Topic: Oud Linas Rust

dag Lieve mensen,
Ik ben hier nieuw en weet ook niet of ik dit mag plaatsten hier, maar ik heb een vraag mss kan iemand mij helpen.
Ik wil naar suriname gaan om het graf/plek van mijn vader te zoeken.Ik  ben bezig met de verwerking van obstakels waar ik mee  wil afrekenen.
mijn vader heeft nooit een echt graf gehad maar ik zou de plek willen bezoeken waar hij begraven is.
Hoe kan ik het aanpakken en waar zou ik info kunnen krijgen over het register..
Mijn vader is begraven op Oud Linas Rust.
Ik heb echt geen idee of de begraafplaats er ook nog is.
Wie kan mij info geven
alvast bedankt

Re: Oud Linas Rust

Sterkte en veel succes. Ik kan je jammer genoeg niet helpen maar moelijk is er iemand op WKN die het wel kan. Ik hoop het.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Yo kan er ff iemand aandacht besteden aan deze topic, de vraag namens mij is bestaat Oud Linas Rust. nog ?

En tot de topicstarter, huh waar was dit Oud Linas Rust., bij welke straat ofzo, en in welk jaartal was het er nog ?

4 (edited by Paraman 2014-12-14 10:50:03)

Dat kerkhof is sinds jaar en dag in onbruik, maar   bestaat. Met een ongeveerse datum van overlijden/begrafenis kun je een heel eind komen. Het valt mij tegen dat onze alles wetende doodgraver, alias wijsNeus er geen raad op weet. Heel veel sterkte!

Paraman wrote:

Dat kerkhof is sinds jaar en dag in onbruik, maar   bestaat. Met een ongeveerse datum van overlijden/begrafenis kun je een heel eind komen. Het valt mij tegen dat onze alles wetende doodgraver, alias wijsNeus er geen raad op weet. Heel veel sterkte!

onze onbeschofte en destructieve djaffer moe weer dwangmatig posten.

Geef of he adres van  "Oud Linas Rust"   of  toon je respect door eens een keer geen walgelijke onzin te posten.   

P. toont weer eens werkelijk nergens respect voor te hebben. Onbegrijpelijk n onmenselijk.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus wrote:
Paraman wrote:

onze onbeschofte en destructieve djaffer moe weer dwangmatig posten.

Geef of he adres van  "Oud Linas Rust"   of  toon je respect door eens een keer geen walgelijke onzin te posten.   

P. toont weer eens werkelijk nergens respect voor te hebben. Onbegrijpelijk n onmenselijk.

Laat je ingraven schoft!

Het valt me tegen dat die twee "dyadya Sranansma" Kneus en Cinny niet weten dat Oud Linas Rust aan de Wanicastraat ligt, dat is een vroegere Hervormde begraafplaats.

Paraman wrote:

Laat je ingraven schoft!

Nee, Fout Paraman, dan staat het weer op. Kneus moet je net als bij The Walking Dead door het hoofd schieten of de kop er af jassen net zoals Michonne doet..

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

Wanicastraat heet nu JA Pengelstraat

"If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed, and loving the people who are doing the oppressing"

9 (edited by Bally 2014-12-14 16:22:05)

Gelukkig heb ik geen Tomtom nodig om mijn weg in Suriname te zoeken, ga zo blind naar de Wanica ik bedoel nu JA Pengelstraat zonder de weg te hoeven vragen.

Thanx Rastaman voor het aangeven dat die straat een andere naam gekregen heeft,

Mooi, zo, verandering is goed, net zoals het koloniaal symbool op het Presidentieel paleis er af flikkeren.,

"I pray that the Lord may undeceive my ignorant brethren, and permit them to throw away pretensions, and seek after the substance of learning." by African-American abolitionist David Walker, in his "Appeal to Colored Citizens of the World" in 1830.

De vraag is niet waar het precies is maar wie de beheerder is en wat zijn contact gegevens zijn.

Maar zo als gewoonlijk kunnen de puberale djaffers zelfs hier hun fatsoen niet bewaren

DEEDEEDBEE NÉÉ

Kneus, jij vroeg in een eerdere post naar het adres yow mpp buriki, heb je last van Alzheimer door die gommakoekjes?

Verder vroeg de TS ook naar de locatie van de begraafplaats. Als men de beheerder van Nieuw Linas Rust contact zal die de info kunnen gegeven.

12 (edited by Bally 2014-12-14 17:39:51)

@Esje, helaas is de Gouden Gids van Suriname niet van goud en kan ik ook niets in de online telefoongids vinden van Telesur.

Maar ik denk dat als je de Hervormde Kerk Suriname contacteert, je snel geholpen bent.

Klik op deze link die je heel veel telefoonnrs zal geven van de Hervormde Kerk Suriname en gerelateerd daar aan, zie ook begravenisonderneming stuiversvereniging.

Bally wrote:

Kneus, jij vroeg in een eerdere post naar het adres yow mpp buriki, heb je last van Alzheimer door die gommakoekjes?

Sinterklaas en Zwarte Piet zijn het land uit en "onze Bally" die toen zo beschaafd discussieerde en zich zo voorkomend gedroeg gaat weer Los.

Prachtig voorbeeld Bally, lol.

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Henry beter opletten, dan had je gezien dat die mpp Kneus als een wilde bulu op me afkomt. Volgens mij zaten er paddo's in haar gommakoeken, want na soso trobi a e' kon suku nanga mi.
En je weet het te sma e' suku mi, mi n'e kibri en mi mofo faya.

Heel raar dat jij met je vingertje naar mij komt wijzen en niet daar die mpp Kneus. Waarom?

'' Oud Linas Rust aan de Wanicastraat ligt''

smile

Nou dat wilden we weten !

Bally wrote:

Het valt me tegen dat een wanna be Srananman geen eens weet welke straten van naam gewijzigd zijn zeg... Dat ik geen know how van alle kleine begraafplaatsje hier in Su hebt is juist fijn voor mij... weetje hoe je vooral begraafplaatsen onthoudt... doordat er dierebaren van je daar ter aarde zijn gelegd, dus wees jij maar niet teleurgesteld hoor Bally in mij.... voor de leeftijd die ik heb ben ik al veel belangrijke mensne om mij heen kwijt die ik in Nederland heb verloren en DAAR gecremeerd of begraven zijn... snap je het nu pik.... bedankt.

Hee Cinny, voel jij je op je pussy gekicked of zo? Niet doen hoor, pussy is toch een nieuwe sport drank in Su?

Maar mi gudu, denk je echt dat ik weet zou hebben welke straten allemaal van naam zijn veranderd. Weet je dat ik nog steeds Zanderij zeg net zoals de meeste mensen in Su nog steeds Wanicastraat zeggen tot dat het heen gesleten is en de generatie die de straat als Wanicastraat kende geskrept is, maar zet je me daar dan ga ik er op automatische piloot er naar toe, want je mag de straat naam veranderen, maar mi sab' den birti hoor, tenzij het nieuwe buurten betreft die opgericht zijn na mijn laatste keer in Su.

Maar als snorder had jij er wel weet van moeten hebben hoor, want snorders horen alle passies en plaatsen te kennen. Toch?

18 (edited by Paraman 2014-12-15 09:13:59)

rastaman wrote:

Wanicastraat heet nu JA Pengelstraat

-
Heet de Wanica kerk der EBGS sedertdien ook de Johan Adolf Pengel kerk?
Heet de Rust & Vrede kerk der EBGS sedertdien ook de Fred Derby kerk?
Verbanden zijn uit elkaar gerukt door deze apen.
Ook de Coppenamestraat, die bij uitstek in een rivierenbuurt ligt.

Bally wrote:

Henry beter opletten, dan had je gezien dat die mpp Kneus als een wilde bulu op me afkomt. Volgens mij zaten er paddo's in haar gommakoeken, want na soso trobi a e' kon suku nanga mi.

Heel raar dat jij met je vingertje naar mij komt wijzen en niet daar die mpp Kneus. Waarom?

Waarom??

Omdat jij als prominent rapporteur van  "Nee  tegen Zwarte Piet" met de mpp extra opvalt. smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Henry Siegfried wrote:
Bally wrote:

Waarom??

Omdat jij als prominent rapporteur van  "Nee  tegen Zwarte Piet" met de mpp extra opvalt. smile

Nee omdat Bally een leeghoofd met grootheidswaan is die zich niet weet te gedragen en ongepast gedrag vertoont.

Hier gaat het om iemand die het graf van haar dierbare wil verplaatsen en een hufter als Bally denkt gelijk dat hij het kan misbruiken voor zijn ego. Dergelijk gedrag is een latente vorm van verkrachten. Minderwaardig haantjes gedrag.

DEEDEEDBEE NÉÉ

21 (edited by Bally 2014-12-15 11:35:12)

Henry Siegfried wrote:
Bally wrote:

Waarom??

Ik vind het wel een enorm staaltje hypocrisie van jou hoor, je dekt je wijfie Kneus in alle opzichten. lol

Zoals je gemerkt hebt, heb ik in de ZP discussies niet op haar mpp gereageerd, gezien haar enige redimusukoloniale taak om alle ZP discussies te verzanden en te verstoren, dus dan mi skot' en mars om haar te neutraliseren, zo was haar afleidingsmanoeuvre totaal effectloos.

Maar in deze en andere discussies na ba suku ba feni ba tyari, dus ef' a lul na keihard m'e sen en gi en. Dus bigin tnapu na en baka f'i kan gi en "rugdekking".

Zie maar, wat was die mpp Kneus haar bijdrage in deze discussie? Wat heeft zij geleverd? Nada, zippo, noti, rien.

Vergelijk dat maar met mijn bijdrage, dan zie je dat ik de straat gegeven heb en contact informatie van de Hervormde kerk, die al deze info kan verstrekken aan de TS.

Dus Henry, go dek Kneus yere. lol

22 (edited by Lasede_Bouta 2014-12-28 19:24:41)

Bally wrote:

Gelukkig heb ik geen Tomtom nodig om mijn weg in Suriname te zoeken, ga zo blind naar de Wanica ik bedoel nu JA Pengelstraat zonder de weg te hoeven vragen.

Mooi, zo, verandering is goed, net zoals het koloniaal symbool op het Presidentieel paleis er af flikkeren.,

Man, de Wanicastraat is al jaren geleden omgedoopt tot J.A. Pengelstraat. Blijkbaar teveel op Cuba geweest om dat te weten en daar wordt Google Earth gecensureerd, zodat je Paramaribo niet op straatniveau kunt bezichtigen wink lol

R.I.P. John Baboeram, Harold Riedewald, Kenneth Goncalves, Eddy Hoost, Jozef Slagveer, Bram Behr, Andre Kamperveen, Lesley Rahman, Cyrill Daal, Gerard Leckie, Sugrim Oemrawsingh, Soerendre Rambocus, Jiwansingh Sheombar, Robby Sohansingh, Frank Wijngaarde, jullies roep om gerechtigheid zal nimmer verstommen.
http://www.youtube.com/watch?v=G4CMPyuXAo0

Lasede_Bouta wrote:
Bally wrote:

Man, de Wanicastraat is al jaren geleden omgedoopt tot J.A. Pengelstraat. Blijkbaar teveel op Cuba geweest om dat te weten en daar wordt Google Earth gecensureerd, zodat je Paramaribo niet op straatniveau kunt bezichtigen wink lol

Meneer de ondode ligt op Linas rust kennelijk. Heey Las Ede , wanneer ga  je voorgoed rusten???

"Those who use religion for their own benefit are detestable. We are against such a situation and will not allow it. Those who use religion in such a manner have fooled our people; it is against just such people that we have fought and will continue to fight".

Mustafa Kemal Atatürk

24 (edited by Bally 2014-12-29 17:51:23)

Zo, echt een Lasede, dus Rastaman heeft al 2 weken geleden al aangegeven dat die straat J.A. Pengelstraat heeft en nu pas kom jij zeiken. Oh, ik snap het, je was 2 weken ladderzat van al die Daru. lol

Nou mi boi, kijk mijn wijk in Google Earth op Santiago de Cuba, je praat weer PP.

http://www.maplandia.com/cuba/santiago- … earth.html

En in deze omgeving http://virtualglobetrotting.com/map/bat … ew/google/ staat mijn tweede huis op Cuba. Ja, ik heb 2 huizen daar.

Kijk hoe simpel ik de mensen laat zien dat je alleen maar PP praat, yu K don sopi beest yu.

Luk' bun nanga na sopi, na Mofo yari yere, dyonsro yu no go miti a nyun yari. lol

Bally wrote:

Zo, echt een Lasede, dus Rastaman heeft al 2 weken geleden al aangegeven dat die straat J.A. Pengelstraat heeft en nu pas kom jij zeiken. Oh, ik snap het, je was 2 weken ladderzat van al die Daru. lol

Nou mi boi, kijk mijn wijk in Google Earth op Santiago de Cuba, je praat weer PP.

http://www.maplandia.com/cuba/santiago- … earth.html

En in deze omgeving http://virtualglobetrotting.com/map/bat … ew/google/ staat mijn tweede huis op Cuba. Ja, ik heb 2 huizen daar.

Kijk hoe simpel ik de mensen laat zien dat je alleen maar PP praat, yu K don sopi beest yu.

Luk' bun nanga na sopi, na Mofo yari yere, dyonsro yu no go miti a nyun yari. lol

Die bananen is dat omdat ze op Cuba ook geen toiletpapier hebben en jij een grote schijterd bent???

DEEDEEDBEE NÉÉ