Topic: Ex-DC Commewijne Karta-Bink verwent senioren, die op haar lijken.

In een plurale samenleving als de onze is dit volkomen onaanvaardbaar.

Re: Ex-DC Commewijne Karta-Bink verwent senioren, die op haar lijken.

In een vrij land mag ik, met mijn eigen geld, verwennen wie ik wil. 'A bo de wan moi k@' dat je gedwongen zou kunnen worden om iedereen te verwennen en dat je niet meer vrij zou zijn om te mogen bepalen wie je wilt verwennen.

Hoewel het smijten met geld door Brunswijk totaal niet te vergelijken is met dat wat mevr. Karta Bink gedaan heeft tijdens de feestmaand, heb ik Paraman het smijten van geld door Brunswijk tijdens politieke bijeenkomsten, naar mensen die op hem lijken, nooit horen of zien afkeuren.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Gregje. wrote:

In een vrij land mag ik, met mijn eigen geld, verwennen wie ik wil. 'A bo de wan moi k@' dat je gedwongen zou kunnen worden om iedereen te verwennen en dat je niet meer vrij zou zijn om te mogen bepalen wie je wilt verwennen.

Hoewel het smijten met geld door Brunswijk totaal niet te vergelijken is met dat wat mevr. Karta Bink gedaan heeft tijdens de feestmaand, heb ik Paraman het smijten van geld door Brunswijk tijdens politieke bijeenkomsten, naar mensen die op hem lijken, nooit horen of zien afkeuren.

Dat is JOU democratische zienswijze en die wordt hoe kan het ook anders gerespecteerd.
Het geeft in elk geval aan voor welke mensen deze mevrouw NIET in ALGEMEEN belang heeft gewerkt, gedurende haar DC-schap!.

Paraman wrote:
Gregje. wrote:

Dat is JOU democratische zienswijze en die wordt hoe kan het ook anders gerespecteerd.
Het geeft in elk geval aan voor welke mensen deze mevrouw NIET in ALGEMEEN belang heeft gewerkt, gedurende haar DC-schap!.

Vind je het erg dat ze jou niet heeft uitgenodigd Uowe???

Wat is jou bijdrage aan de hele gemeenschap en niet alleen voor mensen die op je lijken in deze feestmaand?
Tot nog toe niets van gemerkt?
Komt het nog of moeten we het slechts met nietszeggende persoonlijke aanvallen doen.

Het lijkt wel alsof dit de enige strategie is van de Paarsen smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

5 (edited by Paraman 2014-12-15 08:50:47)

Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:
Gregje. wrote:

Wat is jou bijdrage aan de hele gemeenschap en niet alleen voor mensen die op je lijken in deze feestmaand?
Komt het nog of moeten we het slechts met nietszeggende persoonlijke aanvallen doen.

=
=
Ja, heeeeeeeeel ERG zelfs, daar gaat mijn kerstpakket!

Hoe kom je daar nou bij?
Spotgoedkope PROPAGANDA van PL?

Paraman wrote:
Henry Siegfried wrote:
Paraman wrote:

=
=
Ja, heeeeeeeeel ERG zelfs, daar gaat mijn kerstpakket!

Hoe kom je daar nou bij?
Spotgoedkope PROPAGANDA van PL?

Van wie hebben ze dat geleerd?? Wat doe OCER, waar jij je natje en droogje (Black Label) haalt??

B.T.W. ze betaalt het uit eigen kas/zak, mag ze of mogen zij?

Zag onlangs een groot feest met veel StaatsPropaganda in Marowijne en bij Staatsolie.
De graaiers deden een greep in de weinige Staatsmiddelen.

Hoezo Spotgoedkope Propaganda van PL?

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Hahahahahahahahahaha,
Er is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardig wat grond weggeroooooofd in- en rondom Paramaribo jo DOMMI jo!

8 (edited by zonnigsuri 2014-12-15 09:31:40)

We zijn niet etnisch bezig?

Hoe komt u er op?

Eten, duku en, plezier, een ware kruistocht tegen corruptie......

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

zonnigsuri wrote:

Wie zijn hier niet etnisch bezig?

Hoe komt u er op?

Eten, duku en, plezier, een ware kruistocht tegen corruptie......

Dan is dat ook gezegd.

Paraman wrote:
Gregje. wrote:

P. is echt volkomen gestoord.

Dus dat Bruns uitsluitend aan zijn achterban geld geeft om hun stemmen te kopen in democratisch en in landsbelang. En dat Bruns telefoonnummers vraagt is ook in het algemeen belang???  Wanneer krijgt P. de telefoonnummers???  En houdt Bruns de mooie meiden voor zichzelf??  Hij heeft toch eens gezegd dat hij 100 kinderen wil???  Hoeveel allimentatie is dat???  Of moet Lanti daar ook voor opdraaiien???

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

11 (edited by Gregje. 2014-12-15 11:43:21)

Mevr. Karta Bink is ex-DC, ze is geen ex-Minister van OW, ze heeft dus niet de beschikking over miljoenen USD. dat arme, lieve mens kan daarom alleen mensen uit haar directe omgeving en niet heel Suriname verwennen, als de bejaarde mensen uit haar directe omgeving (het distrrict Commewijne) allemaal op haar lijken is dat waarschijnlijk gewoon stom toeval.

Toevallig weet ik dat de familie van Ingrid opgebouwd is uit alle etnische groepen die er in Suriname te vinden zijn, alleen daarom lijkt het me sterk dat ze alleen mensen die op haar lijken uitgenodigd zal hebben om door haar verwend te worden.

Als Paraman, met even veel geld als mevr Karta, bejaarde mensen in het district Para wil verwennen tijdens de Kerstdagen, is de kans groot dat ze ook allemaal op Paraman lijken. Als echter mag blijken dat die mensen niet allemaal op Paraman lijken, dan komt dat omdat Paraman oorspronkelijk niet uit Para komt, maar een allochtoon uit Mars is, 'wan Marsman so bun'.  .

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Sppor je niet meer, aangestoken door een juniorvirusje, wat is dit toch hie rop het forum steeds dat etnische aanhalen enz enz.... hou je mond over Kartabink zij is een wereldvrouw met het hart op de goede plek... wat zeur je toch... mij hoef jij je stront niet uit te leggen ik zie bij NDP ook vnl Creolen dus klets gewoon niet.... KLETS GEWOON NIET jij bent helemaal geen voorstander van verbroedering binnen Su tussen alle kondremang.... nooit breng je iets positiefs te berde, altijd maar alles afkraken en wat goed is slecht belichten walgelijk.... als alle kondreman als jij en junior zouden zijn zou ik spugen op de mensen in Su... LEES goed wat ik schreef voordat je weer bla bla bla gaat zeggen... op zo'n achterlijk geval als junior spUUg ik al jij gaat toch niet volgen heh..... hou je gemak en gebruik je verstand man.... en o ja het forum ziet er waardeloos uit met al die achterlijke stront topics van je juniorvriendje.... we zitten op niveau -3

hmm sad

Ik help ook alleen en uitsluitend mensn edie OP MIJ LIJKEN ze lopen op benen hebebn een romp met armen een nek en een hoofd... ai ze lijken op me, het zijn MENSEN.... ik zit in een Creoolse wijk maakt het uit dat ik mensne help die toevallig allemaal Creools zijn... ja dat komt omdat ik in mijn buurt help weetje en die is 99% CREOOLS zat ik op Blauwgrond dan zou het vnl Javanen zijn... enz enz.... dat gezeur ook altijd... laten we gewoon blij zijn en helpen waar we kunnen we helpen Kondreman, ik ben bv ook grote voorstander om het Binnenland gelijkwaardig aan de stad omhoog te helpen, die mensne ontberen veel rechten waar ze verdorie wel RECHT op hebben.... LIJKEN ze op mij, JA zijn toch mensen en ook ingezetenen, zelfs de oorspronkelijke bewoners zeg hee.... ik vind het bull shit om elke keer etnisch te gaan kijken, wat maakt die variatie aan oorspronkelijke rassen nou uit.... wat is dit toch voor bull shit.... help de Kondreman die hulp nodig hebben en punt....  voor mij maakt het echt geen donder uit hoe je eruit ziet.... je bent MENS Kondreman.... wat is er nog meer van belang niets toch....

Nou in Su leeft dit echt niet hoor hoe men het hier op wkn te berde brengt.... ik volg ook pages op fb waar vnl alleen maar Kondreman op reageren en ik ben trots op onze jeugd, ze zijn intelligent slim, wereldwijs... hebben veel potentie... belooft heel wat met deze jonge generatie....

Komt helemaal goed met Suriname zal toch wel !!!!!!!!

*Cinny* wrote:

Ik help ook alleen en uitsluitend mensn edie OP MIJ LIJKEN ze lopen op benen hebebn een romp met armen een nek en een hoofd... ai ze lijken op me, het zijn MENSEN.... ik zit in een Creoolse wijk maakt het uit dat ik mensne help die toevallig allemaal Creools zijn... ja dat komt omdat ik in mijn buurt help weetje en die is 99% CREOOLS zat ik op Blauwgrond dan zou het vnl Javanen zijn... enz enz.... dat gezeur ook altijd... laten we gewoon blij zijn en helpen waar we kunnen we helpen Kondreman, ik ben bv ook grote voorstander om het Binnenland gelijkwaardig aan de stad omhoog te helpen, die mensne ontberen veel rechten waar ze verdorie wel RECHT op hebben.... LIJKEN ze op mij, JA zijn toch mensen en ook ingezetenen, zelfs de oorspronkelijke bewoners zeg hee.... ik vind het bull shit om elke keer etnisch te gaan kijken, wat maakt die variatie aan oorspronkelijke rassen nou uit.... wat is dit toch voor bull shit.... help de Kondreman die hulp nodig hebben en punt....  voor mij maakt het echt geen donder uit hoe je eruit ziet.... je bent MENS Kondreman.... wat is er nog meer van belang niets toch....

Nou in Su leeft dit echt niet hoor hoe men het hier op wkn te berde brengt.... ik volg ook pages op fb waar vnl alleen maar Kondreman op reageren en ik ben trots op onze jeugd, ze zijn intelligent slim, wereldwijs... hebben veel potentie... belooft heel wat met deze jonge generatie....

Komt helemaal goed met Suriname zal toch wel !!!!!!!!

Pkien broekoe,
Die beelden liegen er niet om.

Para zoekt altijd addertjes onder het schelpenzand, en idd als je nou maar blijft zoeken zoeken en nog eens zoeken zal je een addertje vinden als is het maar iets dat op een addertje lijkt .

Daaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaag bigi bruku

groetjes van pkin bruku yere....

Hee btw met andere woorden je leeft niet mee met de Surinaamse gemeenschap, je bent niet bij voor Pahe en Mahe.... OOOOH IK WEL HOOR maar ja ze lijken dan ook op MIJ.... zijn ook mensne toch ????????????????????????????

Oh in jouw ogen niet noh....

Heee de achterstandswijken zijn aangepakt door deze regering , Latour 1+2 en Wintiwai, mang daar leven so so Creolen, de Pres heeft alleen geholpen daar waar mensne op hem lijken noh ?
NOU EN denk ik dan , dat deze wijken aangepakt moesten worden is zo klaar al seen klontje, dus wat maakt het uit of het vnl Creoolse wijken zijn.... ik ben blij vooral voor Latour 1 want 3 jaar geleden was het een ZOOITJE daar zo kan je mensn eniet laten wonen en leven , als ratten nl.... DUS IK BEN HEEEEEL BLIJ en voor dit geef ik wel een compliment aan deze regering hoor !

Ja ja ze hebben de Hindostaanse wijken met achterstand verwaarloosd... DAT DAN WEER WEL

lol maar nospang vanaf volgend jaar Mammoetblok en die bestaat uit alle groeperingen die we in Su hebben dus niemand gaat verwaarloosd worden dan....

lol

Paraman wrote:

Was het aanvaardbaar dat Amofo binnen de kortste keren aanwezig was bij huizen die door brand volledig waren verwoest en de bewoners die op haar lijken terstond hulp aanbood, terwijl ze dat bij een hindustaans gezin achterwege had gelaten.
Tegen die hindustaan, die nota bene ziek was en noodgedwongen in zijn auto sliep, terwijl hij zijn vrouw met baby bij familie moest onderbrengen, heeft  deze Amofo keihard gezegd dat hij maar over 6 weken moest terugkomen.
Dit mag wel nietwaar Paraman. Als het gaat om hindustanen acute hulp te verlenen dan is deze racist van een Amofo niet thuis.
Is dan de Surinaamse samenleving niet pluraal als het gaat om hindustanen.
Hindustanen die jij honden noemt. Je bent wel kort van memorie.

Loop naar de hel jij vieze racist Paraman.

Onze daden, goed of slecht, volgen ons als schaduwen.

To-Shio-Hing

Jiyani wrote:
Paraman wrote:

Was het aanvaardbaar dat Amofo binnen de kortste keren aanwezig was bij huizen die door brand volledig waren verwoest en de bewoners die op haar lijken terstond hulp aanbood, terwijl ze dat bij een hindustaans gezin achterwege had gelaten.
Tegen die hindustaan, die nota bene ziek was en noodgedwongen in zijn auto sliep, terwijl hij zijn vrouw met baby bij familie moest onderbrengen, heeft  deze Amofo keihard gezegd dat hij maar over 6 weken moest terugkomen.
Dit mag wel nietwaar Paraman. Als het gaat om hindustanen acute hulp te verlenen dan is deze racist van een Amofo niet thuis.
Is dan de Surinaamse samenleving niet pluraal als het gaat om hindustanen.
Hindustanen die jij honden noemt. Je bent wel kort van memorie.

Loop naar de hel jij vieze racist Paraman.

Jyani,
Jij bent een nog grotere k@ rrrrrazist!

BOUTERSE

---------------------------------------------------------------------
FRONT NO MANG WINIE

https://www.youtube.com/watch?v=qnikzzAASTs