Topic: VHP,Santokhi en de drugs vrienden ......

Massa meetings bij drugshandelaren en giften van Ghazi .... whats going on?

"If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed, and loving the people who are doing the oppressing"

Re: VHP,Santokhi en de drugs vrienden ......

Bouterse over Drugs Beleid Santokhi

https://www.youtube.com/watch?v=IeXLSHHT2X8

Houd de dief, houd de dief !!!

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

4 (edited by Paraman 2014-12-09 09:18:15)

Gregje. wrote:

Houdt de dief, houdt de dief !!!

Jij weet BLIKSEMSGOED wie die groten zijn in die verdervelijke businessss, en nog doe jij als een hersenloze garnaal.

Al worden er duizend onderwerpen over de VHP, Santokhi en drugs gestart in de echte wereld van verstandige mensen weet men dat:

Santokhi nooit veroordeeld is, niet in Su en noch minder in het Buitenland.

De club van verdachten en veroordeelden in de NDP niemand onopgemerkt is gebleven en dat vader en zoon veroordeeld zijn voor drugshandel en naar alle waarschijnlijkheid nieuwe veroordelingen onderweg zijn.

De NDP om haar moverende redenen Roger K, in bescherming nam cq in bescherming wilde nemen.
Nu dat gelukt is schijnt Roger K. inzake Dino B een boekje open te willen doen.
De geruchten doen de ronde dat Desi B. ook risico loopt.

Vervolgens schrijft IEMAND uit onverdachte hoek het volgende:

Jongere broer 'Segebai' ontstemd over ABOP
08 Dec, 00:00
abfc542fc9c929c9d2c2b575e2eb796e.jpg___Nieuwsflits_bij_hot_nieuws.jpg
De jongere broer van wijlen 'Segebai', Kenneth Adjuba, dreigt uit de ABOP te stappen, omdat hij zwaar ontstemd is over de partij. De reden hiertoe is volgens hem de ongefundeerde en ondoordachte uitspraken van minister Edward Belfort van Justitie en Politie over Segebai in relatie tot VHP-voorzitter Chan Santokhi. De minister haalde zaterdag op het ABOP-podium te Flora flink uit naar 'Segebai' en Santokhi. “En de hele top van ABOP mag het weten. Eens was deze Segebai ook goed voor de ABOP, met name voor de voorzitter, Ronnie Brunswijk", stelt Adjuba.

Belfort heeft herhaaldelijk Santokhi in verband gebracht met Segebai en criminele praktijken. 'Segebaipersad', galmde het door de microfoon. En hoe Santokhi, die overigens niet bij naam werd genoemd, zich bezighoudt met criminele activiteiten en zelfs een huis heeft gekocht van een crimineel. "Ondanks alle verdriet en ellende die wij moeten hebben doorstaan na het verlies van mijn broer, kunnen we dankzij God ons hoofd nog boven water houden. Ik wil politici verzoeken om de naam van August Adjuba niet meer te gebruiken en de familie niet door het slijk te halen. Ik vraag me af of er geen ander manier is van propaganda voeren bij de gasten. Heb een hart, heb toch een beetje gevoel", stelt Adjuba. Zijn broer werd in Nederland doodgeschoten in 2008.

"Er zijn nog nabestaanden die deze goedkope en laffe manier van propaganda maken van de partij moeten aanhoren. Ik weet dat mijn moeder hieronder lijdt en ik vraag me af of de partij ook hieraan heeft gedacht. We zullen allemaal een dagje moeten gaan", zegt Kenneth Adjuba, die behoorlijk teleurgesteld is in de partij. Hij overweegt uit de ABOP te stappen en is nu met de familie aan het beraden hoe deze kwestie verder aan te pakken. Een hartig woordje richting voorzitter Brunswijk zal volgens hem binnenkort volgen. Het laatste woord hierover is nog niet gezegd.

http://www.starnieuws.com/index.php/wel … item/26495

Dus leden van de NDP, ga maar lekker voor de spiegel staan en/of je bestuurders vragen hoe het nou zit met S.... baai smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Henry Siegfried wrote:

Al worden er duizend onderwerpen over de VHP, Santokhi en drugs gestart in de echte wereld van verstandige mensen weet men dat:

Santokhi nooit veroordeeld is, niet in Su en noch minder in het Buitenland.

De club van verdachten en veroordeelden in de NDP niemand onopgemerkt is gebleven en dat vader en zoon veroordeeld zijn voor drugshandel en naar alle waarschijnlijkheid nieuwe veroordelingen onderweg zijn.

De NDP om haar moverende redenen Roger K, in bescherming nam cq in bescherming wilde nemen.
Nu dat gelukt is schijnt Roger K. inzake Dino B een boekje open te willen doen.
De geruchten doen de ronde dat Desi B. ook risico loopt.

Vervolgens schrijft IEMAND uit onverdachte hoek het volgende:

Jongere broer 'Segebai' ontstemd over ABOP
08 Dec, 00:00
abfc542fc9c929c9d2c2b575e2eb796e.jpg___Nieuwsflits_bij_hot_nieuws.jpg
De jongere broer van wijlen 'Segebai', Kenneth Adjuba, dreigt uit de ABOP te stappen, omdat hij zwaar ontstemd is over de partij. De reden hiertoe is volgens hem de ongefundeerde en ondoordachte uitspraken van minister Edward Belfort van Justitie en Politie over Segebai in relatie tot VHP-voorzitter Chan Santokhi. De minister haalde zaterdag op het ABOP-podium te Flora flink uit naar 'Segebai' en Santokhi. “En de hele top van ABOP mag het weten. Eens was deze Segebai ook goed voor de ABOP, met name voor de voorzitter, Ronnie Brunswijk", stelt Adjuba.

Belfort heeft herhaaldelijk Santokhi in verband gebracht met Segebai en criminele praktijken. 'Segebaipersad', galmde het door de microfoon. En hoe Santokhi, die overigens niet bij naam werd genoemd, zich bezighoudt met criminele activiteiten en zelfs een huis heeft gekocht van een crimineel. "Ondanks alle verdriet en ellende die wij moeten hebben doorstaan na het verlies van mijn broer, kunnen we dankzij God ons hoofd nog boven water houden. Ik wil politici verzoeken om de naam van August Adjuba niet meer te gebruiken en de familie niet door het slijk te halen. Ik vraag me af of er geen ander manier is van propaganda voeren bij de gasten. Heb een hart, heb toch een beetje gevoel", stelt Adjuba. Zijn broer werd in Nederland doodgeschoten in 2008.

"Er zijn nog nabestaanden van die binnenlandse oorlog? die deze goedkope en laffe manier van propaganda maken van de partij moeten aanhoren. Ik weet dat mijn moeder hieronder lijdt en ik vraag me af of de partij ook hieraan heeft gedacht. We zullen allemaal een dagje moeten gaan", zegt Kenneth Adjuba, die behoorlijk teleurgesteld is in de partij. Hij overweegt uit de ABOP te stappen en is nu met de familie aan het beraden hoe deze kwestie verder aan te pakken. Een hartig woordje richting voorzitter Brunswijk zal volgens hem binnenkort volgen. Het laatste woord hierover is nog niet gezegd.

http://www.starnieuws.com/index.php/wel … item/26495

Dus leden van de NDP, ga maar lekker voor de spiegel staan en/of je bestuurders vragen hoe het nou zit met S.... baai smile

Als je zelf niets kunt dan rest er slechts slechts één optie. De ander zwart maken.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Neus en HS wonen niet in Su, weten niet wat er in Su gebeurt maar willen wel graag mee lullen .

VHP massa meeting bij drugsdealers thuis,giften ontvangen van Ghazi .... whats up with that!!!

"If you're not careful, the newspapers will have you hating the people who are being oppressed, and loving the people who are doing the oppressing"

9 (edited by Gregje. 2014-12-09 14:05:52)

Paraman wrote:
Gregje. wrote:

Jij weet BLIKSEMSGOED wie die groten zijn in die verdervelijke businessss, en nog doe jij als een hersenloze garnaal.

Paraman, hoe haal je het in je achterlijke kop om mijn uitspraak te 'verbeteren'?

Het is houd de dief! Gebiedende wijs dus. Paraman weet niet veel, waarom hij zijn kop niet houdt weet niemand,

Je bent blijkbaar nog net niet achterlijk genoeg om door te hebben dat het jouw afgod is die volgens mij 'houd de dief, houd de dief!'  roept.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

10 (edited by Paraman 2014-12-10 01:17:47)

Gregje. wrote:
Paraman wrote:
Gregje. wrote:

Paraman, hoe haal je het in je achterlijke kop om mijn uitspraak te 'verbeteren'?

Het is houd de dief! Gebiedende wijs dus. Paraman weet niet veel, waarom hij zijn kop niet houdt weet niemand,

Je bent blijkbaar nog net niet achterlijk genoeg om door te hebben dat het jouw afgod is die volgens mij 'houd de dief, houd de dief!'  roept.

Overigens bepaal ik zelf wel of ik nou de gebiedende wijs of bedrijvende vorm hanteer. Wie ben jij? 

Rrrrrrrrot op jo!

Paraman wrote:
Gregje. wrote:
Paraman wrote:

Overigens bepaal ik zelf wel of ik nou de gebiedende wijs of bedrijvende vorm hanteer. Wie ben jij? 

Rrrrrrrrot op jo!

Een beetje zwak...........of moet ik zeggen zeer zwak Ouwe
Lullen over anderen die tipos maken cq schrijffouten maken en de meester willen uithangen en anderen de maat willen nemen  terwijl je zelf niets beters van bakt is opportunistisch.

Is eigenlijk een kwestie van de splinter en de balk.
Netjes toegeven dat je er weer  ernaast zat zou je sieren.

Een nieuw jaar komt eraan de kans om je leven een nieuwe wending te geven.
Heb je al voornemens Ouwe??  smile

'Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht het te zeggen met mijn leven verdedigen.
Voltaire

Bouterse over Drugs Beleid Santokhi

https://www.youtube.com/watch?v=IeXLSHHT2X8

http://www.gfcnieuws.com/?p=243577

“Complot tegen president Bouterse in de maak”
Thursday 11 December

De presentator van Bakana Tori, tevens perschef van het Kabinet van de President, Cliff Limburg, heeft woensdagmiddag in Bakana Tori gezegd dat er pogingen worden ondernomen om president Desi Bouterse in problemen te brengen.

Vanuit de kamp van de VHP wordt er een complot in mekaar gezet om Bouterse te linken met een drugszaak, verweet Limburg de voorzitter van de VHP, Chandrikapersad Santokhi.

Een verdachte die opgesloten zit in een drugszaak van 180 kilo, een zekere V.B.T. , moet belastende verklaringen tegen Bouterse afleggen.

Volgens Limburg wordt er alles aan gedaan om te voorkomen dat Bouterse in mei 2015 meedoet aan de algemene vrije en geheime verkiezingen.

Limburg onthult dat een onderinspecteur van politie, een zekere B. en een majoor, ene D. druk bezig zijn met de voorbereiding van het complot.

================     ============================= ===========================

Wat een machtige man is die Santhoki nu toch al!!!!

Ben benieuwd waar hij straks nog meer de schuld van krijgt.

Stembusfraude, Moord, Roofovervallen, Wapenhandel??? Ik vraag het me af.  smile

Voltaire

Ach die limburg brult zo vaak wat.

zn baas heeft tot aan de rechter toe iets proberen vol te houden over drugs etc
Moest echter op last van de rechter in het openbaar en in de media zijn woorden terugnemen.

Nu weer zo een luchtkasteel.

t is behoorlijk doorzichtig.

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

Henry Siegfried wrote:

Thursday 11 December

De presentator van Bakana Tori, tevens perschef van het Kabinet van de President, Cliff Limburg, heeft woensdagmiddag in Bakana Tori gezegd dat er pogingen worden ondernomen om president Desi Bouterse in problemen te brengen.

Vanuit de kamp van de VHP wordt er een complot in mekaar gezet om Bouterse te linken met een drugszaak, verweet Limburg de voorzitter van de VHP, Chandrikapersad Santokhi.

Een verdachte die opgesloten zit in een drugszaak van 180 kilo, een zekere V.B.T. , moet belastende verklaringen tegen Bouterse afleggen.

Volgens Limburg wordt er alles aan gedaan om te voorkomen dat Bouterse in mei 2015 meedoet aan de algemene vrije en geheime verkiezingen.

Limburg onthult dat een onderinspecteur van politie, een zekere B. en een majoor, ene D. druk bezig zijn met de voorbereiding van het complot.

Wanneer het gaat bossen gaat het goed bossen!
Zaag maar lekker door aan die kankantrie!

DDB ziet het al aankomen dat hij de verkiezingen niet gaat winnen.

Wat een onzin want het staat al vast dat DDB de verkiezingen gaat verliezen en dat hij daarna terecht zal moeten staan voor diverse misdaden en corruptie gepleegd onder zijn gezag, in het verleden en heden.  Dus er is geen enkele reden om een complot tegen DDB in elkaar te draaien. Die man heeft zijn eigen graf al lang gegraven.
De enigste winst bij dergelijke verhalen is voor DDB die het gebruikt om idioten als P. in het gareel te houden, om de tegenstellingen in SU aan te wakkeren (niet voor niets is de NDP heel racistisch bezig)  en eventueel een zoveelste coup te rechtvaardigen.

Maar we mogen aan nemen dat de buitenlandse mogendheden het aan DDB heel goed duidelijk zullen maken dat een volgende coup niet geaccepteerd zal worden en dat hij echt niet moet denken dat hij Putin na kan doen of dat hij van Maduro(dam) hulp zal krijgen. DDB is passe.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

Paraman wrote:
Henry Siegfried wrote:

Thursday 11 December

Hey Ouwe, niet zo agressief.
Je weet dat niemand aan kankantries zaagt, veels te heilig.
Maar de zaken bespreken is normaal.

If ai bos dan meki a bos zijn de Pres, if ai pritie meki a pritie toen het om Holland aan de Noordzee ging.
Later las ik dat de Pres de groeten stuurde voor ZKH W.A.
Hoe dan sang o bos???

Is Chan Santhoki de motor achter alle kwaad of is hij een politicus die zijn achterban vertegenwoordigd en alle misstanden aan de orde stelt.
Misstanden vanuit zijn point of vieuw/ smile

Voltaire

Neus wrote:

DDB ziet het al aankomen dat hij de verkiezingen grrrrrrrandioos gaat winnen.

Wat een onzin want het staat al vast dat DDB de verkiezingen gaat verliezen en dat hij daarna terecht zal moeten staan voor diverse misdaden en corruptie gepleegd onder zijn gezag, in het verleden en heden.  Dus er is geen enkele reden om een complot tegen DDB in elkaar te draaien. Die man heeft zijn eigen graf al lang gegraven.
De enigste winst bij dergelijke verhalen is voor DDB die het gebruikt om idioten als P. in het gareel te houden, om de tegenstellingen in SU aan te wakkeren (niet voor niets is de NDP heel racistisch bezig)  en eventueel een zoveelste coup te rechtvaardigen.

Maar we mogen aan nemen dat de buitenlandse mogendheden het aan DDB heel goed duidelijk zullen maken dat een volgende coup niet geaccepteerd zal worden en dat hij echt niet moet denken dat hij Putin na kan doen of dat hij van Maduro(dam) hulp zal krijgen. DDB is passe.

Paraman wrote:
Neus wrote:

DDB ziet het al aankomen dat hij de verkiezingen grrrrrrrandioos gaat winnen.

Kleutertje moest weer zo nodig para-citeren.  Losertje.

DEEDEEDBEE NÉÉ

Geen van die 6 overige collaborateurs heeft weet van wat de smiecht in zijn schild voert.

Paraman wrote:

Geen van die 6 overige collaborateurs heeft weet van wat de smiecht in zijn schild voert.

Ook hier weer inside informatie van P. die DDB een smiecht noemt.

DEEDEEDBEE NÉÉ

rastaman wrote:

Neus en HS wonen niet in Su, weten niet wat er in Su gebeurt maar willen wel graag mee lullen .

VHP massa meeting bij drugsdealers thuis,giften ontvangen van Ghazi .... whats up with that!!!

Alsof jij er woont, LUL! Je lult toch ook mee over dingen in andere landen over de Wereld, waar jij niet woont! Dus wie is een grotere LUL! big_smile

Neus wrote:

Als je zelf niets kunt dan rest er slechts slechts één optie. De ander zwart maken.

100% je had Limbo laatst moeten horen kakelde 150 minuten lang over hoe slecht de voorzitter van die ene partij wel niet was, typisch Surinaams geen namen noemen maar wel dusdanig omschrijven dat je net zo goed een naam kan noemen ... zielig..... en nog zieliger als meerderheid weer ndp laat winnen. Weetje wat de NDP doet ze halen de VHP vlaggen overal waar ze kunne weg en plaatsen NDP vlaggen , nou vind ik echt zielig.... mijn part gaat alles oranje zien van de propaganda van VHP.

Paraman wrote:

Ckr gaat het bossen....

Sorto kankantrie ?

Midya baka wrote:
rastaman wrote:

Alsof jij er woont, LUL! Je lult toch ook mee over dingen in andere landen over de Wereld, waar jij niet woont! Dus wie is een grotere LUL! big_smile

R kletst zo wie zo uit zijn nek, waar zijn de linken om dit alles te onderbouwen wat jij te berde brengt, P heeft het over bossen, mensen het bost al... la me je dat zeggen.... ff no jokes, het is ineens heel grimmig geworden... Je had Limbo moeten horen het lag er zo vet dik bovenop dat hij Chan alleen maar zo slecht mogelijk wou afschilderen...maar hij doet maar... what ever... straks zie je Chan nog meer in de media ik verheug me al...