssmokkel over te gaan, uit armoe. Deze zussen behoren tot de 'kruimeldieven', die hadden moeten weten dat je of op Zanderij, maar in elk geval in Nederland (tenminste als dat de bestemming was) gepakt zouden worden en dat hen dan een gevangenisstraf boven het hoofd hangt.
Je moet of van ellende niet weten hoe je de armoede waarin jij je bevindt moet bestrijden of je bent gewoon enorm naïef om te denken dat jij als drugssmokkelaar niet zult worden betrapt.

Maar Paraman en kornuiten die een diepe haat koesteren jegens hindustanen, linken elk slecht nieuwsbericht over deze groep, maar gaat het over degenen die op hem lijken dan is
hij niet thuis.
Smokkelen mensen die op Paraman lijken drugs, dan worden ze letterlijk kruimeldieven genoemd.
Smokkelen hindustanen drugs dan worden ze schijnheiligen genoemd, want Paraman gaat er vanuit dat ze dat doen uit hebzucht.
In Suriname leven ook hindustanen die nauwelijks rond kunnen komen.

To-Shio-Hing

Gregje. wrote:

Gregje, dat in elk land en onder elke etnische groeperingen goede en slechte mensen zich bevinden is mij bekend. Maar aangezien de negers onder de creolen iedere keer weer hindustanen als de slechtste etnische groep van Suriname wegzetten, heb ik  #11 als reactie gegeven.
Het is al maanden aan de gang hoe er op dit forum door de negers onder de creolen op hindustanen wordt gescholden. Ik heb dit op het forum en middels een mail onder de aandacht van admin gebracht, maar er wordt niets mee gedaan.
Daarom gaan deze vuile negers maar door met schelden. Ze zullen het gescheld op hindustanen met de opvoeding hebben meegekregen en dat ook weer aan hun kinderen hebben doorgegeven en die geven het weer door aan hun kinderen en za zal het maar doorgaan. Maar ik ben wel zo eerlijk dat het bij de hindustanen precies zo aan toegaat.
Wat ik wel weet is dat toen er sprake was dat mijn voorouders vanuit India gehaald zouden worden omhet werk van de slaven op de plantages over te nemen, de slaven het daar niet mee eens waren. Vanaf aankomst van mijn voorouders zijn ze door de slaven, (die toen hun vrijheid al hadden gekregen, maar nog 10 jaar moesten werken op de plantages) gediscrimineerd. Tot op heden gaat het door. De negerin Smatje, geboren in Nederland, heeft het ook met de paplepel naar binnen gekregen. De haat jegens hindustanen heeft deze straatmeid in tig postings geuit. Paraman, jorkafowru, stena, doen aardig mee.

To-Shio-Hing

Je zeurrrrrt als een oude theetante!
P woont er midden tussenin!!!
P is de eerste, die te hulp schiet als er stront is aan de knikker, ja zelfs daar waar Jiyani zou dokken.
Wij zijn natte mansen??? Pari yu boto go luku!

Jiyani wrote:
Gregje. wrote:

Gregje, dat in elk land en onder elke etnische groeperingen goede en slechte mensen zich bevinden is mij bekend. Maar aangezien de negers onder de creolen iedere keer weer hindustanen als de slechtste etnische groep van Suriname wegzetten, heb ik  #11 als reactie gegeven.
Het is al maanden aan de gang hoe er op dit forum door de negers onder de creolen op hindustanen wordt gescholden. Ik heb dit op het forum en middels een mail onder de aandacht van admin gebracht, maar er wordt niets mee gedaan.
Daarom gaan deze vuile negers maar door met schelden. Ze zullen het gescheld op hindustanen met de opvoeding hebben meegekregen en dat ook weer aan hun kinderen hebben doorgegeven en die geven het weer door aan hun kinderen en za zal het maar doorgaan. Maar ik ben wel zo eerlijk dat het bij de hindustanen precies zo aan toegaat.
Wat ik wel weet is dat toen er sprake was dat mijn voorouders vanuit India gehaald zouden worden omhet werk van de slaven op de plantages over te nemen, de slaven het daar niet mee eens waren. Vanaf aankomst van mijn voorouders zijn ze door de slaven, (die toen hun vrijheid al hadden gekregen, maar nog 10 jaar moesten werken op de plantages) gediscrimineerd. Tot op heden gaat het door. De negerin Smatje, geboren in Nederland, heeft het ook met de paplepel naar binnen gekregen. De haat jegens hindustanen heeft deze straatmeid in tig postings geuit. Paraman, jorkafowru, stena, doen aardig mee.

Toch misselijkmakend om te moeten lezen dat zwarten zich superieur wanen ten opzichte van andere bevolkingsgroepen. Ik spreek uit ervaring. Een neger wilde een bouwproject opzetten in Suriname want hij had zijn buik vol van discriminatie door Nederlanders (woont nog steeds in Nederland trouwens). Hij zocht toenadering tot 'rijke' negers maar geen een neger wilde hem helpen bij het krijgen van een startkapitaal. Hij klopte aan bij een Hindostaanse ondernemer en die heeft hem het startkapitaal geleend. Is typisch een eigenschap van die negers ze denken alleen maar aan zichzelf, zijn zogenaamd trots op zijn afkomst maar doen geen moer om het land vooruit te helpen.
Liever investeren de negers in vrouwen, buitenechtelijke kinderen en plezier.

By the way, het is goed dat Nederland nog steeds de zero tolerance regeling toepast. Want zo worden de Surinaamse drugsdealers (drugsmokkel in door brass band !!, hoezo schijnheilig ??) ontmaskerd. En wie piept het hardst ? Juist ja de negers want die mallemoertjes voelen zich altijd gediscrimineerd.

24 (edited by jorkafowru 2015-07-26 10:25:04)

Terwijl ik in de verste verte niemand verafgood komt de dorpsidioot meestertje weer met een loze bewering van afgoderij. Meestertje jouw haat voor een bepaald persoon doet met je jongu.

Gregje. wrote:

Terwijl ik in de verste verte niet aan de afgod van Jorkafowru dacht toen ik mijn laatste commentaar opschreef (ik sprak slechts in algemene termen), denkt onze dorpsidioot Jorkafowru weer dat ik het over zijn afgod heb.

A e hat'i noh.

Maar ondertussen komt het racisme duidelijk naar buiten.
De ene na de andere racist openbaart zich.

Een referentie naar enkele schijnheilige figuren is voldoende.

Hier nog eentje voor die racisten.
Dat is de tweede actuele hele grote.

https://www.google.nl/maps/@5.9514757,-57.004114,17.19z

Nog eentje voor je. Eentje die de andere kant regelt.
https://www.google.nl/maps/@5.8473895,- … 574,15.94z

O, en meestertje overschakelen op Earth view hoor.

Zal ik nu overschakelen naar Saramacca?
Of kom ik dan te dicht bij huis voor jou.

Trek die versleten babbah uit, je liegt dat je BARST!

jeffreyra wrote:

Toch misselijkmakend om te moeten lezen dat zwarten zich superieur wanen ten opzichte van andere bevolkingsgroepen. Ik spreek uit ervaring. Een neger wilde een bouwproject opzetten in Suriname want hij had zijn buik vol van discriminatie door Nederlanders (woont nog steeds in Nederland trouwens). Hij zocht toenadering tot 'rijke' negers maar geen een neger wilde hem helpen bij het krijgen van een startkapitaal. Hij klopte aan bij een Hindostaanse ondernemer en die heeft hem het startkapitaal geleend. Is typisch een eigenschap van die negers ze denken alleen maar aan zichzelf, zijn zogenaamd trots op zijn afkomst maar doen geen moer om het land vooruit te helpen.
Liever investeren de negers in vrouwen, buitenechtelijke kinderen en plezier.

By the way, het is goed dat Nederland nog steeds de zero tolerance regeling toepast. Want zo worden de Surinaamse drugsdealers (drugsmokkel in door brass band !!, hoezo schijnheilig ??) ontmaskerd. En wie piept het hardst ? Juist ja de negers want die mallemoertjes voelen zich altijd gediscrimineerd.