Re: Benny Tribunaal

Niet ieder heeft verstand van humor.

Neemt u bakrattig serieus??

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

reactie op http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 76#p584076
hé, jij, S5 ‘booi’ - Gaat meer om S5, dat een geestelijke stoornis aangeeft. De rest eromheen werkt versterkend daarop. Jammer JB, jammer .... t had zo leuk kunne zijn.

Wel, ‘vriendje’ b3m / post-verwijder puntje ., jij begon met S1, S2, S3 en ik reageerde daarop met S5.  Dat jij daarbij van alles en nog wat fantaseert is geheel en al voor jouw rekening - ik bedoelde sec S5 'booi’!

Overigens, dat jij, met je megalomane godscomplex, jouw ‘schriftuur’ zomaar aanvult met een aperte leugen, zoals:

“het staat, denk ik, in t boek Zacharia…, dat de probleem-Palestijnen een goede thuishaven zullen krijgen, ergens in Saoedi-Arabie” http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 70#p564570
#2,774  16-9-2019  16:14:46

geeft wel aan dat jij werkelijk een geestelijk instabiel figuur bent! smile tongue

j.bakra wrote:

reactie op http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 76#p584076
hé, jij, S5 ‘booi’ - Gaat meer om S5, dat een geestelijke stoornis aangeeft. De rest eromheen werkt versterkend daarop. Jammer JB, jammer .... t had zo leuk kunne zijn.

Wel, ‘vriendje’ b3m / post-verwijder puntje ., jij begon met S1, S2, S3 en ik reageerde daarop met S5.  Dat jij daarbij van alles en nog wat fantaseert is geheel en al voor jouw rekening - ik bedoelde sec S5 'booi’!

Overigens, dat jij, met je megalomane godscomplex, jouw ‘schriftuur’ zomaar aanvult met een aperte leugen, zoals:

“het staat, denk ik, in t boek Zacharia…, dat de probleem-Palestijnen een goede thuishaven zullen krijgen, ergens in Saoedi-Arabie” http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 70#p564570
#2,774  16-9-2019  16:14:46

geeft wel aan dat jij werkelijk een geestelijk instabiel figuur bent! smile tongue

Beste JB, de Palestijnen werden als vluchtelingen in Jordanie uit dat land uitgezet en kwamen terecht in Tunesie, denk ik.   Na onderhandelingen had Israel hun weer opgenomen.
En in Irak worden ze niet fair behandeld.

In t 1000-jarige Vrederijk van de Grote Koning Jasjoea straks  krijgen ze een goed onderkomen ergens in Saoedi A.
God zorgt daarvoor.

*

smile               *               smile     
Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

He, b3m, jij huichelaar, je draait weer om de hete brij heen - jouw opmerking ter zake t boek Zacharia’ / Palestijnen was/is een flagrante leugen!

Met name na 1947 werden de Palestijnen stelselmatig door de zionistische fascisten van huis en haard verdreven. Het is de hoogste tijd dat die corrupte Netanyahu alle illegale nederzettingen gaat ontruimen, hun rechtmatige eigendommen  terug gaat geven en er tenminste voor zorg draagt dat er een veilige verbinding tussen de Westbank en de Gazastrook tot stand komt.

O ja, en je hebt nog geen antwoord gegeven op: En waar komt die tribunaal club van jou dan wel bij elkaar, wie zijn de onderscheiden leden [naam en toenaam vermelden] en wat is het bezoekadres - zodat ik jou ter plekke van re- en dupliek kan dienen.

Het zal overigens niemand verbazen als jij het antwoord ook nu weer schuldig blijft en met dat enge  ‘duizendjarige rijk’ ge-o-h + puntje nonsens komt aanzetten!

j.bakra wrote:

He, b3m, jij huichelaar, je draait weer om de hete brij heen - jouw opmerking ter zake t boek Zacharia’ / Palestijnen was/is een flagrante leugen!

Met name na 1947 werden de Palestijnen stelselmatig door de zionistische fascisten van huis en haard verdreven. Het is de hoogste tijd dat die corrupte Netanyahu alle illegale nederzettingen gaat ontruimen, hun rechtmatige eigendommen  terug gaat geven en er tenminste voor zorg draagt dat er een veilige verbinding tussen de Westbank en de Gazastrook tot stand komt.

O ja, en je hebt nog geen antwoord gegeven op: En waar komt die tribunaal club van jou dan wel bij elkaar, wie zijn de onderscheiden leden [naam en toenaam vermelden] en wat is het bezoekadres - zodat ik jou ter plekke van re- en dupliek kan dienen.

Het zal overigens niemand verbazen als jij het antwoord ook nu weer schuldig blijft en met dat enge  ‘duizendjarige rijk’ ge-o-h + puntje nonsens komt aanzetten!

die tribunaal club van mij is ee virtueel gebeuren, dus fysiek kome ze nie bij elkaar, en is er dan ook gee bezoekadres.

Als Israel die Palestijnen niet had teruggehaald in de 60-er jaren uit Tunesie, was er gee Palestijns probleem.
En de Palestijnen in Israel zijn succesvoller dan in Irak nu.

Zoek ee plaatsje in t 1000-jarige rijk; is t beste wat je kunt doen nu. Want denk aan coronavirus, dat ee teken des eindtijds is.

*

Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

Dat jij, b3m, met je ‘duizendjarige rijk’ syndroom, een loya futu’booi’ bent - met  een ‘einde der tijden’ obsessie - is inmiddels wel duidelijk. wink

Ik heb nog eens t boek Zacharias nagelezen en wat blijkt: in dat anansitori-buku kan nergens het woord Palestijnen en/of Saoedi-Arabië worden gelezen; wel over b.v. Filistijnen en Assyrië.  En er wordt gewag gemaakt van ene David, die 200 Filistijnen uit het land Kanaän afslachtte en hen daarna de voorhuid van hun toli afsneed - teneinde de dochter van de koning te kunnen trouwen. 
Een bloeddorstig volkje met ‘verminking’ neigingen. Jakkes!

Wat Arabische Israëliërs betreft: quote NOS - In Israël staat 21 procent van de burgers geregistreerd als Arabisch. Zij hebben wettelijk grotendeels dezelfde rechten en plichten als de Joodse meerderheid, hoewel ze niet in het leger dienen en Arabisch sinds 2018 in tegenstelling tot Hebreeuws geen officiële landstaal meer is. Velen van hen identificeren zich eerder als Palestijns dan als Israëlisch en beklagen zich over racisme. - unquote

M.a.w., zij zijn dus etnisch geprofileerde tweederangs burgers - net zoals https://nos.nl/artikel/2292138-jonge-et … natie.html die jonge Ethiopische joden. Hopelijk verzetten de jonge vrouwen zich nu wel tegen gedwongen sterilisatie.
Overigens, dat een geringe minderheid van die 21% liever onder het Israëlische apartheidsbewind wil leven zal wel te maken hebben met economische motieven.

De oorzaak van jouw “Palestijns probleem” is de in 1941 opgerichte Hagana; een moordzuchtige zionistische bende die in Palestina, tot 1948, niet-joodse mensen vermoordde en hun huis en landbouwgrond gerechtelijk?? in beslag namen.
Dat president Abbas dus het tweestaten voorstel van Trump vooralsnog afwijst, is begrijpelijk gezien artikelen ter zake het instellen van  ‘grondgebied Juda’ en de status van Jerusalem.

Soh, booi, jouw benny-tribunaal heb je dus uit je dikke duim gezogen, tja…, en wat dat virus betreft: als het je treft dan ga je er soms aan, of je je nou zorgen maakt [en daarom troetreedt tot een sekte] of niet. smile tongue

Ter afsluiting nog een aardig gedicht van Herman van Veen:

lekker buitje     
lekker buitje
zeiden de mensen tegen elkaar,
toen de zondvloed begon
en niemand overleefde het
behalve een paar fanatieke
doe-het-zelvers
in een drijvend asiel.
maar het geloof verzet geen bergen meer
dat doet alleen nog het geld
en de mensen
praten over het weer
en geloven het verder wel
god zij met u
maar ik zou er niet op rekenen
tenzij je erop zou kunnen willen rekenen
met het accent op willen

j.bakra wrote:

Dat jij, b3m, met je ‘duizendjarige rijk’ syndroom, een loya futu’booi’ bent - met  een ‘einde der tijden’ obsessie - is inmiddels wel duidelijk. wink

Ik heb nog eens t boek Zacharias nagelezen en wat blijkt: in dat anansitori-buku kan nergens het woord Palestijnen en/of Saoedi-Arabië worden gelezen; wel over b.v. Filistijnen en Assyrië.  En er wordt gewag gemaakt van ene David, die 200 Filistijnen uit het land Kanaän afslachtte en hen daarna de voorhuid van hun toli afsneed - teneinde de dochter van de koning te kunnen trouwen. 
Een bloeddorstig volkje met ‘verminking’ neigingen. Jakkes!

Wat Arabische Israëliërs betreft: quote NOS - In Israël staat 21 procent van de burgers geregistreerd als Arabisch. Zij hebben wettelijk grotendeels dezelfde rechten en plichten als de Joodse meerderheid, hoewel ze niet in het leger dienen en Arabisch sinds 2018 in tegenstelling tot Hebreeuws geen officiële landstaal meer is. Velen van hen identificeren zich eerder als Palestijns dan als Israëlisch en beklagen zich over racisme. - unquote

M.a.w., zij zijn dus etnisch geprofileerde tweederangs burgers - net zoals https://nos.nl/artikel/2292138-jonge-et … natie.html die jonge Ethiopische joden. Hopelijk verzetten de jonge vrouwen zich nu wel tegen gedwongen sterilisatie.
Overigens, dat een geringe minderheid van die 21% liever onder het Israëlische apartheidsbewind wil leven zal wel te maken hebben met economische motieven.

De oorzaak van jouw “Palestijns probleem” is de in 1941 opgerichte Hagana; een moordzuchtige zionistische bende die in Palestina, tot 1948, niet-joodse mensen vermoordde en hun huis en landbouwgrond gerechtelijk?? in beslag namen.
Dat president Abbas dus het tweestaten voorstel van Trump vooralsnog afwijst, is begrijpelijk gezien artikelen ter zake het instellen van  ‘grondgebied Juda’ en de status van Jerusalem.

Soh, booi, jouw benny-tribunaal heb je dus uit je dikke duim gezogen, tja…, en wat dat virus betreft: als het je treft dan ga je er soms aan, of je je nou zorgen maakt [en daarom troetreedt tot een sekte] of niet. smile tongue

Ter afsluiting nog een aardig gedicht van Herman van Veen:

lekker buitje     
lekker buitje
zeiden de mensen tegen elkaar,
toen de zondvloed begon
en niemand overleefde het
behalve een paar fanatieke
doe-het-zelvers
in een drijvend asiel.
maar het geloof verzet geen bergen meer
dat doet alleen nog het geld
en de mensen
praten over het weer
en geloven het verder wel
god zij met u
maar ik zou er niet op rekenen
tenzij je erop zou kunnen willen rekenen
met het accent op willen

Nee mi booi, de staat Saoedi-Arabië bestond toen nog niet. Daar waren andere kleinere koninkrijken, bijv. Edom, Dedan, Teman (huidige Jemen), Kedar (Mekka).
Maa Saoedi-Arabië gaat grotendeels worde vernietigd door Iran volgens bijbelse profetie.

In de tijd va Zacharias bestond de naam Palestina nog niet , hoor. Deze naam is pas na Chr. door de Romeinse keizer Hadrianus aan t nieuwe Israel gegeven. Want Israel moest ook toen al in de 1ste eeuw worden weggevaagd.
Als je ook dit nie wil geloven , kan ik nie verder hierover met je discussieren.

*

Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

Benny3eMille wrote:

Nee mi booi, de staat Saoedi-Arabië bestond toen nog niet. Daar waren andere kleinere koninkrijken, bijv. Edom, Dedan, Teman (huidige Jemen), Kedar (Mekka). Maa Saoedi-Arabië gaat grotendeels worde vernietigd door Iran volgens bijbelse profetie. In de tijd va Zacharias bestond de naam Palestina nog niet , hoor. Deze naam is pas na Chr. door de Romeinse keizer Hadrianus aan t nieuwe Israel gegeven. Want Israel moest ook toen al in de 1ste eeuw worden weggevaagd. Als je ook dit nie wil geloven , kan ik nie verder hierover met je discussieren. *

Eerst schreef jij, valse profeet van de Oostvaardersplassen, op 16 september 2019, dit:

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 70#p564570 
Maa wat gebeurt er dan met het Palestijnse probleem? Wel, er staat geschreven dat de probleem-Palestijnen een goede thuishaven zullen krijgen, ergens in Saoedi-Arabie. Het staat, denk ik, in t boek Zacharia; moet ik nog gaa opzoeke.

en eindigde je met de van jouw inmiddels overbekende “p-v/p-v-h puntje” reactie - om vervolgens te verzuimen aan te geven waar in jouw anansitori buku e.e.a. te lezen staat en kom je, na maanden, aanzetten met

[…]de staat Saoedi-Arabië bestond toen nog niet. […]Maa Saoedi-Arabië gaat grotendeels worde vernietigd door Iran volgens bijbelse profetie.

Maar vertel dan even, awaridomri, waar in jouw anansitori buku wordt ‘geopenbaard’ dat het sjiitische Iran het soennitische Saoedi-Arabië gaat vernietigen?! Die dertiende-eeuwse ‘yalkut shimoni’ [waar jij naar verwijst] is samengeraapt, religieus / demagogisch gezwam  [net zoals jouw benny tribunaal tori] die nu nog wordt gepredikt door b.v. de orthodoxe rabbijn Glazerson.

Een nutcase die zijn toehoorders voorhoudt dat het aftellen naar het einde der tijden is ingezet in 2016, dat Saoedi-Arabië binnen afzienbare tijd zal worden vernietigd door Iran en dat dat aftellen eindigt in 2021. Ben benieuwd wat de rebbe gaat doen als ook zijn ‘waarzeggerij niet uitkomt…

Gelukkig bestaat er ook een ander Joods geluid - alhoewel dat veel minder wordt gehoord. Voor de goede orde: die yalkut is geen onderdeel van de thora/tenach - er kan dus geen sprake van een ‘bijbelse profetie’, zoals eerder werd gemeld.

En dan nog dit: ene Abram kwam uit de Mesopotamische stad Ur en verspreidde onder zijn dienstknechten de gefantaseerde ‘anasitori’ dat zijn ‘godsbestaan’ hem het land Kanaän had ‘beloofd’ en dat land werd door zijn nakomelingen ‘gezuiverd’ van o.a. de autochtone Filistijnse bevolkingsgroep.

Die wellustige David [die van de 200 afgesneden voorhuiden] aarzelde niet om Uria, de echtgenoot van Batseba, te laten liquideren - teneinde haar, Batseba dus, te kunnen neuken.

Dat staat wel, in andere bewoording weliswaar, in dat anansi tori buku.  Ook dat die Batseba ene Salomo baarde, die een koning zou worden met 700 vrouwen en 300 hoeren.  Zijn nakomeling was ene Rechabeam die op zijn beurt koning werd en daarna trad het verval van Israhell in...

Heden ten dage ziet het er naar uit dat dat land op weg is om, net als Saoedi-Arabië, een theocratie te worden!

he he,

ff bijkomen van t bijbelse tribunaal. Dat zelfs antisemitische bakrattigheid dr licht in een heilig boek denkt te vinden.

Sjakie/plaghiaatpleging nee SJokkobrok keek er vast van op.

#Mosquemetoo

SPIKRI

't Wijst zich vanzelf.

j.bakra wrote:
Benny3eMille wrote:

Nee mi booi, de staat Saoedi-Arabië bestond toen nog niet. Daar waren andere kleinere koninkrijken, bijv. Edom, Dedan, Teman (huidige Jemen), Kedar (Mekka). Maa Saoedi-Arabië gaat grotendeels worde vernietigd door Iran volgens bijbelse profetie. In de tijd va Zacharias bestond de naam Palestina nog niet , hoor. Deze naam is pas na Chr. door de Romeinse keizer Hadrianus aan t nieuwe Israel gegeven. Want Israel moest ook toen al in de 1ste eeuw worden weggevaagd. Als je ook dit nie wil geloven , kan ik nie verder hierover met je discussieren. *

Eerst schreef jij, valse profeet van de Oostvaardersplassen, op 16 september 2019, dit:

http://forum.waterkant.net/viewtopic.ph … 70#p564570 
Maa wat gebeurt er dan met het Palestijnse probleem? Wel, er staat geschreven dat de probleem-Palestijnen een goede thuishaven zullen krijgen, ergens in Saoedi-Arabie. Het staat, denk ik, in t boek Zacharia; moet ik nog gaa opzoeke.

en eindigde je met de van jouw inmiddels overbekende “p-v/p-v-h puntje” reactie - om vervolgens te verzuimen aan te geven waar in jouw anansitori buku e.e.a. te lezen staat en kom je, na maanden, aanzetten met

[…]de staat Saoedi-Arabië bestond toen nog niet. […]Maa Saoedi-Arabië gaat grotendeels worde vernietigd door Iran volgens bijbelse profetie.

Maar vertel dan even, awaridomri, waar in jouw anansitori buku wordt ‘geopenbaard’ dat het sjiitische Iran het soennitische Saoedi-Arabië gaat vernietigen?! Die dertiende-eeuwse ‘yalkut shimoni’ [waar jij naar verwijst] is samengeraapt, religieus / demagogisch gezwam  [net zoals jouw benny tribunaal tori] die nu nog wordt gepredikt door b.v. de orthodoxe rabbijn Glazerson.

Een nutcase die zijn toehoorders voorhoudt dat het aftellen naar het einde der tijden is ingezet in 2016, dat Saoedi-Arabië binnen afzienbare tijd zal worden vernietigd door Iran en dat dat aftellen eindigt in 2021. Ben benieuwd wat de rebbe gaat doen als ook zijn ‘waarzeggerij niet uitkomt…

Gelukkig bestaat er ook een ander Joods geluid - alhoewel dat veel minder wordt gehoord. Voor de goede orde: die yalkut is geen onderdeel van de thora/tenach - er kan dus geen sprake van een ‘bijbelse profetie’, zoals eerder werd gemeld.

En dan nog dit: ene Abram kwam uit de Mesopotamische stad Ur en verspreidde onder zijn dienstknechten de gefantaseerde ‘anasitori’ dat zijn ‘godsbestaan’ hem het land Kanaän had ‘beloofd’ en dat land werd door zijn nakomelingen ‘gezuiverd’ van o.a. de autochtone Filistijnse bevolkingsgroep.

Die wellustige David [die van de 200 afgesneden voorhuiden] aarzelde niet om Uria, de echtgenoot van Batseba, te laten liquideren - teneinde haar, Batseba dus, te kunnen neuken.

Dat staat wel, in andere bewoording weliswaar, in dat anansi tori buku.  Ook dat die Batseba ene Salomo baarde, die een koning zou worden met 700 vrouwen en 300 hoeren.  Zijn nakomeling was ene Rechabeam die op zijn beurt koning werd en daarna trad het verval van Israhell in...

Heden ten dage ziet het er naar uit dat dat land op weg is om, net als Saoedi-Arabië, een theocratie te worden!

Je gelooft niet in de bijbel, maa wil wete waar t staat geschreve.
Ik had eigenlijk gee zin om te reagere, gezien jouw onbeschoftheid.
Maa goed ....

De vernietiging van S Arabie zal waarschijnlijk na de Palestijnse evacuatie naar noord-S Arabie plaatsvinden.

Jesaja13:20
'..... het zal in eeuwigheid niet meer bewoond worden, noch bevolkt zijn van geslacht tot geslacht; geen Arabier zal daar zijn tent opslaan ....'

*

Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

Not money but religion is the root of all evil.

Ja, schijnheilige zio-christ b3m, oproeper tot lijkschennis, het is juist dat ik, agnost, niet geloof in de dogma’s [en wat dies meer zij] van ‘heilige’ boeken zoals de veda’s, de tenach, de koran en/of het boek van mormon - geschreven door ‘waarzeggers’ i.o.v. hun onderscheiden machthebbers [soms in één persoon] teneinde het gelovige volk te kunnen overheersen.

Maar ik heb ze wel gelezen en soms kromde mijn tenen als ik las hoe zogenaamde ‘gelovige profeten’ [zoals jij] elkaar, in de naam van hun godheid, verketterden en afslachtten.

O ja, hoe zat het ook al weer? 

Nadat Mohammad Reza Pahlavi en zijn savak bende uit Iran werden gesodemieterd werd de Amerikaanse ambassade in Teheran bezet en niet lang daarna viel Hoessein van Irak, om der wille van de commodity oil [toen nog gesteund door de VS] het buurland Iran aan. Een oorlog die duurde tot 1988 en de Amerikaanse minister van defensie Rumsfeld speelde destijds een bemiddelende rol.   
https://www.aljazeera.com/archive/2003/ … 00767.html

En wat de imaginaire persoon Jesaja betreft: hij had vast te vaak en te veel ganja tot zich genomen en dacht daarom dat hij in contact stond met z’n eveneens denkbeeldige godheid. wink

Ach ja

Antisemitische sjokkobroksel wringt er weer een bruintje uit.

M$M verguizen en ondertussen M$M "citeren".
Noemt hippokriet volgens sjakie/plaghiaatpleging nee SJOkkobrok.

Betreurenswaardige(n) lijken op elkaar

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:

Ach ja

Antisemitische sjokkobroksel wringt er weer een bruintje uit.

M$M verguizen en ondertussen M$M "citeren".
Noemt hippokriet volgens sjakie/plaghiaatpleging nee SJOkkobrok.

Betreurenswaardige(n) lijken op elkaar

Betreurenswaardige(n) lijken op elkaar: die is diep

*

Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!

@ben,

Ere wie ere toekomt.

Betreurenswaardige(n) lijken op elkaar= parafrase van xzq

't Wijst zich vanzelf.

[…]’remove both eyes from all arab men…’ schreef de tot het zionisme bekeerde motyo yongu xzqc ’dewanand’ 33.

Heden ten dage probeert die uitkeringstrekkende boeler op de 'uku fu a strati' z’n negotie te slijten; wellicht kan ‘ie een glazen oog van het merk ‘david’ ruilen voor een tribunaal-sprookje van leimofoman b3m.

Ben benieuwd wat de watrasei stakkers ditmaal gaan knippen en plakken.  smile tongue

@bakrattige kruistochter,

Van het nieuws voor uw ster-sjakie/plaghiaatpleging.

"....Op 5 maart j.l. is het besluit genomen om een Anti-fraude platform op te richten. Bijna alle politieke partijen buiten de partijen die momenteel deel uit maken van de regering hebben hun medewerking toegezegd.

Vandaag, woensdag 11 maart, vond de installatie plaats van het bovengenoemd Platform en werd hiervoor getekend door de VHP, NPS, PL, ABOP, DOE, PALU, DNL, A20, PRO, STREI, DA91 en SPA...."

t zal zeldzaam verbazen als bakrattigheid adekwate reacties gaat geven.
Bijzonderheden komen zeker voor.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit maar wel hoogst zeldzaam.

Tot sjokkobroksel.

#mosquemetoo

SPIKRI

't Wijst zich vanzelf.