Re: Heilige Oorlog

1/3 van alle vrouwen in de wereld die in gevangenissen zitten verblijven in Amerikaanse gevangenissen.

One-Third of the World's Women in Prison Have One Striking Thing in Common

At the same time, the dynamics of this growth have undergone a major shift. During the 1980s, harsh (and racist) sentencing policies made black women the primary female casualties of the crack epidemic, including those most often imprisoned. Not so much since 2000: The prevalence of methamphetamine in America's heartland has sparked a 48.4% rise in the number of white women imprisoned over the past decade, compared with a 24.6% decline in the number of black women.

http://mic.com/articles/99852/one-third … -in-common

Volgens mij is neus zo een aan crack verslaafde junkie die voorwaardelijk is vrijgelaten.

My bounty is as boundless as the sea,
My love as deep; The more I give to thee
Even while I’m aware that my earthly life is very finite.

27 (edited by Benny3eMille 2014-10-15 21:18:02)

Sorry Anjoe, nu ga ik niet over iets anders nadenken.
Ik wil mensen, recruten en slachtoffers, alleen maar beschermen tegen zomaar In-De-Naam ronselen en gruwelijk moorden op dit moment.

*

smile               *               smile     
Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

28 (edited by Smatje09 2014-10-15 22:35:43)

Lasede_Bouta wrote:

"Geloven voor de gelovige is meer jouw kruis dragen.
God zal voor jouw strijden, niet jíj voor God."

Het enige wat de mens kan doen, is God vergeving voor zijn of haar daden vragen. Zij die zichzelf in de plaats van God stellen en in zijn naam van alles verordonneren of anderen opleggen, dienen met een enorme felheid bestreden te worden, want voor mij als katholiek geldt het eerste gebod: "Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen". Dat betekent ook, dat ik niet accepteer, dat een priester, bisschop of paus dichter bij God staat, dan ik.

Mee eens; ergo, het bestrijden met een enorme felheid zou moeten worden overgelaten aan een ander, in casu God; dat staat immers in jouw tweede regel.

Benny3eMille wrote:

Sorry Anjoe, nu ga ik niet over iets anders nadenken.
Ik wil mensen, recruten en slachtoffers, alleen maar beschermen tegen zomaar In-De-Naam ronselen en gruwelijk moorden op dit moment.

*

Kortom,
Je doet mee met de hype van alle dag. En steunt juist het ongeremd moorden en haat zaaien in de wereld. Had ik dus toch gelijk over je eenzijdigheid.
Met zulke gelovigen als jou zullen we hier tot aan onze dood de hel op aarde blijven beleven.

Voor alle duidelijkheid.
Zoals Smatje schrijft; kwaad met kwaad vergelden roept nieuw kwaad op. Overal valse democratie, vrijheid etc. opdringen terwijl het in feite gaat om machtsuitbreiding, hegemonie over energiebronnen en de plaatselijke bevolking in ellende achterlatend zal altijd tot verzet leiden. Tenzij je daar permanent als bezettingsmacht wilt blijven en ook dat heeft risico's en gaat niet zonder verliezen. En wij als belastingbetaler mogen de kas van het Militair Industrieel Complex blijven spekken en de 1% rijken nog rijker maken en een nog groter leger van arme, behoeftige mensen elders (en ook hier) creëren.
De oplossing die Amerika al bijna een eeuw kiest is landen destabiliseren, hun vazallen met junk militair materieel bewapenen om de rest van de bevolking onder de duim te houden en zo een voedingsbodem creëren van opstand, rebellie en terrorisme.
Dat heeft ze in Iraq opnieuw de das omgedaan. Een goed getraind sunnitisch/shia leger onder Saddam afgedankt en in de plaats daarvan fanatieke Shia's van zijn vazal Maliki bewapenen om de sunnieten wreed te onderdrukken. Deze sunnieten hebben zich nu bij ISIS (creatie van VS en bondgenoten) aangesloten en laten zien dat ze met hun militaire ervaring een veel beter bewapend Shia leger binnen de kortste tellen konden verslaan en zelfs hun wapens afpakken.
Je kunt Irak en Syrië blijven bombarderen en zelfs grondtroepen inzetten, maar dat zal ISIS niet uitschakelen, integendeel neemt de haat tegen het Westen daar toe.
ISIS zal, net als de sunnieten gedaan hebben, zich weer verspreiden en zich onder de bevolking mengen en weer wachten op hun kans, mocht zij deze strijd verliezen. Het zal niet zonder slag of stoot gaan. Er zullen weer vele, ook westerse soldaten sneuvelen, mark my words. Wat een ellende en stompzinnigheid en dat allemaal omdat een kleine groep hebzuchtigen nog rijker wil worden.
De belangen voor hen zijn te groot om het M.O. met rust te laten dus zullen we deze shit en poppenkast nog jarenlang meemaken, tenzij de VS failliet gaat of tenzij de massa ontwaakt.
En domme, primitieve gelovigen aan beide kanten laten zich opzwepen en misleiden om hieraan mee te doen. Geestelijke leiders die meedoen  laten zich gebruiken om deze massa in het gareel te houden zelfs als het hun eigen belangen schaadt.
Bepaalde bloeddorstige en psychopatische  figuren als Las Dede genieten van deze bloedbaden.
En dan pretenderen ze dat ze gelovig en vredelievend zijn; aan me hoela mad

Met deze videoclip van twee Syrische zussen die de oorlog in hun land en de bezetting in aangrenzende buurland beschrijven wordt alles mee gezegd.
De misdadigers zullen eens (al is het op de dag des oordeels) hun straf hiervoor krijgen.

Syrische zussen maken indrukwekkende video voor hun land

Twee in Zweden wonende Syrische zussen hebben een video gemaakt gewijd aan de door oorlog verscheurde Arabische wereld: Le Belady (aan onze landen).  Ze combineren spoken word met zang.

Rihan Younan vertelt over de verschrikkelijke oorlogen die aan de gang zijn in o.a. Syrië, Palestina en Irak. Haar zus Faia Younan zingt tussendoor nummers van de Libanese zangeres Fairouz.

Ze eindigen de indrukwekkende video met hoop. Hoop dat de vrede, veiligheid en welvaart ooit zal terugkeren in hun land.

http://www.youtube.com/watch?v=4GO52i0xui8

Nation states Washington DC and Tel Aviv have accomplished nothing in their attacks upon Libya, Iraq, Egypt, Lebanon, Iran, Venezuela, Syria, etc. Their murder, torture, stealing, and lies have backfired on themselves and they are sinking morally, financially, and militarily into an abyss that they will never get away from. Unless the brain dead Americans awaken soon to rid themselves of the Sharon Doctrine and apartheid Israel the USA will remain in a dormant state of no economic growth and financial stagnation.

33 (edited by Neus 2014-10-16 11:58:38)

Anjoemara wrote:

Nation states Washington DC and Tel Aviv have accomplished nothing in their attacks upon Libya, Iraq, Egypt, Lebanon, Iran, Venezuela, Syria, etc. Their murder, torture, stealing, and lies have backfired on themselves and they are sinking morally, financially, and militarily into an abyss that they will never get away from. Unless the brain dead Americans awaken soon to rid themselves of the Sharon Doctrine and apartheid Israel the USA will remain in a dormant state of no economic growth and financial stagnation.

Wel dat komt dan zeker omdat Anjoe zich er mee bemoeit. Die gaf al aan dat hij weinig succesvol is.

http://www.waterkant.net/suriname/forum … 44#p452244

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

dona nobis pacem

35 (edited by Benny3eMille 2014-10-16 22:14:54)

Smatje09 wrote:
Lasede_Bouta wrote:

Het enige wat de mens kan doen, is God vergeving voor zijn of haar daden vragen. Zij die zichzelf in de plaats van God stellen en in zijn naam van alles verordonneren of anderen opleggen, dienen met een enorme felheid bestreden te worden, want voor mij als katholiek geldt het eerste gebod: "Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen". Dat betekent ook, dat ik niet accepteer, dat een priester, bisschop of paus dichter bij God staat, dan ik.

Mee eens; ergo, het bestrijden met een enorme felheid zou moeten worden overgelaten aan een ander, in casu God; dat staat immers in jouw tweede regel.

De tweede regel neem ik voor mn rekening. Sorry dat t zo beknot is. Maa wat ik ermee bedoel is t volgende.

Mn In-De-Naam verkonding hier is meer gericht op t beschermen van terreur-recruten en onschuldige slachtoffers.
In de betreffende terreur-propaganda's wordt vaak deze slogan gebruikt: 'waarom ga je niet voor Allah vechten'.

Dus daarom zeide ik: 'God zal voor jouw strijden, niet jíj voor God'.

Immers, is God een baby soms, dat je voor Hem kan strijden. Integendeel!

*

smile               *               smile     
Here Jasjoea komt eraan.
    Halleluja, halleluja!
    smile           *          smile

36 (edited by Smatje09 2014-10-16 22:36:00)

Benny3eMille wrote:
Smatje09 wrote:
Lasede_Bouta wrote:

De tweede regel neem ik voor mn rekening. Sorry dat t zo beknot is. Maa wat ik ermee bedoel is t volgende.

Mn In-De-Naam verkonding hier is meer gericht op t beschermen van terreur-recruten en onschuldige slachtoffers.
In de betreffende terreur-propaganda's wordt vaak deze slogan gebruikt: 'waarom ga je niet voor Allah vechten'.

Dus daarom zeide ik: 'God zal voor jouw strijden, niet jíj voor God'.

Immers, is God een baby soms, dat je voor Hem kan strijden. Integendeel!

*

Dit is een overweging die vrij diepgaand is. Hmmm, even denken hoor; maar goed, ik denk dat ik je wel begrijp.

Fijne jongens?
Take the toys form the boys!

'IS heeft Romeinse triomfboog Palmyra opgeblazen'
Vandaag, 00:46

Buitenland

Islamitische Staat heeft een 2000 jaar oude Romeinse triomfboog in Palmyra opgeblazen. Dat heeft het hoofd van de Syrische dienst voor nationaal erfgoed tegen persbureau Reuters gezegd.

IS heeft al meer eeuwenoude gebouwen in de stad verwoest. Zo vernietigde de terreurorganisatie drie graftorens en de Tempel van Bel. De vernietiging van de triomfboog is door bronnen in de stad bevestigd, zegt het hoofd van de archeologische dienst. 

De stad Palmyra staat in zijn geheel op de Werelderfgoedlijst van Unesco. Ook in andere veroverde steden vernietigde IS kunstwerken en cultureel erfgoed...."

Hoe heiliger hoe erger?

't Wijst zich vanzelf.
Blijven lachen is veel gezonder.   ZONNIGSURI

38 (edited by zonnigsuri 2015-10-07 03:54:53)

http://nos.nl/artikel/2061665-vs-vervol … uptie.html

VS vervolgt VN-diplomaten voor corruptie
Gisteren, 22:14
Buitenland

De Amerikaanse justitie klaagt voormalige diplomaten van de Verenigde Naties aan voor corruptie, omdat ze smeergeld zouden hebben aangenomen van Chinese zakenlui. Eén van de diplomaten is een voormalige voorzitter (2013-2014) van de Algemene Vergadering: John William Ashe (61), uit Antigua en Barbuda. Daarvoor was hij jarenlang VN-ambassadeur voor zijn land.

Ashe zou 440.000 euro aan smeergeld hebben aangenomen van de Chinese projectontwikkelaar Ng Lap Seng. In ruil moest hij VN-secretaris-generaal Ban Ki-moon overhalen om mee te betalen aan een conferentiecentrum in de Chinese stad Macau. Dat centrum is overigens nooit gebouwd.

Officier van Justitie Preet Bharara legt uit hoe het smeergeld zijn weg vond AFP

Daarnaast zou Ashe 710.000 euro aan smeergeld van andere Chinese ondernemers hebben geaccepteerd. In ruil daarvoor moest hij opkomen voor hun zakelijke belangen bij de VN en op Antigua. Een deel van het geld was voor de toenmalige premier van Antigua bestemd.

Behalve Ashe en Ng waren ook andere VN-diplomaten en zakenmensen bij de corruptie betrokken. Op last van het OM in New York zijn zes verdachten opgepakt, onder wie Ashe en Ng. "

Die officier van Justitie is een waarachtiger kruisvaarder dan zelfbenoemde wanna be's.

't Wijst zich vanzelf.

39 (edited by j.bakra 2015-10-07 14:21:07)

https://www.youtube.com/watch?v=4GO52i0xui8 (met dank aan Anjoemara).

…en nu is er, dankzij de door de christelijke?? familie BuSSh gestarte en door Wallstreet puppet BHO doorgezette ‘heilige oorlog tegen terreur’, een vluchtelingenstroom richting fort Europa opgang gekomen en hitst de christenzionist Wilders zijn aanhang op met woorden zoals ”willen jullie meer asielzoekers” en andere demagogischise shit, zoals “willen jullie meer of minder Marokkanen”.

Enfin, Europa krijgt een koekje van eigen deeg en is nu moreel verplicht die ontheemde mensen op te vangen!

j.bakra wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=4GO52i0xui8 (met dank aan Anjoemara).

…en nu is er, dankzij de door de christelijke?? familie BuSSh gestarte en door Wallstreet puppet BHO doorgezette ‘heilige oorlog tegen terreur’, een vluchtelingenstroom richting fort Europa opgang gekomen en hitst de christenzionist Wilders zijn aanhang op met woorden zoals ”willen jullie meer asielzoekers” en andere demagogischise shit, zoals “willen jullie meer of minder Marokkanen”.

Enfin, Europa krijgt een koekje van eigen deeg en is nu moreel verplicht die ontheemde mensen op te vangen!

Hemelschreiend j.bakra. Dat zovele beschaafdere volkeren (met allerlei andere achtergronden en gematigde religies) moeten lijden onder het geweld veroorzaakt door deze de fanatisch sektarische neo-evangelicals, zionisten, sunnitisch/ wahabisten etc.

De wereld is verdorven dat ze niet geroerd meer kan worden door deze misdaden en niet massaal in opstand komt hiertegen.

Wel enorm goed dat er mensen bestaan die zo een groot hart hebben

hoe veel asielzoekers heeft u in uw huis opgenomen?

Laatste stand alhier: 400+

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:

Wel enorm goed dat er mensen bestaan die zo een groot hart hebben

hoe veel asielzoekers heeft u in uw huis opgenomen?

Weer met het gevolg in plaats van de oorzaak bezig Zuurtje?
Vluchtelingen opnemen was helemaal niet nodig geweest (en denk je dat ze voor hun plezier hier naartoe gekomen zijn?) als jouw gelijkgestemden daar niet huis hadden gehouden.

@ anjoemara

Uw persoonlijke mening over personen is uw mening. Mocht het hout snijden dan kan het interessant worden.
Succes ermee.

Wel enorm goed dat er mensen bestaan die zo een groot hart hebben.

Hoe veel asielzoekers heeft u in uw huis opgenomen?

't Wijst zich vanzelf.

zonnigsuri wrote:

@ anjoemara

Uw persoonlijke mening over personen is uw mening. Mocht het hout snijden dan kan het interessant worden.
Succes ermee.

Hoe veel asielzoekers heeft u in uw huis opgenomen?

Weer met het gevolg in plaats van de oorzaak bezig Zuurtje?
Vluchtelingen opnemen was helemaal niet nodig geweest (en denk je dat ze voor hun plezier hier naartoe gekomen zijn?) als jouw gelijkgestemden daar niet huis hadden gehouden.

@ anjoemara,

Succes ermee.

't Wijst zich vanzelf.

@ minianjoemara

" ..Ook een zoveelste kasteling die over randzaken struikelt maar datgene wat er echt toedoet liever vandaag dan morgen onder het tapijt wegschuift. Welkom

mini anjoemara."

Uw achtergrond speelt u waarschijnlijk parten.

Sterkte met ontwikkelen en groeien.

Wellicht komt er een tijd dat het zinnig is met u hier verder op door te gaan.

Succes.

't Wijst zich vanzelf.

@ Zelfbenoemde minianjoemara

Om een heilige oorlog te voeren heeft u naast wapens ook een vijandbeeld nodig.

De vrede zij met u.

't Wijst zich vanzelf.

http://nos.nl/op3/artikel/2064107-beden … emand.html

Walgelijk.

Take the toys from those boys.

't Wijst zich vanzelf.

Take the toys from the boys.

@ Zelfbenoemde minianjoemara

Om een heilige oorlog te voeren heeft u naast wapens ook een vijandbeeld nodig.

En op dat front ook het liefst een verontmenselijking van de slachtoffers en doelwitten. U gebruikt bijv. het woord " kakkerlakken " en meent daarmee wellicht zelf een moreel superieur standpunt te hebben ingenomen.

Dat soort woordgebruik roept echter ook een donkerbruin verleden oplichten.
De voorbeelden daarvan zijn uitstekend gedocumenteerd in de archieven en instituten.

Een voormalige premier van een zeker land wist de "vijand" bijv. twee benige dieren te noemen. Als dat het soort gezelschap is dat uw voorkeur geniet het zij zo.

De vrede zij met u.

't Wijst zich vanzelf.

@ zelfbenoemde minianjoemara,

Veel vrede en goede zaken toegewenst.

Uw heilige oorlog heeft voordelen? Hopelijk wel van een wenselijker kleur.

't Wijst zich vanzelf.