Topic: Twee zusters 45-/48 jaar, aangehouden met 36 kilogrammen cocaine.

Ala meti e njang kasaba, na Dino wawang e tjari a nem.

2 (edited by Gregje. 2015-05-31 00:40:54)

Re: Twee zusters 45-/48 jaar, aangehouden met 36 kilogrammen cocaine.

Winsi alla meti fu Sranan b'e nyan kasaba, Dino leki a man pikin fu a presidenti no ben musu nyang kasaba tu. Dino ede no boro, a ben sabi dati den sani san a b'e du, bo gi en papa wan takru nen ini heri grontapu efu den sani bo kon na krin.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Jij hebt als middelbaarschool docent blijkbaar niet genoegzaam het goede voorbeeld gegeven.
Look at the man in the mirror!

Gregje. wrote:

Winsi alla meti fu Sranan b'e nyan kasaba, Dino leki a man pikin fu a presidenti no ben musu nyang kasaba tu. Dino ede no boro, a ben sabi dati den sani san a b'e du, bo gi en papa wan takru nen ini heri grontapu efu den sani bo kon na krin.

Paraman wrote:

Jij hebt als middelbaarschool docent blijkbaar niet genoegzaam het goede voorbeeld gegeven.

Gregje. wrote:

Paraman, jij bent niet goed wijs. 

Voor de mensen die het niet begrijpen: Paraman suggereert dat, omdat ik (duivelse Gregje) jaren geleden Dino 1 jaar les heb gegeven, het mijn schuld is dat deze engel drugs is gaan smokkelen

Paraman, voor jouw informatie, ik heb ook les gegeven aan drie jongeren die nu op de laatste DNA lijst van de NDP staan (een van hen 2 jaar totdat hij afgeschreven werd en naar HAVO vertrok en de twee anderen zelfs drie jaar lang totdat ze met goed gevolg examen deden), het ziet er volgens jouw redenering dus niet goed uit voor de NDP, straks worden deze drie, door mij verpeste 'konkoni', ook opgepakt en opgesloten in een Amerikaanse gevangenis. Als jij daar prijs op stelt zal ik de namen van deze drie potentiële drugssmokkelaars openbaar maken, dan kan je president ze in de gaten houden, zodat hij niet voor verrassingen komt te staan zoals dat met Dino is gebeurd.

Gregje, jongoe. Het siert je wel hoor dat je je twee zusters die bolletjes geslikt hebben met hand en tand zit te verdedigen. Jo go metre. big_smile

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

Wat een verliezer is Paraman toch!
Dino moet brommen voor drugshandel, zo zullen ook deze 2 vrouwen hun straf niet ontlopen.
Met dit zooitje ongeregeld toon ik geen medeleven. Net goed voor dat ze zijn gepakt.

Maar wacht ff, stel dat deze 2 hindustaanse vrouwen ook NDP'ers zijn, zal Paraman het dan ook voor ze opnemen zoals hij dat doet voor Dino.
Weet zeker van niet, want het gaat om hindustanen en Paraman ziet liever dat alle hindustanen in de bak verdwijnen.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Hoe trekken wij deze hersenspinsels in Godesnaam na. Gregje, "ga op het dak zitten hoor' rare fantast"!
-
Van de mensen in binnen en buitenland, die ik onder mijn hoede heb gehad zijn zij allen goed terechtgekomen en is het regelmatig meester voor en meester na. Het goede voorbeeld doet goed volgen criminele Gregje.

Gregje. wrote:
Paraman wrote:

Gregje. wrote:

Paraman, jij bent niet goed wijs. 

Voor de mensen die het niet begrijpen: Paraman suggereert dat, omdat ik (duivelse Gregje) jaren geleden Dino 1 jaar les heb gegeven, het mijn schuld is dat deze engel drugs is gaan smokkelen

Paraman, voor jouw informatie, ik heb ook les gegeven aan drie jongeren die nu op de laatste DNA lijst van de NDP staan (een van hen 2 jaar totdat hij afgeschreven werd en naar HAVO vertrok en de twee anderen zelfs drie jaar lang totdat ze met goed gevolg examen deden), het ziet er volgens jouw redenering dus niet goed uit voor de NDP, straks worden deze drie, door mij verpeste 'konkoni', ook opgepakt en opgesloten in een Amerikaanse gevangenis. Als jij daar prijs op stelt zal ik de namen van deze drie potentiële drugssmokkelaars openbaar maken, dan kan je president ze in de gaten houden, zodat hij niet voor verrassingen komt te staan zoals dat met Dino is gebeurd.

8 (edited by Paraman 2015-05-31 09:01:06)

Jiyani,

Jij barst van kinderachtigheid!
-
Als jij jouw platte billen brandt mag jij van mij ook op de blaren gaan zitten hoor!
Of zit er toch een klein beetje model in???

Paraman wrote:

Jiyani,

-
Als jij jouw platte billen brandt mag jij van mij ook op de blaren gaan zitten hoor!

Wanneer ik de waarheid zeg dat word ik of van racisme beticht of ik ben kinderachtig.
Paraman ik heb je leren kennen als een hindustanenhater bij uitstek, dus mij maak je niets wijs.

Ik denk  dat jij je dikke reet zult verbranden, omdat je met je ongelooflijke enorme kont eerder het vuur zult raken dan ik met mijn platte billen.
Ondanks mijn platte billen zijn er genoeg mannen die naar me kijken, ook mannen die op jou lijken.
Die mannen fluiten ook nog naar me en daar heb ik een hekel aan. Het schijnt typisch een Surinaams ding te zijn.

To-Shio-Hing

10 (edited by Paraman 2015-05-31 09:57:40)

Zij die Paraman kennen weten dat hij geen racist is. Hier aan de Waterkant wordt je gedwongen op de puntjes op de I te zetten.
-
Overigens vind ik jou platta bille mop een heel goeie, toch goed geraden hahahahahaha!!!

Jiyani wrote:
Paraman wrote:

Jiyani,

-

Wanneer ik de waarheid zeg dat word ik of van racisme beticht of ik ben kinderachtig.
Paraman ik heb je leren kennen als een hindustanenhater bij uitstek, dus mij maak je niets wijs.

Ik denk  dat jij je dikke reet zult verbranden, omdat je met je ongelooflijke enorme kont eerder het vuur zult raken dan ik met mijn platte billen.
Ondanks mijn platte billen zijn er genoeg mannen die naar me kijken, ook mannen die op jou lijken.
Die mannen fluiten ook nog naar me en daar heb ik een hekel aan. Het schijnt typisch een Surinaams ding te zijn.

Paraman wrote:

Zij die Paraman kennen weten dat hij geen racist is. Hier aan de Waterkant wordt je gedwongen op de puntjes op de I te zetten.
-
Overigens vind jou platta bille mop een heel goeie, toch goed geraden, hahahahahaha!!!

Zoals altijd heb je weer niet begrijpend kunnen lezen.
Je hebt het cynisme over mijn platte billen niet kunnen lezen.
Treurig gesteld met je en toch altijd maar een grote mond opzetten.

Maar denk je dat iedereen zo wegloopt van die grote billen van jullie.
Het is alweer 3 jaar geleden. Was boodschappen gaan doen. Voor mij liep een Antiliaanse met billen nog groter dan hele grote meloenen.
Een man zei tegen me: ik hou van billen die ik stevig kan vastpakken, maar die billen die we nu te zien krijgen zijn van die flodderbillen, daar ken een man niks mee.
Maar die billen van jou (mijn billen dus) mogen er wel zijn.

Ik ben er niet van gediend als mensen het uiterlijk van anderen beschimpen, dus heb ik die man op zijn plaats gezet. Hem bedanken voor mijn billen die hij mooi vond, heb ik niet gedaan.
Bij mij moet men niet kletsen over niemands uiterlijk.
Dus als je denkt dat je leuk bent door altijd maar te zeiken over de billen van hindustanen, dan ben vergis jij je enorm.

Jiyani wrote:
Paraman wrote:

Jiyani,

-

To-Shio-Hing

Paraman wrote:

Daarnet dacht je mij te kunnen corrigeren op een fout die ik niet had gemaakt.
Hahahahaaaaa, de corrigeerder maakt nu zelf een hele grote fout.
Wordt moet je zonder t schrijven, omdat je het onderwerp is.

Ook ik word gedwongen op de puntjes op de i zetten.
Maar als ik dat doe dan ben ik racist, of ik ben kinderachtig of ik geestelijke zorg nodig.
Ach tja de negermentaliteit doet met jullie negers.

To-Shio-Hing

Kan jij dat ook dan de puntjes zetten op de i's?

Jiyani wrote:
Paraman wrote:

Maar als ik dat doe dan ben ik racist, of ik ben kinderachtig of ik geestelijke zorg nodig.

Paraman wrote:

Kan jij dat ook dan de puntjes zetten op de i's?

Dit is pas kinderachtigheid.

Jiyani wrote:
Paraman wrote:

To-Shio-Hing

15 (edited by Paraman 2015-05-31 10:42:48)

Khaang bholi betjie?
Haam na djane.

@Paraman

Ik wist niet, dat jouw liefde voor Bouta zo ver ging, dat jij jouw dochters als drugskoeriers voor hem gerekruteerd hebt. wink lol lol lol

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

Zouden de beide dames soms familie van las ede zijn en hebben zij in zijn opdracht de coke meegenomen - in de veronderstelling dat ze gedroogde kokosnoot voor hem naar Nederland meebrachten?!. 

Dat zal mij niet verbazen.

Paraman

Lasede_Bouta

Ik wist niet, dat jouw liefde voor drugs zo ver ging, dat jij jouw bloedeigen MOEDER als drugskoerier hebt gerekruteerd.

Anjoemara wrote:

Gregje, jongoe. Het siert je wel hoor dat je je twee zusters die bolletjes geslikt hebben met hand en tand zit te verdedigen. Jo go metre. big_smile

Anjoemara, jij bent blijkbaar een Anjoemara met Kutai ogen, jij ziet met je kutai ogen dingen onder en boven de paarse lijn verschillend, voor zover ik kan nagaan heb ik niemand verdedigd, Paraman is degene die de drugssmokkelpraktijken van Dino verdedigt.
(een Kutai {Anableps anableps} is een vis die met zijn ogen zowel onder als boven water tegelijkertijd goed kan focussen)
http://int.search.mywebsearch.com/myweb … w&tpr=

Paraman schrijft: “Hoe trekken wij deze hersenspinsels (van Gregje) in Godesnaam na. Gregje, "ga op het dak zitten hoor' rare fantast"!
-Van de mensen in binnen en buitenland, die ik onder mijn hoede heb gehad zijn zij allen goed terechtgekomen en is het regelmatig meester voor en meester na. Het goede voorbeeld doet goed volgen criminele Gregje".

Wel Paraman, ik heb je voorgesteld de namen van de NDP kandidaten openbaar te maken, maar daar ga je natuurlijk niet op in. Ik zou de namen overigens ook niet openbaar gemaakt hebben (ik wilde je alleen testen) want je moet me maar geloven, net zoals ik jou maar moet geloven dat al de mensen die je onder je hoede hebt gehad, allemaal goed terecht zijn gekomen. Hier op WKN personen met naam en toenaam bespreken doe ik niet, tenzij ze al hoge bomen zijn, die zich misdragen, en het daarom verdienen dat ze veel wind te verduren krijgen.
Twee van de drie jonge NDP kandidaten zijn, als je hun lidmaatschap van de NDP buiten beschouwing laat, inderdaad goed terecht gekomen, ëën van hen zou ik echter nog minder vertrouwen met ’s Lands financiën dan ik Abrahams vertrouw, gelukkig is die persoon niet gekozen in de DNA, wat ik van die persoon heb meegemaakt toen ik die persoon les gaf, verwacht ik dat die persoon eens in de toekomst zeker in de gevangenis belandt, als die persoon even veel tijd besteed had aan normaal te studeren als hij/zij besteed had aan het willen belazeren van de boel, dan was zij/hij cum laude geslaagd voor het eindexamen.

Ziek.
Ga je hoof zoeken.
Wa lasi wan falek fasi.

Lasede_Bouta wrote:

@Paraman

Ik wist niet, dat jouw liefde voor Bouta zo ver ging, dat jij jouw dochters als drugskoeriers voor hem gerekruteerd hebt. wink lol lol lol

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Wie de bal kaatst, moet deze ook terugverwachten. Eerst beginnen met het ''N''-woord, en als er vervolgens teruggekaatst wordt met het "K"-woord, slaat deze psychotische koelie motjo met haar platte billen en kyfoscoliose (= bochel) zwaar op tilt, deze lelijke valse en vette nietsbetekenende aggoe koelie motjo met haar lage kaste mentaliteit.

Aan deze gekunstelde, jaloerse, koelie mik-mak motjo Jiyani besteed ik geen aandacht want ze is het niet waard. Jaloerse koelie beest met vormeloze platte billen en lelijke tanden, jij lelijke baboen.

Ze ging compleet door het lint en alle koelie beesten die in haar huizen, kwamen naar boven. Ze heeft geen zelfkennis dit jaloers kreng en viswijf.

Ze noemt zichzelf Joyce777 op een ander forum en speelt daar de zogenaamd aardige koelie bander en op dit forum heeft ze twee nicknames: Maharani_JJ en Jiyani. Hoe geschift kun je zijn om zoveel nicknames te gebruiken? Ze verbergt zich achter een masker, wat typerend gedrag is van deze valse jaloerse koelie bander mik-mak motjo. In de medische wetenschap noemt men mensen die zich allerlei persoonlijkheden aanmeten borderline of psychotisch. Oftewel: law mang.

Je kan niet naast me staan, jij lelijke dikke baboen aggoe. Koelie mik-mak motjo met platte billen en drie persoonlijkheden. Altijd doen deze koelie banders zich anders voor dan ze in werkelijkheid zijn, met hun typische koelie mentaliteit. Deze koelie banders hebben niet eens door dat iedereen hun valse spelletjes door heeft en dat ze gewoon door de mand vallen, law mang c.q. borderliner dalit bander Jiyani.

Altijd spelen ze een rol. Geen wonder dat Bollywood favoriet is bij deze mik-mak beesten. Je gaat nog meer flippen jij koelie mik-mak motjo, want de waarheid zal altijd gezegd worden en daar kan deze lage kaste dalit niet tegen. Alles moet onder het tapijt worden geschoven, want dat is hun koelie bander cultuur, maar ondertussen weten we wel beter (lees: de internationale media waaronder CNN en BBC).

Jij dalit mik-mak jaloerse koelie motjo, ga terug naar je (hoeren) kast en blijf daar, jij kasteling.

http://www.waterkant.net/suriname/forum … 90#p485790

Neus wrote:

Smatje denkt als ik nu tot heel laat wacht kan ik lekker mijn domme racistische onzin posten zonder dat iemand reageert.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Wie de bal kaatst, moet deze ook terugverwachten. Eerst beginnen met het ''N''-woord, en als er vervolgens teruggekaatst wordt met het "K"-woord, slaat deze psychotische koelie motjo met haar platte billen en kyfoscoliose (= bochel) zwaar op tilt, deze lelijke valse en vette nietsbetekenende aggoe koelie motjo met haar lage kaste mentaliteit.

Aan deze gekunstelde, jaloerse, koelie mik-mak motjo Jiyani besteed ik geen aandacht want ze is het niet waard. Jaloerse koelie beest met vormeloze platte billen en lelijke tanden, jij lelijke baboen.

Ze ging compleet door het lint en alle koelie beesten die in haar huizen, kwamen naar boven. Ze heeft geen zelfkennis dit jaloers kreng en viswijf.

Ze noemt zichzelf Joyce777 op een ander forum en speelt daar de zogenaamd aardige koelie bander en op dit forum heeft ze twee nicknames: Maharani_JJ en Jiyani. Hoe geschift kun je zijn om zoveel nicknames te gebruiken? Ze verbergt zich achter een masker, wat typerend gedrag is van deze valse jaloerse koelie bander mik-mak motjo. In de medische wetenschap noemt men mensen die zich allerlei persoonlijkheden aanmeten borderline of psychotisch. Oftewel: law mang.

Je kan niet naast me staan, jij lelijke dikke baboen aggoe. Koelie mik-mak motjo met platte billen en drie persoonlijkheden. Altijd doen deze koelie banders zich anders voor dan ze in werkelijkheid zijn, met hun typische koelie mentaliteit. Deze koelie banders hebben niet eens door dat iedereen hun valse spelletjes door heeft en dat ze gewoon door de mand vallen, law mang c.q. borderliner dalit bander Jiyani.

Altijd spelen ze een rol. Geen wonder dat Bollywood favoriet is bij deze mik-mak beesten. Je gaat nog meer flippen jij koelie mik-mak motjo, want de waarheid zal altijd gezegd worden en daar kan deze lage kaste dalit niet tegen. Alles moet onder het tapijt worden geschoven, want dat is hun koelie bander cultuur, maar ondertussen weten we wel beter (lees: de internationale media waaronder CNN en BBC).

Jij dalit mik-mak jaloerse koelie motjo, ga terug naar je (hoeren) kast en blijf daar, jij kasteling.

Smatje09 wrote:

Smatje09, voor iemand die letterlijk zegt: "Aan deze gekunstelde, jaloerse, koelie mik-mak motjo Jiyani besteed ik geen aandacht want ze is het niet waard" , maak je wel heel veel woorden vuil, wat zou het geworden zijn als je wel aandacht aan haar besteed zou hebben, een 'bijbel' bestaande uit 09 testamenten waarin alle Nederlandse en Sranan schutting woorden voorkomen?

Neem a.u.b. wat gas terug jongens, dan kunnen wij gebruikmakend van de negatieve arbeid afremmen op de motor.