Topic: Amsterdam stopt met campagne witte heroïne.

In Suriname is geen enkele variant toegestaan!
=
Amsterdam gaat de waarschuwingscampagne voor witte heroïne beëindigen. Na de aanhouding van een verdachte afgelopen weekeinde is het risico op nieuwe incidenten afgenomen, zegt de gemeente. Ook waren er de afgelopen zes weken geen nieuwe incidenten of meldingen van te koop aangeboden witte heroïne.

De hoofdstad begon eind februari een grote campagne om mensen te waarschuwen voor de straatdealer die witte heroïne als cocaïne verkocht. Met matrixborden, posters en folders werden vooral jonge toeristen gewaarschuwd. Ook zette de gemeente sociale media in. Ongeveer 20.000 Britse toeristen die op reis gingen naar Nederland, kregen op hun smartphone een waarschuwingsbericht.

Door het opsnuiven van de witte heroïne overleden drie Britse toeristen en werden twintig toeristen ernstig onwel in het ziekenhuis opgenomen. Het opsnuiven van het goedje kan leiden tot ernstige ademhalingsproblemen en acute ademstilstand. De campagne wordt de komende week afgebouwd. De matrixborden verdwijnen en de folders en posters worden weggehaald. De politie en de hulpdiensten blijven wel alert, zodat er meteen weer opnieuw kan worden gewaarschuwd als zich onverhoopt nieuwe incidenten voordoen.

De 42-jarige verdachte blijft voorlopig nog vastzitten, bepaalde de rechter-commissaris dinsdag. De man meldde zich zaterdagochtend zelf bij de politie nadat hij zichzelf had herkend op beelden die in maart op televisie werden vertoond. De straatdealer werd in februari vastgelegd door bewakingscamera's toen hij op de Stadhouderskade drugs aan drie Deense toeristen verkocht. Of de verdachte drugs verkocht aan de personen die zijn overleden, moet uit onderzoek duidelijk worden.

Re: Amsterdam stopt met campagne witte heroïne.

Vroeger werd het geëxporteerd, tegenwoordig is de fabricage verplaatst naar lage lonen landen.

Zoals het met de rechtsgang zit zo ook drugsbeleid.

M-O

Als in eerste instantie GERECHTIGHEID plaats vindt, blijven excessen uit om welke vaak nog harder wordt "geroepen" om "GERECHTIGHEID"

"In Suriname is geen enkele variant toegestaan!"

Dat is wel zo, maar in Suriname is het toch makkelijker dan babymelk, elke variant te bemachtigen. Ze zijn allemaal zo bogobogo te verkrijgen, waardoor hele volksstammen, die van Suriname naar Europa vliegen, tjokvol bolletjes zitten.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Nu lul je echt dom.

Gregje. wrote:

Dat is wel zo, maar in Suriname is het toch makkelijker dan babymelk, elke variant te bemachtigen. Ze zijn allemaal zo bogobogo te verkrijgen, waardoor hele volksstammen, die van Suriname naar Europa vliegen, tjokvol bolletjes zitten.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Gregje. wrote:

Ze zijn ook goed in mixen en andere creatieve toepassingen.  En vogel maar ontkennen.

http://www.dwtonline.com/laatste-nieuws … -suriname/
Nederland onderschept 165 kilo cocaine uit Suriname
DEN HAAG - Een Rotterdams arrestatieteam heeft vorige week twee mannen aangehouden die worden verdacht van de smokkel van 165 kilo cocaïne. De aanhoudingen werden gedaan in Zoetermeer en Leiden. De rechter-commissaris in Rotterdam heeft woensdag de twee mannen voor 14 dagen in bewaring gesteld.

De cocaïne zat verstopt tussen flessen limonadesiroop. De dozen waren op maandag 30 maart in de Rotterdamse haven aangekomen in een container uit Suriname, meldt het Openbaar Ministerie donderdag. De Douane ontdekte de drugs bij een controle. De cocaïne, ter waarde van zeker 6 miljoen euro, werd uit de dozen gehaald en onmiddellijk vernietigd.

Donderdag 2 april werd de lading opgehaald en vervoerd naar een loods in Zoetermeer. Daar greep het arrestatieteam in en werd de eerste aanhouding verricht. Later donderdag werd in Leiden de tweede man aangehouden.

De twee mannen zijn 69 en 70 jaar oud en afkomstig uit Leiden en Rottertdam. Het HARCteam, een samenwerkingsverband van Douane, Zeehavenpolitie en Fiod, zet het onderzoek voort.

Woensdag maakt de Surinaamse politie bekend ook een lading siroop te hebben onderschept waar cocaine in zat. Om hoeveel kilo het daarbij gaat is nog niet bekend, aldus de woordvoerder van de politie.
======================
Ik vroeg mij al af waarom al die junks achter de rode en groene koek aanzaten.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

jorkafowru wrote:

Nu lul je echt dom.

Gregje. wrote:

Ik lul dom? Waarom vertrekt de RBC bank, die niet geassocieerd wil worden met drugshandel en witwaspraktijken, dan uit Suriname? Hoe komt het dan dat er regelmatig grote hoeveelheden drugs in het openbaar verbrand worden in Suriname? Deze hoeveelheden vertegenwoordigen het topje van de ijsberg in Suriname, en als ik me niet vergis probeerde Jorkafowru de bezendingen drugs, die in de haven van Rotterdam onderschept werden, in de schoenen te schuiven van de VHP, men moest vooral niet denken dat de NDP daar iets mee te maken had. Hoe het ook zij, de drugs waren in Suriname aan boord van de schepen gebracht of de schepen hadden als laatste stopplaats Suriname gehad. Ontkennen dat er in Suriname veel drugs aanwezig zijn, die voor een deel op de lokale markt afgezet worden en voor een groter deel geëxporteerd worden, is je kop, net als een struisvogel in het zand steken. Jorkafowru moet er serieus over gaan nadenken zijn naam te veranderen Stroisifowru.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

7 (edited by Neus 2015-04-10 09:30:18)

Gregje. wrote:
jorkafowru wrote:

Nu lul je echt dom.

Gregje. wrote:

Ik lul dom? Waarom vertrekt de RBC bank, die niet geassocieerd wil worden met drugshandel en witwaspraktijken, dan uit Suriname? Hoe komt het dan dat er regelmatig grote hoeveelheden drugs in het openbaar verbrand worden in Suriname? Deze hoeveelheden vertegenwoordigen het topje van de ijsberg in Suriname, en als ik me niet vergis probeerde Jorkafowru de bezendingen drugs, die in de haven van Rotterdam onderschept werden, in de schoenen te schuiven van de VHP, men moest vooral niet denken dat de NDP daar iets mee te maken had. Hoe het ook zij, de drugs waren in Suriname aan boord van de schepen gebracht of de schepen hadden als laatste stopplaats Suriname gehad. Ontkennen dat er in Suriname veel drugs aanwezig zijn, die voor een deel op de lokale markt afgezet worden en voor een groter deel geëxporteerd worden, is je kop, net als een struisvogel in het zand steken. Jorkafowru moet er serieus over gaan nadenken zijn naam te veranderen Stroisifowru.

Maar Gregje. Jurk heeft geijk. Jij denk dat je een normaalvolwassen gesprek met Jurk kunt voeren. Dat is  heel dom.  Jurk is meer het niveau van iemand waartegen je moet zeggen "kop dicht" waarna hij zijn kop weer in het zand stopt.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Dus Kneus kan geen witte neus meer halen in Amsterdam?

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

9 (edited by jorkafowru 2015-04-10 19:09:03)

De één lult de ander na.

Beiden lullen even dom.
Of bewust een vage poging tot kwaadsprekerij.
Tja ...

Neus wrote:
Gregje. wrote:
jorkafowru wrote:

Nu lul je echt dom.

Maar Gregje. Jurk heeft geijk. Jij denk dat je een normaalvolwassen gesprek met Jurk kunt voeren. Dat is  heel dom.  Jurk is meer het niveau van iemand waartegen je moet zeggen "kop dicht" waarna hij zijn kop weer in het zand stopt.

Noso loso ....
Tja,
Ach.

!
t wijst en wist zich weer vanzelf.

!

Tja, meestertje gaat kennelijk teveel om met z'n neus:
"en als ik me niet vergis probeerde Jorkafowru de bezendingen drugs, die in de haven van Rotterdam onderschept werden, in de schoenen te schuiven van de VHP, men moest vooral niet denken dat de NDP daar iets mee te maken had."

Idd, het meestertje zegt het goed "als ik me niet vergis".

Maar ja, t meestertje verzint zo bij alles wel iets ....... wat in z'n haatkraam te pas komt.

Te wakago e bari son o opo.
Ef' i no sab' yorkafowru i no m' tak' yorkatori.

Negativiteit breekt meer af voor het land dan wat bereikt wordt voor de persoonlijke doelen.

Oudjes smokkelen 165 kilo cocaïne tussen siroop uit Suriname
Een Rotterdams arrestatieteam heeft twee mannen van 69 en 70 jaar oud opgepakt die worden verdacht van de smokkel van 165 kilo cocaïne uit Suriname. De cocaïne, met een waarde van zeker zes miljoen euro, zat verstopt tussen flessen limonadesiroop. Die zaten in een container afkomstig uit Suriname.
= = = = = = = = = = = = =
Hoe heten die kikkers?